Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest Myztica
Skrevet

Hvor er du, vennen??!!! :grine:

Men jeg så deg inne her et sted :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vente så lenge med din egen bok!! Nå må jeg hete tulla i barnehagen og er ikke hjemme før i 6 tida ikveld.. Jaja, får lese oppdateringa di da da...

Ha en fin fin dag!!

Skrevet

Miip;De er nok i nær slekt ja! Det beste er at nå er han selv smertelig klar over hvor ofte han sier "skal bare" at han kommenterer seg selv når han gjør det :ler:

VI skal bare være der fra fredag til søndag...Skulle så inderlig gjerne vært der lengre...det er jo ferien min men...Skal nå være glad det ble tur i det hele tatt da!

Murf;Gleder meg stort ja!!!

Murmelmy;Det var synd med turen din ja..ikke like greit alltid..

Fru Blå;Det er i allefall meldt kjempebra! Håper jeg kan sprade rundt i singlet og bare nikose meg! Og finne noen herlige sommerklær!

Tulipan;KID ja! Da må jeg innom der ja for sånne lakner har ikke jeg!Tror jeg...må få meg en liten oversikt der gitt!

Slapper av masse jeg............!*knis*

Iss;*smask* Du er flink!!

MissBb;Takk det samme snuppi!

MissS;Det er ei simo kombi ultra tror jeg den het! Design 2728 eller var det 2827...Den er sort og grå og jeg er helt forelsket i den :ler:

Håper det går bra med deg..

IdaC;*kosepå*

Fjellrypa;Det hadde jeg! Og nå er cdn med fjellrypesangen på et skritt nermer meg så snaaart en dag skal jeg skrive den til deg!!

LinKri;Godt å se deg tilbake mer og mer! Du er savnet når du er borte!

MrsP;Så godt med så mange koser!!!!!!Du er snill du!

Miip;*smask*

Cr@sh;Halla du! Alt vel her vettu!

Tulipan;Takk og takk snoopy!

Iss; :ler: Skulle nesten tro det ja!! Men du tippet rett,har gjort utrolig mye fornuftig de siste dagene!

MrsP;Hehehe,neida jeg har ikke fått meg en hobby! Dere er den eneste og beste hobbyen jeg har! Har bare fått unna en hel masse greier!

Pi@;*klemmepå*

TT;Takk takk! Alt er bare bra!Koselig med besøk!

Fjellrypa;Ååååå så godt å høre sånn! Blir helt varm og rørt jeg...

Pi@;Sier det samme til deg..Det betyr enormt mye for meg altså! Dere er bare de beste i verden!

LinKri;Er her jeg vettu!! Vært her noen timer nå og det kjennes godt ut! Koselig å skravle litt på msn med deg!

Iss;Ble nok meg selv til slutt idag du!

MissBb;Tittei du!! Trivelig å se deg!

LT;*klemmepå*

Skrevet

HEEEEIA!!!!!!!!!!

Jeg har slett ikke glemt dere altså! Tuuuusen takk for så utrolig mange koselige hilsner fra dere alle! Håper dere vet hvor stor pris jeg setter på dere! Flere trilliarder faktisk :ler:

Ja her har det gått unna de siste dagene! Kjenner at en enorm tilfredshet siger inn over meg :sjarmor: Gjett om vi har rydda!!

Kjapp rapport!

*har ryddet alle kjøkkenskap unntatt matskapet og vaskeskapet

*har rensket kjelleren og fått så mye god plass til kommende rot!!

Gjenstår bare å få kjørt vekk alt rasket!

*Møtet med trygdekontoret gikk veldig bra! To blide damer der på en og samme dag,jeg er rystet :ler:

*Var innom jobben i tre timer igår! Lenge siden sist så det var kjempekoselig!

*Har vært flink og tatt sofapauser inni mellom altså!

*var på syklubb igårkveld! Trivelig! Og masse is........I LOVE IT!!

*Etterpå dro jeg og sambo til supertante og kom ikke hjem før halv to inatt :overrasket: Når jeg først er ute av huset gjør jeg det skikkelig!!

Idag sov jeg til kl ti og det var deilig! Elsker å våkne av sol og sommerværet her! Er jo så varmt og godt at man blir rent forstyrret!

Vi har fått harvet over loftet og kastet og omplassert en hel haug med saker!

Vasket og fikset opp! Sambo mener jeg er helt gal!!

Jeg begynner å lure litt selv også :ler: Men det gir en særegen følelse av enorm tilfredsstillelse å vite at vi har det rent og skikkelig på stell i hvert et rom og skap og skuff nå :sjarmor: Helt herlig! Og tenk,nå trenger vi ikke gjøre dette på sikkert et år eller så!Ahhhh så godt med alt som er unnagjort!!

Etter ryddesjauen idag var det definitivt kgtid! Så her har jeg vært noen timer nå!

Det er også godt å vite at jeg har fått besøkt dere!

Resten av dagen skal brukes til å lage/spise middag før både jeg og sambo faller døde om av sult her!

Så skal jeg en snartur innom H! Etterpå skal vi innom svigers og bytte bil sånn at de får supertoyotaen og vi får X-trailen deres :sjarmor:

Så må det pakkes og dusjes,barbere litt legger og gjøres klart for take off TIDLIG imorgen! Må få mest mulig av dagen med oss der nede!

Jeg gleder meg så!!!!!!!!!!Min tredagers ferie i supertrondheim!!!

Ellers er lillegull temmelig sprelsk for tiden! Formen min er fin og alt er bare bra! Spiser masse is for tiden og gomler gule epler og masse youghurt med sånn fibergreier i!

12 dager til neste kontroll og jeg har sikkert lagt på meg litt mer! I allefall har puppene mine vokst IGJEN!Nå begynner vi å snakke melonas her...!!

Håper jeg finner meg noen bher og sommerklær og og og!!!!!!!!!!Hoho!!

SNAKKES MINE SUPERDUPERJENTER!!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Der var du ja,puppeguri! :hoppe:

Snakk om å være effektiv da! Kan du ikke stikke innom hit å rydde litt for meg også?

Nå du skal til Trondheim allikevel liksom..er jo ikke så langt unna.

Neida,nå fortjener du jammen meg ei herlig helg der du bare kan kose deg supermasse.

Det er så herlig med sånne helgeturer. Jeg elsker å dra til tr.heim eller bergen..da stoorkoser jeg meg altså.

Nå er det mat her i huset!

Vi snakkes da vennen. Og hvis jeg ikke rekker innom deg før i morgen,så må du ha riktig god tur! Kos deg!! :klem::klem::klem:

Skrevet

Hei på deg!!!

Så effektive du og mannen er da. :klappe: . Og fint å lese at du slapper av på sofaen innimellom slagene. Hvis ikke hadde jeg kommet og tatt deg altså. For du er jo TURBO!!!! Vi er nok litt like vi to tror jeg :ler:

Jeg har aldri vært i Trondheim jeg.... Eller har jeg det??? Var en sommer på bilferie med en venninne. Men det er ca 20år siden... Så husker ikke så masse. Husker at faren hennes fikk fartsbot. Og at jeg ble MEGET skuffet over at Svartisen faktisk IKKE er svart :ler: .

Men har noen få stille planer om å reise hvertfall til Bergen om ikke alt for lenge. Må bare vente litt til knøttet kan ta flaske osv.

Viktig med nybarberte legger før en romlemantisk tur med mannen :sjarmor:.

Ha en strålende helg i Tr.heim. Håper dere får knall vær. Husk å ta vare på hverandre og ikke stresse alt for mye rundt da.

:klem: til verdens beste Skytte

Gjest miiip
Skrevet

Det hørtes utrolig deilig og befriende ut å ha gjort sånn skikkelig storopprydning. Bra med alt som er unnagjort før du blir høygravid, sier nå jeg. :ler:

Kos deg MASSE MASSE og hils bartebyen (og alle bartemennene! :ler:) fra meg.

:hoppe::klem:

Skrevet

Kos deg masse på ferien din! jeg skal på ferie til bergen i helgen :sjarmor:

:klem:

Skrevet

Så flink du har vært, vennen!!!

Godt å deg tilbake igjen, har savnet deg masse, masse, masse :klem:

Skrevet

MrsP;Skulle veldig kjempegjerne besøkt deg vettu!!

Tulipan;Jasså,du har vært å oppdaget at Svartisen ikke er svart ja :ler:

Det har jeg også sett! Men den var nå fin da! Kanskje du har kjørt forbi huset mitt du....Hmmm! Kjørte dere kystriksveien?!?!

Nybarberte legger ja...read my story!

Miip;Det kan ikke beskrives! Er bare så sinnsykt deilig! Nå vet jeg at vi har god plass til å pake bort babyklær etterhvert som de blir for små og hoper seg opp.Det er plenty plass til alle mulige saker og ting den etterhvert får og det er fortsatt god plass for gjester! *fornøyd*

Skal gå rundt og hilse fra miip ja :ler: Lurer på hva sambo gjør da gitt!!

MissBb;Takk! Kos deg masse du også! Gleder meg til å utveksle shoppingerfaringer :ler:

Nå er Skytte sliten...Men veldig veldig lykkelig! Og hormonell så det holder i massevis!

Mannen dro til sin bror sammen med et par kompiser for å bestille sånne pcting og tang(gjeeesp!) og jeg skulle ordne siste rest!

Det ble Skytte vs.Gillette for women og jeg tapte...........

Å prøve å få shavet noet under beltestedet er bare å glemme fullstendig nå!Ikke ser jeg en døyt og det hjelper ikke med speil for jeg greier ikke bøye meg såpass uten å krønsje hele magen...Så nå ser nok bikinilinja mi mer ut som Gazastripen regner jeg med :ler: Herregud!

Så var det leggene da.Jammen meg ikke spesielt enkelt å nå dem heller nå om dagen...Hvilket endte i to store kutt,ett på hver fot over akillesenen.......Jadda,detta går som det suser! Så der sto jeg og dryppet blod og var rent fasinert for det er det jo lenge siden jeg har sett :ler:

Men,men sambo får ta meg som han er enten han vil eller ikke for hvis det ikke blir hanky panky på Royal Garden så hjelpe meg da er det tid for krisemøte i Skytteheimen :ler:

Så har jeg funnet frem cder til turen og nesten pakket alt!

Har lagt frem alt jeg trenger til å lage omelett til nisten(det er obligatorisk!) og skrevet huskelapp over det jeg må huske fra kjøleskapet!

Da jeg holdt på med dette på kjøkkenet ista,ble jeg overmannet av en enorm følelse.Jeg var både trist og utrolig stolt samtidig...

Jeg var trist pga jeg så inderlig skulle ønske vi skulle på ordentlig sommerferie i allefall en ukes tid..Men så var jeg så stolt pga jeg har blitt så flink til å ordne med alt mulig og gjør sånn som mamma alltid gjorde da vi reiste på lange bilturer før!

Da fant jeg ut at kanskje jeg kommer til å bli en ganske okei mamma selv...

Og håper at jeg får unger som en dag kjenner hvor glad de er i mammaen sin og for alt hun har lært dem nesten uten at de har skjønt det selv...

Og nå griner jeg her!! Huff så sentimental jeg er!

Men for f.eks fire år siden hadde jeg aldri trodd at jeg skulle komme hit til det punktet der jeg styrer og steller i mitt eget hus og venter baby med en herlig mann.At jeg skal få til å ha det ryddig og ha smarte ordninger og systemer.Mestre å bake brød og eie min egen symaskin!

Å bare å ha så mange venner og all min familie rundt meg,samt få en sååå grei svigerfamilie.Å bli kjent med alle dere på kg i tillegg...Det er så utrolig godt å ikke bare flytte rundt og jobbe og feste og ture på! Selv om det var sinnsykt morsomt å være singel og leve livet og oppleve masse før jeg ble "gammel",så er det helt enormt å leve i drømmen sin plutselig.

Bare å tenke på at jeg er så fornøyd med dette rolige "familielivet" og sånne ting,er helt sprøtt.At det ikke trenger å være action 24/7,men helst bare anledning til å nyte hver dag.Jeg har forandret meg ganske mye de siste par årene,det er vel å bli voksen det kalles...Oioioi...Så rart det er å følge sin egen utvikling.Den kommer så plutselig noen ganger...

Nå ble det mye greier her gitt! Men det er godt å skrive alt man tenker når man er i det hjørnet.Selv om jeg gråter så er jeg ikke ulykkelig.Det er glade tårer og hormoner i skjønn forening!

Nå skal jeg pakke ferdig og legge meg.Håper sambo kommer snart for han sier vi skal kjøre kl sju imorgen :overrasket:

Jeg håper vi får ei koselig helg sammen og at jeg ikke får noen sånne teite anfall som ødelegger så mye som et minutt av ferien!

God helg fra hormonskrulla ;)

Skrevet

Hei på deg også,Murmelmy!!

Nå blir jeg borte litt til da...Men kommer etter helga!

Skrevet

Så utrolig effektive dere har vært :klappe: Håper du får en kjempe fin helg med din kjære og lillegull i magen :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Nesten så jeg begynner å grine også nå. Er nok overføring av hormoner gjennom pc'en.

Jeg tenker på det selv mange ganger..alt det mamma styret og stellet med når jeg var mindre..og nå er jeg blitt sånn selv. Jeg har faktisk lært noe!

Det er veldig koselig da,og ha et eget hus og sin egen familie og dulle med.

Dere er 2 nå,men om ikke så lenge er dere plutselig 3. Det er stort å tenke på det!

Nå er vel du,sambo og lillegull kommet et stykke ned i landet.

Håper dere får ei fantastisk helg. Været skal iallefall ikke legge noen demper på stemningen. Det er meldt knallvær i Trondheim i helga!

Og Royal Garden da! Det er favoritt hotellet mitt.Vi lå alltid der når jeg var mindre,og jeg har så mange gode minner derfra. Lurer på hvilken fløy dere ligger i...rød,blå eller grønn(hmm,var det grønn eller var det en annen farge tro?)

Gleder meg til rapport!

:klem::klem::klem::klem::klem:

Skrevet

Kos deg på ferie og bare nyt.

Gleder meg til å høre om turen :klem:

Gjest miiip
Skrevet

Jeg får også sånn anfall av og til: Duverden, nå er jeg virkelig voksen :grine2:-anfall. :ler: Men det er deilig å konstatere at man klarer seg ganske bra og at vi sikkert kommer til å bli helt ålreite mammaer! (For ikke å si gode mammaer.)

Håper du koser deg på tur og at sambo ikke bryr seg om hår og sår. :ler:;)

Skrevet

Du skriver så nydelig... så jeg blir helt rørt her... :grine2:

Håper du får en knall tur til Trondheim! :kyss:

Skrevet

Håper du koser deg masse på tur altså!! det fortjener du veldig!!!

Og det du beskriver med å gjøre som mamma gjorde kjenner jeg så godt igjen! Altså, hakke barn selv, men tantebarn og leieboers barn... Og ofte kommer sistnevnte ned og spør om ting og snakker om ting. og jeg ordner opp. Har tenkt mange ganger at jeg må ha blitt voksen :overrasket: Og med alle disse barna og nå tulla jeg har nå, så kjenner jeg at jeg faktisk har vokst og tenker sånn som mamma helt sikkert har gjort. Og jeg har lissom alt, så når de kommer og lurer på en ting har jeg alltid det de vil ha!!

Nå tar jeg av i boka di, du får kosemose deg masse på tur!! Jeg kjenner at jeg gleder meg pittelitt til å ha en barnefri lørdag i mårra, selv om det blir trist å levere henne når hun har vært her i åtte døgn lissom :sjenert:

:kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...