Skytte Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3881 Skrevet 28. mai 2006 Wasabi;Mannen er en kjekk kar å ha ja MissBb;Ja den hørtes skikkelig lur ut! Nå gjenstår det bare å se om jeg er så lur at jeg fikser den...Jeg er definitivt IKKE teknisk anlagt og kan null og niks med pc,men jeg skal nå prøve læll!! Cr@sh;*smask* Ikke for å skryte men nå har jeg faktisk vært gjennom ca 500 bilder siden sist jeg var her........... To hundre av dem er satt inn i album mens resten er lagt i div konvolutter etter tema og skal pakkes bort.Alle negativer er også lagt i egne konvolutter og skal legges i bankboksen! *KRY* Så må jeg bare få scannet og fremkallet alle bildene av lille E sånn at jeg får begynt på albummen hans! Skal også lage en liten album til hver av to venninner (tremenninger av meg)! Fant noen skikkelige morsomme bilder fra "gamledager" så det tror jeg de vil sette pris på! Vi treffes jo nesten aldri nå mer pga avstand og livssituasjoner så det har vært litt koselig! Og hvis jeg får tid og fikser den scanner saken(er fryktelig optimist ang den altså!)så skal jeg låne alle bildene til mamma og co og scanne dem jeg vil ha! Evt også sette dem i album for det har ikke hun gjort på sikkert 20 år Om enn ikke i kronologisk rekkefølge,så bare sortere dem litt og få dem i album! Tenker hun hadde blitt glad da ja! *tenke på saken* Planer for morgendagen: *betale regninger *innom advokatkontor og forhøre meg om kontraktskriving(skal lage kontrakt mellom oss og de i 2.etg om at den andre parten har forkjøpsrett ved evt salg) *levere bilder til fremkalling *snakke med kommunen ang naboens verandaplaner( som jeg gleder meg) *kjøpe scanneren Blir visst en spennende dag i byen ser jeg...Er så himla spent på kommunen jeg.Må bare greie å holde meg saklig og veldig fornuftig...Det skal jeg greie,jeg er da såpass til skuespiller Neida..men jeg MÅ få vite at de aldri kommer til å godkjenne den verandaen. Ellers blir det nok mer snekring her da.De skal vel skifte vinduet på gjesterommet imorgen.Så må sambo begynne å legge på bordkledningen etterhvert..Og når faren hans kommer hjem får han hjelp til å fikse veggen inne i stua der vi har fått dør og vindu! Prøver å innbille meg at det ikke tar så lang tid og at det vil være ferdig til lillegull kommer....! Forresten så blir det kanskje til at vi kjører til Bodø St.Hans helga! Da er det mc treff der og Deep Purple skal ha konsert og dette vil sambo ha med seg.Passer perfekt hvis L kan ta imot besøk for da er hun der på kurs!! Jeg har vært litt skeptisk siden jeg da er 35 uker på vei...Men vi har funnet ut at vi tar med sykehusbagen,ting til lillegull samt vognbagen sånn at vi har alt HVIS noe skulle skje! Orker ikke sitte hjemme og vente i ukesvis! Og det er jo bare 50% sikkert enda da! Nå har lillegull hikke igjen...Har hatt mye hikke både igår og idag stakkars.Ista var det hikk-hikk-hikk så kom et gigaspark og hikken fortsatte! Tror h*n ble mektig lei hikkingen Skjønner jeg godt for det pågår enda
Gjest Rognebær Skrevet 28. mai 2006 #3882 Skrevet 28. mai 2006 Hikking er skikkelig artig, men egentlig litt plagsomt! Vet ikke helt hvorfor jeg synes det er litt plagsomt, mulig det er fordi jeg vet at han ikke gjør det med vilje? Aner ikke. Litt merkelig i grunnen. Synes ABSOLUTT dere skal ta den turen til Bodø! Lillegull skal jo være i magen din leeenge enda, så du må bare kose deg og gjøre det du vil. Men ta med bag, ja!
Pepita Skrevet 28. mai 2006 #3883 Skrevet 28. mai 2006 Så flink du har vært med bilder, kanskje ta et tak jeg også snart... Ha en flott søndagkveld!
Fjellrypa Skrevet 28. mai 2006 #3884 Skrevet 28. mai 2006 Bodøtur høres moro ut! Blir det langt å reise? Jeg er forresten veldig imponert over bilde-jobben din! Supereffektiv er du!
Gjest miiip Skrevet 29. mai 2006 #3885 Skrevet 29. mai 2006 Enig i at du bør ta turen til Bodø. Man blir tidsnok utålmodig (snakker av erfaring )! Du kan gjerne komme hit og rydde litt i bildene mine også...
Skytte Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3887 Skrevet 29. mai 2006 Hello!! Her kommer jeg susende!! Etter dager med total avslapning og intet gjort,har jeg endelig fått vært svært så effektiv idag! *sto opp halv ni *dusjet *frokost *ringte sykehuset hvor jeg skal føde og avtalte dag for omvisning(blir 6.juli for da skal mannen dit med snorkingen sin!) *ringte kommunen.Han jeg må prate med har ferie denne uka(bombe!)men jeg skulle få treffe en annen fyr imorgen kl 11 *betalte regninger på nettbanken *la sammen klær(for å oppdage at de ikke var helt tørre så jeg måtte henge dem tilbake ) *henta stesvigers på verkstedet da han leverte bilen *hjemme og spiste eple *fyllte bensin da jeg plutselig oppdaga at det lyyyyste rødt lang vei....ups! *innom banken og betalte regninger fra blåturen,samt fikk noen ord med svigermor! *megarunde i byen! Traff plutselig på mamsen og det var koselig! Var på kafè,samt fant ei sommerbukse til henne! Det ergelige var at hadde de hatt den i 1 str større så kunne jeg ha brukt den siden det var sånn bred strikk i livet.NESTEN!!Det var nært så nært! *da mam dro hjem var jeg innom et advokatkontor og fikk svar på mange spørsmål av en kjempegrei advokat(ja okei da så var han litt snerten også... *innom biblioteket for å høre om de hadde fødselsfilmer på dvd,men nei...Lort! *traff et par gamle kjente og slo av en prat Dette har jeg kjøpt idag; *scanner *turkis kosedress i sånn deilig stoff...sånn....hva søren heter det,velour?!Var i allefall akkurat en sånn jeg ville ha! Hurra! Så får vi bare håpe den blir bra og ser ok ut når magen blir slaps! *ammebh *lammeskinn(fant et på salg til 350,-joho!!) *div fra apoteket(badeolje,pudder,trekk til tempmålern,pyrisept,lanolinsåpe) *to hipstere *yndlingsdeosticken min(endelig hadde de fått den igjen!!) Kommer ikke på om det var mer nå..men det var nå nok for ei stund! Lette byen rundt etter ammeinnlegg i annet merke enn natusan,men det var da kul umulig å finne...Hvis noen vet om butikker som har det så tar jeg gjerne imot tips!Det ble en dyr dag og snart er alle pengene borte igjen........Men den 12.får jeg feriepenger så det blir bra! Nå skal jeg bare slappe av og vente på at bilen til stesvigers blir ferdig.Vi var der nettopp for den skulle være ferdig kl ett,så drøyde vi til kl to...Men neida! Så blir det runde etter middag tenker jeg! Ikveld skal jeg treffe A på kafè,det blir koselig!!
Gjest Rognebær Skrevet 29. mai 2006 #3888 Skrevet 29. mai 2006 Så effektiv du har vært i dag, da! Og klokka er jo bare halv tre!!
Skytte Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3889 Skrevet 29. mai 2006 Kanskje jeg skulle være grei å svare dere også...!! Rognebær;Jeg syns så synd på h*n når h*n hikker,men så leste jeg igårkveld at det var ikke plagsomt for babyen men bra for å trene lungene eller noe sånt!Så da trenger jeg ikke synes det er så fælt! Blir nok å ta med det vi trenger ja,just in case! MissS;Det var himla deilig å få det unnagjort! Fjellrypa;Takk du! Neida det er bare 35 mil ca så det er ikke sååå langt! Tar mange pauser så da går det bra! Håper bare vi får oss nybil til da... Miip;Er det jeg også tenker! Egentlig tror jeg ikke det skjer noe med meg før i august så! 9.august har jeg tippet og mamma mener 2.august! Gleder meg sååå mye allerede til turen så jeg håper virkelig den lar seg gjennomføre! Skulle gjerne vært å hjulpet deg med bildene vettu snuppa! Pi@;Overfører den til imorgen og sier takk!! Holy smoke nå ble jeg så trett at jeg straks sovner! Da er det bare å kaste seg over sofaen og slumre litt tenker jeg!Så får resten vente til senere! Kommer nok innom dere etterhvert!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. mai 2006 #3890 Skrevet 29. mai 2006 Sov godt da,superjenta! Du får ting gjort du!
Gjest Wasabi Skrevet 29. mai 2006 #3891 Skrevet 29. mai 2006 Så superflink du har vært med bildene!! Det er inspirerer meg veldig, har nemlig planer om å bestille en haug fra Foto Knudsen (ikke gjort siden i høst pga flytting) og få limt inn i album og sortert når jeg nå snart går ut i ferie/perm. Gøy!
Skytte Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3892 Skrevet 29. mai 2006 MrsP;Må være litt effektiv innimellom..kan ikke bare slumre! Wasabi;Det var kjempegøy da jeg bare begynte! Og dette var ikke sånne bilder jeg skrev kommentarer til så derfor det gikk så fort.Vil bare ha dem i orden og godt bevart liksom! Sov en time på sofaen før stesvigers fikk henta bilen sin! Deretter ble det tomatsuppe med egg og baguetter til middag mens jeg briefet sambo på dagens hendelser!For vi har jo bare ringt hverandre ca fem ganger idag.... Detaljer vet dere! Viktig det! Alt må viderebringes! Så ryddet sambo kjøkkenet før han tok seg envelfortjent cowbotstrekk på sofaen mens jeg stupte rundt her inne! Lillegull har sprellet friskt og holdt meg med selskap! Og så ble det en liten lollipop da..... Tok over dagboka til Murf med problemstillingen min ang kosedressen jeg kjøpte idag...For da jeg viste frem dagens røverkjøp til sambo kom jeg på at jeg sikkert blir å blø som en foss og enn hvis jeg blør gjennom..?! Da er det tross alt bedre å blø gjennom ei brun bukse så ikke alle ser det,enn ei turkis?! Eller?? Er det er utbredt problem?Bør jeg bytte til brun kosedress? Skikkelig teit å ikke kunne avgjøre dette selv...men jeg syns det er så fint å få litt flere synspunkter.... Nå er sambo ute og jobber og jeg skal gjøre meg klar til å treffe A! Har forøvrig gitt sambo streng beskjed om ikke å åpne scanneren for den er bare min.............. Vil prøve å plages litt selv før jeg sikkert må ha hjelp! Imorgen er planen å møte han kommunefyren kl 11 og that`s it! Så da har jeg plenty tid til å huske å kjøpe sytråd og sy ferdig klutene...Har sagt det noen uker nå!Hvis det ikke dukker opp noe morsommere! Har helt glemt å fortelle at sambo har begynt å mase på meg om jeg ikke skal pakke sykehusbagen snart Har en oppfatning av at han føler seg rolig og trygg når han vet jeg har kontroll og tror han er veldig konfortabel med at jeg liker å ha ting klare og unnagjort i god tid! Men nå syns han det bærer litt av laget med meg siden jeg ikke har begynt på den enda Søtingen min! Skal få han til å hente den fra loftet en dag sånn at han får fred! Det beste er at han driver og spekulerer på hvor den skal stå sånn at han bare kan røske den med seg når vi må dra Får virkelig ikke håpe vi må spurte ut av huset! Har sett for meg både dusj og greier før jeg forlater kåken!
Pepita Skrevet 29. mai 2006 #3893 Skrevet 29. mai 2006 Husk å slappe av også! Huff, gruer meg til å blø igjen jeg, synes det er skikkelig guffent...
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #3894 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Så søt kjæresten din er som passer på! Det hørtes ut som en god middag! Hvordan er formen idag vennen? Endret 30. mai 2006 av Epica
Fru Blå Skrevet 30. mai 2006 #3895 Skrevet 30. mai 2006 Hei hei! Så flink du er å holde orden på bildene deres! Her er det bare kaos, men jeg har store planer om å gjøre det en vakker dag. I allefall gjøre ferdig på Marielle sin babyalbum, før jeg må begynne på nestemann.. Jeg synes dere er kjempeflinke å forberede. Jeg har ikke begynt å kjøpe inn noe særlig enda, men skal begynne så snart jeg får vasket og ryddet i det utstyret jeg har fra før. Morsomt å høre at samboen din er såpass engasjert. Her klarer jeg såvidt å få mannen til a begynne å tenke på navn, han tror han har så god tid å gjøre alt på. Den kosedressen din hørtes veldig bra ut, så nå satt du meg på en god ide. Ang. blødning så tror jeg det hendte at det kunne komme litt utenfor, men det var ikke noe kjempeproblem.
pondusa Skrevet 30. mai 2006 #3896 Skrevet 30. mai 2006 Den bodøturen skal du definitivt ta. Kommer ikke til å skje noe som helst, det skal jeg sørge for!! Noterer seg 6.juli bak øret- hvilken dag blir det tro?? Torsdag?? Møtes da?? Hmmmm.
Pi@ Skrevet 30. mai 2006 #3897 Skrevet 30. mai 2006 Deretter ble det tomatsuppe med egg og baguetter til middag mens jeg briefet sambo på dagens hendelser!For vi har jo bare ringt hverandre ca fem ganger idag.... Detaljer vet dere! Viktig det! Alt må viderebringes! ← Godt det ikke er bare meg som må videreformidle hver minste lille detalj . Jeg tror vi er noen ordentlige skravlekjerringer begge to, og jeg drikker kaffe i tillegg
Skytte Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #3898 Skrevet 30. mai 2006 MissS;Ja fytti det gruer jeg også til...Også i mange uker i strekk liksom...*grøss* Epica;Han er nå søt ja!Jo idag er formen ganske så bra egentlig! Orker ikke klage! FruBlå;Det kan trygt kalles skippertak! Men jeg er litt glad i å ha albummer og litt tvangstanker får meg til å ordne sånn at jeg har system..... Ja jeg bestemte eg for å ha det meste i boks før slutten av mai og må si vi er bra i rute.Vi har tatt litt etter litt så ikke det skulle kvele kontoen,samt formen min! Spekulerer fortsatt fælt på den kosedressen og valg av farge jeg Pondusa;Det er en torsdag ja! Hvis det ikke bare blir en lynvisitt utover så kan man jo si hei vettu! Aner ikke hva de skal gjøre med sambo men tviler jo på at det er noe lang undersøkelse.Pleier sjelden være det,men kan aldri vite! Pi@;Vi er gode på skravling Og det er koselig! Nå har jeg jammen meg tatt hele storrunden min og tror ikke jeg har glemt noen!Så da må jeg vel rapportere litt fra Skytteverden...........
Fibonacci Skrevet 30. mai 2006 #3899 Skrevet 30. mai 2006 Du er i full aktivitet ser jeg! Husk å slappe av litt innimellom og bare kose deg med magen også! Ha en fin dag!
Skytte Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #3900 Skrevet 30. mai 2006 Var kjempekos å treffe A igårkveld! Og det bester at hun snart blir å bo rett borti gata her!! Endelig en normal nabo Da jeg kom hjem var både jeg og sambo sultne..så vi spiste fenalår med tilbehør til kveldsmat(har hatt det i fryseren men følte meg ikke helt 110% læll..) Og det måtte jo bare resultere i enormt vanninntak og dospringing i hele natt...*stupide skytte* Var lysvåken da sambo dro på jobb men gruet meg litt til å stå opp.Er jo ikke tett rundt de nye vinduene så det er jo ishus på stua... Så jeg lå og snakka med lillegull til jeg sovnet igjen...og da var jeg selvsagt trøtt som et esel! Men kom meg opp og fikk ordna meg og spist frokost før jeg dro på polet og kjøpte konjakk for 800,- til de snille snille snekkermennene våre som har bytta vinduene!Så glemte jeg å kjøpe kort da...men "du skal få en dag imåro..." Innom rimi og handlet litt! Bla nattbind til sykehusbagen(viktig at jeg husker å fortelle mannen det her skal intet utelates!!) Og der hadde de jammen meg thujabusker til 79,- så dit må mannen ikveld å få tak i et par til meg.Jeg har jo ikke sjangs i havet til å bære en halv thuja engang... Så var det kommunen......................!!! Jeg var spent og barsk og fant frem attituden min! Selvsikker som en hingst på vårslipp Og kommunemannen var i min hule hånd Han var enig i alt jeg sa,enkelt og greit! Men han kunne jo selvsagt ikke avgjøre noe der og da og ikke alene,så han sa jeg bare skulle levere en skriftlig klage sånn at de hadde alt sort på hvitt.Så skulle ikke sakene bli behandlet på en stund sånn at jeg får levert klagen FØR det begynner å skje noe! Var pretty fornøyd med meg selv da jeg dro derfra! Kjente nesten blod på tann med tanken på at nå kan jeg faktisk "vinne" over naboen i dems eget spill Looking for trouble?!?!Hehehe..litt ovenpå nå ja......Men får litt kick av sånt jeg! Så nå skal jeg sette meg ned ikveld og kladde litt og finne frem mine gjemte norskkunnskaper og store ord til herrene!*knis* Så var jeg innom sambo og han var såå stolt av krigerprinsessa si Var og titta på verandamøbler og har bestilt dem! FØR verandaen er bygd! FØR søknaden er godkjent Vel,skulle alt skjære seg så har vi dem bare på plena da så det er ingen fare! Etterpå har jeg skravla på msn med Pi@ og venninne L! Og tatt runden min! Og før det vaska jeg lammeskinnet til lillegull ja! Så jeg lukter våt sau.......Skikkelig sexy Men tror det ble bra så bra! Hadde glemt å kjøpe børste til skinnet så jeg måtte bruke hårbørsten min...tenker jeg må ha meg ny ja!! Nå skal jeg lage middag.Kjeeeeedelig...........Stekt seifilet og potet og gr.saker...Mat er gørr å lage! Best å bare få servert!Men men...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå