Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi,der var LT også! Joda jeg har blitt mye flinkere til å slappe av! Men må gjøre litt vettu ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

Hei snuppelure!!

Så koselig å ha deg på MSN, innimellom matlaginga :ler: Pakke sykehusbagen allerede?? Hmm... Kanskje det er på tide å tenke litt på den ja.... :ler:

:klem:

Skrevet

Heia tuppi!!

Syns det ble litt kort og oppstukket,men alltid koselig å "dele erfraringer" med deg :ler: (intern spøk som vi fant opp istedenfor å sammenligne,for det skal man jo ikke gjøre :ler: )

Godt å ha deg tilbake! Og nå er jeg spent på huset!!!

Hehe,sambo mener det er på høy tid nå ja!Skal begynne snart,har lovet her inne å vente til juni så jeg må vente til torsdag!!

Middagen ble megagod :sjarmor: Når jeg bare bryr meg om det og legger godsia til så blir det bra! Eller så var det praten med LinKri og Pi@ samtidig som gjorde susen! Lagde egenkomponert løk/fløtesaus ved siden av og yaaammmi!!

Etter middag begynte naboen og en kompis å sette opp stilas sånn at han endelig kan hute seg å rive sin bordkledning.Jeg ble arg og fikk høyere BT bare jeg så dem utenfor vinduet..Så jeg hev meg rundt og vasket badet og soverommet samt kjøkkengulvet! Og det trengtes gitt...æsj som det så ut!!!Stua ser ut som en slagmark,men nå driver sambo og svigerfar på med veggen rundt nyvinduene/døra! Blir så bra når det blir ferdig!!!

Har sendt sms til supertante om hun vil dra på besøk til noen,men ikke fått svar enda.Kan hende hun er på jobb så! Sitter nå her igjen jeg da...

Ikke at jeg mangler ting å gjøre,men har blitt veldig flink til å ta pauser syns jeg selv! Så må jeg finne ut av kosedresscasen min :ler:

Får legge inn et rop om hjelp på gravidforumet...Selv om det er teit så må jeg forhøre meg litt med noen som har prøvd det før!

Skrevet

Velid godt å høre at du endelig har begynt å ta det med ro. De stakkart kroppene våre og ikke minst bekkenet trenger det nok.

Ha en fin kveld snuppa :klem:

Gjest miiip
Skrevet

Du sa et magisk ord: Konjakk!!! :ler::sikle: Jeg gleder meg SKIKKELIG til en knert konjakk til kaffen. Mmmmmmmm....

Bra at du har kommunen på din side, han der naboen hørtes ikke helt god ut... :overrasket:

Tusen takk for alle oppmuntringer og sånn! Og hyggelig å ha deg på MSN! :klem:

Skrevet
Velid godt å høre at du endelig har begynt å ta det med ro. De stakkart kroppene våre og ikke minst bekkenet trenger det nok.

Ha en fin kveld snuppa  :klem:

Helt enig!!!

Begynner mannen å bli utålmodig? Det har min. Dritmisunnelig på venninnen min pg hennes sambo som fikk lillemor sist fredag. Han ville ikke se henne for da ville det bli så vanskelig å vente :ler:. De er søte disse guttene :hjerter:

God kveld, vennen!

Skrevet

:kyss:

Innom etter en hektisk dag, og raser videre!!!

Gjest Rognebær
Skrevet

Angående denne kosedresscasen: Jeg ville beholdt den turkise, jeg, for om det skulle gå så galt at du blør deg vei i vellinga, så skal du jo ikke skræve til alle gjestene. Og så er turkis yndlingsfargen min. :ler: Jeg har også turkis velourkosedress, nemlig!

Mmmmmmfenalår! :sikle:

Skrevet

IdaC;Ja nå har jeg skjerpet meg! Tror det er påtide jeg begynner å holde det...!

Miip;Hehe,jeg drikker ikke konjakk selv men kan tenke meg litt rødvin utpå sene høstnetter på hytta...!

Naboen ja...du fikk det jo nesten live!Huff...

Koselig og takk for krisehjelpen på msn! Glad jeg har en proff innen rekkevidde når jeg trenger en!

Murmelmy;Han syns jeg må få pakket bagen værtfall! Ellers så er ikke huset helt i orden enda så han styrer fælt for å få hjelp til å bli ferdig! Ikke noe særlig med lille bebisen vår oppi alt rot og snekring!

Iss;Pass på hjertet nå!!

Rognebær; :ler: Tenkte jeg skulle gi alle en liveforestilling av fødselen jeg :ler:

Bra du advarte meg nå gitt :ler:

Ææææææsj,se for deg gale meg da!! For en fantasi! Jeg er ikke god!

Men nå har du og de gode tipsene fra gravidforumet fått meg til å bestemme meg for å beholde den turkise! Blør jeg gjennom så kan sikkert mamma fikse det også..... :sjenert: For jeg trenger fortsatt mammaen min selv om jeg blir mamma selv...

Nå har vi nettopp kommet hjem fra svigers og nystekte vafler! Mmmm....

Og de hadde besøk av et vennepar som er så utrolig koselige og han mannen er så morsom at jeg ler nesten bare jeg ser han! Trivelig!

Før det satt jeg ei lang stund og formulerte klagen til kommunen.Den er ferdig og skal leveres imorgen...

Midt i skrivingen kom naboen rasende inn døren her...Hjelpe hjelpe meg han var sinna! Han hadde vært innom kommunen etter meg og fått vite om klagen.Og gjett om vi fikk kjeft!

Han hadde tenkt å varsle oss om byggingen ETTER han hadde fått det godkjent.......Eeeeeh,HALLO!!!!!!

Ja dere aner ikke....Uansett hva vi prøvde å si så sa han imot.Og hvis vi nektet han å bygge så skulle han nekte oss! Barnslig nei...neida!

Nå er det utrolig dårlig karma i hele huset her...Jeg er sinna og skuffet og lei meg for at det har blitt på dette viset.Vil jo ikke være uvenner med naboene,men nå har vi prøvd og prøvd gang på gang med alt...Og hvis dette skal fortsette så gud hjelpe meg...

Imorgen skal jeg innom en takstmann og forhøre meg for hvis de får bygge som de vil så kommer det til å senke en evt takst senere.Må i allefall få det sjekket.Så må jeg ringe rundt litt hit og dit.......

Huff...nå som jeg bare skulle glede meg og pusle med småting!

Men det er enkel og grei filosofi hos meg at du skal gjøre mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg.Og hvis noen lager dritt og kvalme så vet jeg godt at jeg kan gjøre opp for meg!

Bare så trist at det ikke nytter å nå inn i hodet på folk...Det er ganske frustrerende altså...Som å løpe i full fart i kvikksand på en måte...!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Åå,for en irriterende nabo!

Bra du er så flink og sjekker ut og ordner opp i ting. Imponert jeg!

Forresten bra at kosedressproblemet løste seg. Som om du ikke har nok problemer fra før liksom,så kommer det i tillegg og topper hele skiten :ler: (har du sett Valen TV?)

Nå fikk jeg lyst på vafler jeg også! Kanskje jeg skal lage det i morgen? Ja,det tror jeg at jeg gjør! Eller sjokoladekake.. Vanskelig dette her.Hjelp meg i valgets kvaler du min kjære venn!

Jeg fikser bare sånn 1-2-3 pakke da.Noe annet hadde nok ikke gått så bra.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra papsen og der fikk jeg pizza. Naaaam!

Jeg er helt matvrak merker jeg.

Nei,nå tuller jeg meg helt bort her. Nok matprat for i dag.

På tide å finne senga tenker jeg!

Håper det ordner seg med naboen og at alt går deres vei!

Ha en god natt da snuppa! :klem:

Skrevet

Så flink du er som har satt inn bilder! Jeg tok et raid i 2002 og fikk satt inn alt fra -96 til rundt påsketider i 2000, men så stoppet det opp... Har scannet alt etter det da, eller det meste er jo tatt med digitalkamera. Satt og så igjennom alle disse bildene på data i går, søstern skal konfirmeres på søndag og da må man vel dra fram noen gamle bilder?!?

Og film med fødsel etc. har jeg og tenkt å lete opp, takk for påminnelse! Jeg jobber jo på vgs, og på den skolen har vi helse&sosial-linje, og altså også en haug med slike filmer. Tror ikke jeg har sett noen som er på DVD, men vi har da en VHS-spiller her et sted som mannen sikkert kan koble til for meg. Får prøve huske se etter filmer når jeg skal på jobb igjen på fredag.

Skrevet

Dustenabo! Si ifra ETTERPÅ? Hele vitsen er vel å kunne få si menigen sin på forhånd, slik at det blir tatt hensyn til naboene også?

Behold den turkise kosedressen din, du! Ser ut som du fikk endel vettuge svar på gravidforumet, jeg har ikke noe vettugt å komme med. Annet enn at jeg ble tipset om å kjøpe nettingtruser på apoteket, til å kaste etterpå. *notere bak øret*

Sen morgen idag, skal jobbe langdag som går over i kveldsvakt. Skal jobbe sammen med gravid kollega, koselig! Er storfornøyd med å ha noen å prate litt sammen med som er i samme situasjon.

Skrevet

MrsP; :ler: Leste det med akkurat sånn Valenstemme inni hodet mitt!

Syns du skal lage vafler idag jeg! For sjokoladekake er ikke noe godt....

Vafler med jordbær og rømme....mmmmmm.....kald melk....mmmm.....nugatti....mmm!!!! Og vips så var jeg også sulten igjen!!

Eeeelsker å spise mat! Værre med lagingen gitt....

Grooo;Hehe,da må du frem med litt bilder ja!

Vi har ikke videospiller vi...så alternativet blir å se den hos mam og pap eller svigers...og det er vi lite lystne på på en måde!

Men etter mange prater om det kurset fant vi ut at imorgen begynner det ikke før kl 20 så da blir vi å dra.Dessuten fant sambo ut ista faktisk at han kjente det ene paret der fra "gamledager"(dvs dem bodde der han bodde med ei før....Så akkurat det er litt kjipern hvis jeg begynner å tenke,men det skal jeg prøve å la være!)

Ble snurrig soving inatt...Og etter do i 6-tiden ble jeg liggende der å kverne...Begynte nesten å gråte til slutt for jeg ville bare sove og ikke tenke :tristbla: Tenkte masse på denne drittsituasjonen med naboen,og en del på en kul jeg har fått...

Vet ikke om jeg har nevnt det før i boka mi for jeg har prøvd å overse den mest mulig,men nå begynner den å bli vond...

Det er akkurat som den tappen der ribbena møtes har blitt til en kul/hovnet opp/fått en kul på seg...Av og til greier jeg ikke ha bhen på pga den trykker der.Og i det siste kjenner jeg at det prikker i den som om den holder på å dovne bort på en måte...

Så ble jeg redd imorges og tenkte masse fæle tanker selvsagt...Var fornuftig og ringte legekontoret.Legen min er der imorgen så jeg må ringe når dem åpner og høre om jeg kan få en sånn akutt time...Hvis jeg ikke får det kommer jeg til å ringe legevakta bare for å bli sett på og slippe å tenke så mye...

Ellers så har jeg vært på kommunen med klagen vår,men han jeg skulle snakke med var selvsagt i møte...Ei kontordame skulle gi den til han.Men nå lurer jeg på om jeg skal ringe eller dra dit og snakke mer med han.

Var nemlig innom en takstmann og fikk hans synspunkter og det var veldig nyttig og godt å høre at flere sier det ikke går an!

Var innom sambo og han er selvsagt også oppgitt over alt dette.Han sa han skulle prøve å snakke med naboen for nte gang idag og forklare at vi ikke klager for å være jævlige,som han tror.Men hvordan få det inn i hodet på en som ikke vil høre???

Jeg skal spise før jeg svir hull i magesekken så vil jeg så gjerne sove litt...er så trøtt så trøtt.Men samtidig litt selskapssyk og ingen er våkne eller har anledning akkurat nå.Litt tidlig kanskje...... :sjenert: Glad jeg har dere her inne! :klem:

Skrevet

Murf;Så koselig da! Det er veldig greit å skravle litt(mye)gravidsnakk innimellom ja!

Desverre så har vi et nek av en nabo ja.............Dere må ALDRI flytte i horisontaldelt tomannsbolig!!!

Gjest Rognebær
Skrevet

Oi, det er såpass mye nabo, ja! Samme huset og greier! HUFFAMEG, da tror jeg også jeg kunne fått søvnløse netter av konflikter... Blir liksom noe annet dersom du i det minste har en hekk imellom...

Håper det ordner seg og at de skjønner bekymringene deres!

Og at kulen blir borte! :troest:

Gjest miiip
Skrevet

Nå er vi her (og på MSN), men det er ikke du!

Håper du får sjekka kulen og funnet ut at det ikke er noe å bekymre seg for, og at de naboene jekker seg ned et par (-femten) hakk. :frustrert:

Skrevet

Huff, for noen naboer dere har! Slå dem litt i huet fra meg! :blaaveis:

Håper den kulen ikke er noe å bekymre seg om. Greit å få det sjekket uansett!

Jeg ville også beholdt den lys turkise kosedressen! Turkis er så fiiin farge! :tommel:

Skrevet

Rognebær;Er nok under samme tak desverre...Får vondt i magen bare jeg ser dem.Ikke at jeg liker å være uvenner med folk akkurat...

Pi@;*kosepå*

Miip;Huff,kom meg ikke på før nå.............

LT;Håper jeg får time imorgen sånn at jeg får en bekymring mindre..

Og kosedressen henger nyvasket på badet :sjarmor: Den er både fin og god så da kanskje jeg kan føle meg bittelitt fresh etter fødselen....*håpe*

Jeg har sovet som i koma siden halv elleve :overrasket: Tre timer midt på dagen...Enda var jeg så trøtt da jeg våkna at jeg sikkert lett kunne ha sovna igjen.Så det var vel den nattesøvnen...

Tror jeg skal prøve å tenne i ovnen så jeg slipper å fryse så fælt.Gleder meg til de får det tett rundt vinduene gitt!

Når sambo kommer skal vi dra å handle thuja og mat!

Så har jeg ringt pappa og han og mamma kommer hit ikveld og henter de gamle vinduene våre.Blir litt godt å få snakket med dem om nabosaken også...Pappa kommer til å vri seg av irritasjon for dumme folk som ikke kan bruke sunn fornuft er det desidert værste han vet...!

Ringte kommunen før jeg la meg og endte med at han mannen sa han skulle komme hit imorgen den dag kl 12! Han mente vi måtte greie å bli enige om noe for vi kan jo ikke ha det sånn.Jeg er så uendelig glad for det,for hvis vi hadde måttet vente i flere uker hadde jeg dødd...

:hjerte: Nå romstrerer lillegull for fullt! Min lille engel...Skal jo bare være gode tanker nå,ikke sånne dumheter å plages med..

Herlig å kjenne så masse bevegelser! Lurer på hva h*n gjør!

Blir bare sittende å kjenne etter og smile og le for meg selv her! Godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...