Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

LT,MissS,Wasabi,Pi@,Cr@sh,TT,Iss,Tulipan,Iss,Pi@,Miip,TT,Pondusa,Murmelmy,Tulipan,Iss,Murf og Pondusa; TUUUUUSEN TAKK FOR BESØK!!!!!!!!

Altså! Det ble rydding av halve kommoden igår,og bare det førte til en halv søppelsekk :overrasket: Vi bare MÅ skjerpe oss!!

Så fikk jeg vasket de siste klærne og ryddet litt her og der,tørket litt støv.

Sambo kokte rømmegrøt til middag,nammmm!!

Deretter ble jeg sittende med spørreundersøkelsen min i lang lang tid! Blir litt hekta når jeg først begynner..!

Ellers så hadde jeg faktisk litt vondt i magen så jeg dro ikke på syklubb.Fikk ikke svar på sms min så jeg regner med hun ble sur..WHATEVER ;)

Om kvelden var jeg litt trøtt og uggen og sambo var helt i ett med tvn og fotball...Gjett hva det resulterte i da...Suuur Skytte som la seg halv ti i protest...Da sambo kom litt senere var han såå god og kosete,men jeg var en kald fisk :ler: Så sovnet vi!

Jadda,det var den sexingen :ler:

Idag sov jeg litt lenge pga dårlig med søvn inatt..Sambo sorket så det nesten gjorde vondt...Men neste torsdag skal han til legen! Da må de gjerne amputere hele nesa hans for min del!!

Ellers så kjørte sambo meg til venninne H og vi har kost oss i byen og på kafè hele dagen! Så har lillegull fått seg verdens søøøteste og mykeste fleecedress*sukk* Den er litt guttepreget da,men oddsene for gutt er jo tilstede,så hvis det blir jente kan jeg bare kle henne som en gutt :ler:

Evt gi klærne til en som ER gutt!

Da sambo var ferdig på jobb hentet han meg og venninne A i byen!

Hun har endelig flyttet hit igjen så det var kjempekoselig med besøk!

Spiste fiskekaker til middag og skravlet bare værre!

Så hentet jeg søskenbarnet mitt hos hesten og kjørte henne hjem,samt A!

Etterpå logget jeg meg på nett og her er jeg enda! Men nå er det snart slutt...

Har begynnende hodepine og en veldig avtalt sexdate om en times tid :ler:

Fant ut at vi måtte prøve samme strategi som med prøvingen,så kanskje vi fikk hiva oss rundt :ler: Oioioi..Ja,ja det er godt å vite at det ikke bare er oss!

Ellers så har lillegull vært veldig aktiv idag! Det er såå koselig!

Litt mindre koselig at jeg har hatt drittvondt i ribbena på høyre side fra ca kl to idag og til for ca ti minutter siden :overrasket:

Lurer på om det er babyen som har presset seg helt oppunder der...?

Vondt gjorde det i allefall.Men nå har h*n i allefall "fallt" ned igjen for det sprella så enormt nedenfor navelen ei stund.Men jeg kjenner ingen spark over navelen enda.Men det kommer nok!

Nei nå skal jeg spise melonyoughurt med sånn fiberfrokostblanding og cottage cheese :sjarmor: YAMMMI!!!

Schnakkes!

Glemte forresten å skrive igår at SF målet mitt er 26 cm nå! En bit over den røde streken,men ingen fare sa JM! Alle er så forskjellige! Traff flere idag som ikke syns jeg er noe stor i hele tatt,så det lover jo bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjarmor: Er det planlegging som må til, så er det heeeelt greit!!

Du har litt å gi til alle venninnene dine du!! Snille snuppa! Bra at du koser deg da.. Og drit i at ho ble pert (ler:sur)..

:kyss: Ikke glem at hvis noen vil ha en bit av deg i mårra kl 20, så er du bortlovt og veeeeldig syk!!! :ler:

Skrevet

Takk for hilsen i boka mi....

Kommer sterkere tilbake i morgen jeg, vennen!

:kyss:

Skrevet

Må le av det du skriver om din snorkende sambo, for det er nesten som å høre mannen min snakke om meg her om dagen :ler: Jeg er så innmari forkjølet og tett i nesen, at det er nummeret før mannen flytter over på sofaen :ler:

Godt å høre at det er flere som nesten må avtale for å :humpe: . Vi føler oss eldgamle noen ganger, og lurer på hvordan dette skal gå om 20 år :)

Håper du får en fin dag i dag, og at sola skinner like mye der som den gjør her hos oss. :klem:

Skrevet

Mornings.

Innom å ønsker god freddan og god helg.

:klem:

Skrevet

Håper dere fikk kosa dere litt i går da :sjarmor:. Litt morsomt at du har engasjert alle KG-jentene for å heie på sexlivet deres :grine2:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Innom med en rask(men god) :klem: før jeg må løpe videre på jobb!

Kommer sterkere tilbake i kveld.

Håper det ble ååårnings i går kveld! :sjarmor:

Skrevet
Håper dere fikk kosa dere litt i går da  :sjarmor:. Litt morsomt at du har engasjert alle KG-jentene for å heie på sexlivet deres  :grine2:

:ler::ler2:

Klar for chat i kveld asså?

Skrevet

:sjarmor: Hello :sjarmor:

Need I say more?!?! Skulle egentlig så gjerne fortalt om hvor kanonsuper sex vi hadde igår :ler:

Ups...Der gjorde jeg visst det...... :sjenert:

Og siden jeg ikke eier hemninger,har dere noen gang fått orgasme som endte i krampelatter????

Det var det sykeste jeg har vært med på! Lo så jeg mista pusten!!!

Sambo skjønte ingen ting og lo litt nervøst han også,helt til jeg klarte å snakke igjen! Det var så sprøtt så jeg måtte bare dele det med dere! Stakkars,hva dere ikke må høre :ler:

Etterpå var det godsoving helt til halv fem og dotid...Og etterpå skulle nå sambo absolutt holde rundt og ligge med snytskaftet inni øret på meg..HVILKET FUNKET JÆ**** DÅRLIG NÅR MAN SNORKER!!!!! :frustrert:

Da han endelig sto opp halv åtte var det såvidt jeg orket å nusse han hadet før han dro på jobb...Jeg har begynt våkenettene allerede! Tre mndr FØR babyen kommer.....Den legen BØR gjøre noe på torsdag ellers......

Sov dårlig frem til i ti tiden.Da sto jeg opp og konstanterte med at jeg ikke får tid til alt jeg burde gjort idag.......

Så vasket jeg soverommet og badet GRUNDIG...Og det var nok siste gangen på noen mnd at jeg vasket dusjkabinettet.Det var så tungt og vondt at jeg nesten :grine: Så heretter er det en av sambos oppgaver...

Fikk vasket gulvene i resten av kåken,spist frokost,snakket med sambo på tlf TRE ganger og gjort klart gjesterommet,samt betalt regninger for flere tusen(HYYYYL!!!) før jeg fant ut at det var påtide å ønske folk her inne god helg!

Det har lagt et lite teppe snø inatt,men nå skinner sola som bare det! Godt!

Tenkte meg en tur innom jobben idag,men det har jeg slått fra meg.Det kan jeg gjøre en annen dag!

Ellers skulle jeg til byen,slo det fra meg og fant ut at det også kan gjøres etter helgen.Meen så hadde svigermor snakket med sambo og spurt om jeg hadde funnet strikkeoppskrift til henne.Hun har vært uten strikking siden påsken og begynner å få store abstinenser,så jeg må nok til byen sånn at hun berger i helga :ler:

Ellers kommer venninne N ikvel(så jeg får ikke med meg idolchat :grine: )

Men det blir koselig med besøk da! Imorgen skal vi kjøre til MiR og være til søndag.Skal planlegge klassetreff i sjuhundre! Vi er LITT seint ute,men det skal gå bra! Har fikset sånne ting før! Litt bråkjekk nå ;)

Lillegull sparker og romstrerer og trives bare bra tror jeg! Morsomt å se når magen hopper hit og dit!

Håper dere får ei alldeles perfekt helg alle sammen! Snakkes på søndag kanskje!

Skrevet

Schteike, vaska alle gulvene og det før klokka ett?? Gale Skytte. Jeg har bare såvidt stått opp og holder på med KG-runde!!! :overrasket:

Forresten er det morsomt å se når du er på runde og det står Skytte nedover hele raden med siste innlegg... :ler: Du er ganske så effektiv da, ja!

:grine: for at du ikke får vært med på chatten i kveld. Men real life-besøk er vel ikke å forakte det heller.

:klem: og riktig god helg!

Skrevet

Iss;Om hun der blir sur bryr meg sååå enormt lite! Ingen ting faktisk for jeg liker henne like lite som hemorider ca :ler:

Ellers så har du jo nå fått de sørgelige nyhetene om ikveld....Men jeg kunne ikke si nei pga laaang kjørevei for N så....

Cr@sh;Bare hyggelig det vettu! Velkommen som alltid du!

IdaC;Snorking kan gjøre meg helt riv ruskende gal!Av og til vil jeg bare kvele sambo med puta :overrasket: Han får seg noen kick fra meg iløpet av ei natt..Mannevold...!

Ja du må tro jeg har tenkt tanken selv..SÅnn er det NÅ,hvordan blir det når babyen kommer?? Enn om fem år da vi kanskje har to barn?!

Hehe,regner med det er vanlig at det er litt labert,men at det tar seg litt opp igjen utover og etterhvert som tiden går...I hope!

MissS;Detaljert beskrivelse har kommet :sjarmor:

Pondusa;Takk det samme du!

Pi@;Her skal ingen ting holdes utenom :ler: Her er man venner i tykt og tynt,inkludert alt det det innebærer :ler: Synd for dere at jeg er så lite blyg og så veldig meddelende....!hehehe!

Iss;Hællæ du!!! Så såvidt på rikets røst igår mens jeg spiste kveldsmat,og der var det masse sånn hællæspråk!! Og hun vgdama! Det var kjempekult! Lærte meg en nytt uttrykk for å sparke ballen i mål,men nå har jeg glemt det igjen......

MrsP;Klemmene dine er alltid gode!

Miip;Får besøk :grine:

Er det lov å legge ut private spikermatter mot mopedister??Det bor sikkert fem mopedjæ*** her i gata og de børner og herjer som noen sykinger!!!!! Og jeg blir hel gaaaal!!!!

SKal få sambo til å frese over dem med mcen sin! Den kom ut igår :sjarmor: NICE! Kanskje jeg slenger med et bilde av den neste gang jeg får noen til å legge ut magebilde?!

Nei,nå er det helg...Ta vare på dere selv jenter! Løv ju all!

Skrevet

God helg Skyttevennen og kos deg masse med besøk.

PS: nå holder jeg på å dø av sult, så jeg må prøve å bruke mine siste krefter på å komme meg ned trappa og til kjøkkenet :sad:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Siden du er så kul at du deler de mest intime detaljer med oss,så får jeg nesten svare deg da :sjarmor:

Nei,jeg har ikke opplevd det derre lattekrampegreierne du snakker om,men det er sikkert ikke unormalt :ler:

Du har hele helga fullbooket ser jeg. Kos deg da snuppa,og ikke slit deg helt ut.

:kyss:

Gjest Wasabi
Skrevet

Fy skamme seg Skytte!! Har du ikke lært at vi med bekkenløsning er fritatt fra alt husarbeid som innebærer vasking og støvsuging?? :sjarmor: Det er faktisk HELT SANT!! Mannen min har gjort det i flere måneder allerede. Noe oppgitt og langt fra så ofte som jeg ville gjort det.. Men fysioterapeuten min har pålagt han det.. Så da så! :-D

Skrevet

Vil gjerne ha magebilde og mcbilde ja! Du veit mailen min....

Ha en ellers god helg med besøk og klassetreffplanlegging. Bør kanskje sjekke ut hvordan det går med vårt jubileum....

Skrevet

Hellu!

Så effektiv du har vært i huset i dag da... Flinke du - men vær forsiktig med deg selv! Som du sa til Murmelmy - du har bare en kropp.. ;)

Håper du får en flott fredagskveld til tross for manglende Idol-chat! :ler2:

Stor :klem:

Skrevet

Jeg har ikke fått orgasme endt i krampelatter...men jeg har sovnet mens jeg har hatt sex! :flau::sjenert:

:ler:

Ha en riktig god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...