Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, J.. skrev:

Men hun får,hvis man leser i kommentatfeltene.

"Ååh,tusen takk for at du setter ett lys på dette! Hurra for Sophie!" osv.

Latterlig.

Ja, men er ikke det greit da? Tror folk mener at hun er en stor stemme og dermed er det bra at hun skriver om det sånn at flere bryr seg. Ikke at det er hun som har åpnet diskusjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det for være grenser til hvordan man skal vri og vende på ting. Om hun ikke hadde skrevet noe om det hadde vel det også vært feil, for da hadde hun jo ikke brydd seg så mye som hun påstår hun gjør. Kom an.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nicecar skrev:

Nå prøver hun å ta æren for at MUA Dajana har blitt så stor.

Forundrer meg ikke 🤦‍♀️ hun liker å ta æren for ting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nicecar skrev:

Nå prøver hun å ta æren for at MUA Dajana har blitt så stor.

Det er uforståelig at hun gjør det. For hun har absolutt ingenting med at Mua Dajana har blitt så stor. SE har bare vært et ansikt som har blitt sminket i ny og ned av henne. Så jeg kan ikke skjønne hva hun har bidratt med at venninnen har fått racer fart i karrieren sin. Vil si at det er misunnelse som er ute og går.

Endret av Uglesjel
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmer seg selv toppløs foran speilet å poster på Insta/Snap..

WE GET IT - Det silikonfrielivet er fint.

Til å med når hun prøver å sjokkere er hun kjedelig og forutsigbar..

Sidenote - morsom skrivefeil i overskriften "hoseparty"..

Selv når en leser påpeker feilen,ser hun ikke feilen.

HOUSE er vel noen av de første engelske ordene man lærer,på linje med cat/dog/you/me etc..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke galt i å for seg,men forundelig at hun vet så lite om sin egen arbeidsplass (altså,Internett).

Først dette med at hun presterer å si at DarkWeb er en ny greie/at hun ikke vet (men tror hun vet) forskjell på open web/deep web/dark web.

Og nå at hun blir sur/ikke forstår hvorfor banneret hennes reklamerer for kjøtt,når hun skriver om kjøtt..

Nei SE,det hjelper ikke å skifte plattform,cookies'ene/cachen din følger deg dit å.

Endret av J..
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 20.42, Elevbruker skrev:

Nå kan dere iallefall få muligheten til å se hun bli roasted. https://www.facebook.com/events/2576609192350594/

Jøss, trodde hun var for sårbar til å være med på et show som forlanger at du er full av selvironi, tykk hud og tåle krass kritikk. Ikke som den snille kritikken i kommentarfeltet på bloggen. Håper så inderlig at denne "lille meg", som hun kaller seg selv står rakrygget i dette. Føler på meg at hun ikke er så stakkarslig alikevel.....Har ikke tro på at noen med så mange diagnoser ville utsette seg selv for dette. Blir gøy å se hvem hun egentlig er. Oppmerksomhet får hun iallefall,  og det er det hun trenger for å mate sin diagnose. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lalunagoid skrev:

Jøss, trodde hun var for sårbar til å være med på et show som forlanger at du er full av selvironi, tykk hud og tåle krass kritikk. Ikke som den snille kritikken i kommentarfeltet på bloggen. Håper så inderlig at denne "lille meg", som hun kaller seg selv står rakrygget i dette. Føler på meg at hun ikke er så stakkarslig alikevel.....Har ikke tro på at noen med så mange diagnoser ville utsette seg selv for dette. Blir gøy å se hvem hun egentlig er. Oppmerksomhet får hun iallefall,  og det er det hun trenger for å mate sin diagnose. 

Bare vent. Når hun har vært med på det. Så vil det komme nye "diagnoser" og "komplekser" på løpende bånd på bloggen hennes. Spørmålet er heller hvordan hun kommer til og framstille det, og hvem vil så fall få skylden for at hun må gjøre noe enda med utseende etc. Just saying🤷‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Uglesjel skrev:

Bare vent. Når hun har vært med på det. Så vil det komme nye "diagnoser" og "komplekser" på løpende bånd på bloggen hennes. Spørmålet er heller hvordan hun kommer til og framstille det, og hvem vil så fall få skylden for at hun må gjøre noe enda med utseende etc. Just saying🤷‍♀️

He he, helt enig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2019 den 17.09, J.. skrev:

Ikke galt i å for seg,men forundelig at hun vet så lite om sin egen arbeidsplass (altså,Internett).

Først dette med at hun presterer å si at DarkWeb er en ny greie/at hun ikke vet (men tror hun vet) forskjell på open web/deep web/dark web.

Og nå at hun blir sur/ikke forstår hvorfor banneret hennes reklamerer for kjøtt,når hun skriver om kjøtt..

Nei SE,det hjelper ikke å skifte plattform,cookies'ene/cachen din følger deg dit å.

For å sitere meg selv.....

Altså,samme driten som blir plantet på andres mobiler/pcer for å fylle opp feeden din med drittreklamene hun linker til (eller når du Googler noe,som sikkert er synderen her...) når du trykker på linken,slår tilbake på henne selv..

Ler.

Screenshot_20190627-155425.png

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet seg ihjel for å få kunnskap nok til å skrive et innlegg om gris ;) hadde hun generelt vært engasjert så hadde hun nok ikke måttet Google like mye 😛

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Missy1 skrev:

Googlet seg ihjel for å få kunnskap nok til å skrive et innlegg om gris ;) hadde hun generelt vært engasjert så hadde hun nok ikke måttet Google like mye 😛

Og til min underholdning blir hun frustrert av Googles cookie/cache planting.. Haha.

Som du påpeker,hun skryter jo uhemmet av hvor mange bøker hun leser.. Hvorfor ikke lese noen bøker om nevnte tema,istedet for å Google..

Disse bloggerne vet jammen lite om resultatet av egne Internettvaner.

Det er jo igrunn jobben deres å vite mye om andres,for å øke egen trafikk..

Men hun legger vel den jobben til noen annen.

Endret av J..
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika

Jeg har lest boken hennes Elsk meg, og synes ikke den var så ille. Grei flyt i språket og ikke utmalende og for søtt. Og Henrik virker ikke som en ok fyr. Liker kvelesex og kokain. Og moderator kan ikke slette dette da hun selv har sagt at det er Henrik Thodesen som er mannen i boka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malika skrev:

Jeg har lest boken hennes Elsk meg, og synes ikke den var så ille. Grei flyt i språket og ikke utmalende og for søtt. Og Henrik virker ikke som en ok fyr. Liker kvelesex og kokain. Og moderator kan ikke slette dette da hun selv har sagt at det er Henrik Thodesen som er mannen i boka. 

Du må linke til at hun har bekreftet det. Uten kilde link så blir slike utsagner slettet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Malika
6 minutter siden, Uglesjel skrev:

Du må linke til at hun har bekreftet det. Uten kilde link så blir slike utsagner slettet.

Hun sa det i en podcast. Husker ikke hvilken. Men mod får bare slette om de vil. «Alle» vet jo at det var HT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Malika said:

Jeg har lest boken hennes Elsk meg, og synes ikke den var så ille. Grei flyt i språket og ikke utmalende og for søtt. Og Henrik virker ikke som en ok fyr. Liker kvelesex og kokain. Og moderator kan ikke slette dette da hun selv har sagt at det er Henrik Thodesen som er mannen i boka. 

Thodesen har også bekreftet at det var han. 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2019 den 18.39, Gul_gul skrev:

Thodesen har også bekreftet at det var han. 

 

 

Jepp, det har han. Jeg har lest boken og må bare si at anonymiseringen av Thodesen ikke var helt vellykket.  Tok ikke lang tid på Google og litt snoking på sophie sin blogg før jeg skjønte hvem han var. Det var nok derfor han gikk ut med det selv, ved høytlesning av "elsk meg ". Boken er faktisk ganske ok å lese. Ikke noe for småbarn,  siden det er en del sex og dop involvert. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...