Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Fru Hehosot skrev:

Jeg klarte ikke å se det ut i fra regnskapet jeg ble henvist til. Han er styremedlem, men hva får han i godtgjørelse? Jeg klarer ikke å finne ut av det jeg. Har du lenke? 

Nå finner jeg det så klart ikke 😕 skal fortsette å lete, for jeg er ganske sikker på at jeg har lest det ett eller annet sted

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fru Hehosot
9 minutter siden, hulillerunde skrev:

Nå finner jeg det så klart ikke 😕 skal fortsette å lete, for jeg er ganske sikker på at jeg har lest det ett eller annet sted

Takk. Vi skulle ha hatt ei @Asti i denne tråden også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Fru Hehosot skrev:

Jeg klarte ikke å se det ut i fra regnskapet jeg ble henvist til. Han er styremedlem, men hva får han i godtgjørelse? Jeg klarer ikke å finne ut av det jeg. Har du lenke? 

Du kan se etter postene : lønn, lønnskostnader, utbytte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Hehosot
3 minutter siden, Simpson skrev:

Du kan se etter postene : lønn, lønnskostnader, utbytte.

Ja, men det er hennes lønn, er det ikke? Han skulle jo ha stått under styrehonorar, og en slik post fant jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fru Hehosot skrev:

Ja, men det er hennes lønn, er det ikke? Han skulle jo ha stått under styrehonorar, og en slik post fant jeg ikke. 

Det fremkommer ikke i et regnskap hvem som har fått lønn, og hvor mye. Heller ikke hva utbyttet brukes på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke peiling på hva denne trådens hovedperson sin gjøren og laden går ut på, og det bryr meg heller overhodet ikke. Jeg forstår imidlertid at hun er en betydningsfull person i «påvirker» sammenheng.....

I dag så jeg imidlertid et bilde av vedkomne enten i VG eller DB.....og jeg må bare spørre.... Er det slik det er kult for jenter midt i tjueåra å se ut i dag....? Tenker på sminke, lepper, øyebryn - kombien 🤭

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nrk.no/kultur/bloggere-skal-debattere-kroppspress-i-debatten-1.14479291

Jeg synes det er utrolig slitsomt at bloggere som får kritikk aldri klarer å forholde seg til kritikken alene, men alltid må dra inn hets og sjikane fra leserne sine. Kristin kan ikke stå til ansvar for andre folks usakligheter, så det er jo bare avsporing å skulle dra det inn i motsvaret. I artikkelen over her prøver Sofie seg på en liten stråmannsretorikk:

Sitat

– Jeg har aldri hørt at sminke og skjønnhetsbehandlinger er skadelig, men hvis det skaper komplekser hos noen, er det noe jeg tar til meg og vil ha en debatt om, sier Sophie Elise Isachsen (24) til NRK.

Det er ingen som har snakket om at sminke og skjønnhetsbehandlinger er skadelige. Å promotere modifisering av friske kropper derimot.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet
5 minutter siden, TWimo skrev:

Har ikke peiling på hva denne trådens hovedperson sin gjøren og laden går ut på, og det bryr meg heller overhodet ikke. Jeg forstår imidlertid at hun er en betydningsfull person i «påvirker» sammenheng.....

I dag så jeg imidlertid et bilde av vedkomne enten i VG eller DB.....og jeg må bare spørre.... Er det slik det er kult for jenter midt i tjueåra å se ut i dag....? Tenker på sminke, lepper, øyebryn - kombien 🤭

Hvilket bilde refererer du til?

Jeg synes SE ser veldig ulik ut på bilder... VG og Dagbladet har ikke like bilder 😊

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sannhet skrev:

Hvilket bilde refererer du til? Hun ser veldig ulik ut på bilder... 

Mener vel Instagram-bryn,restylanelepper og tunge pålimte falske vippper.

Og svaret er vel ca 50/50.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, trinet skrev:

Kristin, SE, Linnea, Helene skjeggestad og Mina Vinje skal være med. 

Linnea får visst ikke være med - NRK er redd noen da trekker seg jmfr instastoryen til Kristin Gjelsvik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ampersand skrev:

Linnea får visst ikke være med - NRK er redd noen da trekker seg jmfr instastoryen til Kristin Gjelsvik.

De snudde etter Linnea,TegneHanne og Kristin skrev det på instaStoryen sin.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eeyore83
8 minutter siden, Ampersand skrev:

Linnea får visst ikke være med - NRK er redd noen da trekker seg jmfr instastoryen til Kristin Gjelsvik.

Hæ? Hva skrev hun i storyen da? Har ikke instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, eeyore83 skrev:

Hæ? Hva skrev hun i storyen da? Har ikke instagram

 

Screenshot_20190319-185807.png

Screenshot_20190319-185812.png

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jonas Gahr Støre blir statsminister noengang, hvilke ministerpost får SE? Helseminister, kulturminister, kunnskapsminister eller blir hun Støre's personlige rådgiver/statssekretær? Håper hun ikke blir utenriksminister.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...