-TeddyToria- Skrevet 18. juni 2006 #4161 Skrevet 18. juni 2006 Ooooh... Nr. 6 på lista over antall posteringer i Skytte-boka! Det må jeg si; trass i mitt fravær stort sett siden Jacob ble født, så har jeg jammen meg vært en ivrig, fast leser! Men er det noe rart da!?? Så koselig som boka di er... Du imponerer med din effektivitet! Om du klarer å holde koken på samme nivå når magetrollet har kommet ut i verden, ja da skal jeg bøye meg i støvet og legge meg helt flat for du "O´store heilage"! :grine2: Håper du får en superduper søndag!
pondusa Skrevet 18. juni 2006 #4162 Skrevet 18. juni 2006 Morn morn. Håper dere får en flott søndag, trass det kjedelige været.
pondusa Skrevet 18. juni 2006 #4163 Skrevet 18. juni 2006 GRATULERER MED 34 UKER! (+ 1 liten dag) 6 uker høres kort tid ut, men tro meg når jeg sier at den siste mnd går sirupstreigt. Så begyn ikke å vent allerede nå. Slapp av hjemme, bak litt, sy litt og bare kos deg med sambo din.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. juni 2006 #4164 Skrevet 18. juni 2006 34 ukeeeer!! Hva gjør du på i dag da tro..? Jeg er på jobb,men skulle mye heller vært i senga mi. Uforsvarlig av meg å jobbe i dag..holdt på å sovne hjemme hos en mann isted Meen,nå er det 3 timer igjen,så rett hjem å sove! Ha en fin søndag!
Gjest miiip Skrevet 18. juni 2006 #4165 Skrevet 18. juni 2006 Regner med du skriver oppdatering nå, jeg ser deg, nemlig...
Gjest Myztica Skrevet 18. juni 2006 #4166 Skrevet 18. juni 2006 Så koselig å ha deg på MSN igjen... (Selv om jeg bare syter og klager til deg... )
Skytte Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #4169 Skrevet 18. juni 2006 Pondusa;Hehehe,tror jeg må begynne med litt mer interaktiv spising og litt mindre realityspising Iss;Fikk oppskrift fra svigerinna mi! Hadde jeg orket å reise meg opp nå så kunne jeg henta den og skrevet den til deg.......................Kanskje imorgen hvis du ikke har funnet den! Pondusa og Iss;Dere er jammen meg noen fulinger til å besøke meg!!! Er glad for det! LinKri;Takk for det vennen! Skal prøve å passe på....! IdaC;Så snill du er! Men vi to altså...Vi gjør jo så mye satidig at det blir nesten skummelt I allefall litt komisk! Pi@;Er ikke sååå mye da...til vanlig værtfall! LinKri;*kosepå* Lucky;Åååå så koselig!! Wasabi;*sender over* Miip;Og jeg er imponert over at du rekker å være innom alle sammen! Men så har du jo så snill en mann og bebis!! Cr@sh;Takk d samme du! MrsP;Det hadde jeg! TT;Du er effektiv!! Og takk for at du syns det er koselig her! Nei jeg har nok de siste krampetrekningene nå før det blir annen "ræv og tuting" som vi sier her Kommer aldri i livet til å få gjort så mye når lillegull kommer! Pondusa;Takk du! Ja det drypper som vanlig her vettu...Er jo sommer Og takk takk!! Hadde ikke du husket det så hadde det sjelden blitt skrevet noe uketall her,jeg er jo så treg....!! Ja huff..jeg frykter for at jeg skal bli riiimelig utålmodig...Men så skal det jo skje endel frem til da så!Håper jo heller ikke at sommeren skal gå så fort og bli over,men samtidig så gjør jeg jo det Her var det mye fornuftig gitt! MrsP; Du må ikke sovne på jobben Huff,det er så fælt å være så trøtt!! Miip;Er på tur ja!! Går ikke så fort idag... LinKri;Koooselig ja!!Du syter ikke nei! Hørt for tull! Takk for det ja! MissS;Tusen takk!! Koselig med så mye besøk jenter! Dere er min hjertemedisin og min største og beste unskyldning for å slappe av og kose meg!
Skytte Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #4170 Skrevet 18. juni 2006 Hello hello! Nå er jeg nå innom en tur! Ble ikke noe pc igår så jeg måtte jo titte innom idag.Fikk plutselig for meg at Rognis hadde født så da ble det fart i meg På fredag ble det himmelsk fotmassasje fra sambo Fyttirakkern det er ikke mye som er bedre enn fotmassasje altså!!Hele foten og leggen(på begge føttene altså! Hørtes ut som jeg hadde bare 1 fot ) Ikke at det er noe å le av altså... Har vært skikkelig kosehelg dette.Om kveldene og morgene har vi ligget og holdt rundt og snakket om alt mulig med babyen og fremtiden og vennene våre og familien Godt! Vi sov lenge igår og var helt overrasket da vi så at klokka var halv ti! Utrolig deilig med en sovenatt! Var en tur i byen men fikk ikke gjort noe som helst! Uansett hva vi skulle ha så hadde de det ikke....Bortkastet! Fikk hentet nytlf min da NICE!! Bakte ei formkake mens sambo malte! Så kom venninne S og samboeren innom på besøk!Hjalp henne med å ordne håret før de skulle i bryllup! Første gangen jeg har ordnet noen på håret så hun var nå tøff som turte det da Så ble vi bønnhørt og bedt på middag hos svogers Det passet bare så utrolig bra! Og var kjempegodt og koselig! Spurte om de ville være faddere,men vet ikke om de svarte helt...men de er nå bare faddere til en unge hver fra før og det er vel ikke mye? Syns ikke det jeg i allefall men...Håper de svarer helt på ordentlig snart.Og vet at sambo blir megaskuffet hvis broren sier nei...men det kan jeg ikke innbille meg at han gjør.. Ble litt sent før vi kom oss i seng og sent før vi våknet idag også! Sambo maler og maler...tar tid med sånn pirk rundt vinduer! Spiste goood frokost litt sent så jeg er enda mett..... Har skrubbet komfyren.....Vær snill og minn meg på at jeg må gjøre det litt oftere...herregud...Har sprayet sånn rens i stekovnen som skal virke i mange timer.Passer bra det for jeg ble akkutt sliten og måtte bare sette meg.Så her sitter jeg da! Og nå er det så fækt vondt i ribbena at jeg må legge meg... Vet ikke om det blir runde idag! Får nå se....er litt giddalaus akkurat nå i allefall! Men jeg tenker på dere!
Gjest Rognebær Skrevet 18. juni 2006 #4171 Skrevet 18. juni 2006 Hei søta! Synes du rekker så mye, jeg, blir helt andpusten av å lese... Du imponerer stadig! Ikke mange ord fra meg i dag, men jeg måtte jo si hei, da. Bøtteknotten hilser VELDIG!
iss Skrevet 18. juni 2006 #4173 Skrevet 18. juni 2006 Ble visst stående her noen timer igjen jeg!! Leieboer har jeg blitt!!!
Skytte Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #4175 Skrevet 18. juni 2006 Rognebær;Var nok derfor lillegull var så vill her ista! Skulle hilse tilbake! Pondusa;Den har vært bra ja! Iss;Det er bare koselig vettu! Du er velkommen anytime! Pondusa;Huff..leste hos deg ja..Håper virkelig det blir en myyye bedre dag og uke imorgen! ******************************************************** Siden sist har jeg slappet av og blitt bedre i formen.Hender seg nå for tiden at jeg blir så sliten og kvalm bare av å sitte rett opp og ned.Ikke greier jeg få i meg så mye vann som jeg burde og klarte før heller.Føler meg merkelig nok nok oppfyllt Sambo har skrudd sammen senga til lillegull og jeg måtte selvsagt re opp...... Den er så fiiiin Hadde ikke trengt å re opp dyne pga vi tenkte å ha lillegull liggende i bagen oppi senga i starten,men dere vet nå...Måtte bare se hvordan det ble!Herremin som jeg gleder meg til h*n kommer!! Sambo har sett fotball(tilståelse;jeg så HELE Brasilkampen jeg også...Mest pga sambo kosa ryggen min da.... )og malt mer.At han gidder...! Heldigvis at han gidder altså,men jeg beundrer motet! Så har han støvsugd og hjulpet meg med glassbrøtene som har ligget et par dager i skapet..... Lagd middag har han også gjort...Herremin så flink da! Gode mannen min Jeg har puslet litt med nytlf min og spekulert mye på baby Merker at jeg er temmelig selvsentrert om dagen...Føler ikke så mye behov for å være sammen med så mange egentlig! Gleder meg bare så vanvittig mye til vi kjører til Bodø på torsdag!! Der er jo bestis L på kurs og det blir så bra!! Tenker en del på sånn ammepute jeg...Om jeg bør ha det? Erfaringer? Vi har jo sofaputer da..men de er ikke så store og litt harde...Evt kan jeg bruke hodepute? På den andre side så er jeg ikke så sterk og får fort vondt i nakken og da er den kanskje god å ha? Hjelp meg!!! Dere vet jeg takler ikke valgets kvaler Imorgen skal jeg til terapytten min halv ni...gosj...og au... Men så kommer mamma og brodern innom senere på dagen! Det blir koslelig ja! Og kanskje får vi bilen imorgen kveld eller tirsdag,alt etter når dem får henta den! Spennende.....!! Nå skal jeg prøve å spise litt kvelds,skulle gjøre det for ei god stund siden...Men så blir man så hekta av å sitte her..... Har bare vært innom noen få,blir sikkrt en runde imorgen! Nå danser magen min igjen!! Lillegull har virkelig showet idag! Men hver gang jeg tar frem kameraet på tlf for å filme litt,så er det musestille...! Men skal nok få tatt en snutt en dag! Takk for koselig prat og fine bilder Iss!!*nattakos til alle sammen*
Gjest Wasabi Skrevet 18. juni 2006 #4176 Skrevet 18. juni 2006 Hei Skytte! Jeg har kjøpt ammepute på Kid til kr.129,- da alle skryter sånn av ammeputer. Får se om det blir min greie også, hvis ikke var det ikke den store utgiften (men jeg kjøper ikke til 800,- på spesialbutikkene sånn uten videre!) Ellers har jeg også tenkt å re opp babyvuggen og babykurven disse dagene.. Nurket kan jo dukke opp anytime og det er jo en kjempekos ting å gjøre!!
pondusa Skrevet 18. juni 2006 #4177 Skrevet 18. juni 2006 (endret) Jeg har ei ammepute liggende (kjøpt på KID), som jeg kjøpte til pondus. Klarte ikke bruke den, så er du intr skal du få den! Endret 18. juni 2006 av pondusa
pondusa Skrevet 19. juni 2006 #4178 Skrevet 19. juni 2006 Morn morn! I dag er en mye bedre dag! Du snorker vel enda, så jeg legger igjen et lite og en sånn på morrakvisten.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. juni 2006 #4179 Skrevet 19. juni 2006 God morgen snuppa! For en god mann du har da! Hadde jeg blitt kosa på ryggen en hel fotballkamp,så hadde jeg vært i ekstase i flere dager etterpå! Og så maler han og lager mat og står på som en helt. Så godt for deg å ha en sånn mann. Du,sambo og lillegull blir nok en superteam! Nå hører jeg noen rope på meg jeg. Tror det er senga,så jeg må vel bare vært flink å høre etter! Ha en fin mandag!! :klem:
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. juni 2006 #4180 Skrevet 19. juni 2006 Hvilken tlf har du kjøpt deg forresten? Jeg skal også ha ny,men vet ikke hvilken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå