Skytte Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3701 Skrevet 15. mai 2006 Cr@sh;Takk! Så koselig at du syns det! Når jeg kan glede andre blir jeg glad! Rognebær;Ja ikke sant?! Da får han jo det han har bedt om LT;Takk takk! Håper også at den kan bevege seg litt nedover,for jeg kan ikke være sammen med folk når jeg har spist..da må jeg ligge og bøye meg så langt bak jeg bare kan,ser skikkelig idiotisk ut Lucky;Alt i alt ble det ei bra helg ja! Hadde jeg fått kontakt med henne igjen så hadde det vært utrolig stort! Vi var uadskillelige et år vi gikk i samme klasse,men så dro hun til usa og kontakten fallt bort... Menn har en merkelig tendens til å sovne ja..Min er intet unntak! Iss;Takk snuppi!! MissS;*kosepå* Nå har H vært her og vi har fått gjort litt.Men jeg syns stadig det dukker opp nye ting........Gosj og baluba jeg gleder meg til søndagskvelden! For neste uke tror jeg ikke det skal skje noen ting! Imorgen må jeg huske å ringe legen og få ny time før sykemeldingen går ut den 26.mai. Ellers gleder jeg meg masse til kontrollen imorgen!!! Blir så godt å høre hjertelyden til vår lille skatt... Men så lurer jeg på hva SF målet sier denne gangen...... og ikke minst vekta.....Føler egentlig ikke at jeg har lagt så mye på meg,samtidig som jeg syns jeg har blitt mye tyngre Bra kombinasjon! Spent på om hun kan kjenne hvordan lillegull ligger! Nei nå er det jammen natta for gåsemor! (H har funnet kallenavn til meg.... )
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2006 #3705 Skrevet 16. mai 2006 Var det kos å høre igjen vennen? gåsemor?
Fjellrypa Skrevet 16. mai 2006 #3706 Skrevet 16. mai 2006 Så spennende med jordmortime. Gleder meg til referatet jeg også! Mannen her i huset har faktisk blitt bedre på ønske-seg-mat fronten. Jeg tror det er fordi han har oppdaget at han ikke kommer unna. "Hva har du lyst på til middag i dag?" "Vet ikke" "Kjøtt eller fisk, da?" "Eh, fisk kanskje" "I gryte eller stekt eller kokt?" Osv, osv, og til slutt har vi funnet ut av noe.
Pi@ Skrevet 16. mai 2006 #3707 Skrevet 16. mai 2006 Gleder meg til referat . Jeg ser du suser rundt her inne så det kommer nok snart. Jeg er jo ikke kjent for å være av den mest tålmodige typen (eller kanskje det er nettopp det jeg er ) til deg og til lillegull i magen
Missbumblebee Skrevet 16. mai 2006 #3708 Skrevet 16. mai 2006 Håper jordmortimen var bra i dag! Ps, bare kom innom på ostekake.
Skytte Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3709 Skrevet 16. mai 2006 MrsP;Takk vennen! Iss;Så koselig da! IdaC;Takk! Ja kan ikke skjønne hvor hun tok det navnet fra Epica;Det var sååå godt å høre min lille venn igjen ja! Kunne hørt på den lyden hver dag! Gåsemor kommer nok av ganglaget mitt skjønner du...Litt ruskete bekken som gir meg et meget sexy ganglage innimellom Fjellrypa;Så morsomt at dere gleder dere sammen med meg,det er utrolig koselig! Bra mannen din kan svare litt bedre enn min,for hans yndlingsord er vet ikke,uansett hva jeg spør...Og når jeg blir lei foreslår han grandiosa eller grøt! Kan bli litt ensformig i lengden gitt Pi@;Du også! Dere er nå så søte altså! Ja jeg skulle skrive i min bok først,men så måtte jeg innom Miip for å se om der var noe action,og deretter innom Tulipan også! Så tok tvangstankene over og jeg bare MÅTTE ta runden før meg selv...Kødda litt med hjernen min da og tok den i omvendt rekkefølge.... Føler meg skikkelig gal idag Merkelig hvor opphengt jeg greier å bli i visse ting altså!! MissBb;Det var den! Og ostekake sier jeg aldri nei takk til!!
Skytte Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3710 Skrevet 16. mai 2006 Idag begynte dagen halv sju...Da dro naboen på jobb og klarte å vekke meg med brummingen fra mcn sin Det merkelige er at når sambo kjører mc på jobb så enser jeg det ikke,enda den bråker like mye... Ble selvsagt liggende å tenke altfor mye...På alt som skal skje denne uka,alt jeg må huske,hvordan vi skal gjøre ting ang blåturen osv osv.Jeg har alt for stor hjernekapasitet Lillegull sparka alldeles fornøyd og tydelig henrykt over all oppmerksomheten så tidlig på dagen! Vi kosa med den trøtte pappaen og fikk litt kos tilbake da han skulle stå opp! Så leste jeg da sambo dro på jobb..Men var like våken.Lå lenge og snakka med lillegull og bare strøk på magen Da klokken var ni fant jeg ut at jeg kunne stå opp uten at dagen skulle bli så altfor lang! Det neste jeg husker er at jeg våknet og da var klokken halv elleve Hadde mer som sovna igjen jeg! Etter frokost og dusj kom sambo og vi dro til JM! Vi pratet masse om formen min,babyen,hvor jeg skal føde,sv.sk.kurset som starter neste tirsdag,sommeren og alt som skal skje da! JM mener at jeg kanskje ikke kommer til å være så veldig lysten på å dra i 60årsdagen til svigermors sambo to uker før termin.Siden den skal feires på hytta og det tar to timer å kjøre dit. Hadde liksom funnet ut at vi måtte skippe å ligge over,men kunne kjøre opp på morgenen og ned på kvelden...Men det kan jo værtfall bli tungt,med sååå mye kjøring og ståk på en dag...Så den får vi se an litt ja.. Ellers så var alt bare bra og lillegull lå musestille da hun kjente på magen! Selvsagt gjorde h*n det,siden jeg nettopp hadde fortalt hvilket sirkus det kunne være SF;29 så det begynner heldigvis å slappe av litt! Så for meg at jeg var langt over 30 allerede!! Ødem;0 Leie;H/B (bevegelig hodeleie) Hun mente at h*n lå med hodet ned men at der fortsatt var masse plass så den kunne snu seg flere ganger enda!Og siden jeg mest bare kjenner kicking under navlen er det vel en bokser vi får....! Hjerteslagene lå rundt 145 idag.Ellers har de vært på 155 og deromkring,så ikke kunne vi gjette noe kjønn ut av det heller! Urinen var fin BT 110/70 Og vekta var 80 blank! Totalt opp 7kg så langt! Fornøyd med det ja!For siden jeg ikke er noen sylfide fra før av så øyner jeg fortsatt et håp om at jeg skal klare å bli fin så fin etterhvert som jeg forhåpentligvis mister disse kg og vel så det etterpå!Dessuten slipper det å tære enda mer på ryggen og kroppen generelt.Nei jeg er fornøyd jeg! Men lurer på om kroppen min tenkte"aha,bare sju kg,det skal vi ødelegge fort..."For jeg har vært konstant sulten i heeeele dag.Rett etter frokost var jeg like sulten,samme etter lunsj og enda et mellommåltid... Men som JM sa så legger babyen mye på seg i denne tiden så kroppen trenger vel mer da! Når sambo kommer hjem om litt skal jeg lage fiskeboller i hvitsaus,yammi!Og senere skal jeg være med på klubbkveld i mcklubben for det har jeg ikke vært på hundre år sikkert! Kanskje 150 også Og da er nå den kvelden gått! Så var det 17.mai imorgen ja...Huff,hadde nesten glemt det et øyeblikk nå! Alle her inne rydder og vasker og forbereder mat og alt mulig... Det er ikke så rotete her,men jeg må vel tørke litt støv av bordene.Er ikke så mange dager siden jeg vasket da! Så skal vi jo til svogers på middag og sikkert noe kake Og hvis vi orker kanskje en tur til mamma og co eller mormor.Får se an formen! Nabobarna har forresten fått seg 17.mai fløyter idag hører jeg.......Og med 8 barn så har de jo et helt tog bare de De kan å bruke dem i allefall!!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. mai 2006 #3711 Skrevet 16. mai 2006 Så var det 17.mai imorgen ja...Huff,hadde nesten glemt det et øyeblikk nå! Alle her inne rydder og vasker og forbereder mat og alt mulig... ← Ikke denne jenta nei! Så godt å høre at alt gikk bra hos JM. Og 7 kg er jo ikke mye i det hele tatt. Kan legge på deg masse enda uten at det gjør noe. Så bare spis så mye kake du orker i morgen! Ha en fortsatt fin dag da snuppa!
Tulipan Skrevet 16. mai 2006 #3712 Skrevet 16. mai 2006 Hei på deg Skytte-snuppa!!! Så fine tall fra JM-kontrollen. Disse små mageboerne har det med å være litt sjenerte tror jeg. For her kan det sees baluba og så tar mannen på magen og da blir det 100%stille. Innom for å ønske deg en fortreffelig og fin 17.mai
Lucky? Skrevet 16. mai 2006 #3713 Skrevet 16. mai 2006 Så bra at alt sto bra til med den lille i dag da Bare gått opp 7kilo ja, det er ikke mye. Flink jente det Sambo er også dårlig på å ønske seg mat. Vet ikke eller finn på noe du a, hører jeg stadig. Men en dag han sa det kjøpte jeg torskerong, og det var han ikke særlig fornøyd med Så når han sier finn på noe du a nå, så sier jeg torskerogn, og da har han plutselig et forslag til hva jeg kan lage Jeg stresser ikke til 17.mai altså. Skal vel bare rydde opp litt her i dag og lurte på å kjøpe et par blomster til pottene på veggen. Toget går forbi huset mitt, så allright at det ser litt koselig ut her da. Så skal jeg hente bunaden min hos mamma og henge dressen til sambo ut til lufting. Nabo med 8 barn hjelpes. Kan tenke meg det er mye liv der ja. Naboen min har 2 og jeg synes jeg hører dem godt jeg da Ha en flott kveld
Gjest Myztica Skrevet 16. mai 2006 #3714 Skrevet 16. mai 2006 Hei vennen! Så fine tall hos JM, og 7 kg er jo ikke så mye da Nå håper jeg virkelig at mitt SF-mål roer litt også Skal ikke til kontroll før neste fredag jeg da... Sambo er også dårlig til å finne på mat... Men vet han ikke hva han har lyst på, blir det fiskeboller Håper bekkenet ditt er til å leve med
Gjest Epona Skrevet 16. mai 2006 #3715 Skrevet 16. mai 2006 Heihei! Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! Klem fra Epona & Knøttet i magen
Gjest miiip Skrevet 16. mai 2006 #3716 Skrevet 16. mai 2006 8 barn?! Og jeg som tror det blir slitsomt nok med én! (I alle fall i første omgang! ) Ha en riktig fin dag i morgen.
Skytte Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3717 Skrevet 16. mai 2006 MrsP;Så bra at vi er flere!! Blir nok litt kake og muligens en is eller to......Wow,der kom jeg akkurat på at jeg ikke har spist is idag Enda..... Tulipan;Sant så sant! Enten ligger h*n musestille eller så gir h*n fra seg noen få men velvalgte harde spark! Nesten som back off mister Lucky; Torskerogn ja!! Det er det jeg må finne ut,noe sambo virkelig IKKE liker å lage det hver gang han sier vet ikke!!Genialt! Kan være greit å ikke bli husket som "så dere det huset der alt og alle så helt daue ut?!" liksom Ene naboen vår har 8 barn ja...Dvs der er tre fruer så jeg vet ikke om alle tilhører en eller hvordan det er fordelt.Mennene ser jeg sjelden noe til,men alle bor i samme hus værtfall.... LinKri;Så koselig å se deg!! Og skravle masse på msn!! Du er ei knallkoselig jente altså!! Epona;Takker så mye!! Miip;Jepp! Men de er jo mange voksne også da...!Men jeg hadde blitt lei av både ungene og de voksne hvis jeg KUN skulle være sammen med dem hele tiden...Meeen så er de fra en litt annen kultur kan jeg vel si..! Nå skulle jeg egentlig vært hos H,men det ble avlyst.Vi skal gjøre resten på torsdag og fredag........Kommer til å sove lite denne uka jeg....!!Skulle ønske jg kunne lære meg å koble ut hjernen av og til..Menmen. Har en avtale med L som jeg ikke har sett på evigheter! Kjenner at jeg savner henne litt! Så det blir koselig! Muligens vi råner litt i byen og sjekker ut 16.mai feiringen! Og når jeg kjenner etter er det kanskje lurt å kjøpe seg en softis ikveld...I tilfellet de går fri imorgen....... Hvis noen trenger en god unskyldning;kontakt Skytte!
iss Skrevet 16. mai 2006 #3718 Skrevet 16. mai 2006 Heia du!! Flotte tall fra jordmor!! 8 barn Minn meg på den gangen jeg har en gjeng at det går an å slutte før de tar helt overhånd.. Jeg styrer IKKE med rengjøring eller mat... Har ikke handla enda en gang der har du meg lessom Men jeg har planta blomster i bedet og kassene i ettermiddag da... Så se det pent ut fra gata! For ingen skal inn til meg nei
Fibonacci Skrevet 16. mai 2006 #3719 Skrevet 16. mai 2006 Hei på deg! Flott at kontrollen din gikk bra! 7 kg er jammen ikke mye Skytte! Håper du får en flott 17. maifeiring i morgen!
Murf Skrevet 16. mai 2006 #3720 Skrevet 16. mai 2006 Fine tall fra kontroll! Og 7 kilo til nå er da ikke så verst? fikk lyst på softis nå... har hatt softiskick hver gang jeg har vært i sentrum i det siste, og tuslet innom samme kiosken hver gang. Han må jo tro den store magen er pga all softisen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå