Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

1 time siden, SupaWoman skrev:

Hun hadde virkelig en veldig fin nese fra før.

Det var absolutt ikke noe i veien med det opprinnelige utseendet til bloggeren.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikke den greia med å blotte rompa si på IKEA. Er det kult? Ja du er en fri kvinne men er den eneste måten å vise dette på å vise rompa di på IKEA? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sool said:

Forstår ikke den greia med å blotte rompa si på IKEA. Er det kult? Ja du er en fri kvinne men er den eneste måten å vise dette på å vise rompa di på IKEA? 

Oppmerksomhetstørke?

Det er kun for å få reaksjoner - og vipps, det fikk hun.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ReinaSiete skrev:

Oppmerksomhetstørke?

Det er kun for å få reaksjoner - og vipps, det fikk hun.

Det får hun uansett. Men jeg vet ikke om jeg skal syns synd på jenta eller ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
6 timer siden, Bloggleseren skrev:

Huffameg. Hun var så utrolig søt fra naturens side, den jenta.

Ikke at hun er stygg nå heller, men mye mindre unik og ekte. 

Jeg lurer på hvordan disse opererte bloggerne skal forklare for sine kommende barn at «mamma så slik ut før alle operasjonene» eller «mamma hadde helt lik nese som din, før jeg opererte den». Eller at foreldrene til så unge bloggere kan applaudere og støtte opp under et slik typ levebrød. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Sool skrev:

Forstår ikke den greia med å blotte rompa si på IKEA. Er det kult? Ja du er en fri kvinne men er den eneste måten å vise dette på å vise rompa di på IKEA? 

Hun bare gjør som hun pleier; hermer.

https://imgur.com/a/fRKxdVq

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sool skrev:

Forstår ikke den greia med å blotte rompa si på IKEA. Er det kult? Ja du er en fri kvinne men er den eneste måten å vise dette på å vise rompa di på IKEA? 

Hun har sett for mye på Miley Cruys og Erika Jayne, og tror at hun kan oppnå det samme. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Hun har sett for mye på Miley Cruys og Erika Jayne, og tror at hun kan oppnå det samme. 

Hun hermer etter en instagrammer, som så mange ganger før. Det finnes ikke egen kreativitet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pust skrev:

Hun hermer etter en instagrammer, som så mange ganger før. Det finnes ikke egen kreativitet.

Det vet jeg. Men hun har selv sagtcar hun er stor faen av de 2 kjendisene som jeg har nevnt. Men er svært kritiske til hvordan musikken til MC er og hvordan pengeforbruket til EJ er. Noe som er helt tullete etter som det er snakk om 2 store stjerner som har bygget opp karrierene sin med og jobbe. Imotsetting til henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
Just now, Uglesjel said:

Nei det er ikke henne.. det er flere toppbloggere her i norge og ikke bare henne.. 

Ok, bare lurte, ikke vært så oppdatert og tenkte på henne med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LaptopPute skrev:

Ok, bare lurte, ikke vært så oppdatert og tenkte på henne med en gang.

Hun avskyr konflikter. Og er som oftest den første som trekker seg unna. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plannergirl

Er det bare jeg som har hørt «lytterspesialen» av Status podcasten?  Synes sex og forholdstipsene var relativt barnslige. Er det virkelig sånn at alle går rundt og har trekant (evt behov for det), og at den andre aksepterer sidesprang med samme kjønn? Nå er ikke jeg så mye eldre enn SE, men synes hun har et veldig tenåringssynspunkt ang forhold. Er det meg det er noe galt med som synes mannen og det kjedelige A4 er bra nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg finner mest pinlig med hennes naken rumpe " stunt"på Ikea er at tatoveringen av navnet til hennes eks vises til hele verden (håper jeg tar feil) . Og han som  jobber så hardt for å ikke bli koblet opp med henne mer. Jaja.  Hun gjør det ikke lett for han hvertfall.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sool skrev:

Forstår ikke den greia med å blotte rompa si på IKEA. Er det kult? Ja du er en fri kvinne men er den eneste måten å vise dette på å vise rompa di på IKEA? 

Hvorfor viste hun fra rævva på Ikea??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...