Skytte Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3821 Skrevet 23. mai 2006 Magolia;Heeeeia!!!! :grine2: Så koselig!! Og nok en gang gratulerer så inderlig mye! Herregud så bra! Jeg finner ikke ord altså!Er så glad på dine vegne! Har snakket om deg flere ganger før også,for jeg har tenkt masse på hvordan du har det! Har Felixa sagt hei fra meg? Lenge siden hun også har vært innom nå forresten! Håper du blir her mer nå og kanskje får deg ei dagbok etterhvert..... Det var i allefall utrolig kjempekoselig å se deg og få sånne gode nyheter!
Pi@ Skrevet 24. mai 2006 #3822 Skrevet 24. mai 2006 Nå er jeg bare nødt til å ta over dagboka di Skytte og vilt og hemningsløst for magolia. Nå ble jeg så utrolig glad :grine2:. Du fortjener virkelig det her magoliga-vennen. Håper du får deg dagbok igjen etterhvert, du har vært dypt savna. Du får nesten få en giga du også Skyttevennen
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #3823 Skrevet 24. mai 2006 Så koselig når andre her blir gravide! Godt å krangle litt også.. Er dere venner igjen nå da? Håper formen er fin!!
Fjellrypa Skrevet 24. mai 2006 #3824 Skrevet 24. mai 2006 Hmm, jeg som har planlagt å bruke svangerskapskurs og sånt for å bli kjent med nye mennesker i en ny by. Virker ikke helt lovende, dette her! Ha en supergod helg!
Gjest Epona Skrevet 24. mai 2006 #3825 Skrevet 24. mai 2006 Hmm, jeg som har planlagt å bruke svangerskapskurs og sånt for å bli kjent med nye mennesker i en ny by. Virker ikke helt lovende, dette her! ← Joda, Fellrypa! Innom med en diger klem til deg Skytte!!
Skytte Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #3826 Skrevet 24. mai 2006 Pi@;Du får lov til å ta over ANYTIME!!Det er bare morsomt! Epica;Åja! Det var ingen ordenlig krangel! Bare jeg som ble gørrsur på sambo for at han bare var unyttig på butikken og spiste masse sjokoladekake til kveldsmat Fjellrypa;Åjoda! Nå skaldu ikke høre på frk sær her! Det må jo være glimrende å bli kjent på en sånn måte! Er bare meg som hadde full uflaks vettu! Men jeg satser på å kanskje bli kjent med noen på føden!For det hadde vært litt greit med noen i akkurat samme båt! Men hvis ikke så har jeg plenty venner utenom så! Epona;TAKK!!! Er så kos med sånne megaklemmer!!! Ja idag har jeg bare vært flink folkens! Har ikke gjort en dritt! Kun spist og sittet foran pcn! Ruslet litt ute og snakket med de som snekrer og hatt det kjempekos på msn!(må når jeg tenker på bildene Pi@) Sambo ringte i morges og ville ha kontonr mitt sånn at jeg kunne få penger av han!Men jeg får ikke til det der.....Syns det er så vanskelig å ta imot hans penger når jeg har brukt opp mine. Enda jeg vet og han sier at jeg bruker jo pengene mine på mat og utstyr til babyen og oss,så det skulle bare mangle...Men læll så syns jeg det er vanskelig! Uansett så orket jeg ikke byen idag,imorgen er alt stengt og på fredag bør jeg da endelig ha fått penger fra trygdekontoret....! Nå er kroppen bare auog jeg lurer på om jeg skal lage middag eller legge meg...Litt godt for mannen å få middag når han kommer hjem da!Må gå på kjøkkenet og kjenne om lysten tar meg
-TeddyToria- Skrevet 24. mai 2006 #3827 Skrevet 24. mai 2006 Skyttevennen... Hvordan er det med deg?? Deilig å ha en rolig dag foran PC´en da... Å bare kunne slappe av og gjøre det man synes er kjekt! Skjønner deg veldig godt mtp å ta imot penger av sambo - been there, done that...men noen ganger må man "bite i det sure eplet" og bare takke pent ja!
Gjest miiip Skrevet 24. mai 2006 #3828 Skrevet 24. mai 2006 Men sambo er fortsatt dum da.... Lenge siden jeg har vært ordentlig sur på han så han fortjener det nok nå. Utrolig bra resonnement!!!! Men jeg håper det gikk over altså. Godt å høre at du har hatt en sløv dag og ikke ramser opp husarbeid du har gjort og tusen venninner og slektninger du har truffet og kjørt hit og dit. Ha en fortsatt fin dag!
Fibonacci Skrevet 24. mai 2006 #3829 Skrevet 24. mai 2006 Takk for at du er så flink til å besøke dagboka mi vennen Prøver å henge med her inne hos deg også, men rekker ikke å lese alt! Ha en super kveld
Cr@sh Skrevet 24. mai 2006 #3830 Skrevet 24. mai 2006 Hellu vennen. Deilig med den dag man bare gjør akkurat det man har lyst til - som å sitte ved PC'n og spise.... Kos deg på himmelspretten i morgen!
iss Skrevet 24. mai 2006 #3831 Skrevet 24. mai 2006 Vi har felles økonomi, så jeg har ikke det problemet jeg!! Hans lønn går til regninger, og min til mat og leve. Så det går nok opp i opp! Tror du må revurdere litt og tenke deg om! For hvis du betaler mat og sånn, skulle det bare mangle om du ikke tok i mot.. Er jeg for streng? Men du vet jeg sier det jeg mener, og jeg mener nettopp det... Du VET hva det rette er å gjøre.. Så slipper du å gå blakk og bekymre deg! Dere får tross alt et barn SAMMEN nå, og da kan man dele litt på utgiftene! Stoooooor
Skytte Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #3832 Skrevet 24. mai 2006 TT;Hello Er slett ikke værst med meg egentlig! Litt rastløs bare... Miip;Hehe,har gjort sinnsykt lite idag og er nok derfor jeg er så rastløs! Føler at dagen har vært til ingen nytte liksom... LT;Bare koselig det! Og jeg forventer ikke at du skal rekke å være innom så ofte! Du har jo tross alt jobb og barn i tillegg til alt det andre! Og det har jo ikke jeg! Men er kjempekoselig at du titter innom når du kan! Cr@sh;Joda det er ganske all right! Iss; Nei du er ikke streng! Vi har felles økonomi vi også,men av og til får jeg bare ikke til å ta imot sånn når jeg vet det hvis du skjønner?! Bedre at han bare setter inn penger.Vi har ikke felles kortkonto,bare budsjettkonto som vi betaler regninger fra. Men han er ikke kjip altså! Er bare meg som er rar......!Jeg kan godt bruke hans kort til det ryker så jeg vet ikke helt hvorfor det er så annerledes å få penger på mitt...Hmm...Nei,rar er ordet! Siden sist har jeg vandret litt hvileløst rundt og vært rastløs.. Så da omorganiserte jeg i sengetøyskapet,satte inn et par hyller til og lagde enda mer plass for lillegull sine klær! Og nå er det så mange tomme skuffer og hyller som venter på babyklær at det ser helt stusselig ut med det vi allerede har Enda det ikke er lite egentlig! Så pakket jeg stelleveska til sykehuset.Fant ut at jeg kunne ha lillegulls saker i den først som sist! Er det dumt? Skulle jeg bare hatt alt i en bag? Og deretter måtte jeg leke meg litt med vogna..... For så å ordne i stellekommoden for nte gang!! Jeg blir ikke enig med meg selv om hvordan jeg skal ha det for å være mest mulig praktisk! Må vente til jeg får opp hyllen over sånn at jeg ser hva jeg kan ha hvor! Komplisert dette altså Da jeg pakket ut sånne bleieprøver kom tårene...Har dere sett hvor små de newborn bleiene er????Helledussan altså :grine2: Det er jo bare helt villt...Og sånn skal min lille engel ha på stumpen sin!Det ble for mye på en gang for stakkars meg La meg på sofaen og hvilte meg etter litt klesvask og rydding av kjøkkenet og jammen ble det ikke en dupp! Sambo har vært ute og malt masse i ettermiddag/kveld flinke han!Så nå sover han søtt på sofaen! Men siden jeg ikke er trøtt enda selv orker jeg ikke jage han i seng! Er best å legge seg samtidig....... Har forresten hatt besøk av svogers ikveld ja! Det var lenge siden sist! Sambo skulle spørre dem om de ville være faddere,men det glemte han selvsagt...Jaja,får prøve en annen dag! Håper jeg klarer å sove litt inatt.Er så kjedelig å være så mye våken på natta og sove sånn litt nå og da på morgenen og kvelden...Meeen,jeg skal nå ikke klage! Imorgen skal sambo kjøre vekk masse søppel og da blir jeg så fornøyd Jeg hadde planlagt en tur på gartneriet og byen MEN DET ER JO STENGT SELVSAGT!!! Jeg er så tett i pappen og tror bare det er lørdag imorgen....!!!Hvis det ikke blir regn skal sambo male og jeg blir vel å sitte her....!
IdaC Skrevet 25. mai 2006 #3833 Skrevet 25. mai 2006 Vi er flere som sliter med nattesøvn. Og det er jo så kjedelig Jeg er jo trøtt, men klarer bare ikke å sove! Er det de små vil venne oss til våkenetter? Sier det samme som iss at det er dumt å ikke ta imot penger. Jeg var litt sånn i begynnelsen, men skjønte fort at det ikke nyttet. Hva er vitsen med det liksom? Da jeg snakket med trygdekontoret på tir, så sa han mannen at pengene mest sannsynlig kommer på mandag, med mye flaks så kommer dem i morgen, men han tvilte på det. Og det er 29. som står som utbetalingsdato på sidene deres denne mnd og Utrolig kjipt, for jeg har planer om å handle sommerklær til meg og mannen i helga. Håper du får en super dag
Murmelmy Skrevet 25. mai 2006 #3834 Skrevet 25. mai 2006 Hei lille snuppelure! Må ta dette i bolker, for her er det MYYYYE som har skjedd 1. Oldisen Be hu ryke og reise. Jeg har i hvertfall ikke plass til mennesker som bare sprer galle i mitt liv. Har du det i ditt? Min mening er at alle skal vise hverandre respekt uansett alder, kjønn, tro eller opphav. DRITTKJERRING. Da var jeg ferdig med det 2. Kroppen din Godt du har fått streng beskjed av sambo om å ta det med ro. Da er det bare igjen for deg å høre... 3. Svangerskapskurs Når går man egentlig på det??? Vet ikke sånt, jeg. Og er det egentlig nødvendig :klø:. Lurer... 4. Venninne gravid 5. Venninne i ny jobb . Så får vi bare håpe at hun kommer seg bort fra svarteperkjæresten hennes. 6. Prosjekt hus 7. Penger fra sambo Ta i mot! Eller skaff dere en felles konto som kan brukes til mat, hus og barn. Vi har fellesøkonomi med felleskonto men hvert vårt kort. Skal si mannen fikk sjokk da han sjekket kontoen da jeg var i Warsawa 8. Mann med kjipe matvaner Slik har vi det her også... MEN, mannen går jo f**n ikke opp i vekt! Bare jeg som gjør det selv om jeg er den sunneste (utenom på fråtsedagene mine da). Vi skal liksom stå sammen om dett, ikke sant? Håper dagen i dag blir superflott!!! !!!30 uker!!!
Skytte Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #3835 Skrevet 25. mai 2006 IdaC;Har tenkt på det med våkenetter jeg også...syns bare det var litt tidlig å begynne å venne meg på det nå.Tenk hvor trøtte vi er om 1 år da Det var en fæl tanke gitt Ikke før på mandag nei....Var det jeg fryktet...Forbaska kjipinger! Sa til sambo igår at jeg også skulle gå ut i streik for det er så dårlig betalt å være sykemeldt! Vet ikke helt hvilke metoder jeg skulle brukt men...! Da blir det nok penger fra sambo imorgen! Murmelmy;Jeg er så imponert over deg! Blir helt rørt når du setter deg helt og fullt inn i alt som har skjedd mens du var borte Inatt har vi vært mer eller mindre våkne begge to...Jeg har bare stønnet og sagt au for hver bevegelse og sambo har nøset en trilliard ganger stakkars...Og ingen ting hjelper... Ble en liten kosestund imorges før vi kavet oss opp.Ingen som følte spes for å ligge mer å plages. Etter frokost gikk mannen ut for å male og jeg skulle plante stemorsblomster i jerngryta mi! Helt til jeg kjente tempen ute...10 grader og litt vind var alt for brrr for meg i formiddag!Så jeg endte her da! Har tatt runden min og ble kjempetrøtt...Har fortsatt en skikkelig blækropp som bare er ekkel og au.Blir så sur for nå har jeg jo vært så bra så lenge....Jeg hater å sitte i ro....Skal se om jeg får sydd noen flere vaskekluter idag sånn at jeg føler jeg har fått gjort litt! Ellers så har vi ikke så mange planer.Etter maling og søppelkjøring er det mulig vi drar ut å spiser.Får se! See u later beibs!!
Lucky? Skrevet 25. mai 2006 #3836 Skrevet 25. mai 2006 Her var det som vanlig MYE å lese igjennom når jeg ikke har vært innom siden i går tidlig stakkar deg som sliter med auau da. Det er ikke noe moro. Og ikke får du skjønnhetssøvnen din heller Høres innmari slitsomt ut ja. 10 grader og sur vind Nei det blir for kaldt Ha en fin kristi himmelfart
Pi@ Skrevet 25. mai 2006 #3837 Skrevet 25. mai 2006 Huff dumme Skyttekroppen . Tror du det er en reaksjon på at du har gjort for mye i det siste, eller at du har tatt det litt mer med ro noen dager? For meg er det ofte slik at vondtene kommer i etterkant av en stressende periode. Får ikke vondt når ting står på, men etterpå . Nå er det vel bare et tidsspørsmål før nakken og ryggen stivner . Skjønner godt at du vegrer deg for å ta imot penger fra samboeren din. Det hadde jeg gjort også. Jeg er så sta og vil klare meg sjøl for enhver pris . Har faktisk litt panikk for å motta hjelp, økonomisk eller andre ting. Vi har faktisk bestemt oss for å få en sånn budgettkonto med to kort, og det er et stort framskritt for meg. Vi kommer bare til å sette inn et likt beløp hver på den kontoen som skal gå til mat og andre felles ting. Jeg vil fortsatt ha "mine" penger som jeg bestemmer over sjøl, ellers ville jeg følt at jeg må spørre om lov til å kjøpe meg noe osv. Jeg orker heller ikke tanken på å bli "kontrollert", sjølom det selvfølgelig ikke skjer. Tror jeg alltid blir nødt til å ha det slik. Oy nå tok jeg av igjen.....jeg har jo min egen dagbok som jeg kan skrive i
Gjest Wasabi Skrevet 25. mai 2006 #3838 Skrevet 25. mai 2006 Hello Superskytte! Kjedelig at du har så vondt for tiden, trøst deg med at vi er flere.. Jeg håpte bekkenet skulle bli bedre når babyen festet seg (tror hun har gjort det nå) men i følge jordmor skjer visst ikke den bedringen med alle. Men forhåpentligvis med deg! Skjønt å lese om organiseringen din, kjenner meg veldig igjen! Har nå sykehusbag pakket (men mangler endel der enda da) og stellekomoden full.. Ha en fin kristi himmelfartsdag - og ta mot penger fra sambo med goood samvittighet (det har jeg lært meg til for lenge siden )
Skytte Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #3839 Skrevet 25. mai 2006 Lucky;Det blir ekstremt når jeg har sånne hviledager og bare er foran pcn..!! Pi@;Kjennes ut som den prøver å lade helt ut på en måte.For nå syns jeg bare det blir tyngre og tyngre,mer au og syting og sååå trøtt når jeg ikke får sovet ordentlig.. Hehe,jeg er også litt sånn veldig på å klare meg selv,men har snakket mer med sambo idag og han sier jeg må slutte å være så teit For jeg har jo tid og anledning til å være mye mer i byen enn han,ergo blir det jo til at jeg er shopperen! Men han syns jo det er morro og se hva jeg har kjøpt og vil jo gjerne bidra.. Så sa jeg at det var jo bare at jeg ville ha meg en ny bh og litt sånn småstæsj til babyen(salver f.eks) og kanskje en ny kosedress til fødselen/barseltiden.Og at det ikke egentlig var noe som sto om livet..... Han mente det var bare dumt av meg å være så sta når det var 50% hans feil at puppene mine vokser som ugress Så imorgen bærer det vel en tur til byen! Må kjøpe nye thujabusker også. Lurer på om jeg finner en sånn godress som jeg ser for meg...I fleece eller velour.Ser for meg at det kan være deilig å ha på seg på sykehuset! I tillegg må jeg vel ha noen stortruser.....*grøss* Sikkert mest behagelig etter en fødsel,men akkurat nå frister tanken lite Oh gosj...inspirert som jeg ble her før idag(var det IdaC tro?)så har jeg lagd den megasnadder omeletten til lunsj! Så ble jeg mett igjen.....!Men det var godt ja! Har forresten fått planta stemoren min også! Og slarvet med naboen i bakgården om de dumme naboene våre Vi er nå greie...!! Sambo har dratt med søpla nå og når han kommer hjem sklal vi se Istid 2! Og spise lollipop........ Senere skal vi ut og spise sammen med svogers! En helt grei dag med andre ord!
Skytte Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #3840 Skrevet 25. mai 2006 Og der var Wasabi også!! Huff,skulle ønske vi slapp disse vondtene begge to..Jeg blir så sur på au og drittlei av meg selv som akker og oier meg,for det gjør jeg automatisk.At ikke sambo blir gal ja det skjønner ikke jeg..! Tenkte faktisk på sykehusbagen imorges! Men så vet jeg at jeg skrev i boka mi for ei stund siden at jeg skulle greie å vente til vi var i juni...Så jeg må bare holde ut! Men ikke se bort fra at jeg pakker for livet på torsdag Åh,nå må jeg inn til deg og spørre hvordan du har organisert de forskjellige skuffene..!! Ja folkens her er vi gale
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå