Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sarah93 skrev (4 timer siden):

Men det blir jo i hvert fall ikke bedre av å dele og forevige det her. Ville slettet egentlig. 

Kan gjerne slette. Men dette har jo SE selv delt? Og tipper det har noen flere visninger, enn i en tråd på KG...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snikksnakker skrev (11 timer siden):

Kan gjerne slette. Men dette har jo SE selv delt? Og tipper det har noen flere visninger, enn i en tråd på KG...

Jo, men er det ikke delt flyktig på Snapchat? Jeg synes ikke det er bra at hun deler det, men ikke at det videredeles heller. Om det er problematisk for personvernet til barnet bør det jo nettopp ikke spres videre, selv om hun delte først og hennes deling er «verre». 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sarah93 skrev (På 10.6.2026 den 11.49):

Jo, men er det ikke delt flyktig på Snapchat? Jeg synes ikke det er bra at hun deler det, men ikke at det videredeles heller. Om det er problematisk for personvernet til barnet bør det jo nettopp ikke spres videre, selv om hun delte først og hennes deling er «verre». 

Nei, hun har lagret det i spotlight. Sammen med meste av informasjonen om sønnen, som hvilken barnehage han går på, når han spiser, når han sover, når han er med dagmamma osv.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Sinccis skrev (2 timer siden):

Nei, hun har lagret det i spotlight. Sammen med meste av informasjonen om sønnen, som hvilken barnehage han går på, når han spiser, når han sover, når han er med dagmamma osv.

Helt forferdelig, det som beskrives at hun gjør er alvorlig omsorgssvikt!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det som har vært litt fascinerende rundt henne, er at det i veldig lang tid, helt inntil nylig ikke var greit å kritisere henne. Selv legitim kritikk ble sett på som hat. Men nå har vel alle skjønt at det ikke er mangel på ting å kritisere henne for 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun og Nora sitter på balkongen og røyker sigaretter … Er det virkelig kult? 

• Liker 7
Skrevet
Pust skrev (59 minutter siden):

Er det mest åpenbare og grusomt unaturlige forsøket på å provosere jeg har sett på lenge :skratte:

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Vilde78 skrev (2 timer siden):

Er det mest åpenbare og grusomt unaturlige forsøket på å provosere jeg har sett på lenge :skratte:

Ja tenkte samme 🤣 

• Liker 1
Skrevet
Vilde78 skrev (7 timer siden):

Dét pluss stilen fikk dem begge til å se 40+ ut 😅

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Overthinking skrev (På 6.6.2026 den 15.34):

IMG_6035.thumb.jpeg.067ef8d81f8c6c05b3b2e58d59bdaa27.jpeg

Det er ikke sjans i havet at den rumpen ikke har implantater enda. 

Den som tror noe annet er veldig naiv. Hun har ikke kropp for å ha en sånn rumpe. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

De fleste kler den rumpa de har.  Er sjelden jeg har sett en rumpe og tenkt at den ikke har passet.  Men med BBL ser det på grensen til creepy ut.  Som om de konstant går med hofte og rumpeprotese, slik en ville sett på film når de skal overdrive noe ved kroppen til noe.    Har sett det mange ganger på stranden i utlandet, du kan spotte de flere hundre meter unna. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

VG har i dag en sak ifb. SEs uttalelser (i egne SoMe) om sitt eget fravær fra sønnen. Der uttaler en psykolog (på generelt grunnlag) følgende:

Sitat

Peker på alvorlige konsekvenser

Små barn, særlig frem til barnet er to år, klarer ikke å forstå at en person kan returnere selv om man bare er fraværende en liten stund, forklarer professoren. 

I denne perioden er barnet i en fase der stressystemet justeres og hjernen vokser «enormt», sier Berg-Nielsen. 

– Hvis et barn opplever mye uforutsigbarhet og utskiftning i denne perioden kan barnet over tid bli ganske stresset. Det har effekt på hjernestrukturen og det biologiske stressystemet og kan ha livslange konsekvenser, sier professoren.

SE ville ikke gi kommentarer til saken.

Selv om media i alt for liten grad er kritiske til influensere, så synes jeg vi ser en liten dreining i at de sørger for noe mer nyanse. Det er bra.

Les hele saken her: https://www.tv2.no/underholdning/sophie-elise-nok-er-nok/18929862/

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 18
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Stjertmeis skrev (5 timer siden):

VG har i dag en sak ifb. SEs uttalelser (i egne SoMe) om sitt eget fravær fra sønnen. Der uttaler en psykolog (på generelt grunnlag) følgende:

SE ville ikke gi kommentarer til saken.

Selv om media i alt for liten grad er kritiske til influensere, så synes jeg vi ser en liten dreining i at de sørger for noe mer nyanse. Det er bra.

Les hele saken her: https://www.tv2.no/underholdning/sophie-elise-nok-er-nok/18929862/

Små barn blir ikke bare stresset av det, de utvikler ofte tilknytningsvansker. Hvis man ikke vet hva det innebærer eller kan føre til senere i livet, er det enkelt å finne masse forskning som beskriver dette. 

Jeg finner det smått utrolig at SE har Hedvig Montgomery som terapeut, og om dette ikke er et tema i samtalene deres. Montgomery er ekspert på barn og barns utvikling. 

Skrevet
Era Vulgaris skrev (27 minutter siden):

Små barn blir ikke bare stresset av det, de utvikler ofte tilknytningsvansker. Hvis man ikke vet hva det innebærer eller kan føre til senere i livet, er det enkelt å finne masse forskning som beskriver dette. 

Jeg finner det smått utrolig at SE har Hedvig Montgomery som terapeut, og om dette ikke er et tema i samtalene deres. Montgomery er ekspert på barn og barns utvikling. 

Mener hun har sluttet hos henne nå. Fikk hun litt motstand der tro? 

• Liker 3
  • Nyttig 17
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Mener hun har sluttet hos henne nå. Fikk hun litt motstand der tro? 

Ok, det har jeg ikke fått med meg. Godt mulig det ble noen samtaler hun ikke satte så stor pris på…

SE har jo tidligere uttalt at terapi er bortkastet for hennes del, da hun er smartere enn alle terapeuter og lurer dem. Snakk om å ikke forstå bæra av hensikten med terapi. 

Skrevet
Pust skrev (På 11.6.2026 den 14.52):

Kanskje det er "Fjortis-Juni" ...

• Liker 7
Skrevet (endret)

Får håpe at kona til denne gifte mannen er komfortabel med at SE sitter på nakken hans som en fjortis. Hun er så oppmerksomhetssyk at det grenser til det glade vanvidd. 

IMG_6086.jpeg

Endret av Allo
  • Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
Allo skrev (1 time siden):

Får håpe at kona til denne gifte mannen er komfortabel med at SE sitter på nakken hans som en fjortis. Hun er så oppmerksomhetssyk at det grenser til det glade vanvidd. 

IMG_6086.jpeg

Det er da mannens ansvar å vite egne grenser,ikke SE eller andre kvinner han møter.

Hvorfor er du engang sikker på at han er gift med en kvinne?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (11 timer siden):

Det er da mannens ansvar å vite egne grenser,ikke SE eller andre kvinner han møter.

Hvorfor er du engang sikker på at han er gift med en kvinne?

Selvsagt har mannen et ansvar, har overhodet ikke nevnt noe annet, det samme har SE, når man ser han har en giftering på fingeren så setter du deg ikke oppå nakken hans. Om han er homo eller ikke, blir for dumt. Jeg gidder ikke diskutere det med deg. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...