Gjest miiip Skrevet 26. april 2006 #3421 Skrevet 26. april 2006 Ååååå softis!!!! Hvor må jeg hen for å kjøpe det mon tro? :klø:
IdaC Skrevet 26. april 2006 #3422 Skrevet 26. april 2006 Er du opptatt med å pleie din syke mann i dag Skytte
Skytte Skrevet 26. april 2006 Forfatter #3424 Skrevet 26. april 2006 Tuddeliduu!! LinKri;SÅ godt å se deg!!! Nå ble jeg glad! Msn ja Den funker ikke her nå!! Og det er bare så sinnsykt typisk for nå skulle jo jeg ha meg litt kvalitets tid på pcn...Prøver stadig å logge på så det må vel bli.. IdaC;Takk du! Pondusa; De har nå sine egne måter å si det på ja! Fjellrypa;Så koselig at du syns det!Liker jo godt å være her inne vet dere! Cr@sh;Er det noe som går? Årstiden for syke menn?! Beggynner å dra seg til her i huset også! Tulipan;Soft is er bare helt sinnpsyko godt Kunne nok lett spist to for dag inni mellom...........Derfor må jeg av og til glemme at det finnes så det ikke blir for mye av det gode! Miip;På en kiosk! IdaC;Han er blitt litt bedre så idag har han vært nyttig å ha! Iss;Puss och kram
Skytte Skrevet 26. april 2006 Forfatter #3427 Skrevet 26. april 2006 Altså så har jeg vært litt lam ja! Fikk meg en minidupp på sofaen igår før jeg skulle møte A og S på kafè kl 18! Det var kjempekoselig og vi lo masse! Det beste er at S bor rett i høgget ovenfor meg og nå har A fått seg leilighet i gata nedenfor meg!! DET blir koselig det! S var her å så frustrerte fruer og joey etterpå,og deretter var det igrunnen kveld! Idag var sambo på behandling kjempetidlig så jeg fikk sovet en hel del utover morningen Så kom han og la seg sammen med meg i 10 tiden og vi prata og skravla! Tenkte på at snart skal vi bli en helt egen liten familie og sånne ting! Spiste goood frokost sammen,målte opp verandaen,var innom kommunen og byen! Kjøpte maling til huset til noen blir friske til å male ,brukte gavekort fra jul og fikk en asjett og en salat/potetbolle til serviset vårt! Kjøpte en ny kasserolle siden grøten vi lagde sist ble hvit med sorte prikker i.........og vi ikke er spesielt lystne på å spise teflon........! Det beste av alt var at sambo stillet min shoppinghunger med å kjøpe inn stellebagen vi har sett på Den er sååå fin!! Og stilig og kjempepraktisk! Masse lommer og eget underlag,egen sånn thermolomme som holder flasker varme eller kalde! Så nå er jeg da så fornøyd atte! Ble helt satt ut av den egentlige lille turen i byen og ble i kjemperar form.Veldig vondt i kroppen og smerter nederst i magen Så da vi kom hjem måtte jeg bare legge meg ei stund...Det gikk nå over og jeg fikk spist litt og gått på do så jeg vet ike helt hva det var? Ellers idag så har jeg ordnet med innbydelsene til klassetreffet samt organisert en del med blåturen...Hvilket vi må flytte frem til 20.mai Og det er snaaaart!!!!Og der er ikke halvparte klart pga vi ikke kan bestille div før vi vet hvor mange som blir med........Så nå har jeg klart å bli litt stresset inni meg igjen... Menmen,det går seg alltid til! Er nok bare jeg som er litt trøtt og sliten idag og da blir nå alt så vanskelig!Kjenner at jeg er litt tom om dagen,selv om jeg ikke har gjort så mye.Begynner vel muligens å kjennes at jeg har blitt større og har behov for mer hvile.Vet ikke.. Har forresten kjøpt spray til sambo idag! Som skal hjelpe mot snorking,så nå får vi prøve det og se!Spennende! Han snakket med legen om dette igår og han skulle søke han på sykehuset men det kunne ta 3 mnd Ellers så har supertante vært her og hun hadde med pakke til lillegull! Tror det er tredje eller fjerde gaven hun har med! Og ungen er ikke født enda Fikk sånn nydelig tynn hvit lue med blondekant og "sko" som også var hvite med blonder på! Tante har litt dilla på blonder Men de var skikkelig søte! Kan kanskje brukes når vi skal hjem fra sykehuset?! Nå er jeg sulten OG har lyst på popcorn...Må spise mat først i allefall! SÅ burde jeg fått tatt meg en runde her kanskje...Imorgen får jeg ikke tid til det for da skal vi til mormor og etter det i bursdag så da blir vi borte hele dagen...Og fredag drar vi på hytta,men ikke så tidlig da!
iss Skrevet 26. april 2006 #3428 Skrevet 26. april 2006 Der var du jo! av grøt med svarte prikker.... Hvis ikke du tar runden, så kan jeg minne deg på at jolie har tatt KS idag! Bare sånn at du vet lissom.. Tror du må lytte mer til kroppen, den sier nok at den vil hvile mer ja
Gjest Wasabi Skrevet 26. april 2006 #3430 Skrevet 26. april 2006 Skal si du har timeplanen full hele tiden, Skytte! Pass på å høre på kroppen nå da (nå skal ikke jeg være sånn supermasete da men..) - vi trenger å ta det mer og mer med ro ettersom ukene går. Jeg merker kjempegodt at jeg må hvile mer nå enn tidligere. Men så er det jo kjempekos å handle inn til babyen og gjøre koselige sosiale ting også da, kjenner meg godt igjen der..
IdaC Skrevet 27. april 2006 #3431 Skrevet 27. april 2006 Syns du skrev at det ikke er mye du gjør, at du ikke skjønner hvorfor du er sliten... Hmmm, jeg er ganske så uenig, syns du er i farta hele tiden. Husk å ta være på deg selv innimellom og
Cr@sh Skrevet 27. april 2006 #3433 Skrevet 27. april 2006 Hellu! Ja, jeg sier som IdaC - for en fart på deg! Husk å ikke slite deg helt ut! Håper du får en fin dag i dag... og at været er bra nordpå.
pondusa Skrevet 27. april 2006 #3434 Skrevet 27. april 2006 Håper du nyter finværet i dag, jeg skal opp i skogen på foreldrekaffe og skuespill senere i dag.
Gjest miiip Skrevet 27. april 2006 #3435 Skrevet 27. april 2006 Turbo-Skytte, nå må du ta det litt med ro da. Håper du har en fin dag i dag.
Pepita Skrevet 27. april 2006 #3437 Skrevet 27. april 2006 Enig med miip, du må huske å slappe av og ta det med ro! Godt du er sykmeldt altså, for aner ikke hvordan du skulle rukket å jobbe i tillegg!
Tulipan Skrevet 27. april 2006 #3438 Skrevet 27. april 2006 Hei på deg Skytte-snuppa!!! eller fra nå av skal jeg bare kalle deg for Fru TURBO. Når jeg først leste innlegget ditt så trodde jeg det var fra idag og da ble jeg skremt gitt. For hvordan i huleste får hun tid til ALT dette så tidlig??? :klø: Men så oppdaget jeg at innlegget var skrevet igår og da bl jeg roet ned 3hakk For du snakker om at jeg har mange baller i luften du. Da må jeg bare si at du er 15ganger værre. Nå må du slappe av. . For får man vondt i magen og ikke føler seg i form (får en rar følelse i kroppen som du skrev) så er dette faktisk et tegn fra kroppen din om at DU MÅ TA DET MED RO!!!!! . Blir redd for deg jeg. Vi skal ikke ha noe fortidlig fødsler her altså!!!! Du må slappe av!!!!!! Der var dagens leksjon og kjeft unnagjort!!!! Unskjyld meg altså, men jeg blir bare så redd for at noe skal skje deg og da kjefter jeg.... Nå må du ha en strålende dag!!! til verdens beste, herligste Skytte
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. april 2006 #3440 Skrevet 27. april 2006 Godt du er sykmeldt altså, for aner ikke hvordan du skulle rukket å jobbe i tillegg! ← Enig! Ta det med ro snuppa!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå