pondusa Skrevet 24. april 2006 #3401 Skrevet 24. april 2006 Ang guttemage vs jentemage: Her skal det komme et bildebevis...... (slapp av skytte, jeg sletter innlegget i morgen) mage ser slik ut: mage ser slik ut:
IdaC Skrevet 25. april 2006 #3402 Skrevet 25. april 2006 Fine mager Pondusa Hva er planene for dagen i Skyttehuset?
Missbumblebee Skrevet 25. april 2006 #3403 Skrevet 25. april 2006 Håper du får en strålende fin tirsdag!
Gjest Epona Skrevet 25. april 2006 #3404 Skrevet 25. april 2006 Fiiin mage du har Skytte!! Og så til Pondusa: Har alle jentemager sånn smil på seg Pondusa? I så fall var det veldig enkelt å se forskjell! Begynte smilet å vise seg tidlig eller?
Skytte Skrevet 25. april 2006 Forfatter #3405 Skrevet 25. april 2006 MrsP; Pondusa; Så bra!! Trenger ikke slette det for min del altså! Jeg lurer bare på hva vi får for min mage ser ikke ut som hverken det ene eller det andre...!! Meeen,om noen uker gjør den nok det! Håper vi.....Evt så får vi oss en overaskelse IdaC;Har ikke så mange planer enda! MissBb;Takk det samme! Igårkveld var det fullstendig bortkastet å legge seg...Hadde så sinnsykt rensel i føttene at fytti bikkja Så ble jeg tørst og småsulten og måtte opp og spise youghurt og drikke litt juice. Og sambo klarte kun å ligge på ryggen pga den vonde nakken..gjett om han snorka..*VRÆL* Det værste er at jeg skjønner ikke hvorfor i all verden jeg ikke la meg på gjesterommet??? El stupido Skytte... Imorges var sambo like gåen og da måtte jeg jo bare gjøre noe da.Etter en ringerunde til alle byens fysio og kiropraktorer fikk han en akutt time hos en fysio.Så vi har nå vært der i nesten en time..Etterpå måtte jeg ringe legen å få en akutt time der så han får sykemelding siden han har brukt to sykedager nettopp... Såh! Nå sitter jeg hjemme med syk mann... Solen skinner og det er helt sprøtt nydelig vær ute!! Det er seriøst sommer altså! Kl er ti og det er allerede 12 grader i skyggen Jeg er jo bare sååå rastløs og mannen er jo ikke brukende til noe og andre folk er vel ikke våken enda..Så..hva kan jeg gjøre idag??!!
Skytte Skrevet 25. april 2006 Forfatter #3406 Skrevet 25. april 2006 Så bra Epona!! Det lurer jeg også på! Har ikke noe smil jeg enda!
iss Skrevet 25. april 2006 #3407 Skrevet 25. april 2006 Nei hvorfor i all verden la du deg ikke på gjesterommet????
Gjest miiip Skrevet 25. april 2006 #3409 Skrevet 25. april 2006 (endret) Har du funnet noen som er våkne? Du er jo ikke på MSN når jeg våkner, som regel. Kos deg i dag! God bedring til sambo. Endret 25. april 2006 av miiip
iss Skrevet 25. april 2006 #3412 Skrevet 25. april 2006 Du er på topp ti lista idag!!! Endelig ikke meg!!!
Skytte Skrevet 25. april 2006 Forfatter #3413 Skrevet 25. april 2006 Iss; I wonder!! Pi@;Bare koselig å se at du er her! Miip;Noen var våkne ja! MissS;Takk du! Murmelmy;Godt at du ler! En god latter forlenger livet og denslags bidrar jeg gjerne med! Iss; Er jeg?! Hmmm..syns da ikke jeg har vært her sååå mye idag.. Siden sist har jeg surfet litt på nett og sendt noen mailer! Så har H vært her og vi har fått kommet oss et steg videre på blåturplanene våre,og det er jo kjempebra! 3.juni braker det løs! Innimellom har jeg spist lunsj og eple og litt sånn love hearts for halsbrannen har vært litt småekkel de siste dagene.Menmen. Sambo har sovet nesten hele tiden.Han har veldig vondt og nå er han hos legen.Huff...stakkars lille mannen min..Håper han blir bra fort! Blir han sykemeldt denne uka så kan det bli spennende HyperSkytte og syk Skyttemann...Se det for dere! Nå er det middagslaging før jeg skal snorke meg gjennom en middagslur for jeg føler meg helt rusa på for lite søvn!
Gjest Myztica Skrevet 25. april 2006 #3414 Skrevet 25. april 2006 OJJ, her går det unna! Stakkars mannen din som er syk da... Og mannfolk har jo en tendens til å bli VELDIG syke da det er noe Hvorfor er du aldri på msn da jeg er??
pondusa Skrevet 25. april 2006 #3416 Skrevet 25. april 2006 Natt natt vennen. I allefall for en time eller to. Apropo smil ja, bildet er tatt 29+2. Tipper smilet begynte å vokse frem rundt da ja..... Skulle egentlig vært en traktor på guttemagen, for sambo skulle fortelle en kompis hvor stor jeg var blitt; "Ho ser jo ut som ein middels stor traktor."
Fjellrypa Skrevet 25. april 2006 #3417 Skrevet 25. april 2006 Sovende mann er ganske så kjedelig, det er jeg helt enig i! Fordelen med at du ikke har noe å gjøre, er at vi får sett mer til deg her inne. Og det synes i alle fall jeg er riktig så trivelig!
Cr@sh Skrevet 25. april 2006 #3418 Skrevet 25. april 2006 Morsomme bilder Pondusa... Syk mann, ja.. Min har vært hjemme i dag han også... men er heldigvis ikke sååå syk...
Cr@sh Skrevet 26. april 2006 #3419 Skrevet 26. april 2006 En morgen- til deg, vennen! Ha en strålende dag!
Tulipan Skrevet 26. april 2006 #3420 Skrevet 26. april 2006 Hei på deg!!!! Stakkars mannen da. Håper nakken blir fort bra. For syke menn vil vi ikke ha i huset. Nå fikk jeg lyst på soft is.... Så da er det fint at McDonalds ligger som nabo til JM så da rekker jeg en soft is med varm sjokolade saus FØR JM-kontrollen... Nå må du ha en fantastisk dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå