Skytte Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #4201 Skrevet 20. juni 2006 IdaC;Sånn har jeg også vært,og tenker nå mitt til tider enda Men jeg er litt kry for at jeg har klart å legge det nesten helt bort.Har vært nødt til det når jeg ikke greier så mye selv! Også er han litt søt da for med det meste prøver han å gjøre det likt som jeg pleier,tjihi! Fint å se at man kan påvirke folk Miip;Det er morgenkvist da ja! Ja tenk det du...at jeg også skal få oppleve å bli mamma om noen få små uker Syns det begynner å gå litt fort nå... Pi@;*kosepå* Pondusa;Han glimter til innimellom! Tror han har det fra moren sin for hun pleier også å lure på om hun ikke har syke barn innimellom Og det hender seg jo at hun har det,bare synd for henne at de er 37 og 40 år gamle Hvis jeg ikke faller for fristelsen og kjøper meg en i Bodø så tar jeg gjerne imot den jeg ja! Jeg har fæle tendenser til å bare kjøpe ting når jeg likevel var i butikken................Hvordan ser den ut?! En stund tenkte jeg jo på å sy meg en sånn men...de planene ble fort skrinlagt for å si det enkelt! Jeg kjenner mine begrensninger ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Natta har vært lang den...Har begynt å være oppe på do kl fire nå isteden for kl seks.Inatt likeså bare at da var jeg veldig klar for å starte dagen og ble litt skuffet over at jeg ikke kunne det.. Lillegull var visst også klar for det samme for h*n var helt rakett i magen og vekte sambo pga jeg lå inntil han med magen! S da ble vi nå liggende å snakke litt til vi sovnet igjen! Tror aldri det har skjedd før,at vi har sånne nattlige samtaler midt i søvnen liksom! Var våken da sambo dro på jobb,menda orket jeg ikke stå opp...Fant ut at det kom til å bli så lang og kjedelig en dag...Slumret til halv elleve isteden......... Men da var behovet for mat og dusj temmelig høyt så da var det bare å hive seg rundt! I den grad en hvalross kan gjøre det...! Sendte sms til noen venninner men alle var opptatt,men har en byavtale for imorgen! Og det er bra for nå har det hopet seg opp en del ærender! Ellers har jeg betalt regninger for skrekkelig mange tusen..Det river i sjela gitt! Spist en lollipop og konstantert at det er finvær ute.Seff ikke så varmt at jeg orker å organisere noe utesitting men...*gleder meg til den pokkers verandaen..* Så har jeg bladd i reklamen og funnet en del jeg må sjekke ut....... Formen er slapp i fisken om dagen..Tror jeg har mer kynnere enn jeg vet om selv.For tror det er det jeg har når det blir litt ekkelt å puste og jeg føler ubehag i magen.Den blir jo ganske hard men jeg vet liksom ikke om det kan variere,at det kan være en kynner selv om den ikke er helt sprettball liksom? Mye spekulering her nå! Føler i allefall mest for å bare pusle med ingen ting..............Men så begynner jeg å kjede meg da...Huff,idag er jeg helt håpløs altså! Har gravidklær vaskedag så jeg er very nice i klesveien må dere tro! Må ha med meg rene fine klær på tur!Og forhåpentligvis finne flere der... Bilen vår står forresten i Drammen...Skulle bli levert på Værnes,men nå står den der...Så hvis noen har lite å gjøre......
Pepita Skrevet 20. juni 2006 #4202 Skrevet 20. juni 2006 Kan komme med bilen deres jeg! Så får jeg møtt deg og skravlet litt i tillegg!
Pi@ Skrevet 20. juni 2006 #4203 Skrevet 20. juni 2006 Du har ikke lyst til å logge deg på msn mens du raser rundt i dagbøkene da??? Jeg trenger litt avveksling i artikkelsøkinga mi.
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #4204 Skrevet 20. juni 2006 Kose deg med vaskedag! Så sprøtt å kjenne lillegull så godt, så herlig! Håper du får en fin dag! Skal kjøre bilen for deg!!
Skytte Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #4205 Skrevet 20. juni 2006 MissS og Epica;Ja kom oppover!! Det hadde vært superkoselig!! Pi@;.....................skulle gjort det ja..............og nå fikk jeg dårlig samvittighet...........Men jeg har bare rast rundt og ikke gjort de store skribleriene,bare lest for det meste og vist at jeg har tittet innom..Formen er ikke helt på topp..Irriterende. Har ikke gjort annet idag da...Vasket og hengt opp en maskin klær og neste er igang.Nå skal jeg prøve å lage middag til sambo kommer hjem..Lurer på hvor det blir av den kineseren jeg bestilte gitt........!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. juni 2006 #4206 Skrevet 20. juni 2006 Lurer på hvor det blir av den kineseren jeg bestilte gitt........! ← Det skulle jeg til å spørre om også! Skulle ikke vi spleise da? Vil ha han nå! Lyst på kinamat hver dag for tiden. Nå skal jeg fyke til byen jeg! Ha en fortsatt fin dag snuppa! :klem:
Gjest Rognebær Skrevet 20. juni 2006 #4208 Skrevet 20. juni 2006 Hei du! Betale regninger er virkelig ikke min favorittsyssel heller. Nå er det LENGE siden det har kommet noen. Urovekkende... For da kommer det vel snart et skikkelig RUSH, og så er kontoen tom igjen! Snakkes! Tror jeg må gå og spise en lollipop (ble litt inspirert her...)
iss Skrevet 20. juni 2006 #4209 Skrevet 20. juni 2006 Gud, du minte meg på regningene... Huff, det er MANGE av de nå hvis jeg ikke husker feil.. Får ta de i mårra...
Gjest miiip Skrevet 20. juni 2006 #4210 Skrevet 20. juni 2006 God bytur i morgen! Det hørtes gøy ut. Lurer på om jeg må prøve meg med nusken i butikker snart også...
pondusa Skrevet 20. juni 2006 #4212 Skrevet 20. juni 2006 Jammen ble det ikke litt pent vær på oss. Får håpe det blir slik hele morgendagen og heeeeeelt frem til over helga!
Missbumblebee Skrevet 20. juni 2006 #4213 Skrevet 20. juni 2006 Jeg tar gjerne en liten kjøretur med bilen deres jeg altså! Bare å si ifra Håper formen er bedre nå vennen! Stooor kvelds til deg!
IdaC Skrevet 21. juni 2006 #4215 Skrevet 21. juni 2006 Bilen i Drammen ja...lurer på hvem som bor der Hvordan er formen i dag? Jeg er blitt veldig tett, så det er nok noe forkjølelse på gang for min del Håper det går fort over. Jeg også blir tungpusten når jeg får kynnere, kjenner at hjertet jobber for fult, så strammen magen seg og det blir faktisk vondt. De sier at kynnere ikke er vonde bare ubehagelige, men den teorien stemmer ikke med meg Vi får trøste oss med at det ikke er så altfor lenge igjen. Dine 6 uker kommer jo til å gå kjempefort! Ha en fin tur til byen i dag
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. juni 2006 #4217 Skrevet 21. juni 2006 God morgen! Innom med en og gode vibber for denne fine onsdagen! Er det onsdag...hmmm,måtte tenke litt der.Går helt i surr etter nattvakt!
pondusa Skrevet 21. juni 2006 #4219 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Tipper du gleder deg bra til i morgen nå. Har du alt klart?? Er så glad, fikk en veldig uventa tlf i dag. (du kan få vite mer pr pm) Endret 21. juni 2006 av pondusa
Gjest miiip Skrevet 21. juni 2006 #4220 Skrevet 21. juni 2006 Tipper du gleder deg bra til i morgen nå. Har du alt klart?? Hva skal du i morra? :klø: Kan ikke gå glipp av noe, vøttø!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå