Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

På 6.7.2019 den 15.55, Sandin skrev:

Hvilket viser hvor kalkulerende og bevisst hun er. Med sitt konstant sjokkerte uttrykk virket hun jo litt stakkarslig der, og fikk nok sympati av mange av de som ikke vet helt hvem hun er og hva hun vanligvis driver med (som å vise ræven på IKEA, som bare er barnslig). 

Jeg så ikke episoden, men i en tidligere sesong av serien hennes så sier nettopp Joakim at man må være forsiktig med å ikke fikse så mye på utseendet at man ser ut som en katt i motvind. Kan hende at han til slutt fant det så vanskelig å være venn med en hvis materialistisk og utseendemessig fokus er såpass langt for hva han selv står for, ref. arbeidet mot kroppspress og fokus på fairtradeproduserte klær. Kan hende han ble litt for slitsom å være venn med fordi han faktisk sa i mot henne.

Hun er fortsatt fornærmet på Joakim pga dette utseendesnakket. Hun sier det selv i Podcasten. 

Jeg er enig med Joakim, at hun ikke trenger MER botox og fillers, og syns den kommentaren om katt i motvind er gull verdt. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Viking-girl said:

Hun er fortsatt fornærmet på Joakim pga dette utseendesnakket. Hun sier det selv i Podcasten. 

Jeg er enig med Joakim, at hun ikke trenger MER botox og fillers, og syns den kommentaren om katt i motvind er gull verdt. 

Er det en episode fra serien hennes? (Jeg har ikke sett den, så jeg har ikke helt peiling). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gul_gul skrev:

Er det en episode fra serien hennes? (Jeg har ikke sett den, så jeg har ikke helt peiling). 

Ja. Både i sesong 1 og 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at ikke ordene synsing , påstander, falsk sannhet skal få rotfeste her. så linker jeg til de 3 viktigste sidene man kan få skaffet seg informasjon på en grei måte. Selvsagt blir bloggen hennes linket til etter som mye ligger akkurat på den.

Bloggen hennes. På den ser man hvorfor hun er Norges farligste forbildet.

https://sophieelise.blogg.no/

Podkasten som hun har med venninnen sin Fetsiha. Man kan også høre på podden via Spotify.

https://podtail.com/no/podcast/status-fra-sophie-fetisha/

Serien hennes. Begge sensongene. Må dessverre betale for få sett serien.

https://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/sophie-elises-verden/

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Uglesjel said:

Ja. Både i sesong 1 og 2.

Ok, takk. :) Jeg har sett promo'en der Joakim sier det med 'katt i modvind' men ellers vet jeg ikke mer enn hva jeg har lest her i tråden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gul_gul skrev:

Ok, takk. :) Jeg har sett promo'en der Joakim sier det med 'katt i modvind' men ellers vet jeg ikke mer enn hva jeg har lest her i tråden. 

Da er det viktig at du får sett serien slik at du får sammenheng  i hvordan ting har utviklet seg mellom dem. Og du vil da se hvem som tar avstand fra hvem. For J kommer ikke til og uttale seg om det eller om SE.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Uglesjel said:

Da er det viktig at du får sett serien slik at du får sammenheng  i hvordan ting har utviklet seg mellom dem. Og du vil da se hvem som tar avstand fra hvem. For J kommer ikke til og uttale seg om det eller om SE.

Jeg har ikke mulighet å se serien akkurat nå (og nekter å betale for det!). Så jeg må satse på team-arbeide her i tråden og gjenfortelling fra andre som har sett den. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir overrasket hvis vennskapet mellom J og SE er avsluttet. De virket så close! 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hubbie skrev:

Jeg blir overrasket hvis vennskapet mellom J og SE er avsluttet. De virket så close! 

Via digiatlespor via IG så er det ingenting som tilsier at dem er venner lengre. J følger ikke SE lengre. Han kommentere ingenting med henne av bilder eller annet. Men hun følger han enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Via digiatlespor via IG så er det ingenting som tilsier at dem er venner lengre. J følger ikke SE lengre. Han kommentere ingenting med henne av bilder eller annet. Men hun følger han enda.

Ja, jeg skjønner det. Er bare overrasket. De virket svært nære venner i serien, så det kom litt som et sjokk hvis de har kuttet kontakt.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hubbie skrev:

Ja, jeg skjønner det. Er bare overrasket. De virket svært nære venner i serien, så det kom litt som et sjokk hvis de har kuttet kontakt.

I sesong 2 så kan man se at vennskapet mellom dem er på raden. J blir nærmeste erstattet av en som heter Henrik. J blir mindre synelig i serien hennes og Henrik mer fram i lyset. Nå vet ikke jeg hvor lenge du har følgt henne. Men man ser openbart at hun ikke unner han noe særlig suskuses med de småe prosjektene sine. Hun var også med i filmen hans ang kroppspress. Noe hun fikk rimelig mye kritikk for.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uglesjel skrev:

I sesong 2 så kan man se at vennskapet mellom dem er på raden. J blir nærmeste erstattet av en som heter Henrik. J blir mindre synelig i serien hennes og Henrik mer fram i lyset. Nå vet ikke jeg hvor lenge du har følgt henne. Men man ser openbart at hun ikke unner han noe særlig suskuses med de småe prosjektene sine. Hun var også med i filmen hans ang kroppspress. Noe hun fikk rimelig mye kritikk for.

Ja, jeg så begge sesongene 😊 Hun ble venn med Henrik, og de var mye intriger mellom J, SE og F, men jeg trodde de ordnet opp.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hubbie skrev:

Ja, jeg så begge sesongene 😊 Hun ble venn med Henrik, og de var mye intriger mellom J, SE og F, men jeg trodde de ordnet opp.

Nå har ikke verken F eller J holdt skjult at SE la mye negativt energi på vennskapet demmes. Så at dem skulle ha ordnet opp når serien var ferdig hadde jeg ikke noe forventinger til. Men det er jo synd at hun skyver bort folk som faktiks har sterk er hjertesaker som hun kunne ha lagt sitt plattform på. Men neida.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joakim kommer med en liten kommentar om vennskapet deres i denne videoen. Er en stund siden jeg så den, så husker ikke eksakt hvor, men i første halvdel hvert fall!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Llise skrev:

Joakim kommer med en liten kommentar om vennskapet deres i denne videoen. Er en stund siden jeg så den, så husker ikke eksakt hvor, men i første halvdel hvert fall!

 

Hehehe, svaret hans var jo komisk artig når han ble spurt om hvem han likte best i Shopie's verden😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Uglesjel skrev:

Via digiatlespor via IG så er det ingenting som tilsier at dem er venner lengre. J følger ikke SE lengre. Han kommentere ingenting med henne av bilder eller annet. Men hun følger han enda.

Joakim følger Sophie på Instagram, jo. Sjekket både i går og nå nettopp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Hubbie said:

Ja, jeg skjønner det. Er bare overrasket. De virket svært nære venner i serien, så det kom litt som et sjokk hvis de har kuttet kontakt.

Bare FYI:

12 hours ago, Gul_gul said:

Hun forteller i podcasten (som svar på lytterspørsmål) at det har blitt for 'krevende' fortsatt å være bestevenn med Joakim. Hun har ikke tid/lyst til å være sammen med han så ofte som han forventer. Og så antyder hun at han ikke støttet henne den gangen med hodebunnstatoveringen. Hun sier det var vanskelig for henne å få mye kritikk (fra Joakim, underforstått), og sier hun i et vennskap forventer å bli møtt med forståelse.

...

Som sagt, det er hva hun forteller. Det er ingen garanti for at det er sant. Hun har også sittet på en nyoperert silikonrumpe og gråtende fortalt hun sluttet med å ta operasjoner for flere år siden. 

:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, panfobi skrev:

Joakim følger Sophie på Instagram, jo. Sjekket både i går og nå 

Ifølge hans liste når man søker henne opp så er hun ikke og finne. Jeg er heller ikke blokkert av SE.

Endret av Uglesjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Ifølge hans liste når man søker henne opp så er hun ikke og finne. Jeg er heller ikke blokkert av SE.

20190707_215524.jpg

Du skriver jo navnet hennes feil.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
12 timer siden, smalls skrev:

Utifra det SE sier, så virker det som hun vil ha en venn som alltid er enig med henne. Det er jo veldig vanskelig å forstå hvorfor noen tar ørten operasjoner. Hun kan ikke forvente folk må forstå det. Det er slitsomt å være venn med folk som ikke vil få kritikk fra nære venner. At man nærmest må gå på eggeskall rundt de og aldri kan si meningen sin.

Det er derfor hun har så få venner - det er nok ikke mange som vil slikke henne opp etter ryggen, bortsett fra F da men hun har jo sin egen agenda :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...