Solstråle1 Skrevet i går, 06:18 #49701 Skrevet i går, 06:18 Scoop skrev (På 28.5.2026 den 21.06): Ut på middag med far, selvfølgelig kledd i tynn hvit genser der niplene ikke kunne være mer synlig. Stakkars mann. Stakkars mann? Han er vel bare ute og lufter resultatet av oppdragelsen han har gitt. 3 2
Scoop Skrevet i går, 07:49 #49702 Skrevet i går, 07:49 Solstråle1 skrev (1 time siden): Stakkars mann? Han er vel bare ute og lufter resultatet av oppdragelsen han har gitt. Interessant at flere her er så sikker på at faren er enig i og beundrer absolutt alt hun gjør, bare fordi han jobber i firmaet hennes og forsvarte henne i Debatten. Men selvfølgelig, for alt jeg vet er han stolt av å gå rundt med datteren kledd sånn.
Solstråle1 Skrevet i går, 08:10 #49703 Skrevet i går, 08:10 Scoop skrev (20 minutter siden): Interessant at flere her er så sikker på at faren er enig i og beundrer absolutt alt hun gjør, bare fordi han jobber i firmaet hennes og forsvarte henne i Debatten. Men selvfølgelig, for alt jeg vet er han stolt av å gå rundt med datteren kledd sånn. Jeg har da ikke med ett ord antydet at han er enig i og beundrer alt hun gjør.
Scoop Skrevet i går, 08:25 #49704 Skrevet i går, 08:25 Solstråle1 skrev (14 minutter siden): Jeg har da ikke med ett ord antydet at han er enig i og beundrer alt hun gjør. Så hva sier du? Alt man gjør er et resultat av foreldrenes oppdragelse? 2
Isild Skrevet i går, 14:33 #49706 Skrevet i går, 14:33 Solstråle1 skrev (8 timer siden): Stakkars mann? Han er vel bare ute og lufter resultatet av oppdragelsen han har gitt. Nettopp. De tillot at Sofie satt på rommet som tenåring mørkebrun av melatoninbruk, platinablondt løshår, sokker i bh-n og tung sminke. Hun laget blogg, hadde det ikke bra og ble ekstremt selvopptatt. Etterhvert ble hun mer kjent og sponsede artikler fyllte visstnok opp et skap der hjemme. De alle ble med på å ta bilder av henne og fremme det hele. Antageligvis så hadde hun trengt at noen dro henne ut av den bobla den gangen. Da faren dukket opp på debatten fikk iallefall jeg bekreftet det jeg har mistenkt, at han ikke forstår særlig mye. Han forsto f.eks ikke kritikken hun da sto i i forhold til å nok en gang "selge inn" komplekser til andre. "Hun deler jo bare litt om livet sitt" sa han husker jeg, og resten av forsvarsranten hans var direkte idiotisk og naiv. Han har skapt henne til det hun har blitt. Moren vet jeg ikke noe om, men hun bor jo der hun også. 7 5
Annah Skrevet i går, 16:20 #49707 Skrevet i går, 16:20 Sarah93 skrev (På 29.5.2026 den 17.41): Hvor ser dere dette? Finner det ikke på Instagram. Snapchat. Kikka innom der fordi hun kom opp på utforsk. Alt er jo seksualisert. Til og med bøker hun anbefaler mens hun står i bokhandelen. 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå