Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

På 27.6.2019 den 18.02, Malika skrev:

Jeg har lest boken hennes Elsk meg, og synes ikke den var så ille. Grei flyt i språket og ikke utmalende og for søtt. Og Henrik virker ikke som en ok fyr. Liker kvelesex og kokain. Og moderator kan ikke slette dette da hun selv har sagt at det er Henrik Thodesen som er mannen i boka. 

Hun har jo selv sagt hun liker å bli kvalt da, så.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Hun har jo selv sagt hun liker å bli kvalt da, så.

😬🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Hun har jo selv sagt hun liker å bli kvalt da, så.

Hver sin smak... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
6 timer siden, WhiteSwan skrev:

Hun har jo selv sagt hun liker å bli kvalt da, så.

Ok. Hvor har hun sagt det. Du må nesten gi meg en kilde her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 time siden, Heisann1234 skrev:

Tråden gikk fra konstruktiv og nødvendig kritikk, til mobbing. Godt jobba godt voksne damer! 

Dette må du gjerne utdype. Du henvender deg til «damer» og tråden som helhet. Hvis du ønsker å påpeke mobbing, så er det fint om du siterer innleggene du reagerer på og irettesetter på den måten. Generelle kommentarer vil gjerne ikke brukere ta til seg, så hvis det er mobbere du vil til livs så vil det ha mye større effekt å gå direkte på dem. 

Mobbing har en tydelig og god definisjon, så det vil være en enkel jobb å ta noen for det. 

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicecar
1 time siden, Heisann1234 skrev:

Tråden gikk fra konstruktiv og nødvendig kritikk, til mobbing. Godt jobba godt voksne damer! 

Siter det du påstår er mobbing, hvis ikke så vil din påstand fremstå som grunnløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, CecilieX skrev:

Dette må du gjerne utdype. Du henvender deg til «damer» og tråden som helhet. Hvis du ønsker å påpeke mobbing, så er det fint om du siterer innleggene du reagerer på og irettesetter på den måten. Generelle kommentarer vil gjerne ikke brukere ta til seg, så hvis det er mobbere du vil til livs så vil det ha mye større effekt å gå direkte på dem. 

Mobbing har en tydelig og god definisjon, så det vil være en enkel jobb å ta noen for det. 

 

 

18 minutter siden, nicecar skrev:

Siter det du påstår er mobbing, hvis ikke så vil din påstand fremstå som grunnløs.

Fortell meg hvordan dere bidrar til noe positivt ved å sammenligne nesa hennes med Michael Jackson? Gang på gang. Er det konstruktivt seriøst? Nei vettu hva, argumentene deres er grunnløs. Så ja, jeg venter på svar :)

Endret av Heisann1234
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil legge til at jeg er veldig kritisk til Sophie Elise og mye av det hun står for. Men det er ikke greit å sammenligne Michael Jackson bilder med hennes og i tillegg så får det nesten 20 likes. Det er så utrolig barnslig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
23 minutter siden, Heisann1234 skrev:

 

Fortell meg hvordan dere bidrar til noe positivt ved å sammenligne nesa hennes med Michael Jackson? Gang på gang. Er det konstruktivt seriøst? Nei vettu hva, argumentene deres er grunnløs. Så ja, jeg venter på svar :)

Er det mobbing å påpeke fakta? Nesa hennes ER LIK Michael Jackson, hvorfor skal man legge skjul på det? 

 

21 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Jeg vil legge til at jeg er veldig kritisk til Sophie Elise og mye av det hun står for. Men det er ikke greit å sammenligne Michael Jackson bilder med hennes og i tillegg så får det nesten 20 likes. Det er så utrolig barnslig.

21 likes forresten. Den siste er fra meg. Shoot me.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggeren hevder at nesen hennes nå er slik den var i «utgangspunktet»

Men nesen er jo ca identisk som du selv kan se ut fra bildet som en av verdens mest kjente opererte neser, en nese som er kjent for utallige operasjoner.

 

Hvorfor er det også viktig å vise sammenligningen?

SE er Norges kanskje mest profilerte bloggere og (utslitt strofe..) men en mange ser opp til, kanskje kan bildet virke forebyggende i stedet for at bloggeren selv oppfordrer folk til å gjøre «grundig research» før de legger seg under kniven?

 

Bildet er altså IKKE ment som mobbing

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, nicecar skrev:
3 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Bloggeren hevder at nesen hennes nå er slik den var i «utgangspunktet»

Men nesen er jo ca identisk som du selv kan se ut fra bildet som en av verdens mest kjente opererte neser, en nese som er kjent for utallige operasjoner.

 

Hvorfor er det også viktig å vise sammenligningen?

SE er Norges kanskje mest profilerte bloggere og (utslitt strofe..) men en mange ser opp til, kanskje kan bildet virke forebyggende i stedet for at bloggeren selv oppfordrer folk til å gjøre «grundig research» før de legger seg under kniven?

 

Bildet er altså IKKE ment som mobbing

 

Vel det er allerede kommentert flere ganger at nesa ikke er som den er fra før og det er sikkert hun også veldig klar over. Så hvordan hjelper det å sammenligne hu med Michael Jackson? Sikker på at det ikke var et forsøk på å være morsom på beskostning av noen andre? Vil du virkelig mene at det innlegget var 100% moralsk riktig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er på tide at jeg ignorerer denne tråden. Starta ganska fint og konstruktiv helt til mobbingen av utseende starta og tok aldri stopp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hun har gått ut og sagt at nesa kom til å se ut som den gjorde før hun begynte å operere på den, så må det da være lov å påpeke at det virkelig ikke stemmer? Men man burde nok heller sammenlignet et gammelt bilde av henne selv med et nytt for å vise den åpenbare forskjellen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DianaV skrev:

Når hun har gått ut og sagt at nesa kom til å se ut som den gjorde før hun begynte å operere på den, så må det da være lov å påpeke at det virkelig ikke stemmer? Men man burde nok heller sammenlignet et gammelt bilde av henne selv med et nytt for å vise den åpenbare forskjellen. 

https://imgur.com/gallery/z6HMdgp Før og nå.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
7 timer siden, Heisann1234 skrev:

 

Fortell meg hvordan dere bidrar til noe positivt ved å sammenligne nesa hennes med Michael Jackson? Gang på gang. Er det konstruktivt seriøst? Nei vettu hva, argumentene deres er grunnløs. Så ja, jeg venter på svar :)

Dere? 

Mitt poeng er at du bør henvende deg til de som skriver det du definerer som mobbing. Ikke en veivende pekefinger som treffer vilkårlig og ikke har annen hensikt enn å diskreditere en hel tråd. Dersom du er kritisk til SE ville du visst at mye av kritikken her går på «mye av det hun står for». Da er det underlig å gå på en hel rekke brukere som nettopp fremmer kritikken du selv sier du er enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt logisk og innenfor at man diskutere SE sitt utseende når hun selv blogger om det.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Heisann1234 skrev:

 

Fortell meg hvordan dere bidrar til noe positivt ved å sammenligne nesa hennes med Michael Jackson? Gang på gang. Er det konstruktivt seriøst? Nei vettu hva, argumentene deres er grunnløs. Så ja, jeg venter på svar :)

Men den ligner jo, det kan vel selv et barn se?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...