Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 #3982 Skrevet 4. juni 2006 YOOOOHOOO! Side 200 jo!!!! Ikke dårlig altså! Håper alt står bra til! Grattis med 32 uker! Tida flyr nå altså Foccacia brød er superdigg! Min kjære har fått helt dilla på det, så her har det gått med en hel masse i det siste. Ha en fin søndag!
Gjest Rognebær Skrevet 4. juni 2006 #3986 Skrevet 4. juni 2006 Det er jo FÆST, jo! ... og gangsperre i magen, DET er gøy! DA har man hatt det moro! Ikke rart du må sove lenge i dag...
Skytte Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #3987 Skrevet 4. juni 2006 MrsP;Har sovet godt ja! Kommer ikke på noen drømmer,men er akkurat som om det er noe jeg skulle husket! Murmelmy; Kommer sikkert til å krype oppi senga til lillegull da!! Ai...den konf hørtes jo fryktelig morsom ut...*medfølelse* Pondusa;Hehehe,du fallt for fristelsen ja!Bare koselig det! Er jo helt sprøtt med 200 sider da Glemte helt selv å skrive at jeg var 32 uker igår..... MissBb;Må prøve å lage sånn en dag! Weee nå er det partay!!! Pi@;Johooo!!!! *danse rundt med rumpa i været* Cr@sh;Come on come on come on!!!!!!!!!!!!! MissS;Hiv deg med ja!!!!!!!!!!!!Hohoooiiii!!!! Rognebær;Det er herlig å le seg skakk ja!!! *synge høøøøøyt* ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ WEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! 200 SIDER GITT!!!!!!!!!! Tusen hjertelig takk til alle dere herlige mennesker som har fulgt meg i alle disse sidene! At dere holder ut med meg og orker engasjere dere i mitt liv gjør meg utrolig glad og rørt! Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg har dere med på reisen min mot mammarollen,og alle andre ting jeg kan dele her! TUUUUUUSEN TAKK FOR AT DERE ER TIL!!!!!!!!! Inatt har jeg sovet ganske godt,bare vært oppe et par ganger! Men jeg har blitt gørrlat og kommer meg jo ikke opp! Sto ikke opp før kl tolv idag Hadde vært våken ei stund da og bare slumret og sendt sms med sambo! I skrivende stund er han på Værnes og selger sykkelen...Venter spent på tlf fra han... Jeg har faktisk sydd ferdig alle vaskeklutene til lillegull idag Endelig! Så har jeg tatt frem den siste ullsokken som ikke er ferdig.Mulig jeg greier å få det gjort før jeg blir mamma,er bare tåa igjen så Men det er da et sånn tiltak...Vet ikke hva jeg skal gjøre resten av dagen,men har ikke lyst til å strikke... Skal nå lese litt her inne først og fremst!
Skytte Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #3988 Skrevet 4. juni 2006 Magen min lever Ser ut som lillegull prøver å ta med seg magen min og rømme Jeg er helt :grine2: av å sitte å se på all jobbingen!! Sambo ringte for en halv time siden,nå har vi ikke mc mer Jeg spurte om han ikke syntes det var trist og fælt?? Men nei! Han syns bare det var helt greit...Lurer på om det er helt sant,da har han i allefall forandret seg mer enn jeg har fått med meg JEG syns i allefall det er trist! Ikke lenge siden de begynte å kjøre så det blir nok sent før han kommer hjem..De må jo stoppe og fikse sykkelen til svoger og naboen som står på hver sine plasser oppover Namdalen Har snakket med svigermor og stesvigerfar som er på hytta og koser seg! SÅ ble jeg så innmari sulten og sendte sms til mamma om de hadde spist middag.Fikk svar nå;Å jada:) Tullkjerring!! Hun skjønte vel ikke at jeg var intr i å komme å få!!! Hehehe,må nå le av henne! Ergo har jo jeg samme dillemmaet som jeg hadde igår...Hva søren skal jeg spise??Jeg er ikke fan av å lage mat til bare meg...Så det blir nok bare en skive eller to. Gleder meg så til han kommer hjem......Da skal han få kortet!! SKal legge det i senga så han finner det når vi skal legge oss
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. juni 2006 #3989 Skrevet 4. juni 2006 200 sider!! Tjohooo! Bli itj fæst uten skinnvæst! Jeg sitter også og lurer på hva jeg skal spise. Ender vel opp med brødskive,men det er så kjeeedelig! Så søtt med det kortet til sambo da! Snill du!
iss Skrevet 4. juni 2006 #3990 Skrevet 4. juni 2006 Sniker meg inn på festen!! Fortsetter der jeg slapp i går!!!
Skytte Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #3991 Skrevet 4. juni 2006 MrsP;Mat er kjedelig alene ja.... Iss;Velkomen hjem!!! ------------------------------------------------------------------------------------- Det ble to brødskiver med nugatti og melk til middag..... Så har jeg spasert meg en tur ute for å komme unna nabosirkuset ei lita stund...Herregud for et bråk det har vært her idag! På ene siden har hundene gjødd så di sikkert nesten sprakk stakkars...og på andre siden har de 8 krapylene hylt i hele dag.... Jeg gleder meg til den vakre dagen i fremtiden jeg kan kjøsse Bråkmakergata farvell Ellers så har jeg skravlet med mange koselige venninner på msn idag! Sambo har ringt flere ganger og nå tror jeg han snart nærmer seg hjemme!!! Så har jeg lagd masse vaffelrøre og spist meg et par vafler til kvelds! Bra sambo kommer hjem for kostholdet mitt blir helt rævva når jeg er alene....Bare grumsemat....Men det er jo bare pinse en gang i året da NÅ KOM HAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Murmelmy Skrevet 4. juni 2006 #3992 Skrevet 4. juni 2006 Kjenner til magen som lever. I konfirmasjonsmiddagen i dag var tassen på vei ut (føltes det som i hvertfall ). Så ufatelig merkelig, spesiell, morsomt, utolig - alt på en gang!!! Nattinatt
Skytte Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #3994 Skrevet 5. juni 2006 Hellu!! Skulle ikke kommet fort nok fra maskina igår da sambo plutselig kom hjem! Åååå var så godt å se min skjeggete skittne mann igjen Sliten og hes,men fornøyd var han! Bare satte seg i sofaen og kosa magen mens han så nyhetene! Da var lillegull musestille... Så sovnet han i godstolen mens jeg så tv! Har jo faktisk ikke sett på tv i helga...Helt alene hjemme og ikke sett på tv! Kan ikke kalle meg tvslave værtfall! Da vi la oss lyste han opp over hele fjeset da han så det lå et kort under puta hans!Han var helt stille og bare leste så nussenussenussa han på meg og sa takk og at det var så fint skrevet alt sammen!Han blir nesten forlegen stakkars! Deilig å ligge inntill igjen...Mmmm...!! Men formen min var ikke spes god.Jeg fikk sånn tungt for å puste igjen.Har hatt det noen ganger før og det er så ekkelt.Nyttet ikke hvordan jeg prøvde å ligge...Så kjentes det ut som jeg måtte kaste opp Og den som trava oppe mellom tolv og to inatt det var jo meg...Litt kynnere,men det er det med pustingen som er værst.Må spørre JM om det skal være sånn.Det skal det jo helt sikkert men! Imorges var jeg trøtt som en bever men kom meg opp halv ni! Da pakket vi ut sambos saker og fikk satt på første vaskemaskina.I kjelleren med alt mc utstyret på plass i skapet... Begynte nesten å grine da jeg så hjelmen min!! Den er så fiiin...Lurer på om vi har utstyr for mange tusen i det skapet..Har flere hjelmer og jakker som sambo har hatt og de er jo ikke utslitte.Grøss hvis det skulle begynne å brenne...*IKKE TENKE SÅNN* Ellers så grep jeg fatt i strikkingen min da! Var hælen jeg skulle begynne på og ikke tåa...Ønsketenkning! Men har gjort ferdig hælen nå! Så det går fremover Sambo og svigerfar driver å fikser og snekrer.Må bli ferdige til neste onsdag for da drar svigerfar bort...*Come on* Senere skal jeg dusje og se om formen tar seg enda mer opp.Er redd for jeg skal få omgangssyke eller noe for jeg er ikke helt kvitt den følelsen av å ville spy... Så skal vi i bursdag til min kjære lillebror som blir 20 år idag :grine2: Er det mulig at det går så fort??!! Imorgen kommer jeg vel innom på dagen regner jeg med! Må ellers til byen å kjøpe bursdagsgave til svigerfar for han har dag imorgen! Så skal jeg innom en thaibutikk som har opphørssalg... Kl 18 skal vi på sv.sk kurs igjen og etter det er det slaberas hos svigerfar! Orker ingen runde idag,dere må nå bl lei av meg! Syns jeg har bodd på kg de siste dagene! Nå skal jeg prøve å få bestilt noen bilder samt strikke mer! Murmelmy og Pi@;
pondusa Skrevet 5. juni 2006 #3995 Skrevet 5. juni 2006 Hørtes ut som en grei dag. Siden du ikke er her for å skravle, får jeg vel gjøre det da. Tenkte jo du kunne runde av pinsen med å nå 4000! innlegg i boka di.....
pondusa Skrevet 5. juni 2006 #3996 Skrevet 5. juni 2006 Dere skal ikke selge noe av utstyret da? Vi solgte sykkelen med begge skinndressene, hansker, ryggskinne og sambos hjelm vi. Min nesten nye hjelm fikk lillebror som så beleilig skulle ha seg moped da...
pondusa Skrevet 5. juni 2006 #3997 Skrevet 5. juni 2006 Blir litt stykkevis og delt dette, men jeg har en slapp liten pjokk på fanget, og ei anna turbo som flyr rundt her. Skal bli deilig å lev henne i bhg igjen i morgen. Vi har ikke sunt av for mange fridager på rad....
pondusa Skrevet 5. juni 2006 #3998 Skrevet 5. juni 2006 Se der ja, nå er vi der nesten. Har jeg først falt for fristelsen, er det ikke så lett å slippe....
pondusa Skrevet 5. juni 2006 #3999 Skrevet 5. juni 2006 Bursdag ja. Disse lillebrødrene blir bare større og større. Kan nesten ikke tro at den lille gutten som bodde i huset vårt, er myndig og kjører bil nå. Attpåtil har han blitt høyere enn meg nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå