Djungelvrål Skrevet 4. juli 2019 #13161 Skrevet 4. juli 2019 7 timer siden, Pust skrev: Hun bare gjør som hun pleier; hermer. https://imgur.com/a/fRKxdVq Folk som så det må jo ha trodd at det har rabla for henne. Det hadde jeg trodd. 14
korallrev Skrevet 4. juli 2019 #13162 Skrevet 4. juli 2019 (endret) Det er litt komisk at hvis en mann/gutt kommenterer at de synes det er hot/deilig er det «cringe» eller «ekkel gris», mens hvis en jente/dame er kritisk - eller skrekk og gru - negativ til blottinga, så er man uptight, sjalu, ikke bedre selv, bodyshamer eller lignende. Så det som er «lov» er å hylle, men ikke for alle. Jeg blir så flau og oppgitt. Særlig når man skjønner at det er for å få ros for en operert kroppsdel - som ikke engang er vanskelig å trene til et mye bedre resultat enn det der, som jeg synes ser ekstremt ille ut både å ha på kroppen sin og estetisk. Jeg kommenterer aldri utseende, men når man får rumpa i fleisen (bokstavelig talt) gang på gang på gang på gang, så når man til slutt et punkt hvor det er nok, særlig når man har sett den i virkeligheten også. Hun går på repeat, og jeg tror virkelig hun er et av de aller farligste forbildene vi har her til lands per i dag. Legger til: det verste er blodfansen som mener det er like naturlig å blotte ræva på ikea som å bruke bikini på stranda 😶😐😑🤯 Endret 4. juli 2019 av korallrev 29
Isild Skrevet 5. juli 2019 #13164 Skrevet 5. juli 2019 8 timer siden, SupaWoman skrev: Hvorfor viste hun fra rævva på Ikea?? Første jeg tenkte også: Hvorfor? Hva er vitsen? Hva er budskapet? Jeg fikk sansen for henne en stund (rundt kåringen av "årets mediekvinne") Trodde hun jobbet mot å bruke sitt springbrett fra blogg til noe mer, - noe viktig. Noe som betyr noe. Men desverre, Det er fortsatt pushing av tvilsomme produkter til tenåringsjenter - og et litt påtrengende behov for å vise frem kroppen sin. 19
Apekatten Skrevet 5. juli 2019 #13165 Skrevet 5. juli 2019 11 timer siden, kahaki skrev: Har hun R for Robin tattoering på rumpa? Ja. 7
smalls Skrevet 5. juli 2019 #13166 Skrevet 5. juli 2019 Huff, de kommentarene under det bilde 🤦♀️ Er helt målløs faktisk. Hadde jeg sett noen blotte ræva si slik på IKEA, så hadde jeg tenkt "hva faen??" Skjønner ikke helt hva poenget er? Lurer på hvem som tok det bilde? 17
Gjest hulillerunde Skrevet 5. juli 2019 #13167 Skrevet 5. juli 2019 Om en mann hadde gjort det samme så hadde kommentarene vært trusler om politianmeldelse for blotting, og hvor lite passende denne typen oppførsel er! Hun fyller 25 år i år, men oppfører seg som en ukritisk tenåring.
Filifonka Skrevet 5. juli 2019 #13168 Skrevet 5. juli 2019 16 minutter siden, hulillerunde skrev: Om en mann hadde gjort det samme så hadde kommentarene vært trusler om politianmeldelse for blotting, og hvor lite passende denne typen oppførsel er! Hun fyller 25 år i år, men oppfører seg som en ukritisk tenåring. Tror heller folk bare hadde ledd om en mann hadde gjort noe lignende. 2
Vipser Skrevet 5. juli 2019 #13169 Skrevet 5. juli 2019 Anne Brith kaster seg på i kommentarfeltet, blir spurt om hva hun ville ha gjort om det var datteren hennes. Anne Brith fyrer seg opp, velger selv å avsløre for verden hva datteren heter, og mener det ikke er noe problem å vise rumpa.🙄 Bra hun har skjønt poenget da.. 😏 https://m.imgur.com/wA1lbXN 19
Grennellik Skrevet 5. juli 2019 #13170 Skrevet 5. juli 2019 19 timer siden, Pust skrev: Hun bare gjør som hun pleier; hermer. https://imgur.com/a/fRKxdVq 🤢 jeg synes hun er så ekkel. Møkkete negler og viser plastikkrompa si på alle Instagrambilder. 14
Hei2016-2 Skrevet 5. juli 2019 #13171 Skrevet 5. juli 2019 Om jag hade lagt up en provocerande bild på min Instagram-konto och AB hade kommit till för att försvara mig... Då hade iaf jag tagit hintet 🙈 27
Sool Skrevet 5. juli 2019 #13172 Skrevet 5. juli 2019 17 timer siden, Kattepus111 skrev: Er ikke SE og Joakim venner lenger? Tror hun har få/ingen venner. Vi så tydelig på sophies verden at hun er en dårlig venninne. Hun skylder på psykiske problemer men det er rart at hun går på alle oppdrag som har med media å gjøre typ elle fester etc. Når det er henne selv eller bedriften stiller hun opp (forståelig nok), men når venner ønsker støtte eller at hun stiller opp er hun «syk». Ikke nok med det hun avbestiller ofte i siste liten og ber noen andre gjøre det for henne. Så tror de fleste har forstått at hun ikke er en person du ønsker i ditt hjørne. Hun er selvopptatt. Deretter klager hun over på insta story at hun aldri blir bedt på noe sosialt. Hva vil hun?! 26
MaleficentAurora Skrevet 5. juli 2019 #13173 Skrevet 5. juli 2019 (endret) 59 minutter siden, nicecar skrev: Hun vil at folk skal dyrke henne. Gi henne full applaus når hun ommøblerer kropp og ansikt for n'te gang. Finne seg i å bli behandla som dritt, fordi hennes psykiske helse forverres kun når hennes egne venner inviterer henne på ting, men ikke når media vil ha en bit av henne. Og ja, bare eksistere for henne, det er slike venner hun vil ha som hun dessverre ikke har funnet enda. Verden er et fælt sted for Sofie. De som virkelig stiller opp for henne blir skyver bort fra henne selv. Når typen måtte tenker seg 2 ganger om, før han gikk inn i et forhold med henne. så vil jeg si at det er et solklart tegn på hvor mye hun må håndteres for 2 hender. Når det gjeld hennes pysisk helse så har hun klart og gjøre seg selv syk. Ingen blir så mye syk som hun har blitt. Det er som at for hver gang hun er innom hudklinikken eller andre steder så er hun "dårlig igjen. Senest i dag så får sminkekostene hennes skylden for at hun har hatt problemer med kviser pga hun ikke har vasket dem ofte nok. Når hun selv har skrevet i bloggen at det har komment av andre ting. Hun er så 2 faces og null tegn til selvstendige ord at man blir helt brain freeze av det. Da hun ble kåret til Norges mediekvinner så trudde jeg virkelig nå hadde hun funnet en plattform som hun ville bruke og utvikle seg på. Neida, både jeg og resten av Norge ble til en gjeng med idioter som så seg selv i speilet av og bli lurt av ei frøken i den rosa verden. Så har vi nå dette med herming av andre. Hun klarte ikke en gang og overgår likes tallet til hun som har originalen. 12 tusen likes på panne lugg bildet var hun ikke fornøyd med. Og dermed måtte rompa ut for få enda mer likes så hun klarte og fungerer resten av dagen, å litt av helgen. Om noen fatter dette som hets så er det ikke det. Det er mine meninger, synspunkter og kritikk på hvordan SE misbruker sin blogg makt på. Endret 5. juli 2019 av Uglesjel 24
Lalunagoid Skrevet 5. juli 2019 #13174 Skrevet 5. juli 2019 (endret) 16 minutter siden, Uglesjel skrev: De som virkelig stiller opp for henne blir skyver bort fra henne selv. Når typen måtte tenker seg 2 ganger om, før han gikk inn i et forhold med henne. så vil jeg si at det er et solklart tegn på hvor mye hun må håndteres for 2 hender. Når det gjeld hennes pysisk helse så har hun klart og gjøre seg selv syk. Ingen blir så mye syk som hun har blitt. Det er som at for hver gang hun er innom hudklinikken eller andre steder så er hun "dårlig igjen. Senest i dag så får sminkekostene hennes skylden for at hun har hatt problemer med kviser pga hun ikke har vasket dem ofte nok. Når hun selv har skrevet i bloggen at det har komment av andre ting. Hun er så 2 faces og null tegn til selvstendige ord at man blir helt brain freeze av det. Da hun ble kåret til Norges mediekvinner så trudde jeg virkelig nå hadde hun funnet en plattform som hun ville bruke og utvikle seg på. Neida, både jeg og resten av Norge ble til en gjeng med idioter som så seg selv i speilet av og bli lurt av ei frøken i den rosa verden. Så har vi nå dette med herming av andre. Hun klarte ikke en gang og overgår likes tallet som hun som har originalen. 12 tusen likes på panne lugg vil det var hun ikke fornøyd ned. Og dermed måtte rompa ut for få enda mer likes så hun klarte og fungerer resten av dagen, å litt av helgen. Om noen fatter dette som hets så er det ikke det. Det er mine meninger, synspunkter og kritikk på hvordan SE misbruker sin blogg makt på. 👍👍👍, dette er ikke hets. Bare sannheten rett og slett. Bra skrevet!! Endret 5. juli 2019 av Lalunagoid 11
Gjest Gul_gul Skrevet 5. juli 2019 #13175 Skrevet 5. juli 2019 6 hours ago, Isild said: Første jeg tenkte også: Hvorfor? Hva er vitsen? Hva er budskapet? Hvorfor: For å provosere, få flere klikk på bloggen. Det har kanskje vært lavvann i besøkstallene for nylig. Budskap: 'Mellom blå og svarte Hemnes kommoder innså jeg at Nietzsche øyensynlig hadde sekundærkunnskap til Kierkegaard.' Eller noe. 6 hours ago, Isild said: Jeg fikk sansen for henne en stund (rundt kåringen av "årets mediekvinne") Trodde hun jobbet mot å bruke sitt springbrett fra blogg til noe mer, - noe viktig. Noe som betyr noe. Ja, samme for min del. Men på et eller annet tidspunkt deretter (2016-ish) mistet hun både fokus og bakkekontakt. Hun ble fullstendig besatt av eget utseende, og blogget om det konstant (og ikke så mye annet). Husker ikke helt når det var, men da hun begynte å fable om å bruke parykker til 20 000 kr stykket, var det jo tydelig hun befant seg i sitt eget navlebeskuende koko-univers.
Spøkelse Skrevet 5. juli 2019 #13176 Skrevet 5. juli 2019 (endret) Jeg ser på instagram at Joakim er på PRESS sin sommerleir (for ungdom) for å snakke om kroppspress og psykisk helse blant ungdom, og har postet et bilde sammen med Kristin Gjelsvik og hun lederen som var med på TV-debatten og snakket mot SE. Kanskje det rumpebildet er en slags langefinger til dem? Han skriver i kommentaren sin at alle burde bruke sin rolle til å påvirke positivt, eller noe sånt. Endret 5. juli 2019 av Spøkelse Skrivefeil 17
MaleficentAurora Skrevet 5. juli 2019 #13177 Skrevet 5. juli 2019 (endret) På 5.7.2019 den 18.06, Spøkelse skrev: Jeg ser på instagram at Joakim er på PRESS sin sommerleir (for ungdom) for å snakke om kroppspress og psykisk helse blant ungdom, og har postet et bilde sammen med Kristin Gjelsvik og hun lederen som var med på TV-debatten og snakket mot SE. Kanskje det rumpebildet er en slags langefinger til dem? Han skriver i kommentaren sin at alle burde bruke sin rolle til å påvirke positivt, eller noe sånt. Ikke godt og si. Men man ser jo at SE og Joakim ikke snakker særlig sammen lengre i det offentlige rom på nettet. Endret 10. juli 2019 av Uglesjel 10
J.. Skrevet 5. juli 2019 #13178 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Ikke godt og si. Men man ser jo at SE OG Joakim ikke snakker særlig sammen lengre i det offentlige rom på nettet. Hun sier i podden at han er så krevende som venn at hun ikke orket mer. Han er krevende,altså. Ikke hun selv. 🙄 36
Gjest hulillerunde Skrevet 5. juli 2019 #13179 Skrevet 5. juli 2019 5 minutter siden, J.. skrev: Hun sier i podden at han er så krevende som venn at hun ikke orket mer. Han er krevende,altså. Ikke hun selv. 🙄 Kom selvinnsikt å treng deg på, her skal du SE finne...
Isild Skrevet 5. juli 2019 #13180 Skrevet 5. juli 2019 30 minutter siden, Gul_gul skrev: Hvorfor: For å provosere, få flere klikk på bloggen. Det har kanskje vært lavvann i besøkstallene for nylig. Budskap: 'Mellom blå og svarte Hemnes kommoder innså jeg at Nietzsche øyensynlig hadde sekundærkunnskap til Kierkegaard.' Eller noe. Ja, samme for min del. Men på et eller annet tidspunkt deretter (2016-ish) mistet hun både fokus og bakkekontakt. Hun ble fullstendig besatt av eget utseende, og blogget om det konstant (og ikke så mye annet). Husker ikke helt når det var, men da hun begynte å fable om å bruke parykker til 20 000 kr stykket, var det jo tydelig hun befant seg i sitt eget navlebeskuende koko-univers. Thats it! Hun hadde en liten periode der hvor folk begynte å ta henne seriøst - og lyttet, fordi det ble formidlet at hun hadde viktig kunnskap hun ville bruke til noe. Hun sto på farten til å bli en "insider- (mot)stemme" mot kroppspress blandt annet. Jeg håpet virkelig hun skulle bygge videre på det, og si MER (Jeg var til og med litt imponert) Men så ble det sånn kanskje at når alt kom til alt, så hadde hun ikke så mye mer å si? - Det var mer et ønske om at andre skulle syns hun var viktig og seriøs? Hun syns og mener en hel del om "viktige temaer og sånn" - men til syvende og sist kan det virke som at lettvint inntjening på salg av bloggpiller (++) og å vise frem kroppen er det hun egentlig har lyst til - og gjør mest og best. Det sitter jeg igjen med. Sikkert "greit nok" det i og for seg, men ikke prøv da å "selg" meg at det handler om noe annet, og har en annen agenda. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå