Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei kjære vennen...

Lenge siden nå, IGJEN!!! :sjenert: Gått glipp av både 200-siders fest og det hele jeg...tiden har ikke strukket til!

Men nå MÅTTE jeg jo innom for å gi den en god :klem: om ikke annet...og selvsagt :hoppe: for at nabo´n ikke får bygget den verandaen! :)

Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Sånne gamle info-videoer er så morsomme!

Husker når jeg gikk på skolen og vi skulle se en film om å ha diabetes.

Filmen var gammel ja! Fra 80-tallet engang.

Og hovedpersonen var en ung Espen Eckbo! :ler:

Ikke rart han ble kjendis med den pangstarten på karrieren!

:ler:

Gjest Myztica
Skrevet

:hoppe: INGEN VERANDA!!! :hoppe:

Høres ut som en grei kveld på svangerskapskurset. Er også spent på hvordan fødselen min vil bli, og ikke minst hvordan sambo kommer til å oppføre seg. Men har gitt han streng beskjed, han skal holde seg ved hodeenden min ja! :ler:

Ha en super dag snuppa :klem:

Gjest Rognebær
Skrevet

Gøyalt med msn-chat! Bra jeg har noen til å underholde meg i all bildebrenninga! :hoho:

:kyss:

Skrevet
:ler: Tror vi er mange som har skytte på msn nå!!!!
Gjest Wasabi
Skrevet

Hei Skytte! Håper du har en super onsdag nå som verandaproblemet er ute av verden og alt!

Gjest gjesta
Skrevet

Har lillegull danset i magen idag også? ;)

Når begynte du å kjenne noe?

Håper du får en suuuper kveld! :klem:

Skrevet

Iss; :ler: Jada det passer der vettu!! Huff..den ræva den ræva!

Du må bare ha litt fantasi så får du til å danse med rumpa i været selv om magen henger og disser litt da!Ser nesten bedre ut MED mage enn uten :ler:

Pondusa;Ble det ja! Men huff jeg syns synd i deg...må bli sliten og vel så det du :klem:

MrsP;Gode dager er best!!

Groooo; :overrasket: For en tid å være opp på!! Håper du fikk noe ut av omvisningen og at du har sovet mer idag!

Rognebær;Stoler på det pga faren hans har begynt å bygge verandaen og den er akkurat der jeg vil ha den :sjarmor: Ikke over min egen!! Går nok bra dette!

Bryst er best bør sees ja :ler: De sa at de viste den her ved føden så det kan vel være et tilbud muligens over alt!

Hehehe,greit å begynne i riktig ende på en måte ja!

TT;Ingen ting å tenke på! Er bare koselig du titter innom i hele tatt! Skjønner godt at tiden ikke strekker til! Jeg blir nok myyye mindre her selv om noen uker...

Og når jeg tenker på det nå så blir jeg litt trist :grine:

MrsP:Ja det er de!! :ler: Syns jeg ser han!!

Cr@sh;Nei!!! Hurra!!!

LinKri;Det har sambo også fått beskjed om!! Lurer fælt på om han blir kjempeivrig eller helt passiv eller svimer av eller hva han gjør :ler:

Rognebær;Hehehe!! Det var kjempekoselig å bli mer kjent med deg!!Du er så trivelig og morsom!!

Iss;Jepp! Var plutselig sånn ca fire fem så jeg skrev som et olja lyn!! Ikke rart jeg brukte to timer på to besøk her inne....Og nå har jeg vel vært på nett siden i 13 tiden...... :sjenert: Sa jo jeg ikke hadde noen planer idag.....

Wasabi;Har det bare bra nå! Utrolig deilig å slippe at sånne teite ting kverner rundt oppi hodet mitt! Mye bedre når det er tomt der............!!

Epica;Å ja! Lillegull har hatt seg noen runder mot ribbena idag også!Lurer på om h*n reagerer ekstra på pappastemmen nå?Går det an tro? For både igår og idag når vi har pratet lenge sammen over tid så har det vært full rulle! Morsomt!

Jeg husker ikke helt når jeg først kjente spark...Begynte vel å ane litt rundt uke 16/17,men var ikke sikker på ordentlig bevegelse før ei stund etter UL mener jeg! Og da kunne det bare være bittelitt en da,så flere dager med ingen ting!

TUUUSEN TAKK FOR BESØK ALLE SAMMEN!!!!

Skrevet

Hatt nok en urolig natt og da jeg var på do i 3 tiden var høyrehånda mi megahoven :overrasket: Det skjedde også da vi var i Trheim,så dette var andre gangen.Det er dritekkelt....Ble liggende med armen i været og trimme fingrene sånn at den skulle gå tilbake igjen...

Da det var morgen og endelig sovetid,begynte naboen å snekre! Er kjempeglad for at de jobber så iherdig altså! Helt imponert! Men akkurat over hodet mitt...jaja!

Jeg lå på trump jeg! Nektet å stå opp! Slumret litt innimellom og da de tok pause ringte stesvigerfar,H og sambo på løpende bånd! JADA jeg skal stå opp!!

Sambo kom hjem i matpausen og vi var å så på sånn markise for å ha over verandaen,istedenfor parasoll! Den vi syns var penest hadde de kun 1 igjen av fordi den var fra ifjor! Hurra! Litt flaks!

H kom innom en halvtime mellom forelskelsen sin :ler: Godt at hun har funnet en skikkelig kar nå!!

Så var stesvigers her etter invitasjonene og han var sååå fornøyd! Men så skal det utrolig lite datakunnskaper til for å imponere dem som virkelig ikke kan noen ting....*knis*

Sambo lagde grøt til middag! Det var himmelsk yammi gitt!

Og her har jeg vært i timesvis! Kosa meg på msn og kg og plages nå for tredje dagen på rad med å få bestilt bilder fra nett :frustrert: Merkelig at jeg skal være så jæ**** tjukk i huet at jeg ikke får det til.........Koster jo bare 10 øre stk hos Elkjøp så jeg mååå få det til!!!!!Sparer jo en formue med alle de bildene jeg har.....Skal bryne meg mer på det prosjektet NUH!

Sambo snekrer som en helt idag! Prøver seg alene for litt har han jo lært disse mnd! Siste jeg hørte var;"Men NÅ skal vi for H***** se om det ikke passer!

Så mulig at han plages litt :ler: Søtingen min!

Må bare henge opp di uoppdragne klærne mine først...Har sikkert vært på do fire ganger siden maskina var ferdig og hver gang har jeg bedt dem om å hoppe på stativet,men neeeida! Lortklær...!

Skrevet

*smask* til deg og Rognis!!

Glemte å si at jeg savner Miip....Gleder meg til hun kommer hjem og får tid til å fortelle om alt!

Dessuten er hun så flink på data............Og jeg bare plages :frustrert:

:klem: Til Felixa og Magolia hvis dere skulle titte innom akkurat her!

Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

så godt å se at du ikke døde av sult i stad :ler: Mens jeg måtte vente i nesten 2 timer!!! :sjenert:

:klem:

Skrevet

Tør jeg spørre om du fikk det til??

Skrevet

Hei hei :klem:

Flaks med naboen da :) Kunne jo prøvd seg så hadde han fått hele kg ligaen på seg :ler:

Nettet mitt sliter jo fortsatt da, så blir ikke mye kg på meg :sur:

Men innom med en :klem: i allefall

Skrevet

Hei vennen :klem:

Godt å lese at alt er bra med deg! Takk for at du har vært så flink til å holde liv i dagboka mi i det siste :) Tror nesten du har flere innlegg enn meg der inne :ler:

Ha en god helg!

Fru B

Skrevet

LinKri;Huff...håper du ikke tok mye skade av ventingen :ler: Jeg var helt på skjelettet :ler:

Pondusa;.....................Ikke snakk om!! Men imorges virket plutselig alt....Kanskje det ikke funker når de har stengt i butikkene?? :ler:

Vet du om det varer lenge at det koster bare 10 øre? Har bestilt noen bilder nå men vil se kvaliteten før jeg tar resten!Lang ventetid da...8-9 dager...Evighet!

Pi@;Du aner ikke hvor godt det var med en klem!

Lucky;Da hadde han hatt et seriøst problem!!

Forbaska som du må plages med nettet da :frustrert: Kommer å kicker ass vi hvis de ikke fikser det strax!!

FruB; :ler: Ja kanskje det! Må jo passe litt på så du ikke havner på side to!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Vet ikke om jeg orker å snakke så mye om dagen idag...Natta var fæl og smertefull,gråt imorges for at jeg var så trøtt og hadde så vondt.Fikk ikke til å ligge i noe stilling :tristbla:

Møtet på trygdekontoret gikk veldig greit! Hun jeg snakka med er veldig forståelsesfull og positiv( :klappe: ) og så nok at jeg slet litt...Jeg syns jo ikke akkurat jeg er i en ideell situasjon da,men hun sa bare fine ting!

Så var det aetat..............Der hadde pipa en annen lyd gitt.Jeg begynte nesten å gråte der inne.Har aldri følt meg så lita og til bry før.Snakket først med ei som henta ei til og begge snakket skikkelig nedlatende til meg og mente jeg måtte skjønne at det ikke var vits i å tenke på omskolering før ETTER jeg var ferdig med permisjonen.

Jeg kom meg der ifra og hjem.Snakket med sambo og begynte å gråte....

Jeg hadde jo bare gjort som legen min sa...Lurer på hva hun sier neste gang nå da.Kjenner ingen plass at jeg orker sånne drittkontorer altså...

Var ute og krusa litt sammen med L og det var koselig.Lenge siden vi har sett hverandre nå! Godt å snakke litt sjit!

Henta sambo og vi klarte selvsagt å diskutere høylydt med hverandre etter to sekunder :tristbla: Skikkelig teit begge to....

Da jeg kom hjem satte jeg meg bare på kjøkkenet mens sambo og faren snekret i stua.Sambo kom og var god og vi fant ut vi var noen trøtte raringer!

Bra det bare var en sånn tulleting.Jeg gråt bare pittelitt men klarte å holde meg siden vi ikke var alene.

Satte meg ned med scanneren og nå er den installert og utprøvd! Morsomt! Gleder meg til å lære meg mer med den! Godt å føle at jeg mestrer en ting idag...

Sambo har snekret til nå og er så og si helt ferdig i stua! Hurra!!!

Har snakket med venninne L og V idag samt mamma! V kommer kanskje på søndag og blir til tirsdag! Blir nok ikke så mye kg på meg fremover,men tipper jg får tatt meg en runde imorgen!Eneste planen da er en tur til byen sammen med kollega T!

Skrevet

Kunne ønske jeg bodde oppi nord jeg! så skulle jeg kommet og klemma deg masse... Liker ikke når dagen din er sånn.. Dumme dumme aetat dama...

Skrevet

Huff hvilken drittdag :sur:, skjønner godt at du blir lei deg.

Håper virkelig at du får sovet godt i natt, slik at energien kommer tilbake.

PS: Du har ikke tenkt deg på msn i nærmeste framtid da :sjenert:, sånn f.eks. NÅ????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...