pondusa Skrevet 10. juni 2006 #4061 Skrevet 10. juni 2006 Pondusa;.....................Ikke snakk om!! Men imorges virket plutselig alt....Kanskje det ikke funker når de har stengt i butikkene?? Vet du om det varer lenge at det koster bare 10 øre? Har bestilt noen bilder nå men vil se kvaliteten før jeg tar resten!Lang ventetid da...8-9 dager...Evighet! ← Du får de sikkert på mandag, for jeg fikk mine i dag! Tok 2 dager det! Fikk 119 bilder i ypperste kvalitet, så det anbefales virkelig!
iss Skrevet 10. juni 2006 #4062 Skrevet 10. juni 2006 Jeg er allerede igang med å bestille mine 500 bilder!! I flere omganger da men
Gjest Rognebær Skrevet 10. juni 2006 #4063 Skrevet 10. juni 2006 Jeg er kjempespent på Elkjøpbildene! Det skulle visst ta 5-6 dager, men... Tenkte å hente dem på butikken, jeg. Tar et kvarter å gå, og det kan jeg jo gjøre heller enn å betale 40 kr i porto når bildene skulle koste 4,50! Da hadde det ikke blitt like billig, nei. Blir moro å kjøre stasjonsvogn, da! Jeg synes det er kjempepraktisk
Gjest miiip Skrevet 10. juni 2006 #4064 Skrevet 10. juni 2006 Hmmm. Jeg føler kanskje at jeg også burde slått til på elkjøp-tilbudet. Men jeg har ikke helt det store overskuddet til sortering av bilder om dagen. Enig med Rognis om at det er praktisk med stasjonsvogn. Og så føler man seg plutselig så veldig etablert!!! (Enda mer sprøtt blir det med et lite nurk i barnesete!!! ) Jeg leser oftere enn jeg skriver hos deg om dagen, det er lettere å lese med en hånd enn å skrive med en hånd! Kos deg med magen og pass på deg sjøl.
Skytte Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #4069 Skrevet 11. juni 2006 Iss;??? Nei? Har jeg? Da har jeg jammen meg gjort mer enn jeg har anelse om Vil ikke blokkere deg vettu!! Lucky;Det blir nok det beste ja! Greit å få med seg alt overalt! Er en Nokia 6280 jeg har bestillt! Håper den kommer fort så fort!!Gleder meg! Pondusa;Hohoii!! Så kjappt?? Håper jeg får dem imorgen ja,er så spent! Rognebær;Jeg er megaspent!! Håper de er bra for da blir det full bestilling på flere hundre til! Blir utrolig praktisk med stasjonsvogn ja,blir vel en racer til slutt håper jeg! Øvelse gjør mester! Miip; Superetablert da ja! Bare bikkja som mangler! Og bebisen foreløpig da,men den kommer jo snart! Koselig at du er her og leser! Er lite nett på meg for tiden men det tar seg opp! Cr@sh;Takk så koselig! Pondusa;JA!!!! Takk skal du ha!! Miip;Er her jeg! Bare litt opptatt om dagen... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Innom i turbofart med en kjapp oppdatering! Lørdag startet dagen kl sju! Slumring og kos i senga før frokost og dusj!Jammen bra jeg var tidlig pån for det ble en del forsinkelser i programmet mitt! Var kjapt innom byen for den ene barneutstyrsbutikken her har begynt å selge mammaklær.Fant ut at de kanskje hadde fått inn noe fint nå da siden det har vært litt dårlig.Og det hadde de! Fikk meg fin sort bukse og brun singlett til 450,- Osa utover til mormor og hun sydde opp den gamle buksa mi sånn at jeg nå har to funksjonable mammabukser! Måtte rase til Pondusaby og hente ei som skulle være med på treffet før vi kunne dra dit.Ble noen mils kjøring men det gikk bra! Treffet var kjempemorsomt! Lo så jeg var helt gåen! Noen er jo bare sååå gale fortsatt! Fikk mimret mye og det var morsomt å se alle sammen! Fikk sååå mange komplimenter for magen og at hele meg var sååå fin.... Litt godt det ja! Dro derfra litt før halv ett og hadde en pitstopp hos mam og pap! Pappa var jo bare så søt da jeg ringte og sa at jeg ikke ble å ligge der,men bare kjøre rett hjem."Men kan du ike komme innom på besøk en tur?Du må jo sikkert på do?" Snakker om søting hva?!?Hehehe!!! Ble der til to og hjemme halv tre...Da var sambo oppe og vi ble liggende å skravle ei god stund før vi søvna! Idag har jeg jammen meg følt meg fyllesyk Helt vrangsovet og sliten! Deilig at sambo shina kåken og støvsugde før han mente jeg måtte ha meg en dusj! Så dro vi uti fjorden på tur sammen med masse andre folk! Deilig somervær og grilling var perfekt! Hentet venninne V i fem tiden og vi har skravla og skravla og skravla om graviditet Morsomt med ei i samme båt! Hun skulle jobbe litt på pcn så da kunne jeg pile innom her i full fart! Rekker desverre ingen runde idag og sikkert ikke imorgen heller.Da skal jeg være med henne på jobb! Hun er selger så vi skal rundt i distriktet på turne! Blir kanonbra i dette været for vi skal uti øyene! Og bare spør Pondusa,der er det nyyydelig! Så det blir kos! Jeg kommer tilbake etterhvert,innom hver og en! Håper bare ikke Rognis føder riktig enda....... Løv ju all!
Gjest Rognebær Skrevet 11. juni 2006 #4070 Skrevet 11. juni 2006 Jeg kommer tilbake etterhvert,innom hver og en! Håper bare ikke Rognis føder riktig enda....... ← Skal i alle fall knipe igjen til tirsdag ettermiddag så jeg får beundret Sigurd og klemt litt på miiip først! Og sånn at du får vært på nett! Godt å høre at du har hatt en fin helg, det høres jo VIRKELIG kos og stas ut hele opplegget! Men NB: Ikke slite seg helt ut!
Lucky? Skrevet 12. juni 2006 #4073 Skrevet 12. juni 2006 får få en av meg også da Mange koser som venter deg her nå ja
Cr@sh Skrevet 12. juni 2006 #4074 Skrevet 12. juni 2006 Hellu! Her er det som vanlig masse koselig å lese... du skriver så godt!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. juni 2006 #4075 Skrevet 12. juni 2006 og her kommer enda en Lurer på hva du driver med,og håper du har det bra.
Tulipan Skrevet 12. juni 2006 #4077 Skrevet 12. juni 2006 hEI PÅ DEG SKYTTE-SNUPPA!!! HØRES UT SOM EN FLOTT HELG. BARE INNOM EN SJAPP TUR VENNEN HA EN FENTASTISK FLOTT KVELD
pondusa Skrevet 12. juni 2006 #4078 Skrevet 12. juni 2006 Regner med dere fikk en fantastisk tur uti øyene i dag. Litt kjipt å ikke rekke ferga da, fikk dere handlet her i byen før dere dro?
Murmelmy Skrevet 12. juni 2006 #4080 Skrevet 12. juni 2006 Hei søta Er du så opptatt i dag at du ikke har tid til et innlegg? Du er verre enn meg du! MEN, jeg ler meg skakk når jeg ser du er på et av innleggsraidene dine. Du må ha sabla god touchteknikk! Ser bare den ene dagboken etter den andre får skytte som siste innlegger Håper dagen i dag har vært like fin som helgen . Og at du tar det bittelitt med ro så bebisen ikke blir stresset. Vet det er lettere sagt enn gjort Kos deg resten av mandagen!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå