Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sydd rispose? Så deilig! Mamman min har sydd til alle i familien, og jeg har brukt den masse til feks å varme opp senga om kvelden hvis jeg sov alene, eller på vond rygg/nakke.

Selv er jeg ikke heeeelt venner med symaskinen min, men øvelse gjør mester.

Klarte å sprenge :ler: en symaskin på barneskolen (vi kjørte rally med dem.. :sjarmor: )

Foreslår slappe-av-sanger til riene? Rier med heavy kan kanskje bli i meste laget? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen er du effektiv Skytte!! :klappe:

God helg!!!!!!!!

Skrevet

Rispose? Til hva og åssen bruker du det???

Hørtes ut som en effektiv dag, og bare du lytter til kroppen så er jeg fornøyd altså...

:klem:

Skrevet

Hei igjen :vinke:

Ser du er ute på signingsferden igjen :ler:... Godt å vite at det ikke bare er jeg som har en fotballgal mann. Spurte også om hvorfor han skal se Angola-kampen...og fikk til svar at "det er jo VM, jo!". Og det er sant. Han har "fått lov" til å se så mye fotball han vil siden 9. juni. Og det varer jo bare til 9. juli :roll:

Godt noen av oss holder dagbøkene varme ;)

Skrevet

Murmelmy;Fått unna en del sånne småtterier og det er så herlig for det er sånne ting som generelt aldri blir gjort!

Så søøøt mannen din er! De er nå bra gode ja!

Murf;Hadde du bare visst hvor uendelig håpløs jeg er med alt som har med håndarbeid og god gammeldags forming å gjøre...Jeg fikk ikke lov å sy på maskin på u-skolen for jeg herpa dem med vilje....Morsomt å kjøre rally :sjarmor:

Har gjort det litt på min også..... :sjenert:

Men som du sier så øvelse gjør mester og jeg VIL lære meg noe praktisk! Bare jeg syns det ser bra ut så er jeg kry i dagesvis og vel så det :ler:

Jeg finner ikke så mange slappe av sanger så jeg vurderer å danse og rocke meg gjennom riene....!!

Murmelmy;Det er utrolig kjekt å ha...I allefall den dagen man har lært seg med den :ler: Ønsk deg til jul eller bursdag?!

Magolia;Takk,idag har det gått unna ja!

Iss;Den varmes litt i mikroen så har du vips en varmepute! Deilig på nakken og ømme muskler og det meste egentlig!

Murmelmy;Får abstinenser og fæle tvangstanker dersom jeg ikke får sagt god helg til alle vennene mine her :ler: Avhengig jeg..?!

Fotball er religion her i huset! Jeg er blitt ubevisst flink til å vite navn på spillere og hvilke lag de spiller på,og da er det galt!! Jeg sitter alltid medpcn når han ser fotball så det sniker seg inn i hodet mitt mot min vilje :ler:

Skrevet

Sambo hadde samlet sammen tomflasker an hadde stående på jobb så i ettermiddag var vi hos fadderungen min med 3 søppelsekker( :overrasket: sambo bør skjerpe seg) til hans enorme fornøyelse!

Det var lurt å dra dit for da fikk vi middag av supertante :sjarmor:

Da vi kom hjem hadde jeg merkelig nok litt mer energi på lager og etter en tlfsamtale med venninne G,lagde jeg ostemuffins! Og de ble farlig gode :sjarmor: Hadde skinke også i så det ble nesten pizzamuffins...Så der sikra jeg dagens kaloriinntak på 123...Har hatt en sånn spisedag idag...Etter noen dager med skikkelig dum mage..håper jeg slipper det imorgen.Er så lei av å være dårlig i magen..

Så heiv jeg meg rundt og lagde foccaciabrød mens sambo malte litt!

Det skal jeg gå å smake på nå...er LITT usikker på om det ble gjort på rett måte og om det smaker som det skal..Blir dødskry hvis det gjør det og ikke overrasket hvis det ikke ble vellykket!

Har gjort klar dåpsgaven til ungen til naboene og lurer på når jeg skal levere den..Hun dama bare snur seg bort hvis hun ser meg så...Trivelig gitt!!!

Ja,ja!

Dessuten er det på høy tid med den massasjen sambo har lovet meg hele uka...lurer på hva han sier nå....

Snakkes imorgen regner jeg med!Nå skal lillegull få mer ny mat! Kanskje derfor h*n sparker så ivrig!?Blir vel en matmons som mammaen sin...!

Skrevet

:sikle::sikle:

Hihi, hjalp mye det der. Interaktiv spising er mye sunnere enn de peanøttene jeg fant i skapet... :sjarmor:

Skrevet

Spent på resultatet jeg! Lurer på om jeg og skal lage det en dag :klø: Hvor har du funnet oppskrift hen a?

Skrevet
:sjenert: Og så forresten er jeg nr 2 på "hvem postet i skytte-boka"...... :sjenert:
Gjest Myztica
Skrevet

OJ, for en effektiv dag :overrasket: Må passe på kroppen din nå. Er bare så redd du skal slite deg helt ut... :sjenert:

Håper du får en strålende helg vennen!!

Skrevet

Oj, bakte du og ostemuffins? :overrasket: Jeg bakte til 1 i natt jeg og :sjarmor: Familien min skal på bilferie i dag, så jeg tenkte jeg skulle være snill og bake til dem :) Det er jo så godt med ostemuffins. Det blir dagens frokost her i huset :sjarmor:

Ha en fin dag snuppa :klem:

Skrevet

Jeg ble helt tom for ord etter å ha lest igjennom alt du har gjort de to siste dagene. :klappe:

Skrevet

innom med en stooor :klem: fra Mallorca

Gjest Wasabi
Skrevet

*Bestiller bake og sy-energien fra Skytte NÅ!*

Gjest miiip
Skrevet

I ammetåka har jeg glemt å være innom deg i dag! :overrasket:

Jeg er litt imponert over alt du fikk gjort i går!

Håper du får en god natt og en riktig fin søndag.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Håper du har hatt en fin lørdag snuppa! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...