Gjest trinet Skrevet 19. mars 2019 #11761 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, Simpson skrev: Debatten kunne ikke være mer skuffende. Kjempegevinst for blogger/influenserne som kapret norges mest sette debattprogram. Vi ble lurt . Enig!
enkefru Skrevet 19. mars 2019 #11762 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, Simpson skrev: Debatten kunne ikke være mer skuffende. Kjempegevinst for blogger/influenserne som kapret norges mest sette debattprogram. Vi ble lurt . Enig! 4
Kaputt Skrevet 19. mars 2019 #11764 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, Superblomst skrev: Ågud, dette er pute-tv. Derfor valgte jeg å hoppe bukk over det. Leser heller resonnementet her inne 😁 4
Populært innlegg Superblomst Skrevet 19. mars 2019 Populært innlegg #11765 Skrevet 19. mars 2019 (endret) Hun Helene Skjeggestad er jo helt på bærtur. Hun tenker at alle som leser blogger er som henne, men fakta er jo at det er barn/ungdom som leser og blir påvirket som er problemet! Endret 19. mars 2019 av Superblomst La til navn 64
TulleJenny Skrevet 19. mars 2019 #11767 Skrevet 19. mars 2019 2 minutter siden, Superblomst skrev: Hun journalisten er jo helt på bærtur. Hun tenker at alle som leser blogger er som henne, men fakta er jo at det er barn som leser og blir påvirket. Jaa!! Jeg har lyst å hoppe inn i TVen og si hva jeg mener om saken!! 16
Fragmentet Skrevet 19. mars 2019 #11768 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, TulleJenny skrev: Jaa!! Jeg har lyst å hoppe inn i TVen og si hva jeg mener om saken!! Jeg joiner! Altså, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jo, går og ser ut vinduet... nøff nøff 10
BeverTramp Skrevet 19. mars 2019 #11769 Skrevet 19. mars 2019 Hun der Helene Skjeggestad(?) er jo helt ute på bærtur. Hvorfor er hun der? Sjeldent jeg har sett noen fremstå så uintelligent på TV. SE sin fremtoning underbygger påstandene om hvor kynisk og manipulerende hun kan være. 47
enkefru Skrevet 19. mars 2019 #11770 Skrevet 19. mars 2019 3 minutter siden, Superblomst skrev: Hun journalisten er jo helt på bærtur. Hun tenker at alle som leser blogger er som henne, men fakta er jo at det er barn som leser og blir påvirket. Virker ikke som hun skjønner hva som skjer i det hele tatt. Bare for at SE legger seg flat og sier unnskyld, så er jo alt .... "greit" og "krigen" kan avlyses ...... as if 🙄 23
kvinneguide Skrevet 19. mars 2019 #11771 Skrevet 19. mars 2019 Det ville kanskje bli galt hvis hun stadig fikset på ting uten å fortelle om det også, hovedproblemet er vel at hun i det hele tatt er forbildet til mange unge jenter enten vi liker det eller ei. 4
Gjest nicecar Skrevet 19. mars 2019 #11773 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, Fragmentet skrev: Gjelsvik har vært gjennom en debatt før på nrk, hvis jeg husker riktig. Og dette er hennes oppfordring til debatt. Vet ikke hvordan det ligger an med Sophie, hun har ikke vært med i debatt før. Bare underholdning og rampelys? SE har tydeligvis tenkt lenge på hvordan hun vil fremstille seg selv på debatten, ved å en gang for alle stille opp med sitt naturlige hår (ingen extensions eller parykk), minst mulig sminke og en modest klesstil.. og jo, det uskyldige dådyrblikket for å sanke simpati. Dette er så ikke den typiske SE vi ser på serien, IG og blogg. Så hvis dette ikke er utspekulert fra hennes side så vet ikke jeg.
enkefru Skrevet 19. mars 2019 #11774 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, trinet skrev: Hun som kom inn nå! 👏🏻 Ja! Endelig et vettugt innlegg! 👏👏👏 12
Populært innlegg Spesialpedagog1 Skrevet 19. mars 2019 Populært innlegg #11775 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, Superblomst skrev: Hun journalisten er jo helt på bærtur. Hun tenker at alle som leser blogger er som henne, men fakta er jo at det er barn som leser og blir påvirket. Jeg blir helt satt ut av denne journalistens ignoranse. Altså, Aftenposten er en stor avis, hvordan kan hun da være så uvitende om influenceres påvirkningskraft? Fordi at aviser i større og større grad også lever av klikk? Dette var useriøse greier. Jeg undrer meg over at SE for ALLER FØRSTE GANG OG AKKURAT I DAG velger vise seg helt annerledes enn før både på sosiale medier og tv. Her skal det sankes empati fra voksne folk som ikke vet hvem hun er og ser henne på Debatten for første gang. Gud bedre for en ansvarsfraskrivelse. 53
Gjest no. 72 Skrevet 19. mars 2019 #11776 Skrevet 19. mars 2019 (endret) Dama fra Gullbarbien (fikk ikke med meg navnet) er god til å forstå skillet mellom privatperson og firma syns jeg. Det er et viktig skille, og veldig bra at hun er klar på det. Endret 19. mars 2019 av no. 72
Superblomst Skrevet 19. mars 2019 #11777 Skrevet 19. mars 2019 Og nå skal Kristin på hoggestubben, det er faktisk hennes skyld at sophie er nominert til gullbarbie 🙄🙄😁 11
Fragmentet Skrevet 19. mars 2019 #11778 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, nicecar skrev: SE har tydeligvis tenkt lenge på hvordan hun vil fremstille seg selv på debatten, ved å en gang for alle stille opp med sitt naturlige hår (ingen extensions eller parykk), minst mulig sminke og en modest klesstil.. og jo, det uskyldige dådyrblikket for å sanke simpati. Dette er så ikke den typiske SE vi ser på serien, IG og blogg. Så hvis dette ikke er utspekulert fra hennes side så vet ikke jeg. Det er nok et helt team bak Sophie Elise AS... 14
rundtfingern Skrevet 19. mars 2019 #11780 Skrevet 19. mars 2019 2 minutter siden, Peaky Blinders skrev: Dama fra Gullbarbien (fikk ikke med meg navnet) er god til å forstå skillet mellom privatperson og firma syns jeg. Det er et viktig skille, og veldig bra at hun er klar på det. SE som firma og privatperson er IKKE det samme! Jeg er så enig. Jeg blir forbanna når jeg hører SE sitte i podcasten sin og si at sitt AS er henne og det Kristin gjør er personangrep. Nei, det er det ikke! Hun kritiserer et firma, ikke personen. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå