IdaC Skrevet 24. april 2006 #3381 Skrevet 24. april 2006 Så fin mage du har Jeg og vil ha sånn struttemage, ikke sånn rund som jeg har begynt å få Det er jo helt vanlig med mareritt i svangerskapet, har hatt det selv, så nei du er overhode ikke gal, bare hormonell Men nå ble jeg litt nyskjerrig, har du gått på skole i MiR? Bare videregående eller? Hmm, vi er så vidt jeg husker like gamle, og jeg har bodd der noen år... Håper du får en fin dag vennen
pondusa Skrevet 24. april 2006 #3382 Skrevet 24. april 2006 Men nå ble jeg litt nyskjerrig, har du gått på skole i MiR? Bare videregående eller? Hmm, vi er så vidt jeg husker like gamle, og jeg har bodd der noen år... ← Næhei, for hun gikk nemlig her på videregående.... I byen under de 7 søstre....
Tulipan Skrevet 24. april 2006 #3385 Skrevet 24. april 2006 Hei på deg SKytte-snuppa!!!! Var det den lørdags-pizza'en til Grandiosa dere spiste??? er i såfall helt enig. Den smaker ikke så godt som prisen smaker på lommeboka. Alt for dyr for min del. så fin mage du har begynt å få. Synes den er på plass der den skal være jeg. For ikke mange dagene leste jeg at snorking er arvelig. Og da blir jeg skremt ved tanken på at knøttet vårt har arvet den egenskapen fra sin far. For da vil det bli et helvete å dele soverom med to super-snorkere. :grine2: Nå må du ha en perfekt dag
iss Skrevet 24. april 2006 #3386 Skrevet 24. april 2006 Sangen er nok bedre en pizzaen ja Gjør denne frøkna idag da???? Ikke stresse rundt og bli sliten vel???
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. april 2006 #3387 Skrevet 24. april 2006 For en mage! Kjempefin! Hva driver du på med om dagene da? Er det finvær oppe hos deg? Her skinner sola og i dag,og det er så herlig. Rart hvor mye bedre humøret blir av litt solskinn altså. Nesten så jeg får dårlig samvittighet for at jeg sitter her inne(men bare nesten! ) Nei,jeg får vel komme meg i dusjen! Vet du hva!?! I går da jeg holdt på og ordnet meg på badet med radioen i bakgrunn,så strømmet plutselig "jag trodde englarna fans bara bara i himmelen" ut av høytalerne! Jeg sang så høyt jeg kunne og tenkte på deg! Ha en fin dag snuppa og lillegull!
Skytte Skrevet 24. april 2006 Forfatter #3388 Skrevet 24. april 2006 Murmelmy;Vær glad du slipper mareritt! Det er så fælt at fysj... Cr@sh;Takk! Ja tenk..der inni er vårt lille vidunder! Vår engel og pengesluker Resten av livets utrolige gleder og ganske sikkert irritasjoner Pi@;Tusen takk! Fjellrypa;Natten var fri for mareritt men full av måker MissBb;Bra jeg ikke er alene.Og takk for magekompliment! Føles sikkert bare litt sånn at den henger siden den begynner å bli tyngre! IdaC;Min er ganske rund den,når jeg sitter ser jeg bare rar ut nesten.Som om jeg har en pute under for den er jo ikke kanonkulehard liksom Har nok ikke gått skole der nei...Bare et år her og to år sammen med Pondusa! Men noen jeg planlegger u-skoletreff sammen med bor der nå! Derfor jeg var der! Pondusa;Hehe,der hadde du jo forklart jo! Bra noen ordner opp når jeg ikke er her! MissS;Takk!! Murmelmy;Takk skal du ha! Tulipan;Takk du! Jo det var den berømte lørdagspizzaen der ja! Smakte pyton syns jeg..Biff my ass!Smakte tørr pappeske med kjøttkrydder på Og hvis snorking er arvelig..da deler vi samme skjebne..*grøss* Iss;Jepp! Sangen er mye bedre enn pizzaen! Jeg har bare kost meg!! MrsP;Så koselig da :grine2: Den sangen er såå fin! Radio på badet er et must! Jeg har også lyst på sånn som du har kjøpt deg......... Men så var det meg og denne bankraninga som går heller dårlig da...!! Sol gjør underverker for både kropp og sjel! Det er myyye lettere å stå opp og man blir så lett inni seg! Problemene legges på vent på en måte! Deilig er det!
Skytte Skrevet 24. april 2006 Forfatter #3389 Skrevet 24. april 2006 Det er 18 grader i solveggen min og 13 i skyggen Men,har jeg veranda??? NEI!!! Men det er nå deilig bare å se denne gule herligheten på himmelen!Følelsen av sommer er stooor! Spes siden jeg har tatt vår for lenge siden! Igår var det ikke så fint vær så da fikk vi gjort unna en hel masse sånn TTT ting med pcn! Så nå er alle bildene våre brent på cder,vi har plukket ut hvilke vi skal fremkalle på en egen cd,samt lagd cder med div bilder til div folk fra hendelser vi har vært på! Og det er jammen meg ikke gjort på ti minutter.Brukte hele dagen igår på det.Men så var det sikkert to tusen bilder............ Ellers så fikk jeg satt noen gamle bilder inn i album*kry*,lagd middag,nusset på sambo,spillt masse musikk og besøkt svigers om kvelden! Svigermor har etterlyst strikkeoppdrag så nå er hun engasjert til å strikke ei selebukse og jakke og lue tror jeg! I grønn! Str 9-12 mnd så lillegull har noe å vokse i til vinters! Natt til idag har jeg ikke hatt mareritt,men våknet halv fem av dobehov..Er blitt en trend de siste dagene å våkne halv fem Da jeg la meg var jeg skikkelig psykosulten og vrei meg hit og dit i tre kvarter før jeg innså at jeg bare måtte opp og spise........ Etter to stk youghurt senket roen seg i kroppen og jeg la meg godt inntil sambo som faktisk ikke hadde snorket enda! Men hvor lenge var Adam i paradis?? Sambo begynte å snorke og alle måkene i byen hadde fest i nabolaget Good bye søvn... Er helt jæ**** nå når de skal hekke...Må dem bråke så inni hampen bare for at dem skal ha seg??!! Så var jeg jo våken til sambo sto opp kvart over sju..Og sov som en stein til L ringte og vekket meg halv ti...Da var det bare å starte dagen. Hun kom hit og vi dro til byen etterhvert! Traff på S og hadde det kjempekoselig på kafè! Spiste soft is Nr to i år,og flere blir det nok GARANTERT!!!Fy fader det er godt*sikle* S var med hit ei stund etterpå og skravlet litt! Kjempekoselig! Så ringte sambo hjem og lurte på om vi hadde tigerbalsam..Han har pådratt seg skikkelig nakkevondt stakkar.Greier ikke bøye hodet noe særlig hverken ene eller andre veien Nå kom han inn døra så jeg må være litt pleierske for han før jeg tar runden min! Men jeg kommer innom dere altså!
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 #3390 Skrevet 24. april 2006 Så fin mage du har Jeg og vil ha sånn struttemage, ikke sånn rund som jeg har begynt å få Jeg også...får høre at jeg har "jentemage"...og jeg som skal ha gutt. Vil strutte, ikke bli rund...
-TeddyToria- Skrevet 24. april 2006 #3391 Skrevet 24. april 2006 Ååååå, sååååå fiiiiiin mage!!! ...og stilig glis!
Gjest miiip Skrevet 24. april 2006 #3392 Skrevet 24. april 2006 Det er 18 grader i solveggen min og 13 i skyggen HEY! Kan du sende litt sol og varme sørover eller? Her er det pisslunka og grått. Høres ut som om du har hatt en bra dag! Softis? Hvis sambo snorker for ille får du kaste ham ut til måkene! Fin mage du har også! Er du 26 uker allerede? TIDA GÅR SÅ FORT!
Skytte Skrevet 24. april 2006 Forfatter #3393 Skrevet 24. april 2006 Murmelmy; Hvordan er det disse magene skal være ved sånn og sånn kjønn?! Husker det ikke lengre og det er ingen som har sagt noe sånt om min..Er bare mamma og mormor som har tippet hva det blir som jeg kommer på...Hmmm..var nå en gang folk ikke skulle bry seg TT;Takk du! Hmm,kanskje jeg skal få lest den fødselshistorien din nå! Miip;Ja snakker om at tiden flyr i jetfart! Skal sende nedover litt sol og sommer jeg ja! For en time etter sist sjekk av gradestokken var det 24 grader i sola Må få den verandaen snart altså Speeking of snekring.... Svigerfar skulle jo hjelpe sambo,men han er ikke helt frisk i hjertet så han ser litt mørkt på det og vi vil IKKE at huset vårt skal bli hans sikre død... Svigermors sambo er ikke såå god på sånn grovsnekring(men genial på møbelsnekring da!) og han har lungebetennelse uansett... Ergo har vi gått tom for gratishjelp Og må nok få en snekker til å trå til hvis vi vil ha unnagjort mest mulig før lillegull kommer...Og det koster sånne penger u know...Og vi hadde jo ikke tenkt å bruke flere tusen på å betale en snekker..så nå er jeg litt sånn "fffffff" men det er jo ikke noe å gjøre noe med. Hadde bare pappa blitt ferdig med sine prosjekter..........! Hell i uhell er at søskenbarnet mitt er snekker og visstnok uten fast jobb for øyeblikket...mulig han kan gjøre litt "fargeløst"arbeid noen dager......... Sånn at vi hadde kommet et stykke på vei uten at det koster skjorta...*tenke* Dette skal gjøres; *rive bordkledning på resten av huset(der vi ikke har bygd ut) *bytte isolasjonen *skifte tre vinduer *sette inn altandør og vindu istedenfor storvinduet i stua *Lage etasjeskille og sette opp ny bordkledning Ellers; *male hele kåken *grave opp ved muren på to vegger og fikse dreneringen *legge omm kloakkrørene *snekre veranda *fjerne trærne i hagen Jadda........Ikke så rent lite........Og jeg skjønner jo med en halv hjerne at dette blir bare å glemme før 31.juli...Desverre Men som sagt så er det ingen ting å gjøre noe med...........*angst* Bare å smøre seg med tålmodighet fra topp til tå
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 #3394 Skrevet 24. april 2006 Oi mye å gjøre, med andre ord... Og så til magene... God og rund - jente Spiss og fin - gutt Jeg er god og rund og venter gutt...
Kakao Skrevet 24. april 2006 #3395 Skrevet 24. april 2006 Nyyydelig Skyttemage! Jammen er det masse ting på lista. Vakke småtteri. Skulle ønske jeg rakk å lese mer i dagboka di, det skjer alltid så mye i det Skyttiske hjem. Ønsker deg ei fin uke!
Fjellrypa Skrevet 24. april 2006 #3397 Skrevet 24. april 2006 Oi, dere har mye å gjøre, ja. Tror trikset må bli å prioritere steinhardt! Sånne penge-ting har det med å bli en begrensning, eller kan jo alt kjøpes. Vi holder på med den diskusjonen vi også.
Cr@sh Skrevet 24. april 2006 #3398 Skrevet 24. april 2006 Jøss så mye å gjøre.... Dere er flinke, dere!
Skytte Skrevet 24. april 2006 Forfatter #3399 Skrevet 24. april 2006 Murmelmy;Aha,sånn var det! Vet ikke hvordan jeg skal beskrive min mage... Kakao;Takk! Må ikke tenke på det! Er ikke egentlig så mye som skjer,er bare jeg som skriver mye! Og har utrolig mye kooooselig besøk! IdaC;Takk det har jeg hatt! Fjellrypa;Er altfor mye syns jeg,skulle ønske vi var ferdige...Meeen! Cr@sh;Vel takk! Men om vi er så flinke vet jeg ikke..Hadde vært best å kunne gjort alt selv,men nå blir det lite gratishjelp og sambo har jo ikke tid for han jobber jo fullt.Så han har jo bare tid på kveldene,men kan jo ikke holde på alene... Men vi finner nok ut av det,så må det bare bli dyrere enn planlagt.. Nå har vi vært på soft is shopping Min andre idag.......... Så har vi sett Istid 1! Jeg så den på kino,men sambo har aldri sett den så vi fikk nå ledd litt! Og så kan vi se nr 2! Tipper det blir massasje av sambo nuh før vi køyer..Er så kjedelig når mannen er litt rusten..Så får jeg jo så vondt av han og må dulle og kose ekstra med han Goingen min! NATTA!Snakkes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå