Skytte Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #3661 Skrevet 14. mai 2006 Formen var nada å skryte av igår...ventet på at lille E skulle komme og på at mannen skulle hjem fra fotball,så jeg begynte å lage lasagne. E kom og etterhvert også sambo.Og han var i form gitt... Og sååå klar for en fest! Han som hadde sagt før han dro at han skulle ikke ut på livet idag nei..neida! Ble jeg sur?? Eh,ja..og utrolig skuffet...Vi var jo enige om å ikke gjøre noe,bare ha besøk av E og kose oss sammen.E liker sambo så godt og de har det så morsomt når vi er sammen. Sambo ble litt lei seg(fallhøyden ble nok stor fra skikkelig supergira sambo til skikkelig gretten Skytte..)og mumlet om at han skulle bare være hjemme hvis jeg ble sur og bla bla bla..Hørt den før eller??? Så ble vi enige om at han i alle fall kunne spise siden jeg nå hadde stått der og brekt meg og lagd mat..Han var jo bare sååå smiskete og god da.Og fikk meg selvsagt til å le og bli i bedre humør før han dro Jeg og E kjørte hjem til mam og pap en tur på kveldsbesøk! Koselig det! Er så rart,lille E blir faktisk 10 år fm dager før terminen min... Og han er veldig opptatt av babyen og spurte masse om hvordan den egentlig hadde det i magen! "Flyter den sammen med tarmene?" "Ligger den i en egen boble liksom?" "Hvor gammel må den være før den kan bli med på hytta?" "Hvorfor må babyene være akkurat sååå lenge inni magen?" Så fikk jeg sikket ørten forslag til navn vi kunne bruke! Han er så god altså! Men gudskjelov spurte han ikke hvordan babyen kom seg inn i magen! Men idag vet vel de fleste ti åringer hvordan det fungerer? Grøss og gru... Kom hjem halv tolv og da stupte vi i seng begge to! Jeg hadde da så vondt i ribbena at jeg nesten gråt...Skal det virkelig være så vondt? Også allerede nå? Hvordan skal det bli resten av sommeren?? Sendte noen meldinger med sambo som var like smiskete...Dumme mannfolk! Fikk ikke sove før ca kl ett...Halv fire kom sambo listende hjem og pling der var jeg lys våken Han ville bare kose magen og være god og det var jo helt greit bortsett fra at han stinket da...Snakket litt og pang der sov han. MIDT I SENGA.....Og hvor skulle jeg liksom få plass da??!! Har snakket,nesten ropt i øret hans og dyttet alt jeg klarer men fyren er og blir i koma Så her sitter jeg da,over to timer senere og fortsatt våken..Måtte bare stå opp til slutt før jeg fallt i gulvet Har spist en brødskive i håp om at det ikke skal bli vondt i ribbena og at magesmertene skal forsvinne helt nå... Er jo trøtt som en strømpe og kommer til å gråte av søvnmangel snart. Ikke en eneste natt på leeenge har jeg sovet spes godt.Nå syns jeg synd i meg selv her. Ikke får jeg til å ligge på sofaen heller.Og på gjesterommet ligger jo E... Kommer til å bli en herlig dag imorgen gitt Har lyst tl å ta fart og sparke sambo så hardt jeg greier..........Men så vil jeg bare at han skal flytte seg bittelitt sånn at jeg og magen får plass sånn at jeg kan holde rundt han......Er vi ikke rare vi damer?! Jeg er jo både sint og skuffet over sambo,samtidig som jeg ikke er det.Han må gjerne få dra ut,det kom bare litt brått på og det er vanskelig å kombinere det med hormoner...!Men at han ikke våkner og flytter på seg JEG VIL SOVE!!!!!!!!
Lucky? Skrevet 14. mai 2006 #3662 Skrevet 14. mai 2006 stakkar deg da...vet hvordan du har det med sambo midt i senga. De er ikke lette å flytte på, i allefall ikke når man er gravid heller tenker jeg Fint at du kosa deg med E i går da, men hadde jo kanskje vært enda koseligere om sambo var hjemme også da. Det synes i allefal jeg når vi har barn på overnatting her. Får håpe du får mulghet til å slappe av litt mer nå utover formiddagen da, og ha en fin dag
Murmelmy Skrevet 14. mai 2006 #3663 Skrevet 14. mai 2006 Lille venn Forhåpentligvis ligger du og sover litt nå... Mannen synes jeg er så bli for tiden, MEN at jeg har mistet det gule lyset. jeg går rett fra grønt til rødt uten noe forvarsel . De derre hormonene, altså Konklusjonen er å kjøpe større seng! Vi har stoooor seng og koser oss i den. Ingen av oss orker å ligge oppå hverandre når vi sover da vi synes det er aaaaltfor varmt. Greit vi er enige om det i hvertfall. Så søt lille E virker. Og godt han ikke spurte om blomstene og biene. Tror jaggu jeg hadde begynt å stotre og rødme da, ja. Og bedt ham om å spørre mamma og pappa i morgen Nå håper jeg du har sovet litt, vennen!
Pepita Skrevet 14. mai 2006 #3666 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Håper du har fått deg litt søvn! Vet hvordan du har det, for kom hjem en full mann her i natt også! Endret 14. mai 2006 av *MissS*
Murf Skrevet 14. mai 2006 #3667 Skrevet 14. mai 2006 Her var det omvent, jeg hadde okkupert hele senga (vi har 1,8 m bred, så det skal være plass til to...), begge putene og begge dynene da han kom hjem på morgenkvisten, muligens start på redebygging ? Håper dagen blir bedre, selv om søvnunderskuddet er der.
Pi@ Skrevet 14. mai 2006 #3668 Skrevet 14. mai 2006 Får tro at du får sove i natt i allefall. Det er superslitsomt å ikke få sove ordentlig på mange netter. (tenk når ungen kommer ut.....Nei, nå skal jeg ikke skremme deg)
Gjest miiip Skrevet 14. mai 2006 #3669 Skrevet 14. mai 2006 Huffda Skytte. Lurte fælt på hva du holdt på med som hang rundt her klokka fem på natta! Håper du fikk flytta litt på sambo og sovet LENGE. De vondtene får bare se og pelle seg vekk ( prøver å skremme dem vekk, jeg) så du får sove bedre fra nå av.
Missbumblebee Skrevet 14. mai 2006 #3670 Skrevet 14. mai 2006 Heia vennen! Håper du har fått slappet av litt i dag.
Tulipan Skrevet 14. mai 2006 #3671 Skrevet 14. mai 2006 Hei på deg!! De ribbens-smertene høres litt ut som er noe i denne duren: når magen/livmoren vokser og dermed trenger mer plass så presses ribbena utover.... Dette er vondt. MEn ta det opp med legen/JM neste gang du er til kontroll. Håper du har fått litt mer søvn snuppa. "flyter den sammen med tarmene?" "Ligger den i en egen boble liksom??" :grine2: "Små" barn er morsomme :grine2: Ha en fin søndagskveld sammen med mannen
Gjest Rognebær Skrevet 14. mai 2006 #3672 Skrevet 14. mai 2006 "Flyter den sammen med tarmene?" "Ligger den i en egen boble liksom?" "Hvor gammel må den være før den kan bli med på hytta?" "Hvorfor må babyene være akkurat sååå lenge inni magen?" ← :grine2: Så herlig! "Hvor gammel må den være før den kan bli med på hytta?" !!! Utrolig søtt! Men jeg skjønner innmari godt at du var sur i natt! Jeg hadde tatt snorketrikset: Holde for nesa hans. Eventuelt sette ei vekkerklokke inntil øret hans. Eller noe tilsvarende. UTROLIG irriterende å ikke få plass i senga! Håper du har fått sove i løpet av dagen, da.
iss Skrevet 14. mai 2006 #3673 Skrevet 14. mai 2006 Næmmen, dakkar! Tror at mannen din ikke får komme inn i senga neste gang jeg , han får ligge på soffan Håper dagen har vært bedre enn nattan da!!!
-TeddyToria- Skrevet 15. mai 2006 #3676 Skrevet 15. mai 2006 Hvordan går det med deg snuppa? Fremdeles NADA form å skryte av? Håper du har fått sove litt bedre i natt og er lettere til sinns! Nuss & Suss
Gjest gjesta Skrevet 15. mai 2006 #3677 Skrevet 15. mai 2006 God mårnings! Har du hatt en fin helg? :D
Gjest miiip Skrevet 15. mai 2006 #3678 Skrevet 15. mai 2006 Halaien! (Må sies på utagerende bergensdialekt.)
Tulipan Skrevet 15. mai 2006 #3679 Skrevet 15. mai 2006 Hei på deg Skytte-snuppa!!! Men hvor har du gjort av deg???? :klø: Håper natt til idag var bedre enn natt til igår. Ha en super fin dag snuppa
IdaC Skrevet 15. mai 2006 #3680 Skrevet 15. mai 2006 Skytte da, hvor er du? Du sover vel ikke ennå? Håper dagen i går ble grei allikevel med tanke på en dårlig natt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå