Skytte Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3681 Skrevet 15. mai 2006 :grine2: Dere er så søte!!! I love you!! Lucky;Sambo er over 90 kg så det er umulig å velte han nå når jeg er gravid Før gikk det på et vis,men nå er det bare å glemme ja! Jeg syns godt han kunne holdt seg til planen vår ja...SÅ det ble ingen stjerne i margen i helga. Murmelmy;Ikke så lenge siden vi bytta og da kjøpte vi mindre seng????? Hva tenkte vi på???? Snakker om å være sinnsyk i gjerningsøyeblikket...Savner den stooore gamle senga vår ja...150 seng er ikke stort nok! E er kjempesøt ja! Og jeg hadde dødd om han hadde satt meg i en sånn situasjon... Pondusa;Takk du! MissBb;Takk for den! MissS;Huff..fulle menn er bare slitsomt...Så stinker de.. Murf; Ser for meg du har rulla deg godt inn der du lå!! Pi@;Må tro jeg har tenkt på det ja...Syns det er litt tidlig å begynne med våkenetter så lenge før men..! Miip;Hehe,ja regnet med de fleste kom til å lure! Men jeg var så frustrert og da er kg en sann venn! MissBb; Tulipan;Ja det er så inni helsikes vondt..Alt presses ut gjennom ribbena kjennes det ut som..Blir spennende hvis dette er trenden de neste ukene...! Unger er søte ja :grine2: Rognebær;Det er så innmari fortvilende å ikke vite hvor man skal gjøre av seg ja! Spes når man er så trøtt og au at man er helt gåen...Menn altså!! Iss;Det blir leeenge til neste gang han skal drikke! Heldigvis er det ikke ofte han fester så dette er noe gjentakende problem..For da hadde jeg låst han ute! Cr@sh;Takk så kos! Murmelmy;Hehe,jepp! TT;Nuvel,magen er bedre men syns bare hele kroppen er blæh idag! Epica;Mårn du! Joda alt i alt så har den vært fin! Bortsett fra litt lite søvn bare..! Miip; Halloen du!(svarte på samme dialekt!) Tulipan;Jeg har flyttet til Dubai og sitter i en svær pengebinge og bare gliser I wish!!! IdaC;Er ikke så langt unna! Nå gikk tiden fra meg gitt...Men jeg kommer tilbake senere idag og gir full rapport og tar runden min!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. mai 2006 #3682 Skrevet 15. mai 2006 Heisann snuppa! Gjør på i dag du da? Har det kommet snø hos dere eller? Så på VGnett at det var snø oppi nord en plass. Skulle ikke sommer'n komme nå da liksom?? Ha en fin dag sammen med sambo og lillegull!
Fjellrypa Skrevet 15. mai 2006 #3684 Skrevet 15. mai 2006 Huff, så utrolig irriterende å ikke få plass i senga! Du må nok bli litt mer voldelig, så skal du se at han flytter på seg....
iss Skrevet 15. mai 2006 #3685 Skrevet 15. mai 2006 Der var du jo!! Må innrømme at jeg har lest hele daboka di frem til du testet positivt... Husket ikke i farten om jeg "kjente" deg da du gjorde det, men så kom jeg på det da jeg leste det!! Det var jo på 25 års dagen din langt borte fra oss Og jeg må si det har vært mye morsomt å lese altså, tok meg to dager Har både smila og ledd, men husker lissom ikke nå hva det var av :klø: Ellers så husker jeg - med famile på andre rom!! - En humør syk mann som er en tro kopi av min - En sprudlende skytte som skriver så livlig at jeg aldri har sett maken - Drikking av tequila fra flaska (med korken på da ) - Familiemedlemmer som stadig kommer i veien for testing eller prøving - At frøene på jordebær er som Afrodisiakum (synd jeg ikke spiser jordebær, men må huske å kjøpe en kurv til sambo idag ) - Du lærer aldri når du spiser kinamat - At skytte kan bli sint Og sikkert masse masse mer!! Jeg vil bare si at du virkelig er en humørspreder og at jeg setter stor pris på å ha blitt "kjent" med deg...
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. mai 2006 #3686 Skrevet 15. mai 2006 Jeg vil bare si at du virkelig er en humørspreder og at jeg setter stor pris på å ha blitt "kjent" med deg... ← Må bare skrive under på denne altså. Makan til sprudende jente skal du lete lenge etter. Men jeg satt og tenkte på noe her en dag... Hvor lenge var det egentlig dere prøvde før du ble gravid?
iss Skrevet 15. mai 2006 #3687 Skrevet 15. mai 2006 Ble vel gravid i pp14 eller 15 om jeg ikke husker helt feil :klø:
Skytte Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3688 Skrevet 15. mai 2006 MrsP;Bare fartet idag jeg! Nei her er gudskjelov ikke snø nå..Men det kom enliten haglebyge igår..DA så jeg mørkt på det altså.Ikke for det,har gått i 17.mai tog i snøslaps jeg..Idag har det vært en god del sol,kald vind og bittelitt regnbyger! LinKri;Heia du! Har det bra jeg ja! Koselig at du er innom! Fjellrypa;Jeg må nok hente frem gamle kunster hvis det skulle skje flere ganger ja Iss; Har du virkelig gjort det?!?! Du imponerer meg bare mer og mer!!Så utrolig koselig da! Søta Det har jo blitt noen sider kan man si...! Er helt overveldende egentlig! Men så sinnsykt herlig å ha ei sånn dagbok! Og ikke minst alle jeg har blitt kjent med...Får aldri sagt nok hvor stor pris jeg setter på dere alle sammen!Og tusen takk for at du sier sånn... MrsP;Takk du også,dere er så søte og gode at jeg blir helt :grine2: Var nok i pp 14 eller 15 det ble to blå ja! Tenke seg til at det tok sånn tid da..Husker det veldig godt enda,er liksom sånne nedturer man ikke glemmer så fort selv om det endelig gikk bra.For følelsen av forventning og spenning sitter godt i kroppen,samme gjør nedturene...Så man skal være sterk for å være prøver! Og da var det ekstra godt å ha alle dere kg jentene altså! Iss;Du har bestått grunnfag i Skytte
Skytte Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3690 Skrevet 15. mai 2006 Nuh er jeg på tur til å få gjort noe fornuftig kgskriverier idag! Igår ja...Etter lang lang tid fikk jeg sambo over på sin side,og han var så sur som galle for at HAN måtte flytte på seg.Tror han glemte at jeg var gravid og litt stor for tiden.Jeg ble i allefall forbanna og kjefta han opp Sa masse sinte styggting til han... Så ble jeg så lei meg at jeg måtte legge meg tett inntil og snuse i nakken og holde rundt han Skikkelig selvmotsigende hormonbombe!! Men da hadde jeg vært våken i flere timer,tror kl var halv åtte da jeg sovna Sto opp sammen med E halv elleve og så ørten tegnefilmer! Han var i skikkelig tegnefilm og pledd på sofaenhumør,heldigvis! Så fikk slumra litt der! Gikk i dusjen,kom ut av dusjen;hele badegulvet fullt av vann........ Jeg tørka og tørka,bannet og svor og kjempet mot tårene mens jeg forbante meg på at jeg ikke skulle vekke sambo å be om hjelp. Ble nå ferdig til slutt da...veldig lur ting å krype/sitte som en idiot på harde flisgulvet i sikkert over en halvtime... Endte selvsag med at jeg var sint da jeg vekte sambo og han ble sur og nekta å stå opp mens jeg var så sint Da ble jeg ENDA surere og satte på vaskemaskinen(soverommet er rett ved badet hvor den står!) og begynte å støvsuge....Også en genial ting å gjøre! NOT! Fikk besøk av søstersen og typen og da kom sambo luskende E ble jo sååå glad for at han endelig dukket opp,men han ble jo henta ikke lenge etterpå så det var jo temmelig kjipt.Er enda irritert på sambo for det der. Da søs dro kom venninne S på besøk! Da var jeg og sambo bare blide igjen begge to altså.Vi er vel ikke spes flinke til å være lenge sur,i allefall ikke etter en sååå voksen krangel Lagde skinkesalat og så film og bare kosa oss! Da S dro hjem skravla vi litt før dokumentaren på tv2 begynte!Sambo var like fasinert som meg og det var litt morsomt! Flere ganger bare rista han på hodet og skjønte ikke at det gikk an! Men så sovna han og jeg måtte vekke han annenhvert minutt... Så var det kveld og nuss og zzzzzzzzz på oss begge! Inatt og idag har jeg selvsagt fått kraftig igjen for mine dummheter igår... Magevondten er borte,har litt ribbensmerter men har ikke spist så mye idag,men bekkenet........Oioioi....Jeg som nettopp har skrytt til alle at jeg er så bra som jeg ikke har vært på lenge...Eh jadda...nå er jeg vel så au som jeg ikke har vært på lenge Menmen...Det går vel over! Har vært i byen og truffet venninne A på kafè,kjempekoselig! Innom sambo for å høre hva han vil ha til middag og det var den kjente manneretten "jeg vet ikke" eller "det er ikke nøye".... Fant ingen av delene på Rema så det ble risengrynsgrøt....!Grøt er nammm!! Resten av ettermiddagen skal jeg bruke her inne på kg tenkte jeg! Hvis H blir bedre i magen(er noe som går her altså...)skal vi gjøre litt blåturgreier,men egentlig har vi utsatt det til imorgen!
Murmelmy Skrevet 15. mai 2006 #3691 Skrevet 15. mai 2006 Godt vi alle er så forbaska voksne hele tiden
IdaC Skrevet 15. mai 2006 #3692 Skrevet 15. mai 2006 Må virkelig av dere to. Jeg bare så det hele for meg Godt det går fort over da. Får håpe at bekkenet blir bra snart igjen. Det er jo typisk at det blir verre når en har skrytt om at det er bra. Tror det må være en slags forbannelse eller noe? Kos deg meg KG resten av kvelden snuppa
Gjest Rognebær Skrevet 15. mai 2006 #3693 Skrevet 15. mai 2006 Her i huset er den kjente manneretten "Næh... noe mat?" eller "noe spiselig". Veldig opplysende! Men du MÅ TA VARE PÅ BEKKENET DITT! Du har bare ett, vet du! Ikke noe slinger i valsen!
Skytte Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3694 Skrevet 15. mai 2006 Murmelmy;Ja ikke sant?! IdaC;Vi er nok mest komiske ja! Bekkenet føles som en forbannelse nå i allefall... Er så jæ*** irriterende for nå har jeg vært sååå bra såå lenge...Endelig godt jeg har fått gjort alle de store tingene nå da!Ellers hadde jeg nok sikkert dødd litt...! Rognebær; Det frister å lage noe skikkelig sykt til middag en dag,og når sambo spørr"hva er dette???" Så sier jeg bare "VET IKKE!!!" Tror jeg må prøve det en gang! Etter grøten stjal sambo pcn så jeg fikk tid til å legge sammen klær,henge opp klær og vaske badegulvet og soveromsgulvet..Men da kjente jeg at det bare var bom hakke stopp på hele kroppen....SÅ ble det kg med små vimse og strekke på meg pauser underveis! Har nå tatt en gigarunde og er veldig glad for å ha oppdatert meg igjen! Sender noen tanker til deg,Felixa hvis du titter innom!Lurer på hvordan det går med deg vettu! H er nå blitt bedre og er på tur hit for å gjøre litt blåturgreier.Gud jeg skal være glad når den er over! Skal være glad når hele denne uka er over egentlig! Skal lage Barbiekake på fredag(til konf på søndag) og det tar ca tre-fire timer...Forklarer mer senere! Glemte jo heeelt å fortelle at venninne A som jeg traff idag,kjenner søstra til ei venninne jeg hadde før!! Hun bor i USA og vi har mistet kontakten...Men jeg tenker på henne nesten hver dag og har prøvd å få tak i foreldrene hennes uten hell noen ganger..Men nå skulle A prøve å få tak i adr eller mailadr hennes Beste nyheten jeg har fått på lenge! Savner henne så fælt... Har ikke sett henne siden hun gifta seg for sikkert 5-6 år siden.. A fortalte at hun hadde fått et barn også! Gud som jeg håper på å få kontakt med henne igjen! Griner nesten bare jeg tenker på dette!! Mulig jeg bare må gi etter for is/godispresset inni kroppen min nå.......!! Imorgen skal vi til JM forresten!!
Cr@sh Skrevet 15. mai 2006 #3695 Skrevet 15. mai 2006 Innom med et på kinnet... Det er ALLTID så artig å lese her inne.. du er en morsom Skytte du...
Gjest Rognebær Skrevet 15. mai 2006 #3696 Skrevet 15. mai 2006 Rognebær; Det frister å lage noe skikkelig sykt til middag en dag,og når sambo spørr"hva er dette???" Så sier jeg bare "VET IKKE!!!" Tror jeg må prøve det en gang! ← Høres ut som en HELT strålende og fantastisk ide.
Fibonacci Skrevet 15. mai 2006 #3697 Skrevet 15. mai 2006 Lykke til hos jordmor i morgen! Det med vondt i ribbeina husker jeg veldig godt fra forrige gang. Denne gangen er det ikke sånn i det hele tatt, av en eller annen merkelig grunn! Magen er mye lavere liksom. Håper magen din synker etter hvert den også så får du PUSTE!!!
Lucky? Skrevet 15. mai 2006 #3698 Skrevet 15. mai 2006 Hei hei Ser ut til at du har hatt en fin helg til tross for en litt kjip start på den da. Sånne krangler er ikke spesielt voksne nei, men hvem hvem har sagt at man skal være så sinnsykt voksne hele tiden da og hva gjør man ikke får å få den søvnen man trenger Men det er godt det har ordnet seg igjen da. Så koselig å kanskje kunne få opp kontakten med din gamle venninne da, utrolig trist å savne gode venner. Krysser fingerne for at du får tak i mail adr hennes da, og at dere får opp kontakten igjen. Den dokumentaren på tv2 i går var skikkelig bra! Jeg satt den på mens sambo satt på pcen, og prøvde å lure han til å følge med litt, og jeg så han tittet litt, men han var så trøtt så han fikk ikke sett mye Lykke til hos jormor i morra da!! Ha en fortsatt fin kveld
iss Skrevet 15. mai 2006 #3699 Skrevet 15. mai 2006 Min var også så trøtt at han så ikke siste halvparten av siste del.... Lykke til hos jordmor snuppa!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå