Gjest Rognebær Skrevet 15. april 2006 #3281 Skrevet 15. april 2006 Hei hå, hei hå, til Skytte skal vi gå Men innlegg lar seg vente på hei hå, hei hå Hei hå, hei hå, Hvis dagen er litt grå Stikk innom her, du blir glad NÅ, hei hå, hei hå!
iss Skrevet 16. april 2006 #3283 Skrevet 16. april 2006 Skytte sangen!! Hei hå hei hå ho mor vi venter på håper at ho koser seg hei hå hei hå Ikke like bra som rognebær altså!
-TeddyToria- Skrevet 16. april 2006 #3284 Skrevet 16. april 2006 Nå må du straks se å pelle deg inn her igjen...vi blir jo helt uten! Sangen til Rognis er vel bevis godt nok...
Fru Biscuit Skrevet 16. april 2006 #3285 Skrevet 16. april 2006 Hei Skytte! Du får unnskylde mitt langvarige fravær.... Godt å se at alt er bra med deg Jeg skal forresten også til kontroll (hos JM) den 18. april. Skal bli greit å sjekkes litt igjen. Ha en fortsatt god påske!!!
Gjest miiip Skrevet 16. april 2006 #3286 Skrevet 16. april 2006 (endret) Hei hå, hei hå for jeg vil dikte og' mon tro hvor Skytte er hen nå? Hei hå, hei hå Hei hå, hei hå og humor'n her er rå men Skytte er på ferie, så hei hå, hei hå Endret 16. april 2006 av miiip
Gjest Rognebær Skrevet 16. april 2006 #3287 Skrevet 16. april 2006 Hei hå, hei hå, mens du er høyt på strå så åpner vi en Veuve Cliquot, hei hå, hei hå!
iss Skrevet 16. april 2006 #3289 Skrevet 16. april 2006 Hei hå, hei hå en Veuve Cliquot vi har vi drikker vår lengsel bort hei hå, hei hå!
Cr@sh Skrevet 16. april 2006 #3290 Skrevet 16. april 2006 Jeg kan ikke annet enn å le litt av dere, jenter...
Tulipan Skrevet 16. april 2006 #3291 Skrevet 16. april 2006 :grine2: Hvor blir det av Skytte-snuppa????
Skytte Skrevet 17. april 2006 Forfatter #3294 Skrevet 17. april 2006 TT,Murmelmy,Iss,Tulipan,Pi@,MrsP,MissBb,Fru Blå,Cr@sh,IdaC,Epica,MrsP,Pi@,Murf,Iss,LT,TT,Miip,MissBb,Tulipan,Cr@sh,Rognebær,Felixa,Cr@sh,MissS,Miip,Iss,MrsP,Tulipan,Miip,Pondusa,Rognebær,Tulipan,Iss,TT,Fru Biscuit,Miip,Rognebær,MissS,Iss,Cr@sh,Tulipan og IdaC; TUUUUUUSEN TAKK FOR ALLE BESØK!!!!OG HERLIG SANG Dere er altså bare heeelskjønne!! Ikke rart jeg svner dere som fy når jeg er borte herfra! Og nå har jeg vært så lenge borte at jeg føler meg helt grønn...Lurer så fælt på hvordan dere har det og alt som har skjedd her i påsken! Har noen fler blitt gravide?Hva har dere gjort? Har dere vært borte? Er jo psykomye jeg må ta igjen!! Så må jeg jo oppdatere fra min side! Men lover at dere skal slippe alle detaljer om pølsegrillingen fra dag til dag Jeg er enda bare helt sånn :grine2: over alle besøkene jeg har fått mens jeg var borte! Dere er så utrolig gode å ha altså!Kan bare ikke få sagt det nok... Men nå er det strax hverdag igjen så da får jeg prøve å bli flink her igjen! Samtidig som det er litt mye som skal gjøres de neste ukene! Jeg er nå altså blitt 25+2 og tenk at jeg har knape 15 uker igjen Vi snakket om det på lørdag og for å si det sånn så sa vi ikke så mye annet enn at om 15 uker har vi kanskje fått en baby i hendene...så lo vi nervøst og ble ganske stille begge to Tror lillegull vokser og har det bra! Kjenner nå en hel del spark hver dag og det er bare så utrolig herlig Spesielt om morgenen pleier vi å kose oss,jeg kjenner litt sparking og dytter litt tilbake og får mer sparking! Er helt forelsket jeg....*sukk* Og sambo har også kjent spark flere ganger nå! Han syns det er veldig stas,men ofte blir lillegull litt rolig og sambo har lite tålmodighet til å ligge i ro før han står opp.Men det blir vel enda mer etterhvert! Ellers så vet jeg ikke om magen har vokst noe særlig...Vanskelig å si selv.Skal få lagt inn siste magebilde etterhvert og muligens få det hit! I allefall er kveldene begynt å bli litt problematiske pga det er så vondt oppunder ribbena...Direkte smertefullt er det.Jeg lurer på om det er magesekken som blir skviset totalt eller noe sånt.Avog til føler jeg bare at jeg ikke får strukket meg nok bakover! Et annet problem som har oppstått er et av disse litt flaue....Jeg har ikke vært verdens flinkeste til å gjøre knipeøvelser,men har gjort det en del.Men nå lurer jeg på om jeg lekker litt eller om jeg har begynt å få mye utflod sånn helt plutselig... Spes etter jeg har vært på do kjenner jeg at det liksom renner litt...Men jeg finner ikke helt ut av hvor det egentlig kommer fra..For det lukter ikke tiss,det lukter ingen ting egentlig.. Så nå har jeg begynt å knipe som en gal,samt lure på om man kan lekke fostervann i bittesmå doser? Det kan i allefall ikke være bra? Gud jeg er glad jeg skal til JM imorgen!!! Begynner å bli mye greier nå! Og så har jeg hatt min første lille puppelekasje Det har kommet en minidråpe fra puppene ei god stund,hvis jeg har skviset dem litt.Men her en morgen var det plutselig en bitteliten våt flekk på lakenet! Så jeg er tydeligvis ikke tett noe sted lengre Det er vel det meste fra gravidfronten! Mer enn nok! Formen ellers har vært upåklagelig god den siste uka,men kjenner at jeg gleder meg stort til å ligge i ei ordentlig seng! Samt at eg var med på en veeeeldig hompete scootertur igår som kjennes både her og der...Meeen,det orker vi ikke tenke på! Nå kommer resten!
Skytte Skrevet 17. april 2006 Forfatter #3296 Skrevet 17. april 2006 Påskeferen min har vært veldig fin! Var jo DET kanonværet da vi var hos mamis og co! Deilig å være masse ute samt få truffet noen gamle kjenninger! Var bare innom hjemme i 400 og dusjet og pakket om på onsdag,før vi kjørte til fjells på hytta(som ikke er i Sverige Pondusa,men nesten ) Der var vi altså sammen med svigers og svogers og det har gått over all forventning! Har ikke vært noe sånn drittlei eller kjent at jeg kunne solgt noen billig Så jeg er veldig veldig fornøyd! Vi hadde steiksol igår,ellers har det vært overskya og litt snø.Men vi har vært ute hver dag læll! Godt med masse friskluft! Men gleder meg til å slumre noen dager nå altså......... Har vært på tur hver dag! Vi har scootre og pulk til dem så det er ikke noe problem! Er bare til alles store underholdning når jeg skal pakke meg inn og ut av pulken...det er ikke gjort i full fart akkurat! Men det gikk da reit! Har fisket masse på isen og antakeligvis fått verdens minste fisk Den var kanskje 10gr........!! Men vi fikk da noen i spiseilg str også! Så har vi spilt kort,hatt besøk av bla mamma og pappa,spist tonnevis av godis og god mat...Dere aner ikke hvor glad jeg er for at hverdagen er her igjen for nå er det slutt på godisspising! Og sambo er værst...Jeg ser at han har lagt på seg,ikke bare disse dagene selvsagt,men over de siste mnd.Lurer på om han er sympatigravid?! Det går jo an! Ellers så har vi badet i stampen ja! Og besøkt litt folk rundt omkring oppi fjellet der! Hatt spørrekonkurranser sent på kveldene.Det er sååå morsomt! Når alle er megatrøtte og bare svarer i hytt og pine! Spes når det er om å gjøre å svare først! Blir utrolig mange bra svar av det! Så var vi en liten tur i Sverige på litt shopping da! Hytta er helt i grenseland,så det går fort å ta seg en tur dit! Det har gått kanonfort og det er masse vi ikke har fått gjort! Sånn er det alltids! Men vi har blitt enige om en del ting vi skal ha ferdig og unnagjort før mai er ferdig...Sånn rydding her og der,fremkalling av bilder og div dilldall! Bortsett fra at formen har vært litt variabel,litt kvalm og noen vondter i magen,så har det alt i alt vært en fin påske!Og kommer jeg på noe mer så kommer det med siden Så får dere bare være tålmodig med oppdaterngen min........!Men nå er jeg hjemme i alle fall vet dere
Cr@sh Skrevet 17. april 2006 #3298 Skrevet 17. april 2006 Så flott å se deg! Høres ut som du har og har hatt det bra! Fint at lillegull gir deg bevis på at h*n gleder seg til å komme ut og hilse på dere! Tenk at det bare 15 uker igjen! Kjempespennende! Gleder meg til å se nytt magebilde!
Tulipan Skrevet 17. april 2006 #3299 Skrevet 17. april 2006 Hei på deg!!! Så koselig å "se" deg igjen. Savnet deg vet du snuppa!!!! Høres ut som om du har hatt en fin, flott påske med familie både her og der. Så du lekker her og der du da . Fint å ha deg tilbake snuppa
Gjest miiip Skrevet 17. april 2006 #3300 Skrevet 17. april 2006 Godt å ha deg tilbake! Og å høre at du har hatt en fin ferie. Håper vi snakkes på MSN en dag snart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå