Justlooking Skrevet 19. mars 2019 #11721 Skrevet 19. mars 2019 7 minutter siden, DianaV skrev: Blir meget interessant å se Myhre i denne debatten. Haken er vel det at hun er en veldig god venninne av SE. Da Linnea var knallhard mot Isabel Raad på grunn av plastiske operasjoner for noen år siden ble hun stadig avbildet med SE og omtalt som en meget god venninne av henne. Flere reagerte på hvordan LM lynsjet IR og aldri nevnte SE selv om de to gjorde mye av det samme. Hvor hardt vil Linnea gå ut mot sin egen venninne på direktesendt TV, klarer hun å se venninnen objektivt og tør hun kritisere henne? 9
Simpson Skrevet 19. mars 2019 #11722 Skrevet 19. mars 2019 Iflg NRK nyheter blir det skikkelig catfight kl 21.20. Debattantene kommer med sylskarpe klør. 2
decker Skrevet 19. mars 2019 #11723 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, Simpson skrev: Iflg NRK nyheter blir det skikkelig catfight kl 21.20. Debattantene kommer med sylskarpe klør. Sa dei seriøst det? Jeeezus. 7
Simpson Skrevet 19. mars 2019 #11724 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, decker skrev: Sa dei seriøst det? Jeeezus. Ikke nok med det. De siterte Gjelsvik i at SE er et dårlig forbilde ," der hun sitter på sin nyopererte implantatrumpe fra Istanbul". Hvor skal dette ende? 5
DianaV Skrevet 19. mars 2019 #11725 Skrevet 19. mars 2019 10 minutter siden, Justlooking skrev: Haken er vel det at hun er en veldig god venninne av SE. Da Linnea var knallhard mot Isabel Raad på grunn av plastiske operasjoner for noen år siden ble hun stadig avbildet med SE og omtalt som en meget god venninne av henne. Flere reagerte på hvordan LM lynsjet IR og aldri nevnte SE selv om de to gjorde mye av det samme. Hvor hardt vil Linnea gå ut mot sin egen venninne på direktesendt TV, klarer hun å se venninnen objektivt og tør hun kritisere henne? Ja, dette kan bli interessant.... 2
J.. Skrevet 19. mars 2019 #11726 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, Simpson skrev: Ikke nok med det. De siterte Gjelsvik i at SE er et dårlig forbilde ," der hun sitter på sin nyopererte implantatrumpe fra Istanbul". Hvor skal dette ende? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 4
decker Skrevet 19. mars 2019 #11727 Skrevet 19. mars 2019 6 minutter siden, Simpson skrev: Ikke nok med det. De siterte Gjelsvik i at SE er et dårlig forbilde ," der hun sitter på sin nyopererte implantatrumpe fra Istanbul". Hvor skal dette ende? Eg har ikkje mulighet til å sjå, så håpar nokon kan posta høgdepunkt etterpå. 4
Simpson Skrevet 19. mars 2019 #11728 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, decker skrev: Eg har ikkje mulighet til å sjå, så håpar nokon kan posta høgdepunkt etterpå. Debatten er så hypet at den blir gjengitt ordrett i de fleste medier. Media lever av klikk. Håper bare programlederen greier å komme med noen spørsmål underveis som debattantene ikke vet om på forhånd. Gjelsvik er litt kontrollfrik og er god på hersketeknikker. Men jeg tror hun kan tilte om hun blir skikkelig provosert. Gjelsvik spiller nok på at hun kan øke sin tilhengerskare. Selvfølgelig SE også...., men hennes fans har kanskje lagt seg? Så på 4 stjerners middag at SE kjeder seg fort og gjesper åpenlyst. SE ble veldig tidlig trøtt av å måtte prate om annet enn seg selv. 6
Fragmentet Skrevet 19. mars 2019 #11729 Skrevet 19. mars 2019 (endret) 4 minutter siden, Simpson skrev: Debatten er så hypet at den blir gjengitt ordrett i de fleste medier. Media lever av klikk. Håper bare programlederen greier å komme med noen spørsmål underveis som debattantene ikke vet om på forhånd. Gjelsvik er litt kontrollfrik og er god på hersketeknikker. Men jeg tror hun kan tilte om hun blir skikkelig provosert. Gjelsvik spiller nok på at hun kan øke sin tilhengerskare. Selvfølgelig SE også...., men hennes fans har kanskje lagt seg? Så på 4 stjerners middag at SE kjeder seg fort og gjesper åpenlyst. SE ble veldig tidlig trøtt av å måtte prate om annet enn seg selv. Gjelsvik har vært gjennom en debatt før på nrk, hvis jeg husker riktig. Og dette er hennes oppfordring til debatt. Vet ikke hvordan det ligger an med Sophie, hun har ikke vært med i debatt før. Bare underholdning og rampelys? Endret 19. mars 2019 av Fragmentet Skriveleif (mobil)
Gjest trinet Skrevet 19. mars 2019 #11730 Skrevet 19. mars 2019 33 minutter siden, Justlooking skrev: Haken er vel det at hun er en veldig god venninne av SE. Da Linnea var knallhard mot Isabel Raad på grunn av plastiske operasjoner for noen år siden ble hun stadig avbildet med SE og omtalt som en meget god venninne av henne. Flere reagerte på hvordan LM lynsjet IR og aldri nevnte SE selv om de to gjorde mye av det samme. Hvor hardt vil Linnea gå ut mot sin egen venninne på direktesendt TV, klarer hun å se venninnen objektivt og tør hun kritisere henne? Skuff! Det visste jeg ikke. Håpet Linnea klarer å skille person og sak..
J.. Skrevet 19. mars 2019 #11731 Skrevet 19. mars 2019 "Som i historien med Keiserens nye klær, har Gjelsvik vært en av de første som har pekt ut det vi alle nå har et ansvar for å innse: Sophie Elise, og alle influensere forøvrig, har ikke klær på seg." https://www.dagbladet.no/kultur/sophie-elise-har-ikke-klaer-pa-seg/70891436 15
DianaV Skrevet 19. mars 2019 #11732 Skrevet 19. mars 2019 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24585216/kommentar-operert-i-hue-og-raeva-for-aa-fungere-ikke-posere 7
J.. Skrevet 19. mars 2019 #11733 Skrevet 19. mars 2019 2 minutter siden, DianaV skrev: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24585216/kommentar-operert-i-hue-og-raeva-for-aa-fungere-ikke-posere Jeg har akkurat samme arr som henne,og SÅNT liker jeg å se,fordi bildene hennes har en mening,tyngde,og HISTORIE. 8
xemiliex Skrevet 19. mars 2019 #11734 Skrevet 19. mars 2019 8 minutter siden, J.. skrev: https://www.dagbladet.no/kultur/sophie-elise-har-ikke-klaer-pa-seg/70891436 Dette. "Personen Sophie Elise, og produktet/merkevaren Sophie Elise. Disse to rollene er noe alle som gjør karriere av å gjøre seg selv, eller livet sitt til et produkt, innehar. (...) Problemet med at de innehar disse to rollene er at det er ekstremt vanskelig å kritisere disse produktene uten å være anklaget for personangrep eller å være «hater»." 20
Fragmentet Skrevet 19. mars 2019 #11735 Skrevet 19. mars 2019 Det er veldig herlig å se at den o-du-store-helllige-allmektige-influencer bobla slår sprekker. Å lese de siste artiklene føles som man kan puste og få troa igjen. 18
MiniMjau Skrevet 19. mars 2019 #11736 Skrevet 19. mars 2019 Og hvem møter i debatten? Personen? Eller bedriftseieren? 12
J.. Skrevet 19. mars 2019 #11737 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, MiniMjau skrev: Og hvem møter i debatten? Personen? Eller bedriftseieren? Det lurer neimen jeg på også. 6
DianaV Skrevet 19. mars 2019 #11738 Skrevet 19. mars 2019 (endret) 1 time siden, J.. skrev: Det lurer neimen jeg på også. Wild guess: den lett krenkede privatpersonen som virkelig ikke forstår hovedproblemet. Edit: aldri sjarmerende å kommentere seg selv, men tok jeg feil? Endret 19. mars 2019 av DianaV 23
J.. Skrevet 19. mars 2019 #11739 Skrevet 19. mars 2019 3 minutter siden, DianaV skrev: Wild guess: den lett krenkede privatpersonen som virkelig ikke forstår hovedproblemet. Jepp. Smell på noen liter med tårer og muligens en dramatisk exit fra settet. 7
Justlooking Skrevet 19. mars 2019 #11740 Skrevet 19. mars 2019 2 minutter siden, J.. skrev: Jepp. Smell på noen liter med tårer og muligens en dramatisk exit fra settet. Har aldri hørt podkast med Sophie Elise før men hørte denne. Det jeg lurer på; er hun så naiv som 24 åring etter åtte (?) år i bransjen og som drar inn fem mill i året og er mangemillionær - eller mener hun at det hun gjør ikke er kritikkverdig? 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå