Gå til innhold

Å stifte familie - Førstegangsprøvere 💞

Godis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CD 20

Peak i mårres i følge appen, og svak nedgang, men fremdeles tydelig positiv test nå i ettermiddag. Ut over at det er vanskelig for tålmodigheten er det vel ikke nødvendigvis negativt med positiv test over 1-3 dager, eller? 🤞

Screenshot_20200930_152134.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Godis skrev:

Ut over at det er vanskelig for tålmodigheten er det vel ikke nødvendigvis negativt med positiv test over 1-3 dager, eller? 🤞

Neida :) Det er kun på tålmodigheten det går løs der. Når man har fått positiv test vil man jo raskest mulig inn i dpo-land. Men så fiiin peak-test du har da! Jeg drømmer virkelig om en positiv EL-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 30.9.2020 den 15.32):

Neida :) Det er kun på tålmodigheten det går løs der. Når man har fått positiv test vil man jo raskest mulig inn i dpo-land. Men så fiiin peak-test du har da! Jeg drømmer virkelig om en positiv EL-test.

Så bra, da trenger jeg ikke bekymre meg i alle fall 🥰 Ja, det var litt godt med tester hvor det virkelig ikke er tvil, og det er faktisk litt morro med testingen nå når jeg får resultater 🤩

Endret av Godis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Godis said:

CD 20

Peak i mårres i følge appen, og svak nedgang, men fremdeles tydelig positiv test nå i ettermiddag. Ut over at det er vanskelig for tålmodigheten er det vel ikke nødvendigvis negativt med positiv test over 1-3 dager, eller? 🤞

Screenshot_20200930_152134.jpg

Det er så spennende å lese dagboken din! Vi er jo virkelig helt på samme sted i syklusen, akkurat samme dager og alt! Jeg hadde også sannsynligvis Peak på morgenen i dag, CD20. Test-streken var klart sterkere enn kontrollstreken 😱 

Blir spennende å se om vi får negativ test i morgen!

Har du tilfeldigvis lutealfase på 11-12 dager du også?😅 Hadde vært skummelt likt!

Måtte også le av hvor følelsesladd du skrev at du ble av skal vi danse innslaget 😂 Det er akkurat sånn jeg har følt meg de siste dagene også. Fikk tårer i øynene av en 70-talls diskolåt i går, bare fordi den var så "groovy" og jeg ble så godt humør av den (ikke min musikksmak til vanlig en gang). Ble liksom rørt på vegne av meg selv fordi jeg ble så glad av noe så lite. Er bare såååå sentimental, hvor skal dette ende? Typen skjønte ingenting når jeg prøvde å forklare 😂

For ikke å snakke om hakekviser og nupper i panna 😮 

Heier på hormonene våre likevel da!💪🏼🤞🏻🥰🍂🍁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sommerfugl154 skrev:

Det er så spennende å lese dagboken din! Vi er jo virkelig helt på samme sted i syklusen, akkurat samme dager og alt! Jeg hadde også sannsynligvis Peak på morgenen i dag, CD20. Test-streken var klart sterkere enn kontrollstreken 😱 

Blir spennende å se om vi får negativ test i morgen!

Har du tilfeldigvis lutealfase på 11-12 dager du også?😅 Hadde vært skummelt likt!

Måtte også le av hvor følelsesladd du skrev at du ble av skal vi danse innslaget 😂 Det er akkurat sånn jeg har følt meg de siste dagene også. Fikk tårer i øynene av en 70-talls diskolåt i går, bare fordi den var så "groovy" og jeg ble så godt humør av den (ikke min musikksmak til vanlig en gang). Ble liksom rørt på vegne av meg selv fordi jeg ble så glad av noe så lite. Er bare såååå sentimental, hvor skal dette ende? Typen skjønte ingenting når jeg prøvde å forklare 😂

For ikke å snakke om hakekviser og nupper i panna 😮 

Heier på hormonene våre likevel da!💪🏼🤞🏻🥰🍂🍁

Så koselig med kommentar sommerfugl154!

Haha, så artig når det blir så likt! Om jeg husker rett var lutealfasen forrige syklus 11-12 dager ja, så kult 🤩 Sentimental og et jevnt påfyll av hakekviser de siste dagene her også 👌 Vi får håpe at dette er vår måned 🤞🤞🤞 Jeg har trua! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 21

Jeg testet visst i går kveld også jeg 😅 Så appen beregnet den testen til peak, og noe nedgang till i mårres. Syns det var vanskelig å vurdere om den er positiv eller negativ, appen sier negativ 🤔 Så eggløsning enten i kveld eller i morgen tenker jeg. Nå er den i alle fall helt negativ, så det er godt å vite. 

Screenshot_20201001_153802.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Noldi skrev:

Iallfall ingen tvil om at det er eggløsning på vei her nei!😁

Nei, virkelig ikke 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg inn i helga og synes egentlig det er godt at ingenting må gjøres. Rikelig med aksjer, ingen el-tester som skal tas (negativ i hele går), enda lenge til jeg skal tenke på graviditetstester, rett og slett ingen ting å tenke på. Jeg skal prøve å nyte, kanskje ta en fjelltur, bake opp godt med brød så vi kan ha i fryseren, invitere noen venninner på besøk. Alle muligheter er åpne, og helga skal brukes til å slappe av, fylle opp energibanken 😊

Legger ved en screenhot av charten min i Premom 😊 Skikkelig tydelig stigning i LH, og også tydelig nedgang. Nok aksjer i fertile dager tror jeg 👌

Screenshot_20201002_165913.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyyt helgen, det er som du sier- nå er det ingenting som MÅ gjøres, nå kan man gjøre akkurat det man ønsker😁 Kos deg med akkurat det du ønsker å gjøre. Gleder meg til videre DPO oppdateringer😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dpo

Jeg synes faktisk tiden så langt etter eggløsning har gått ganske fint. Håpe det går raskt videre også. Travle dager på jobb, så da er jeg okkupert i ukedagene i alle fall 😊 Det blir ingen testing før tidligst lørdag, da er jeg 9 dpo. Klarer jeg å vente til søndag tenker jeg at det er like greit, men det spørs 😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til å følge deg i testingen veldig snart!😍 Håper dagene flyr avgårde og at du snart sitter der med en positiv test i hånda!😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for støtte og kommentarer Amatariel og Noldi ❤️ 

6 dpo

Det går fremdeles fint å vente på testetid, dagene går raskt og greit. MEN det begynner å bygge seg opp litt for store forventninger, og jeg kan garantere at jeg vil ta negativ test/mensen mye tyngre enn jeg gjorde forrige syklus. Nå kjenner jeg at det har gått så lang tid siden vi startet prøvingen, hadde alt gått som jeg ønsket kunne vi hatt et barn på over ett år allerede. Jeg har riktignok vært tilfreds noen ganger over at vi ikke fikk vellykket graviditet umiddelbart, men nå etter to år er jeg rimelig klar... Savnet bygger seg veldig opp ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig til de følelsene man får akkurat rundt 6 dpo. Da begynner testetid virkelig å nærme seg, og man blir nesten tvunget til å kjenne på forventningene.

Ønsker deg sååå masse lykke til! Når tenker du å ta første test?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det virkelig ikke lenge før du kan teste! 😍 skjønner godt at det begynner å begynner å bygge seg opp forventninger. Håper at du får en positiv test i helga ❤️ Håper tiden går fort nå! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 🥰 Litt skummelt når håpet blir så stort, det er lenge siden sist jeg kjente på det 😅 Første test blir nok på lørdag (9dpo), men om jeg klarer skal jeg vente til søndag. Har rikelig med tidligtester, så det skal ikke stå på antall tester 😂👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...