Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, hulillerunde skrev:

Kom selvinnsikt å treng deg på, her skal du SE finne...

Haha ja 😂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, J.. skrev:

Hun sier i podden at han er så krevende som venn at hun ikke orket mer.

Han er krevende,altså.

Ikke hun selv.

🙄

Han var krevende? Hvorfor det liksom? Jeg synes Joakim virker som en god venn jeg, og en god lytter. Ut i fra hva jeg så på Bloggerne. Han var også en god venn mot hun Anniken.

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, smalls skrev:

Han var krevende? Hvorfor det liksom? Jeg synes Joakim virker som en god venn jeg, og en god lytter. Ut i fra hva jeg så på Bloggerne. Han var også en god venn mot hun Anniken.

Han er det.. Han stiller opp når vennene hans trenger han. Men det kan man ikke si om SE.

• Liker 19
Skrevet
20 minutter siden, Uglesjel skrev:

Han er det.. Han stiller opp når vennene hans trenger han. Men det kan man ikke si om SE.

Synd, for der mistet hun en god venn. Gode venner vokser ikke på trær. 

• Liker 7
Gjest Emmy_H
Skrevet
2 timer siden, Spøkelse skrev:

Jeg ser på instagram at Joakim er på PRESS sin sommerleir (for ungdom) for å snakke om kroppspress og psykisk helse blant ungdom, og har postet et bilde sammen med Kristin Gjelsvik og hun lederen som var med på TV-debatten og snakket mot SE. Kanskje det rumpebildet er en slags langefinger til dem? Han skriver i kommentaren sin at alle burde bruke sin rolle til å påvirke positivt, eller noe sånt. 

J er på leir for å snakke  om psykisk helse og kroppspress. SE legger ut et bilde av en fake rumpe på IG i samme periode, hvem som er krevende og har issues er ikke et vanskelig regnestykke 

Skrevet

Synes hun går den «gærne» veien. Hun skriver godt når hun gidder og hun kunne brukt både påvirkningskraften og stemmen til mye bra om hun hadde villet. Men hun velger fortsatt å selge tulleprodukter til godtroende lesere. Og altså vise rumpen sin til alle. Hun kan så mye bedre tror jeg, om hun hadde tenkt litt mindre på penger i kassa og heller tenkt på en litt mer langsiktig karriere. 

• Liker 7
Skrevet
På 2.7.2019 den 16.25, Malika skrev:

Ok. Hvor har hun sagt det. Du må nesten gi meg en kilde her.

Hun sa det i podcasten hun har, husker ikke episode

• Liker 1
Skrevet

Ser at mange spørr etter kilde på enkelte ting som blir nevnt ang SE. Da kan jeg hendvise dere til podcasten som hun har med F. For selv hun blogger så kommer ikke alt på bloggen folkens. Myye som ikke nevnes innpå bloggen blir tatt i podden. Men vær sterkt forbedret på at hun  har en veldig irriterende talemåte hun fører fram sine meninger og synspunkter. Og så sitter dobbeltmoralen hennes på en meget så høy og hvit hest. Lykke til🤪

• Liker 10
Gjest nicecar
Skrevet (endret)
3 timer siden, Spøkelse skrev:

Jeg ser på instagram at Joakim er på PRESS sin sommerleir (for ungdom) for å snakke om kroppspress og psykisk helse blant ungdom, og har postet et bilde sammen med Kristin Gjelsvik og hun lederen som var med på TV-debatten og snakket mot SE. Kanskje det rumpebildet er en slags langefinger til dem? Han skriver i kommentaren sin at alle burde bruke sin rolle til å påvirke positivt, eller noe sånt. 

Ikke spekuler, det er akkurat det SE ønsker. Mer prat= mer PR.

Endret av nicecar
Skrevet
22 timer siden, korallrev skrev:

Det er litt komisk at hvis en mann/gutt kommenterer at de synes det er hot/deilig er det «cringe» eller «ekkel gris», mens hvis en jente/dame er kritisk - eller skrekk og gru - negativ til blottinga, så er man uptight, sjalu, ikke bedre selv, bodyshamer eller lignende. Så det som er «lov» er å hylle, men ikke for alle. Jeg blir så flau og oppgitt. Særlig når man skjønner at det er for å få ros for en operert kroppsdel - som ikke engang er vanskelig å trene til et mye bedre resultat enn det der, som jeg synes ser ekstremt ille ut både å ha på kroppen sin og estetisk. Jeg kommenterer aldri utseende, men når man får rumpa i fleisen (bokstavelig talt) gang på gang på gang på gang, så når man til slutt et punkt hvor det er nok, særlig når man har sett den i virkeligheten også. 

Hun går på repeat, og jeg tror virkelig hun er et av de aller farligste forbildene vi har her til lands per i dag.

Legger til: det verste er blodfansen som mener det er like naturlig å blotte ræva på ikea som å bruke bikini på stranda 😶😐😑🤯

Noen menn liker det overdrevent feminine.  Supersmal midje, stor rumpe, digre bryst, laaange vipper, 7 lag med kakete sminke,  laaangt hår, store lepper, klør til negler,  små føtter.  Stort sett ser slike kvinner ut som parodier på normale kvinner. Det spiller ikke så stor rolle for alle at det er oppnådd ved hjelp av operasjoner..  Kvinner er ofte skeptiske til slike kvinner på lik linje med vanlige menn som er skeptiske til glætte, smørpene muskelbunter.    Var på et utested i Oslo engang hvor det kom inn to 2 meter høye dragqueens i full munndyr.  Fy f. hvor kule de var. 🤩  De som sto og glodde og så mest imponert ut var gutta.  

• Liker 12
Skrevet
38 minutter siden, SupaWoman skrev:

Noen menn liker det overdrevent feminine.  Supersmal midje, stor rumpe, digre bryst, laaange vipper, 7 lag med kakete sminke,  laaangt hår, store lepper, klør til negler,  små føtter.  Stort sett ser slike kvinner ut som parodier på normale kvinner. Det spiller ikke så stor rolle for alle at det er oppnådd ved hjelp av operasjoner..  Kvinner er ofte skeptiske til slike kvinner på lik linje med vanlige menn som er skeptiske til glætte, smørpene muskelbunter.    Var på et utested i Oslo engang hvor det kom inn to 2 meter høye dragqueens i full munndyr.  Fy f. hvor kule de var. 🤩  De som sto og glodde og så mest imponert ut var gutta.  

Jeg mente under innlegget på IG, hvor de som kommer med kommentarer til bildet får slengt personbeskrivelser etter seg av fansen til SE. Folk liker forskjellige ting, sånn skal det være!

• Liker 3
Skrevet
På 21.6.2019 den 17.39, Gul_gul skrev:

Det spekuleres primært i om SE har oppdiktet hele historien om at operasjonen var 'nødvendig'. Man skjønner jo det ville vært veldig ubekvemt for businessen, hvis hun måtte innrømme å ha tatt ennå en kosmetisk operasjon... bare en måneds tid etter tidenes karriereselvmål med hodebunnstatoveringen. Og ja, hun er kynisk nok til å oppdikte en sånn historie. Hun kan fremføre den hulkende på badeværelsesgulvet, hvis det trengs. Har gjort det før.

Ligner på nesen til Michael Jackson = ser ut som en nese som har blitt ødelagt av for mange operasjoner. Er vel forholdsvis relevant for 'debatten' om plastisk kirurgi at det faktisk har varige konsekvenser å filetere fjeset sitt gjentatte ganger?

Dette er en tråd om Sophie Elise, bloggen og bloggeren. Du kan starte egen tråd om 'åpenhet rundt plastisk kirurgi og kosmetiske inngrep' i passende forum. 

Jeg spør igjen; så det spekuleres altså rundt troverdigheten til Sophie Elise? Som jeg sa tidligere så er det fullt mulig hun bruker selvmotsigelse og inkonsekvens som en markedsføringsstrategi. Når folk bruker tid på å spekulere rundt bakgrunnen for hennes kosmetiske operasjoner, studere hva hun sier og hva hun gjør inngående og systematisk, og ikke minst diskutere alle hennes virksomheter og hennes tilstedeværelse i sosiale medier, så er det jo en viss sjanse for at lesertall og interasksjon øker, og det vil jo potensielt være lønnsomt for henne.

Hvorfor er det relevant? Plastisk kirurgi gir varige resultater. Hele formålet med plastisk kirurgi er jo å endre utseende på kosmetisk grunnlag. Da sier det seg vel selv at resultatet av en eller fire operasjon kommer til å være annerledes enn utgangspunktet. Dersom Sophie Elise hevder at hun har fullstendig reversert neseoperasjonen rent estetisk, er jo det ganske problematisk og drøyt. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er greit å hevde at nesen hennes er "ødelagt" eller å bruke totalt unødvendige ord som "filetere fjeset sitt gjentatte ganger".

Jeg snakker selvfølgelig om Sophie Elises åpenhet rundt plastisk kirurgi og kosmetiske inngrep. Beklager at jeg ikke spesifiserte det, jeg trodde ikke det var nødvendig i et forum om nettopp henne.

• Liker 4
Skrevet

Trist for henne hvis hun har mistet Joakim som venn. Han virker som en veldig lojal, støttende, motiverende og raus person.

Det lille jeg har fått med meg av vennskapet er de få episodene jeg så av "SE`s verden" - der fremsto det desverre som at HUN muligens kunne være litt krevende som venn. Jeg visste ikke helt om jeg skulle tro at det var skuespill for å gi henne et Diva-image for seriens skyld, eller om det var ekte. Hun virket selvopptatt. 

Jeg kjøper ikke "greia" hennes mer. Hun sier en ting og viser noe helt annet altfor ofte. Hun er en voksen kvinne nå, og det er litt vanskelig å vite hvem hun er og hva hun står for. Hun gjør og mener "all over the place". 

• Liker 28
Skrevet
12 timer siden, nicecar skrev:

Hmmm, trodde denne tråden var om SE og hva hun driver med.. 🤔

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, nicecar skrev:

Hun får hvertfall ikke god PR med at det hun til stadighet blir avslørt av sine lesere og på andre ting. Det er viktig at de rette opplysningene om henne kommer fram slik at folk får en mulighet til og velge. Enn og være gå rett i blinde inn å tro at hun er så fantastisk etc, når hun faktisk ikke er det.

• Liker 9
Skrevet

Når jeg tenker på debatten hun hadde med Kristin i vår, så tror ikke jeg hun har lært noen ting. Hun kjører fortsatt i samme stil og de ordene hennes under debatten ble tomme. Hun sa bare "Æ læg mæ flat" men hva betyr den settingen der egentlig? Hva legger du deg flat for? 

Skulle ønske noen kunne virkelig stille henne til veggs. Hun fikk ikke vite på forhånd, så hun ikke kan forbedre seg og ha med pappa som støtte.

• Liker 22
Gjest Gul_gul
Skrevet
13 hours ago, Isild said:

Hun hadde en liten periode der hvor folk begynte å ta henne seriøst - og lyttet, fordi det ble formidlet at hun hadde viktig kunnskap hun ville bruke til noe. Hun sto på farten til å bli en "insider- (mot)stemme" mot kroppspress blandt annet.  Jeg håpet virkelig hun skulle bygge videre på det, og si MER (Jeg var til og med litt imponert)  

Men så ble det sånn kanskje at når alt kom til alt, så hadde hun ikke så mye mer å si? -  Det var mer et ønske om at andre skulle syns hun var viktig og seriøs? Hun syns og mener en hel del om "viktige temaer og sånn" -  men til syvende og sist kan det virke som at lettvint inntjening på salg av bloggpiller (++)  og å vise frem kroppen er det hun egentlig har lyst til - og gjør mest og best. Det sitter jeg igjen med. 

Ja, den gangen i 2015 med bl.a. kampanjene for Norsk Folkehjelp og mot Freia/palmeolje, og "Årets Mediekvinne" fremstod hun som en oppegående og reflektert person (for en 18-åring) bak Barbie-fasaden og alt det overfladiske. Men deretter utviklet det seg i negativ retning, etter min mening. Jeg tror det var litt mer komplekst enn at hun bare ikke fant det umaken verd å fortsette i den "seriøse" retningen (motsatt "dum Barbie-dukke" retningen). Bl.a. var det nok et stort press hele tiden å skulle leve opp til forventningene; det er jo ikke "bare sånn" å produsere "dype" innlegg tre ganger daglig (og det holder man uansett ikke bloggen gående på). Og så ble det jo en del personlige problemer/utfordringer med Robin-idioten og Thodesen.

Men jeg tror oppriktig hun utviklet en eller annen form for sykelig besettelse av utseende. Som jeg har sagt før, det gikk fra at hun "bablet litt om dagens lipgloss" til at hun blogget om sitt eget utseende, tre ganger daglig, på en måte som nærmest fremstod manisk. (Foruten en åpenbar rumpeoperasjon som hun nektet for). Jeg trodde kanskje hodebunnstatovering-gate skulle bli en vekker for henne og delvis tvinge henne til å endre fokus, men inntil videre har det bare blitt til to nye neseoperasjoner og ikke noe av "2015 Sofie". 

Gjest Gul_gul
Skrevet
1 hour ago, smalls said:

Når jeg tenker på debatten hun hadde med Kristin i vår, så tror ikke jeg hun har lært noen ting. Hun kjører fortsatt i samme stil og de ordene hennes under debatten ble tomme. Hun sa bare "Æ læg mæ flat" men hva betyr den settingen der egentlig? Hva legger du deg flat for? 

Helt enig. Hun roet det ned et par måneder, men deretter fortsatte hun akkurat som før. 

Gjest Gul_gul
Skrevet
18 hours ago, Spøkelse said:

Hvis Joakim henger med "erkefienden" Kristin Gjelsvik er det nok tegn på at noe har skjedd mellom Sofie og Joakim...

Bemerk #forbilde ❤️ kommentaren fra Gjelsvik!

Screen-Shot-2019-07-06-at-12-33-18.png

(Joakim Kleven - Instagram)

Skrevet
18 minutter siden, Gul_gul skrev:

Helt enig. Hun roet det ned et par måneder, men deretter fortsatte hun akkurat som før. 

Om hun får kritikk, så vil hun ikke lære, men heller provosere og vise kritikerne fingern. Synes det er veldig barnslig jeg. Fikk jeg kritikk og kjeft av mamma som 15 åring, så skulle jeg heller provosere enn å ta til meg kritikken og tenke over hva jeg hadde gjort. Litt sånn "jeg gjør som jeg vil og liker du ikke det, så fuck you"

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...