Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Nå bruker jeg 1 minutt av livet mitt på å skrive her.

Synes det er forferdelig at media/mennesker kan bruke tiden sin på dette mennesker. Sofie elise har jo store mentale problemer som bør stenges ute av internett og tv-verden.

Nå brukte jeg tiden min på dette.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Faren virker som en fin fyr men vel naiv og må vel også sies å kunne være inhabil når det kommer til å uttale seg om at det bare er «tøv» at hans datter er en farlig påvirker.

Han er nok som foreldre flest. Ikke helt objektiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nyttig skrev:

Nå bruker jeg 1 minutt av livet mitt på å skrive her.

Synes det er forferdelig at media/mennesker kan bruke tiden sin på dette mennesker. Sofie elise har jo store mentale problemer som bør stenges ute av internett og tv-verden.

Nå brukte jeg tiden min på dette.

Donald Trump er god til å tjene penger. Han er president i USA. SE som statsminister engang i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

SE har tydeligvis mange issues. Når hun har operert en ting så får hun et nytt kompleks. Alt sitter i hodet og hun har nok ikke godt av å være et forbilde eller i det offentlige. Hun har også blitt avhengig av oppmerksomhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Simpson skrev:

Donald Trump er god til å tjene penger. Han er president i USA. SE som statsminister engang i fremtiden?

Ingenting overrasker meg i dag. Synes bare det er så fælt hvor påvirket noen kan bli av mennesker som SE, det er rett og slett farlig. Tror verden hadde hatt godt av å fjernet internett som en kontaktmulighet, legge ned alle sosiale media. Bruke internett til det som var tenkt, informasjonsdatabase. Praktiske ting som nettaviser, nettbank, annonsere ting, bestille ting etc. Ikke bygge ned det sosiale i et samfunn. 

For en stund tilbake datet jeg en kvinne i 30årene, vi snakket om trening og treningstøy et øyeblikk. Kvinnen nevner hun hadde en tights, som også SE hadde.....OK! Jeg var målløs etter å ha hørt dette. Fra en kvinne i 30årene. Ja, hun var helt naturlig av utseende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Atheena skrev:

SE har tydeligvis mange issues. Når hun har operert en ting så får hun et nytt kompleks. Alt sitter i hodet og hun har nok ikke godt av å være et forbilde eller i det offentlige. Hun har også blitt avhengig av oppmerksomhet. 

SE er svært populær. Har sett hennes 2. TV serie. Blir skremt av hva de driver med og hvordan de snakker og oppfører seg. Regner med at serien har manus og er redigert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Nyttig skrev:

Ingenting overrasker meg i dag. Synes bare det er så fælt hvor påvirket noen kan bli av mennesker som SE, det er rett og slett farlig. Tror verden hadde hatt godt av å fjernet internett som en kontaktmulighet, legge ned alle sosiale media. Bruke internett til det som var tenkt, informasjonsdatabase. Praktiske ting som nettaviser, nettbank, annonsere ting, bestille ting etc. Ikke bygge ned det sosiale i et samfunn. 

For en stund tilbake datet jeg en kvinne i 30årene, vi snakket om trening og treningstøy et øyeblikk. Kvinnen nevner hun hadde en tights, som også SE hadde.....OK! Jeg var målløs etter å ha hørt dette. Fra en kvinne i 30årene. Ja, hun var helt naturlig av utseende.

Er glad vi har demokrati og yttringsfrihet i Norge. SE må få gjøre hva hun vil. Problemet er at hun er så populær. Det er et sammfunnsproblem, ikke SE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste artikkelen med far til SE. Det ene utelukker jo ikke det andre. Såklart hun kan ha betydd mye for mange med sine mange «issues», såklart hun kan være en av de som er best på å ha personlig kontakt med fansen, være seg i signeringskø eller via Messenger. Men det fritar henne ikke for å være urørbar når det er noe mange ikke synes er bra! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Atheena skrev:

SE har tydeligvis mange issues. Når hun har operert en ting så får hun et nytt kompleks. Alt sitter i hodet og hun har nok ikke godt av å være et forbilde eller i det offentlige. Hun har også blitt avhengig av oppmerksomhet. 

This 👍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som det har lysnet litt for Gjelsvik nå som hun snart blir mor. Hun var en stor fan og beundrer av SE tidligere. SE har ikke endret seg, kun Gjelsvik?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nettavisen.no/puls/gjelsvik-og-myhre-med-hard-kritikk-til-nrk---sophie-elise-far-velge-sine-debattanter/3423622536.html

"- Det er veldig spesielt at Sophie Elise får velge sine motdebattanter. Hvor fredet kan Norges mektigste mediekvinne være? Ikke en gang har hun blitt stilt et kritisk spørsmål fra norsk presse. Hun er på besøk hos både «Lindmo» og «Torp» der hun sitter å koser seg i stolen, uten å bli stilt et eneste kritisk spørsmål"

- Kristin Gjelsvik 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Simpson skrev:

Han er nok som foreldre flest. Ikke helt objektiv.

Det å dra inn familie er rett fra den gjengse influensers dreiebok - det er viktig å blande person og bedrift så mye som mulig.

(Selvsagt kan det argumenteres for at kritikken mot SE er personlig grunnet temaet, men her er det kanskje mer om hvordan hennes problemer brukes på bloggen heller enn at hun har disse problemene.)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinet
8 minutter siden, DianaV skrev:

https://www.nettavisen.no/puls/gjelsvik-og-myhre-med-hard-kritikk-til-nrk---sophie-elise-far-velge-sine-debattanter/3423622536.html

"- Det er veldig spesielt at Sophie Elise får velge sine motdebattanter. Hvor fredet kan Norges mektigste mediekvinne være? Ikke en gang har hun blitt stilt et kritisk spørsmål fra norsk presse. Hun er på besøk hos både «Lindmo» og «Torp» der hun sitter å koser seg i stolen, uten å bli stilt et eneste kritisk spørsmål"

- Kristin Gjelsvik 

Åå 😔 da skal ikke Linnea være med allikevell? Var jo programlederen for debatten som la ut på some at hun skulle være med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ønsker debatt? Klart det. Det er viktig for influensaen å være mest mulig fremme i media💅💅💅💅💅💅

Endret av kvinneguide
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, eeyore83 skrev:

Hvor kan man se/høre debatten?

Tv2 i morgen tidlig kl 06.30 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eeyore83
1 minutt siden, Rotehodet skrev:

Tv2 i morgen tidlig kl 06.30 

Ah, trodde det var i kveld på nrk. Er det på God morgen Norge de skal da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...