Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra med fine tall fra jordmorkontroll og at terapauten var fornøyd med deg også! :)

Det høres ut som om du har kontroll på utstyr og annet stæsj som skal skaffes fram mot sommeren.

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Godt å ha deg tilbake. Fint å høre at du holder på med mye koselig og sosiale aktiviteter, det er bare så stille her uten deg... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pondusa; Snakkes nok da ja! Må snuse litt for meg også!

Miip; :grine2: Så snill og god du er!! Ikke rart jeg er så glad i dere som er så utrolige! Jeg skal innrømme at det er litt deilig å ha nettfri innimellom,men jeg tenker på dere hele tiden og lurer på hva som skjer her inne...

Men noen ganger å man bare få unnagjort litt ting irl og da blir det desverre sånn..

Meeen,jeg har faktisk tatt heeele runden min nå!! Klarte bare slett ikke rive meg løs herfra når jeg først hadde begynt(tvangstanke) Så var det så koselig å "se" alle igjen!

Men nå må jeg røre meg litt,har bare hatt bittesmå nussepauser og satt på en maskin klær samt spist lunsj sammen med sambo! Så nå må det gjøres noe!

Sambo vil se film og lage middag,jeg vil rydde kommode,loft og såå lage middag....Hmmm lurer på hvem som får viljen sin idag...

Det er forresten ca en hel forbannet mnd siden sist vi hadde sex........EN HEL MND!!!!!! Kan søren meg ikke huske sist det var sånn tørke......... :grine: Det er jo helt traaagisk..Men det blir jo bare aldri noe av...Må jammen ta meg skjerpe oss noen hakk her! Blir det ikke noe ikveld,da altså........

Skal egentlig på syklubb ikveld,men har ikke spes lyst å dra dit.Så jeg trenger en liten unskyldning for å ikke dukke opp...Liker ikke henne som skal ha den idag..Og var ikke der sist hun hadde heller...Jeg klarer bare ikke sitte å høre om "motesofaen" hennes og "verandaputer til flere tusen kr!!" HELLO........

Ikke for å snakke om den nye kuuule jobben hennes(som revisor) og alle de kule folkene hun jobber med...*GJESP*

Mulig jeg pådrar meg en fryktelig hodepine eller et uanmeldt besøk langveis fra ikveld........ :sjarmor: I`M BAD!

Skrevet

:klem:

Kos å høre fra deg Skytte!

Ønsker deg en fin onsdag! :tommel:

Skrevet

Si at du ikke kan komme for det har vært tørke en mnd og dere er nødt til å :humpe: i kveld! :sjarmor:

Gjest Wasabi
Skrevet

Hei Skytte! Så flink du er til å rydde og gjøre klart til babyen kommer! Jeg er 7 mnd nå og merker vi må få unna en del praktisk vi også. Syns jo vi har endel men mangler også masse! Ellers så må du jo bare høre på terapeuten din ja.. Jeg blir også yr når jeg er i god form men det straffer seg raskt å gjøre for mye. Og ang sengetørken - trøst deg med at det gjelder flere av oss.. At sengeaktivitet og bekkenløsning passer utrolig dårlig sammen fant jeg nemlig tidlig ut.. Men kos må vi jo ha! Ønsker deg en kjempefin onsdag!

Skrevet

Godt å høre fra deg igjen, og godt at alt er bra med deg og lillegull.

Skrevet

:kyss:

Til trøst er det flere som har Sahara-tendenser for tiden... :ler2:

Skrevet

:vinke:

Hei min kjære Skytte!

Velkommen hjem!

:blomst:

SÅÅÅ godt å ha deg tilbakers her på KG altså - det er ikke det samme uten! ;)

For ei slitsom venninne i den syforeningen! :overrasket: Høres ut som en typisk "meg meg meg"!!! :roll:

Ikke :humpe: på leeenge sier du!?? Får håpe det blir noe action på dere i kveld da! :sjarmor: Du får bare :sexy: og forføre sambo! ;)

Hvem fikk viljen sin ang. middag da?

Skrevet

:overrasket: skal du på symøte til søs???

:hoho: Du beskrev ho godt!!! Eller, søs ble sånn etter ho flytta til oslo og inn til nåværende sambo.. Der har de en designer soffa, designer stol bang olufson og greier :roll: Ingen dyre uteputer da :ler: Ellers kunne det vært henne!!!

Og ja, geografisk passer det vel heller ikke sammen...

Skrevet

Hei på deg!!!

Så fint å se deg igjen. Savnet deg masse vet du. Man får seg som regel en god latter eller blir i godt humør av å komme inn til deg. :klem:

:klappe: for fine tall fra JM-kontrollen

Men jeg må si: fy flate som du holder på altså. Blir helt svett og får angst jeg med tanke på hvor mye det trengs å ryddes på knøtte-rommet... HJELP!!!!

Jeg er også en person som liker å kaste ting som ikke blir brukt feks. Mannen liker ikke den delen av meg. Han har fremdeles problemer med sokkeskuffen sin. :ler: Jeg ryddet der for noen uker siden og puttet alle sokkene i en skuff. Han hadde nemlig sokker i 3forskjelle skuffer....

Skulle ønske jeg fikk frie tøyler i skapet hans..... At det går ann å ta vare på så mye DRITT???? :ler: Slitte skjorter som ikke kommer til å bli brukt noen gang mer... JEG VIL KASTE!!!!!! :sjenert:

Synes du skal bli hjemme ikveld jeg.... :sjenert: Du har en viktig oppgave: nemlig :kline: , :sexy: for deretter å :humpe:....... :sjarmor: VEEEEELDIG VIKTIG OPPGAVE!!!!

Ha en perfekt kveld med mannen og med magen

Skrevet

:Nikke: Kunne ikke vært mer enig med tulipan!!

en viktig oppgave :sjarmor:

Skrevet

Håper du gjorde det du hadde absolutt mest lyst til i går kveld! :sjarmor::ler:

Skrevet

Ja, nå er jeg spent på om du fikk viljen din og det ble noe senge-action! :grine2:

Skrevet
Ja, nå er jeg spent på om du fikk viljen din og det ble noe senge-action! :grine2:

Skulle tro vi ikke tenkte på andre ting.....

Vet godt hvordan det er med 4-8 ukers tørke jeg, men ikke noe jeg kan gjøre med den saken... :sur:

Skrevet

Sahara? Finnes det ikke en større jungel??? Her er det snart over en måned siden sist...

Skrevet

Hei Skytte-snuppa!!!

Holder dere på enda eller??? :sjarmor::ler: Hi hi hi!!!

Håper du har hatt en fin dag

Skrevet

Har sett deg rundt!!!!

:ler:

Gleder meg til du kommer deg til din egen bok jeg ;)

Skrevet

:sjenert: sjenerte sørlendingen blir enda mer sjenert når vi maser sånn på deg om sengeaktivitet...

(ok, ikke så flau, er tross alt halvt nordlending :sjarmor: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...