Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, BlondeVikingRage skrev:

SE sprer ikke sin usikkerhet, over på andre. Det er hva dere selv, gjør det til. Om barnet ditt ikke tåler den reelle verdenen, så får du la være å reprodusere. Værre er det ikke. Verden er ett grusomt sted. Og det er hvertfall ikke SE sin feil, eller sitt ansvar. Men jeg skjønner at mange trenger noen å skylde på. Ingenting er vår egen feil, tross alt. 

Mennesker lar seg påvirke, så enkelt er det. Man kan ikke bare avgjøre at verden er er forferdelig sted, og ingen tar ansvar. Jo, folk tar ansvar, men det er ingen hemmelighet at samfunnet et bygget opp til at du ikke skal være fornøyd og trygg på deg selv. Ungdom har alltid slitt med å finne sin vei i livet, man blir ikke født trygg og ansvarsfull med 100% selvinnsikt, det tar tid å finne seg selv, det tar tid å finne veien sin. Da ser jeg helst ikke at sånne som Sofie Elise, som lever livet sitt som om den ene foten var spikret fast i gulvet,  står klar til å påvirke usikker ungdom som skal ut og finne sin plass i livet. Og jeg liker enda mindre at hun later som at hun ikke påvirker noen eller har makt, og gjemmer seg bak det at det er jo tross alt bare henne. 

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, BlondeVikingRage skrev:

Vi er alle mennesker, og mange her uttaler seg mye til å ikke kjenne henne. Er sykt glad for at hun har pappaen sin ved sin side! ❤️ 

Vi utaler oss om bedriften hun fronter offentlig. Og ansvarliggjør personen bak bedriften. At hun føler det sårt fordi bedriften også er henne selv er forståelig, og det er flott hun har en far å støtte seg til. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sannhet skrev:

Jeg er en av mange som nå har avfølget Sophie. For NOK er virkelig nok!! Kristin har jeg fulgt lenge. 

Synes forøvrig Terje Sporsem er HELT fantastisk med denne instaposten sin på sin åpne Instagram (kjære moderator)  😄🙌🏼❤️👌🏼 I love him!! 

 

A95D9E4B-3A04-458E-82F0-F643CD07412A.jpeg

Endret av Viking-girl
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Det jeg reagerer mest på, utenom selve kropps-og utseendefikseringen, er selvmotsigelsene.

De supre hårpillene, enda hun knapt har hår.

Hudpillene, som heller egentlig var litt legemidler?

Papirangsten, enda den vises aldri når hun holder papirer🙄 

Kunne vel fylt denne listen et par sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste gjennomskuer ikke hvor kynisk og kalkulert SE og hennes rådgivere er.

Selv Jonas Gahr Støre ! bruker henne når han trenger hjelp. Fornøyelig når de sitter sammen; SE med pupper som peker mot taket, og Jonas som må løsne på slipset.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hulillerunde skrev:

VELDIG spent på hvordan SE vil komme ut av denne debatten. 

 

Tipper hun besvimer/dåner......................uansett bra av NRK og sende en skikkelig catfight........

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sannhet skrev:

Jeg lurer på om VG på noe tidspunkt har tenkt å problematisere hvordan de har figurert som mikrofonstativ for Sophie Elise i alle disse år. Når de aldri møter henne med journalistikk, er de en del av problemet.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinet
7 minutter siden, Simpson skrev:

Tipper hun besvimer/dåner......................uansett bra av NRK og sende en skikkelig catfight........

Med tanke på podden i dag og faren som har uttalt seg på tv2, så blir det offer rollen som vanlig. Selv om hun selv mener at hun tar ansvar og legger seg flat, så gjør hun tvert om. Sier hun skal fortsette akkurat som før.. 

same shit, different wrapping ✌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, trinet skrev:

Med tanke på podden i dag og faren som har uttalt seg på tv2, så blir det offer rollen som vanlig. Selv om hun selv mener at hun tar ansvar og legger seg flat, så gjør hun tvert om. Sier hun skal fortsette akkurat som før.. 

same shit, different wrapping ✌🏻

Iflg regnskapene omsatte  SE AS nesten 5 millioner i 2017 med noen hundre tusen i kostnader.  Regner med hennes bloggvenner/konkurrenter er litt misunnelige, inkludert frøken Gjelsvik. Håper deltakerne kommer til debatten i NRK i storform og "klemmer til" i beste sendetid. Det kan bli bra underholdning. Det blir kjedelig om de skal gå rundt grøten og "bli venner igjen".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Hvis hun faktisk kommer, noe jeg betviler fordi da viser hun jo hvor elendig hun er til å snakke for seg med argumentasjon mot seg - da tar hun en offerrolle og kommer ikke til å endre på noe fremover. Hun er for narsissistisk til å slutte å være en vandrende reklameplakat for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Simpson skrev:

Businessen er meget bra. De tjener penger som gress.

"Påstandene om at Sophie er årsaken til at unge mennesker får komplekser, er så ulogisk og urettferdig. Den logiske fortsettelsen av det argumentet, vil være at dersom du blogger om mat, er du ansvarlig for at folk blir overvektige. Blogger du om klær, blir du ansvarlig for at folk får gjeld - fordi leserne handler for mye klær."

Sitat Jan Olav Isachsen. 

De tjener penger ja. På bekostning av alle usikre ungdommer som følger henne, og de ser ikke problemet. Synd for dem, og for alle som er enige med dem. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DianaV skrev:

"Påstandene om at Sophie er årsaken til at unge mennesker får komplekser, er så ulogisk og urettferdig. Den logiske fortsettelsen av det argumentet, vil være at dersom du blogger om mat, er du ansvarlig for at folk blir overvektige. Blogger du om klær, blir du ansvarlig for at folk får gjeld - fordi leserne handler for mye klær."

Sitat Jan Olav Isachsen. 

De tjener penger ja. På bekostning av alle usikre ungdommer som følger henne, og de ser ikke problemet. Synd for dem, og for alle som er enige med dem. 

At en voksen mann som attpåtil er far til to jenter ikke klarer å se det større bildet, og forenkler problemet på en slik latterlig måte er helt absurd for meg. 

Endret av deedee_
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...