Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest miiip
Skrevet

I en periode da jeg var sjukemeldt måtte jeg definere for meg sjøl hva "ingenting" var (som jeg hadde følelsen av at jeg gjorde når jeg hadde slappe hjemmedager). Da oppdaga jeg fort at det skulle svært lite til før jeg hadde gjort mer enn ingenting og kunne lettere slå meg til ro med det. Kanskje et tips?

Kjedelig å høre at du har så mye vondt om dagen, jeg håper det hjelper med noen rolige dager.

Ta i mot penger fra sambo med god samvittighet!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest miiip
Skrevet

Du, når du har fri er det lov å sove lenger enn til før åtte, asså...

*tusler tilbake til senga*

Skrevet

Miip; :klem: Du er så god å ha! Joda,det er nok sant at man gjør litt men ikke helt tar det med i tellinga..!

Var koselig å være ute å spise med svogers igår! Men tror dere mannen fikk spurt dem om å være faddere?! Nope!

Etter maten kjørte vi rundt og kikka på hus og folk og båter!

Da vi kom hjem tittet jeg nnom pcn mens sambo satte på en film!

Så fikk jeg et akutt utbrudd da sambo spurte om jeg ville ha en is.......... :sjenert:

Stakkars mannen min...Her hadde jeg bedt han om å hente is til meg to ganger før på dagen og når han er snill og tilbyr meg,så spiser jeg nesten hodet av han.

Da ble han lei seg så jeg...så ble jeg kjempesur på meg selv og brått lei av alt og gikk i seng kl 21............!

Så ble jeg vel overfallt av et hormonutbrudd de lux...Gråt og gråt og var så trist og lita og redd for alt :tristbla:

Heldigvis hørte sambo meg og kom for å trøste.Han lå lenge og bare holdt rundt meg og kosa på ryggen mens vi snakka litt.Jeg kunne nok krøpet under skinnet på han hvis jeg bare hadde fått det til!

Det var godt å få snakket om sånne rare ting jeg ikke egentlig visste at jeg hadde tenkt på!

Så var det godt å prøve å forklare han hvor avhengig jeg er blitt av han...Vil bare være nær han og snuse på og bli passet på...... :sjenert:

Etterpå ble alt mye bedre! Lå og sendte sms med H,L og S ei god stund!

Fikk skrevet en del stkkord til ønskebrevet mitt,samt lagd en liste over det resterende vi må kjøpe inn!

Da sambo kom og la seg var jeg kjempevåken...Så jeg lå og leste i "på vei" til ca halv to :overrasket:

Kl seks var 4,5 timer urolig vond natt over...Fant ikke roen i noen slags stilling,alt var vondt og jeg begynte neten å grine da jeg tenkte på at det er så himla lang ventetid hos terapytten min nå...

Sto opp og spiste og sulla,kosa med sambo og fikk han på jobb!

Så har jeg tatt runden min og blitt skikkelig trøtt.Godt er det for jeg vil så gjerne sove litt mer.

Har foreløpig utsatt hele byplanen min pga formen og det kalde været.Men snille sambo sa imorges at han kunne ta meg med til byen en tur imorgen isteden!

Så kunne vi også se om vi fant en liten bamse til lillegull og sånn lekedings for å henge på vogna! Koselig når vi begge er i byen!

Nå må jeg bare prøve å svime av..........Med et sirkus i magen!

Skrevet

Der var du også LT! Takk det samme!

Skrevet

Håper du har lagt deg for å slappe av nå!!!!

*streng*

Skrevet

:troest:

Huff da, disse hormonene er ikke lett å holde styr på skjønner jeg! Synes du skal legge deg litt nå jeg, og prøve å ta igjen litt av det tapte!

:sove:

Skrevet

Håper du får sove litt nå. Kjedelig at du skal plages sånn at du ikke får sove om natta.

Skrevet

Godt du ble inspirert av omeletten min :) Det er utrolig kjedelig å høre at du har så mye vondt som du har Skytte. Har en del rygg/bekken vondt om nettene selv, men jeg tror ikke det er på langt nær så ille som med deg :kose:

Snille mannen som trøster og skal ta deg meg på shopping. det skulle jo egentlig bare mangle da :)

Håper du klarte å sove litt til :klem:

Gjest miiip
Skrevet

Jeg har også hatt noen av den type dager du hadde i går. Hvor man bare griner og blir overvelda av alt som skal skje og føler seg avhengig av mannen og liten og bare trenger å bli strøket på. Godt at sambo er så forståelsesfull!

Håper du får sove godt og lenge nå. :klem:

Skrevet

MissS;Hehe,er så morsomt at vi er strenge med hverandre! Vi er like håpløse!

Iss;Hormoner er totalt uberegnelige :ler:

Pi@;Savner lange gode netter nå ja...!

IdaC;Omelett er knallgodt! Men nesten så jeg glemmer at det kan lages! Men så glemmer jeg fryktelig mye nå for tiden så...

Det er nedtur å bli så satt ut igjen når jeg har vært sååå mye bedre i lange tider.Men det går opp og ned så når denne nedturen er ferdig,da bærer det opp igjen :) Syns alle kunne slippe vondter jeg!

Gleder meg til litt shopping ja! Er så godt når mannen er med,han er faktisk utrolig flink til å finne saker!

Miip;Er det ikke litt fælt?Bli overmannet av sånne enorme følelser som man ikke har kontroll over...Skremmende syns jeg! Men samtidig så er det enormt deilig å gråte iblant også.Bare la alt fare og føle at hodet tømmes.

Nå har jeg endelig fått sovet en skvett og det gjorde utrolig godt!

Plagdes litt med hjerteklapp og da må jeg puste så mye.Liksom trekke pusten godt kjempeofte.Det er ekkelt men det gikk nå heldigvis over.

Sambo kom hjem i matpausen med ferskt brød til meg og en stor nuss :hjerte:

Så da jeg sto opp var det lunsj og nå må jeg dusje meg!

For når sambo er ferdig på jobb skal vi til mam og pap og spise klubb! *sikle*

Gleder meg til å være hos dem litt! Håper mamma har en liten overraskelse til lillegull..... :sjenert:

Håper dusj er like godt som det pleier og at det kan ta vekk litt vondter.Innimellom blir jeg nesten redd for at symfysen skal skli frahverandre :overrasket: for det kjennes sånn ut!

Og så vet jeg ikke om det er pga au der at det gjør vondt litt oppover i magen også,eller om det er menssmerter...hmmm...

Ikke meningen å klage,måtte bare kartlegge litt på en måte!

Men nååå skal jeg gå å gjøre meg ren og fin!

Gjest gjesta
Skrevet

Ferskt brød :sikle:

Høres kos ut med middag hos mams & papsen ;)

Ha en kjempekoselig helg! :klem:

Hormoner ja.. Uff, jeg Gråt & gråt og gråååt :grine: igår..

Ville ingen ende ta!! :ler:

Skrevet

Så omtenksom samboer du har! :hjerte:

Deilig å spise hos mamma og pappa da. Skal faktisk det selv i dag... spise sammen med mine foreldre - vi skal riktignok spise på golfkroa da... ;)

Håper du får en avslappende og fin helg uten for mye vondter! :Nikke:

Husk å ta vare på deg selv! :kyss:

:vinke:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Disse hormonene altså! Godt du har sambo til å trøste og være god.

Håper du får ei fin helg snuppa. Kos deg på middag hos mamsen og papsen i dag.

Begge mine er bortreist på hytta i helga,så jeg har ingen som kan invitere meg på mat jeg :sur:

Jaja,jeg får vel være husmor selv da...Imponere lillesøs litt.

Stooor :klem: til deg!

Skrevet

Faddere? Har dere allerede tenkt på det?

(Ok,ok, vi har tenkt på HVOR vi skal ha selskapet, så vi er ikke det spor bedre. Det var til og med mannen som tok det opp, det er litt imponerende. Ikke bare jeg som forbereder meg mentalt til at vi snart blir tre)

Gjest miiip
Skrevet

Takk for at du føler med og muntrer opp inne hos meg. Det setter jeg stor pris på!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Innom for å ønske favorittsnuppa mi en fantastisk lørdag!

Håper dere har finvær oppi nord også.Her er det sommer! :briller: (er ikke så veldig varmt da men sola skinner iallefall)

Skrevet

Epica;Hormoner er ikke bare bare nei!

Og det er alltid kjempekos hos mam og pap!Og ferdilaget mat er jo bare positivt :sjarmor:

Cr@sh;Trivelig med familien rundt seg! Og takk for gode tanker!

MrsP;Du får statuere et eksempel og øve deg iherdig på morsrollen for lillesøss! Selv om hun ikke er så fryktelig liten :ler:

Murf; :ler: Ja lenge før lillegull ble unnfanget!! Her er det intet overlatt til tilfeldighetene! Vi vet også hvor vi vil ha selskapet hvis det er ledig da!

Miip;Skulle bare mangle vet du snupp mi! Håper virkelig du slipper å vente så mye mer nå!

MrsP;Så snill du er!! Er sommer her også idag! Høljeregn igår og sol idag! Men skal ærlig innrømme at det er iskaldt læll....... :ler:

Da sambo kom fra jobb igår var han mer som oppgitt og sabla irritert på naboen(de i 2.etg,vi bor i tomannsbolig)Sambo har vært på kommunen og levert søknaden om verandaen vi skal bygge.Vi har fått underskrift fra naboene og de oppe har visst om verandaen i minst 1 år!

Og så viser det seg at de oppe også har levert søknad om veranda,OVER vår......De har ca 30kvm veranda på utbygget vårt,men nå har de altså funnet ut at de skal ha enda mer,rett over vår veranda.UTEN å nevne et pip til oss :frustrert:

Hele turen til mam og pap holdt vi begge på å sprekke av sinne over disse forb****folkene som hele tiden er til irritasjon.Kan skrive bok om alt de faktisk IKKE gjør og om hvor teite dem er.Har ikke nevnt dem så mange gangerfør,men nå driter jeg i om jeg snakker stygt om dem eller de skulle finne ut hvem jeg er.

Vet bare at jeg egenhendig skal på kommunen på mandag og snakke med dem.For dette nekter vi å gå med på.Da kan vi bare drite i å bygge veranda for da får vi ikke sol læll.Huset vårt ser nok ut som et kråkeslott fra før av siden bare vi bygde på og ikke dem.FOlk kommer jo til å snakke om kåken hvis de skal få bygge sånn som de vil.Men det kommer jeg til å gjøre alt jeg kan for å unngå.

Og tenk at de ikke har sagt et kløyva ord om det da...Her har vi fortalt om alle planer og spurt og gjort ting riktig og rettferdig,så får vi oss en sånn smell...De kan pokker meg bare vente..... :frustrert: For nå er min tålmodighet nådd.

Bare spørr Pi@,hun vet om de fleste dusteting de har funnet på og alt de ikke gjør.

Vi deler inngang og de greier faktisk ikke støvsuge og vaske sin egen trapp opp til 2.etg en gang...sier LITT det...

*HYYYYYYYYYYYYYYL* Måtte bare få ut litt frustrasjon....Hvis noen kjenner en naboasskicker så tar jeg imot tips!

Skrevet

Kjefter litt på naboene dine jeg også :frustrert:

Ha en eller fin dag. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...