Palmemor Skrevet 20. mai #49641 Skrevet 20. mai Missy1 skrev (57 minutter siden): Flytte til Spania en måned, det blir sikkert stas. Blir det spansk nanny da eller? 🤓 Blir vel ikke med ungen tenker jeg 9
Zenhouse Skrevet 20. mai #49642 Skrevet 20. mai Sk57 skrev (9 timer siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-blir-programleder-for-love-island-norge/s/5-95-3047352 Forstår ikke helt hvorfor det står at det er hennes første programlederrolle? Var hun ikke det på God Kveld Norge en liten stund da? 2 4
Tough cookie Skrevet 21. mai #49643 Skrevet 21. mai Snikksnakker skrev (På 19.5.2026 den 22.01): hun minn̈er litt om Angelica Huston🥰 my favourite actor AH er født med dette utseendet, ikke operert seg til det 6 2
Frisk Frosk Skrevet 21. mai #49644 Skrevet 21. mai Det burde vært straffbart av norske medier å støtte selvskading på dette nivået! 9 3
Huttetutt Skrevet 21. mai #49645 Skrevet 21. mai Nå bør kirurgene si stopp! Øynene er jo snart loddrett på dama! 13 5
Hedy Lamarr Skrevet 21. mai #49646 Skrevet 21. mai Palmemor skrev (22 timer siden): Blir vel ikke med ungen tenker jeg Stemmer det. Hun fikk spørsmålet på God Morgen Norge i dag (nest siste halvtime, tror jeg), og da sa hun at han skulle jo i barnehagen og ellers skulle ungens far passe ham. Men planen var at han skulle komme på besøk en og annen langhelg. I seg selv ikke noe galt i det, foreldre, enten de er mor eller far, må kunne ta seg jobb hvor de må reise bort for en stund. Her er det vel heller totalen av hennes fravær som blir voldsom. For øvrig et skikkelig cringe intervju, hvor Morten Hegseth framsto som SE’s fanboy nummer én, så stappfull av grenseløs beundring at det hadde blitt latterlig uansett hvem han skrøt av, og hun satt der som en plastavatar av seg selv. 22 1 4
Missy1 Skrevet 21. mai #49647 Skrevet 21. mai Kan ikke ha med sønnen fordi han har innkjøring i barnehagen 🙄 altså innkjøringen skjer når barnet begynner i barnehagen, altså de kunne utsatt oppstart. Og det er ikke skole, han går ikke glipp av noe eller får dårlig karakter av å begynne i barnehagen en senere dato enn når barnehagen åpner etter ferien. så rare unnskyldninger hun kommer med, samtidig som det lyser av henne at hun gleder seg til å leve livet som om hun aldri hadde fått barn. «Om dette blir en fast jobb og jeg skal hit neste år, da håper jeg han er med meg». Hun må ikke tro det blir lettere å være mamma når de blir eldre, utfordringene bare endrer på seg. Forholdet hennes til sønnen er så overfladisk 9 17
Nooni Skrevet 21. mai #49648 Skrevet 21. mai (endret) SE klager over at hun er sliten og det har jeg ikke vanskelig for å forstå. Jeg tror nemlig hun ser at klikkene går nedover, at følgerne hennes blir færre og færre og hun merker dette på inntekten. Jeg tror hun vet at det skal mye til for at hun skal kunne klare å beholde livsstilen i veldig mange år fremover. Hun har nådd alderen hvor hun ikke lengre er relevant for sin egen aldersgruppe. De har gått videre med barn, familie og utdannelse og har fokus på helt andre ting, de yngre er opptatte av å være naturlige, de drikker mindre og trener mer. Hun ikke klarer å få ordentlig innpass i de feltene som omhandler alt det hun velger å engasjere seg i en (som regel) kortere periode og fordi hun ikke har utdannelse eller er reflektert nok. Hun klarer heller ikke å delta i samfunnsdebatten på en troverdig måte. Når media erfarer at vi ikke lengre klikker på hva SE sier, vil de også slutte å spørre henne. Klikk er den eneste verdien hun bidrar med. Hun tåler ikke motstand og vet ikke lengre hvem hun er. Jeg skjønner godt at man kan miste nattesøvnen av det og en utrygg fremtid. Så my guess er at snap sakte men sikkert blir faset ut til fordel for OF. Endret 21. mai av Nooni 14 6
Korsihalsen Skrevet 21. mai #49649 Skrevet 21. mai Djungelvrål skrev (På 15.5.2026 den 19.03): Var det ikke samme i både dåp også. Samme visa om igjen. Hvem f. bryr seg. Hørt om fylledåp en gang, og det var på bygda i Innlandet. 2 1
Korsihalsen Skrevet 21. mai #49650 Skrevet 21. mai Fullfører nok ikke det heller, blir vel syk sikkert. 5 3
J.. Skrevet 22. mai #49651 Skrevet 22. mai Nooni skrev (11 timer siden): Så my guess er at snap sakte men sikkert blir faset ut til fordel for OF. Hun er en av influenserne som ikke lever av SC,ikke engang utnytter det til sitt fulle mtp følgertall,så her blingser du.. Forøvrig har hun andre merkevarer og jobber å stå på hvis influenser jobben i seg selv skulle dø ut. Hun har vært et kjent og etablert navn i over 10 år,så denne "hun ender på OF!" ranten er en gammel og kjedelig gjentagelse,som virker å være mer ett bittert ønske fra enkelte enn hva som kommer til å skje i fremtiden for henne. 2
Minimeg1234 Skrevet 22. mai #49652 Skrevet 22. mai J.. skrev (12 minutter siden): Hun er en av influenserne som ikke lever av SC,ikke engang utnytter det til sitt fulle mtp følgertall,så her blingser du.. Forøvrig har hun andre merkevarer og jobber å stå på hvis influenser jobben i seg selv skulle dø ut. Hun har vært et kjent og etablert navn i over 10 år,så denne "hun ender på OF!" ranten er en gammel og kjedelig gjentagelse,som virker å være mer ett bittert ønske fra enkelte enn hva som kommer til å skje i fremtiden for henne. Hva er SC? Sofie Elise er vel en av de influenserne som har vært fornuftig ved å invistere endel av pengene etter som jeg har forstått. Jeg tror hun klarer seg godt selvom titterne blir færre . Hun har jo en enorm erfaring og teft med det hun har gjort i 10 år som andre vil ønske å dra nytte av. 1
Cookie123 Skrevet 22. mai #49653 Skrevet 22. mai Minimeg1234 skrev (1 time siden): Hva er SC? SnapChat..... 😉 1
Nooni Skrevet 22. mai #49654 Skrevet 22. mai J.. skrev (2 timer siden): Hun er en av influenserne som ikke lever av SC,ikke engang utnytter det til sitt fulle mtp følgertall,så her blingser du.. Forøvrig har hun andre merkevarer og jobber å stå på hvis influenser jobben i seg selv skulle dø ut. Hun har vært et kjent og etablert navn i over 10 år,så denne "hun ender på OF!" ranten er en gammel og kjedelig gjentagelse,som virker å være mer ett bittert ønske fra enkelte enn hva som kommer til å skje i fremtiden for henne. Fortsetter klikkene å synke vil hun heller ikke kunne leve av merkevarene fordi de vil ikke knytte hennes ansikt og kropp på produktene. Hun representerer ikke lenge den unge jenta mange kunne sympatisere seg med Ei heller representerer hun den voksne kvinnen som er opptatt av alt annet enn overflatiske ting. Hun har kun et marked og det er det markedet hun antyder på mange, mange bilder. 9 3
Minimeg1234 Skrevet 22. mai #49655 Skrevet 22. mai Cookie123 skrev (17 minutter siden): SnapChat..... 😉 😂 Takk♥️ Nå følte jeg meg ivertfall gammel når jeg ikke visste at man brukte den forkortelsen 🥴 3 1
Beyblade Skrevet 23. mai #49656 Skrevet 23. mai Missy1 skrev (På 21.5.2026 den 18.56): Kan ikke ha med sønnen fordi han har innkjøring i barnehagen 🙄 altså innkjøringen skjer når barnet begynner i barnehagen, altså de kunne utsatt oppstart. Og det er ikke skole, han går ikke glipp av noe eller får dårlig karakter av å begynne i barnehagen en senere dato enn når barnehagen åpner etter ferien. så rare unnskyldninger hun kommer med, samtidig som det lyser av henne at hun gleder seg til å leve livet som om hun aldri hadde fått barn. «Om dette blir en fast jobb og jeg skal hit neste år, da håper jeg han er med meg». Hun må ikke tro det blir lettere å være mamma når de blir eldre, utfordringene bare endrer på seg. Forholdet hennes til sønnen er så overfladisk Enig, det handler om totalen. Hun har holdt på sånn helt siden barnet ble født. Kjærestetid, lesetid, kafétid, egentid, selvpleietid, venninnetid… listen er endeløs, og det er ganske åpenbart at hun helst vil ha minst mulig tid med barnet. Og som du sier: Det blir ikke enklere når barnet blir eldre. Skolen krever oppfølging, struktur og tilstedeværelse. Slik det ser ut nå, ender han nok opp med å bo hos far i ukedagene og bare være hos mor en helg innimellom. Mange fedre har det jo sånn, så det føles nesten «diskriminerende» å kritisere SE for å gjøre det samme. Å få barn var ikke for henne, og kanskje er det like greit at det blir slik. 17 3
Isild Skrevet 23. mai #49657 Skrevet 23. mai Ser en del bilder av SE og Nora sammen i forbindelse med Girls of Oslo. Jeg husker jeg tenkte for noen år siden at SE tok den oppsiktsvekkende operasjonen rundt øynene for å "twinne" med Nora - og oppnå hennes mandelformede øyne. Når man ser de nå, så er det ganske merkelig, Nora har valgt å bli lysblond og ser naturlig og flott ut. SE har valgt en mørkhåret periode - og ser stiv og overoperert ut. Det er ikke å kritisere utseendet, men kommentere resultatet. Hun ser ut som hun er 15 år eldre enn N og har forsøkt å operere seg yngre. Det er nok ikke lenge før hun blir blond igjen og "endelig er jeg meg selv igjen". 12 1
Gjest Era Vulgaris Skrevet 23. mai #49658 Skrevet 23. mai Beyblade skrev (1 time siden): Enig, det handler om totalen. Hun har holdt på sånn helt siden barnet ble født. Kjærestetid, lesetid, kafétid, egentid, selvpleietid, venninnetid… listen er endeløs, og det er ganske åpenbart at hun helst vil ha minst mulig tid med barnet. Og som du sier: Det blir ikke enklere når barnet blir eldre. Skolen krever oppfølging, struktur og tilstedeværelse. Slik det ser ut nå, ender han nok opp med å bo hos far i ukedagene og bare være hos mor en helg innimellom. Mange fedre har det jo sånn, så det føles nesten «diskriminerende» å kritisere SE for å gjøre det samme. Å få barn var ikke for henne, og kanskje er det like greit at det blir slik. For lenge siden sa SE at den dagen hun opplevde å ikke føle seg relevant lenger, kunne hun bare få barn for å oppnå oppmerksomhet igjen. Det gjorde hun, men hun forstod nok ikke at dette barnet ikke er det samme som å skaffe seg en hund man bare kan sette vekk når det blir for mye. Dette barnet er et menneske, et individ du er ansvarlig for i minst 18 år, og det trenger så utrolig mye mer enn hva hun er i stand til, eller ønsker å gi, et annet menneske. I SEs verden kan det kun eksistere ett midtpunkt, og det er henne selv. Jeg uttrykte dyp bekymring da hun annonserte graviditeten, og dessverre fikk jeg rett i mine antakelser. Det er usigelig trist å se neglekt for åpen scene, og at hun attpåtil tjener penger på å vise hvordan man ikke skal være mor.
Scoop Skrevet 23. mai #49659 Skrevet 23. mai Det har faktisk aldri falt meg inn at foreldrene skal få gave på barnets bursdag, at man skal skrive om seg selv og ikke babyen i babyboka, at man som foreldre skal gå ut og feste når barnet fyller år. Kunne heller ikke engang vurdert å reise til utlandet i 1-2 måneder uten barnet. Vet ikke om en eneste venn eller familiemedlem som kunne gjort det heller. Meget spesielt menneske, og meget spesiell omgangskrets. 23 7
Miominoen Skrevet 23. mai #49660 Skrevet 23. mai Isild skrev (2 timer siden): Ser en del bilder av SE og Nora sammen i forbindelse med Girls of Oslo. Jeg husker jeg tenkte for noen år siden at SE tok den oppsiktsvekkende operasjonen rundt øynene for å "twinne" med Nora - og oppnå hennes mandelformede øyne. Når man ser de nå, så er det ganske merkelig, Nora har valgt å bli lysblond og ser naturlig og flott ut. SE har valgt en mørkhåret periode - og ser stiv og overoperert ut. Det er ikke å kritisere utseendet, men kommentere resultatet. Hun ser ut som hun er 15 år eldre enn N og har forsøkt å operere seg yngre. Det er nok ikke lenge før hun blir blond igjen og "endelig er jeg meg selv igjen". NH ser "naturlig ut"?, Tuller du? Nei dessverre, det gjør hun ikke. Hun har gått influenser fella og tatt unødvendige inngrep. Som fillers i hake og lepper 17 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå