J.. Skrevet 19. mars 2019 #11741 Skrevet 19. mars 2019 (endret) 8 minutter siden, Justlooking skrev: Har aldri hørt podkast med Sophie Elise før men hørte denne. Det jeg lurer på; er hun så naiv som 24 åring etter åtte (?) år i bransjen og som drar inn fem mill i året og er mangemillionær - eller mener hun at det hun gjør ikke er kritikkverdig? Jeg tror oppriktig hun selv mener hun ikke gjør noe galt. Hun ser rett og slett ikke problemet,å det kommer jo tydelig frem i podden. Derfor veldig spent på debatten. Blogging er hun god på,men hun virker ganske kort sånn ellers.. Endret 19. mars 2019 av J.. 7
Simpson Skrevet 19. mars 2019 #11742 Skrevet 19. mars 2019 2 minutter siden, Justlooking skrev: Har aldri hørt podkast med Sophie Elise før men hørte denne. Det jeg lurer på; er hun så naiv som 24 åring etter åtte (?) år i bransjen og som drar inn fem mill i året og er mangemillionær - eller mener hun at det hun gjør ikke er kritikkverdig? SE kan ikke være helt blåst, ettersom Gahr Støre bruker henne og andre bloggere som sine rådgivere.
Gjest hulillerunde Skrevet 19. mars 2019 #11743 Skrevet 19. mars 2019 12 minutter siden, J.. skrev: Jeg tror oppriktig hun selv mener hun ikke gjør noe galt. Hun ser rett og slett ikke problemet,å det kommer jo tydelig frem i podden. Derfor veldig spent på debatten. Blogging er hun god på,men hun virker ganske kort sånn ellers.. Nei, hun er jo offeret må skjønne, så det er klart hun ikke gjør noe galt😑 Hun er jo bare en stakkars mobbet, deprimert, tidligere-bipolar, angstfylt person som forsøker å redde menneskeheten...
Justlooking Skrevet 19. mars 2019 #11744 Skrevet 19. mars 2019 13 minutter siden, Simpson skrev: SE kan ikke være helt blåst, ettersom Gahr Støre bruker henne og andre bloggere som sine rådgivere. Var det den gangen han ba inn flere toppbloggerne, men hvor media som vanlig fokuserte på SE? Den gangen folk for første gang så rumpa etter operasjonen og den fikk hovedfokus?
Simpson Skrevet 19. mars 2019 #11745 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, Justlooking skrev: Var det den gangen han ba inn flere toppbloggerne, men hvor media som vanlig fokuserte på SE? Den gangen folk for første gang så rumpa etter operasjonen og den fikk hovedfokus? Tror det. Jonas så mest på SE*s frie nipler. Han slakket stadig på slipset. Han burde kanskje sendt Giske? 4
Simpson Skrevet 19. mars 2019 #11746 Skrevet 19. mars 2019 Managmentet til SE har nå slettet det innlegget Gjelsvik klaget på. 1
Kaputt Skrevet 19. mars 2019 #11747 Skrevet 19. mars 2019 Jeg er glad at debatten kommer opp, men nå begynner det å bli latterlig mange artikler om saken. Mange som har sittet inne med noe uten å tørre å si noe før Kristin kom på banen? 4
Gjest trinet Skrevet 19. mars 2019 #11748 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, Kaputt skrev: Jeg er glad at debatten kommer opp, men nå begynner det å bli latterlig mange artikler om saken. Mange som har sittet inne med noe uten å tørre å si noe før Kristin kom på banen? Mye tyder på det. Denne saken har jo eksplodert. Men hun sa nok noe mange andre har tenkt i lang tid, og ingen har våget å si før nå.
Gjest hulillerunde Skrevet 19. mars 2019 #11749 Skrevet 19. mars 2019 3 minutter siden, Simpson skrev: Managmentet til SE har nå slettet det innlegget Gjelsvik klaget på. De støtter også SE (så klart de gjør, hun er en god pengeku for dem), og mener at Kristin driver med personangrep... https://www.vg.no/rampelys/i/3jWOWd/sophie-elise-isachsen-faar-stoette-fra-byraaet-personangrep?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. mars 2019 #11750 Skrevet 19. mars 2019 (endret) Å herregud. Fjernet sminke og falske øyevipper, ingen parykk og extenstions, så barnslig. Jeg ser deg SE, ser hva du prøver på. 🙄 Det hjelper ikke å spille "normal" og usminket, for så å stille opp med full glamour sminke på insta i morgen. Edit: btw, hun ser 1000 ganger bedre ut nå, enn til vanlig, men det er settingen og timingen som er barnslig. Minner meg om han Ulrik i parterapi. Endret 19. mars 2019 av Nasse Nøff ❤
Spesialpedagog1 Skrevet 19. mars 2019 #11751 Skrevet 19. mars 2019 Ser debatten på NrK nå, har Sophie Elise sendt inn en stand-in for seg selv? Har aldri sett henne så "naturlig" før. Eller har hun byttet image som en strategi? 38
Superblomst Skrevet 19. mars 2019 #11752 Skrevet 19. mars 2019 (endret) 4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said: Å herregud. Fjernet sminke og falske øyevipper, ingen parykk og extenstions, så barnslig. Jeg ser deg SE, ser hva du prøver på. 🙄 Det hjelper ikke å spille "normal" og usminket, for så å stille opp med full glamour sminke på insta i morgen. Edit: btw, hun ser 1000 ganger bedre ut nå, enn til vanlig, men det er settingen og timingen som er barnslig. Hahaha haha reagerte på akkurat det samme. Ingen tvil om at dama har en god pressestrateg i ryggen. Legger seg helt flat (selv for ting som ble gjort i forrige uke) Fått sminket på friske roser i kinnene for å se naturlig fin ut, sikkert nok av folk som lar seg lure 🙄 Endret 19. mars 2019 av Superblomst 35
DianaV Skrevet 19. mars 2019 #11753 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, Spesialpedagog1 skrev: Ser debatten på NrK nå, har Sophie Elise sendt inn en stand-in for seg selv? Har aldri sett henne så "naturlig" før. Eller har hun byttet image som en strategi? Strategi. Hard strategi. 22
Simpson Skrevet 19. mars 2019 #11754 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, DianaV skrev: Strategi. Hard strategi. Ja. Hun legger seg flat. Nå er det kun snakk om å redde økonomien. 24
MarianneE Skrevet 19. mars 2019 #11755 Skrevet 19. mars 2019 Hun fremstår litt for etterpåklok. Litt for mye "Åja, det var kanskje litt dumt" "Jeg burde nok ikke gjort slik og sånn da" 25
Gjest no. 72 Skrevet 19. mars 2019 #11756 Skrevet 19. mars 2019 Men dette er jo helt supert! SE skal aldri fronte plastiske inngrep igjen, og hun skal ikke snakke om kompleksene sine. Kjempebra!!
enkefru Skrevet 19. mars 2019 #11757 Skrevet 19. mars 2019 Æ legger mæ flat, æ legger mæ flat... om og om igjen, til alt K sier, du har rett osv, jeg burde visst bedre... Really??? Det er slik hun alltid responderer nå hun har driti deg ut jo 😳 27
rundtfingern Skrevet 19. mars 2019 #11758 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, Fjugur skrev: Æ legger mæ flat, æ legger mæ flat... om og om igjen, til alt K sier, du har rett osv, jeg burde visst bedre... Really??? Det er slik hun alltid responderer nå hun har driti deg ut jo 😳 Høres ut som Sylvi Listhaug i fjor 3
Simpson Skrevet 19. mars 2019 #11759 Skrevet 19. mars 2019 Debatten kunne ikke være mer skuffende. Kjempegevinst for blogger/influenserne som kapret norges mest sette debattprogram. Vi ble lurt . 23
Gjest hulillerunde Skrevet 19. mars 2019 #11760 Skrevet 19. mars 2019 Sa hun nettopp at det VAR et skille mellom bloggeren SE og privatpersonen SE?! Har hun hørt den siste podcasten sin hvor hun mener at det IKKE er en forskjell?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå