Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Speilvegg
18 timer siden, Anna Nas skrev:

Ja, noen av de unge blir voldsomt påvirket, sier psykiater Finn Skårderud. De idealiserer forbildet sitt og tror på alt vedkommende sier. 

Jeg anbefaler alle å høre det han sier innledningsvis i denne videoen:

https://youtu.be/vq0_9GMfQmU

 

Og at Sophie Elise har skrevet under Sunn fornuft plakaten er jo helt ubegripelig.

Endret av Speilvegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens pod viser jo akkurat hvor lite SE forstår seg på sin egen bedrift og hva det vil si å være sitt eget produkt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
12 minutter siden, J.. skrev:

Dagens pod viser jo akkurat hvor lite SE forstår seg på sin egen bedrift og hva det vil si å være sitt eget produkt.

Var den verdt å høre på altså? Hørte 5-7 minutter og det var så gørrkjedelig at jeg bytta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør nesten vedde på at de siste dagenes «New Zealand-engasjement» kommer til å bli nevnt av Sofie i debatten i dag som argument for at «hun også gjør bra ting».

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, BethD skrev:

Var den verdt å høre på altså? Hørte 5-7 minutter og det var så gørrkjedelig at jeg bytta 

Hun og papsen er i full forsvarsmodus via pod mot Kristin.

Så ja,velger å høre alle unnskyldningene,fordi det er så latterlig dumt.

*Griner i podden også.. 🙄

Endret av J..
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 minutter siden, J.. skrev:

Hun og papsen er i full forsvarsmodus vis pod mot Kristin.

Så ja,velger å høre alle unnskyldningene,fordi det er så latterlig dumt.

*Griner i podden også.. 🙄

Ja det var egentlig det jeg håpte på at det var så da må jeg nesten høre den 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BethD skrev:

Ja det var egentlig det jeg håpte på at det var så da må jeg nesten høre den 🤣

Hahaha ja!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
14 minutter siden, J.. skrev:

Hun og papsen er i full forsvarsmodus via pod mot Kristin.

Så ja,velger å høre alle unnskyldningene,fordi det er så latterlig dumt.

*Griner i podden også.. 🙄

Hun sparte vel de siste tårene til podden vet du😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på podcasten og tror hun vil komme ekstremt dårlig ut av debatten i kveld, hun inntar fortsatt offerrollen og skriver fra seg ansvar, som er de 2 tingene hun sier hun ikke prøver å gjøre. Hun bruker halve podcasten til å snakke om «bedriften Sophie Elise» som «egentlig ikke er noen bedrift, er bare hun og pappaen hennes» osv og at å kritisere «bedriften» hennes er å kritisere henne som person.

Og Linnea Myhre la ut story om at hun ikke får være med på debatten fordi de er redde for at noen (Sophie Elise) kommer til å trekke seg.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, K91 skrev:

Hørte på podcasten og tror hun vil komme ekstremt dårlig ut av debatten i kveld, hun inntar fortsatt offerrollen og skriver fra seg ansvar, som er de 2 tingene hun sier hun ikke prøver å gjøre. Hun bruker halve podcasten til å snakke om «bedriften Sophie Elise» som «egentlig ikke er noen bedrift, er bare hun og pappaen hennes» osv og at å kritisere «bedriften» hennes er å kritisere henne som person.

Og Linnea Myhre la ut story om at hun ikke får være med på debatten fordi de er redde for at noen (Sophie Elise) kommer til å trekke seg.

Ler.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
32 minutter siden, J.. skrev:

Hun og papsen er i full forsvarsmodus via pod mot Kristin.

Så ja,velger å høre alle unnskyldningene,fordi det er så latterlig dumt.

*Griner i podden også.. 🙄

Hvor ligger podcasten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte 10 min av podcasten før jeg måtte slå av. Det er same old same old, stakkars meg, lei meg etter skolen, mobba på skolen, bla bla bla. Sorry SE, det funker ikke lengre! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sannhet skrev:

Det er taktikken hennes for å" vinne tilbake leserne" igjen. Hun har et eksempel på det her:

https://sophieelise.blogg.no/1413127332_12102014.html

Nettopp på grunn av dette innlegge og tidligere innrømmelser rundt «hvor smart og kalkulert hun er på bloggen», er det ekstremt latterlig å høre det som blir sagt i dagens episode av poden. Plutselig påstår Sofie + far at overhode ingenting er planlagt eller kynisk med bloggen, Sofie er bare spontan og tenker seg ikke om. Hvis hun skal begynne å tenke seg om så «rakner bloggen» for da kan hun ikke skrive om ting hun tenker her og nå. Som om hun kun tenker på operasjoner og komplekser. Det er så lett å gjennomskue hvordan de endrer narrativ etter opinionens kritikk av dem. Sofie heiser seilet etter hvor vinden blåser, problemet hennes er at hun seiler på Internett og Internett glemmer aldri. 

At hun og far har bestemt seg for at Sophie Elise AS og privatpersonen Sofie er en og samme ting sier litt om refleksjonsnivået. Jeg skjønner at de kan oppleve det sånn, men for alle andre som ikke er «på innsiden», så kjenner vi ikke Sofie. Vi har kun tilgang til det som blir lagt ut på some. Sofie har et AS som hun har valgt å kalle opp etter sitt eget alter ego. Når Sofie er eier av Sophie Elise AS så er det selvfølgelig Sofie som må håndtere kritikken av Sophie Elise AS, men det gjør hun på vegne av ASet. Akkurat som Bjørn Kjos fikk kritikk for Dubai-styret, til tross for at det ikke er han personlig som styrer alt av reklamekampanjer. Han er likevel ansvarlig for ASet sitt.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, hulillerunde skrev:

Klarte 10 min av podcasten før jeg måtte slå av. Det er same old same old, stakkars meg, lei meg etter skolen, mobba på skolen, bla bla bla. Sorry SE, det funker ikke lengre! 

Lurer på hvor saklig og konstruktivt den debatten vil bli... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinet

Jo SE det er et problem at du stadig legger ut bilder av rumpa de! Har hørt på podcasten nå.. hun forstår jo ingenting 🤷🏼‍♀️

Endret av trinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
6 minutter siden, trinet skrev:

Jo SE det er et problem at du stadig legger ut bilder av rompa de! Har hørt på podcasten nå.. hun forstår jo ingenting 🤷🏼‍♀️

Hun ønsker sikkert ikke å forstå heller, mye bedre å sette seg i offerrollen. For hva skal hun legge ut bilde av hvis hun ikke kan legge ut bilder av plastikkrumpa og katteansiktet? Hun har da tross alt brukt masse penger på å ikke ligne seg selv lenger 🙄

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Fragmentet skrev:

Lurer på hvor saklig og konstruktivt den debatten vil bli... 

Klarer liksom ikke se at SE vil klare å holde seg saklig og konstruktiv. Ser heller for meg at hun går rett til angrep og nekter å se andre sider av saken

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...