Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom med en :klem:

Ha en fin kveld!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med 200 sider og med 32 uker! :klem:

Håper søndagskvelden blir fin!

Skrevet

Gikk visst glipp av 200 siders festen jeg :grine: Men det forbanna nettet mitt er jo på klikkern igjen da :sur::sur:

:perebrus::perebrus: tar en liten fest forde jeg :ler:

Og 4000 innlegg :overrasket:

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Hei vennen!

Blir da nesten litt skremt her jeg altså... For sånn som du hadde det her om natta, med at du skremmer opp deg selv. Akkurat sånn er jeg og!!! :hoho: Og slik har jeg vært siden jeg var lita.... :sjenert:

Grattis me 32 uker!! (og noen dager) :hoppe: :hoppe:

:klem:

Skrevet

Pondusa; :ler: Du er nå bare god!!

Nei å selge utstyret tror jeg vi aldri blir å gjøre,det blir for sterk kost for oss begge! Jeg er jo følelsesmessig knyttet til alt jeg eier og har vettu :ler:

4000 innlegg :overrasket: GOSJ!!! Hohoiii!!

MissBb;Takk det var koselig!

Fjellrypa;Takk takk du!

Lucky;Er bare å feste det! Er alltid lov til å feste i boka mi!!

LinKri;Jeg sier jo vi er kliss like!! Morsomt!

Bare innom sånn kjappest her før jeg dauer! Naboen har nå endelig fått ut fingeren å begynt å snekre! Sammen med faren og en til.Dvs jeg tror de roper mer enn di hamrer........Jeg er glad for at de endelig huter seg å gjøre noe men det oser av negativ energi rundt meg og BT er temmelig høyt bare jeg hører dem :frustrert: I hate my neighbour ferdig med det!

Ellers så var det veldig koselig i bursdagen igår!! Brodern ble glad for smykket og rørt av kortet! Mamma disket opp med god mat og vi hadde det så koselig så!

Ble senkveld før vi var hjemme! Måtte jo innom prosjektet til pappa og se også nå som det er ferdig! Flinke pappan min :klappe:

Idag må jeg bare rømme huset og være i byen og på jobben til sambo for å slippe unna bråket og min selvlagde irritasjon...

Skal bare vente til stesvigerfar har vært innom om med kladd til innbydelser jeg skal skrive for han.

Jeg trenger bøtter og spann med positiv energi hvis noen har litt å avse...Tror auraen min er rimelig svart her jeg sitter...........

Godt jeg har min lille engel i magen :hjerte:

Skrevet

*dytter over bøtter med positivitet*

Skrevet

Tenk positive tanker,

skriv positive ord.

Gjør positive handlinger,

og det positive gror!

Masse positive :klem: fra meg.

Sant, sant; godt du har lille knøtt i magen. :hjerte: Fint sagt.

Gjest Rognebær
Skrevet

Synes jeg ser deg sitte der med sotsvart aura og formelig FRESE over de umuliusene av noen naboer du har! :hoho:

Hadde ikke egentlig så mye å si i dag, jeg, annet enn at det alltid er moro å lese i boka di, for du skriver så gøyalt! :klem:

Gjest gjesta
Skrevet

Sender deg masse ***pooositiv energi!! :kose:

Har selv naboer jeg ikke tåler :ler:

Tanken på lille knøttet i magen gjør alltid godt.. :hjerte:

Skrevet

Iss,Pondusa,Rognebær,Epica,MissS,Cr@sh og LinKri; :klem:

Tuuuusen takk for hilsninger!!!

THE WINNER TAKES IT ALL :sjarmor: NABOEN SKAL IKKE BYGGE VERANDA OVER VÅR :sjarmor:

Dagen tok med ett en ny vending gitt! Var ute og snakka med faren til naboen og fikk da høre at det ble ikke noe veranda ut over vår,han hadde nok gått bort ifrå det ja...

:sjarmor: :grine2: :sjarmor: :grine2:

Jeg ble bare SÅÅÅÅÅ letta og alt ble mye bedre med en gang! SLipper å ha en sånn kjempeekkel følelse i magen og være oppgitt og sint og lei meg!! HURRA!!!

Så er jeg jo bare LITT :sjarmor: for at jeg vant.................. :sjenert:

*danse med rumpa rett i været*

Endelig ferdig med den saken!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ellers så har jeg vært i byen en liten tur og kjedet meg...Traff et par kjenninnger som jeg mest er på hils med,men slo av en prat idag.Koselig!

Kjøpte meg to par sokker og en singlet på cubus..mest bare for å kjøpe noe tror jeg :ler:

Svsk kurset var helt greit..ikke noe å skrive hjem om men.Fysiodama er litt for dallete etter min smak.Hun er ganske gammel men er helt grei liksom.

Helsesøstra hadde grei info om hvordan de har delt inn byen og at man får helsesøster etter hvor man bor.Samt info om kontroller.

Så snakket hun en del om amming og vi så filmen "bryst er best".Okei så er det bare info filmer,men det er vel ingen som dauer om de lager nye?? Jeg vil jo mest bare le meg skakk av hvordan folk så ut......Skikkelig barnslig men dere vet nå hvor rar jeg er!

Sambo har nettopp gitt referat fra hans kveld.De var jo sammen med en pappa og det hadde vært veldig morsomt! Fått høre mange historier om hans erfaringer og opplevelser.Han hadde fortalt at da de skulle ha barn nr to hadde han satt seg i badekaret sammen med dama,for første gangen hadde han nesten ødelagt ryggen sin etter å ha hengt utover karet.

Det ble jeg ganske imponert av! Tenk så nært og intim da...Hmmm...Jeg er så spent på hvordan min fødsel skal bli og hvordan sambo blir å oppføre seg!

Så fikk vi gratis ting!!!Johoo! Perfekt for meg det vet dere! De hadde fått reklame som de ikke ville kaste.Jeg hadde jo mistet pusten hvis de hadde kastet det da! Var en pose med ammeinnlegg,ei bok og fire småflasker med prøver i babylineserien! Akkurat den serien jeg har kjøpt olje og pudder i! Fornøyd!

Etterpå var vi i burdag hos svigerfar og fikk snitter og kake!Koselig!

Enden på visa var at denne dagen ble jo bare bra!!

Nå skal jeg legge meg og sjekke ut den boka vi fikk!

Skrevet

Pondusa;Ja såvidt! Men nå er lillegull helt sprelsk så nå skal vi ta kveld og strekke ut litt! Snakkes mer imorgen! :klem:

Skrevet

Der ser du!! Dagen tok en brå vending til det bedre!!!

Og det er bare å danse med rumpa i været det ( :klø: Men åssen du får den opp i været med den magen er meg ett mysterium)

Tror jeg må ligge med rompa opp i været i natt jeg og :ler: Klarte å slå "mannskiten" (passer det uttrykket der???) ut av rompa og halebeinet mitt istad...

Skrevet

Flott dag med andre ord.

Natta :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Fine dager er så bra!!

Håper du får ei god natt også snuppa! :klem:

Skrevet

Høres ut som om dere har et bra svangerskapskurs, heldiggriser!

Vi får ikke kurs i det hele tatt vi, men bare jeg får sovet litt nå så skal jeg opp igjen klokka seks fordi vi skal på omvisning på sykehuset klokka kvart over åtte og har godt over en times kjørevei. Er bare det at jeg ikke fikk sove lenger...

Gjest Rognebær
Skrevet

Tutteipådeg! Så moro med nyheten om ikke-veranda! Men tør du egentlig stole på det han sier etter alt dette styret og tøyset? :overrasket: Tror jeg hadde vært bittelitt skeptisk fortsatt, jeg! Men vi satser på at han holder seg i skinnet, denne naboen.

Og den "bryst er best" høres morsom og corny ut! Tror jeg må få sett den en gang. Kanskje de viser den på føden? ABC-damene er veldig gira på amming, jordmor snakket om amming allerede på første kontroll før ultralyd! :Hehe: Jeg vil jo veldig gjerne amme, da, men det var kanskje litt tidlig å ta opp sugeteknikk i uke 16. :Hehe:

Ha en aldeles strålende skyttedag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...