Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Scoop skrev (2 timer siden):

Det har faktisk aldri falt meg inn at foreldrene skal få gave på barnets bursdag, at man skal skrive om seg selv og ikke babyen i babyboka, at man som foreldre skal gå ut og feste når barnet fyller år. Kunne heller ikke engang vurdert å reise til utlandet i 1-2 måneder uten barnet. Vet ikke om en eneste venn eller familiemedlem som kunne gjort det heller.

Meget spesielt menneske, og meget spesiell omgangskrets.

Barnet er kun en accessorie, laget for innholdsskaping på sosiale medier. Det er jo så tragisk som det går an. Stakkars lille gutt. 

• Liker 7
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (5 timer siden):

Ser en del bilder av SE og Nora sammen i forbindelse med Girls of Oslo. Jeg husker jeg tenkte for noen år siden at SE tok den oppsiktsvekkende operasjonen rundt øynene for å "twinne"  med Nora - og oppnå hennes mandelformede øyne. 

Når man ser de nå, så er det ganske merkelig, Nora har valgt å bli lysblond og ser naturlig og flott ut. SE har valgt en mørkhåret periode - og ser stiv og overoperert ut. Det er ikke å kritisere utseendet, men kommentere resultatet. Hun ser ut som hun er 15 år eldre enn N og har forsøkt å operere seg yngre. 

Det er nok ikke lenge før hun blir blond igjen og "endelig er jeg meg selv igjen". 

Syns du på ekte Nora ser naturlig ut?! Wow…

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Cami9 skrev (3 minutter siden):

Syns du på ekte Nora ser naturlig ut?! Wow…

I forhold til SE? Ja det syns jeg. Det er selvsagt fillers, botox, fake negler, pmu bryn og du verden der også. Men den massive kirurgien har hun holdt seg unna så vidt jeg vet iallefall. 

• Liker 3
Skrevet

Noen som har prøvd den nye misten hennes? Jeg har bestillt.jeg liker de andre mistene,hun er flink på lukt.

Skrevet
Tears in heaven skrev (12 timer siden):

Noen som har prøvd den nye misten hennes? Jeg har bestillt.jeg liker de andre mistene,hun er flink på lukt.

Smak og behag sikkert, men hun er ikke særlig flink på lukt, nei.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
massi skrev (40 minutter siden):

Smak og behag sikkert, men hun er ikke særlig flink på lukt, nei.

Da er vi enige om å være uenig

• Liker 1
Skrevet (endret)
Gjest Klaveret skrev (På 22.12.2015 den 22.00):

Siste innlegget Sophie Elise har skrevet ("Jeg ser ut som et annet menneske") er i mine øyne komisk, men også veldig misvisende for de unge jentene som ser og tror de kan få en slik forandring med bare årene til hjelp. Hun legger ut et bilde fra hun var fjorten og ett fra nåtiden og er overrasket over hvor mye hun har forandret seg! Hallo, jenta har operert nesen, pumpet lepper og kinnben full av hva det nå enn er, i tillegg til botox og jeg vet ikke hva. Hun ser bra ut, men det er jo så skrekkelig mye fake. Er det slike forbilder vi vil ha?

Er dessverre realiteten vi lever i, og poenget med personlighet drunker når en omgir seg med folk som i år 2010 hadde vært sperret inne på sykehuset i 20 år (som jeg vet spesifikt navn til og spesifikk plass til, og som er en kusine) som har behov å si alt en tenker og  føler å tenker på gaten (seriøst, det finnes ikke psykratri i Norge lengre) - det som er normalt er å gi seg ut for noe som faktisk er verre, enn folk som har vært sperret inne på psykriatisk avdeling i veldig lang tid.

For meg er det, i lys av atferd til enkelte, ikke rart at folk ser opp til ideealer som utseende og at en gir blaffen i personlighet og atferd - at en gir blaffen i om en er autist, ADHD, og whatever.

Endret av viriam
  • Liker 1
Skrevet
Zenhouse skrev (7 timer siden):

Det er MYE som er grenseløst med denne dama. Ikke bare linken over her.

Hva med dette bildet ?

Æ visste ikke at puppan va så synlige . Jo DET visste du og det er gjort med overlegg !

Du er blåst i topplokket SE 

Screenshot_20260527_004549_Chrome.jpg

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (10 timer siden):

Hva med dette bildet ?

Æ visste ikke at puppan va så synlige . Jo DET visste du og det er gjort med overlegg !

Tror nok SE er smartere enn mange tror. Og hun vet hva som genererer penger.

Selv om jeg liker kosmetikken og parfyme mistene,er jeg ikke tilhenger av henne utover det.Men  dum er ikke den dama.

• Liker 1
Skrevet
Tears in heaven skrev (20 timer siden):

Da er vi enige om å være uenig

det at hun fra en katalog velger ut, og kanskje til en viss grad tilpasser, dufter som er ment til å være enkle og lettlikte, gjør henne ikke god på duft. Kjendisparfymer og -produkter for øvrig er laget for å selge – ikke for å tale til connoisseurene.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
massi skrev (1 time siden):

det at hun fra en katalog velger ut, og kanskje til en viss grad tilpasser, dufter som er ment til å være enkle og lettlikte, gjør henne ikke god på duft. Kjendisparfymer og -produkter for øvrig er laget for å selge – ikke for å tale til connoisseurene.

Er det noen som fortsatt tror at influencere uten utdannelse i noe designer og produserer noe som helst selv?

Sophie Elise AS tillater Elle Basic å bruke varemerket hennes på allerede ferdigproduserte, generiske White label produkter mens SE AS markedsfører det. 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Gjest Xstrella
Skrevet

En ting er sikkert. Menn klarer ikke å være sammen med slike selvopptatte berter som SE. For en liten stund ja, men menn får ikke noe ut av et forhold der damen kun skal se bra ut. De trenger mer enn pent utseende. SE blir aldri fornøyd og lykkelig med seg selv eller andre. Da hadde hun tatt seg av sønnen sin og skrudd av mobilen. Media må slutte å gi oppmerksomhet til slike strevere. For det er en sykdom. Håper alle unge klarer å se at dette ikke er normalt. 

Skrevet (endret)
massi skrev (3 timer siden):

Jeg spurte kun om noen har prøvd den nye marsmellow misten.som sagt lukt er individuelt og jeg liker mistene hennes.jeg er ikke intrisert i å diskutere fram og tilbake.vi er uenige og da lar vi den ligge.så håper jeg noen som har prøvd den,kan dele sin erfaring 😊

Endret av Tears in heaven
  • Nyttig 2
Skrevet
Tears in heaven skrev (2 timer siden):

Jeg spurte kun om noen har prøvd den nye marsmellow misten.som sagt lukt er individuelt og jeg liker mistene hennes.jeg er ikke intrisert i å diskutere fram og tilbake.vi er uenige og da lar vi den ligge.så håper jeg noen som har prøvd den,kan dele sin erfaring 😊

Vita? HM? Andre butikker?

Jeg antar at flesteparten her i denne tråden ikke er så positivt innstilt til SE sine produkter, men det er lov å håpe🙂

• Liker 5
Skrevet
Tears in heaven skrev (3 timer siden):

Tror nok SE er smartere enn mange tror. Og hun vet hva som genererer penger.

Selv om jeg liker kosmetikken og parfyme mistene,er jeg ikke tilhenger av henne utover det.Men  dum er ikke den dama.

Hun er smart nok til å være den influenseren hun har vært.

Utover det viser hun gang på gang at klok er hun ikke i nærheten av å være! Faktisk viser hun dessverre at hun tar mindre og mindre kloke valg.

Som influenser har hun vært priviligert, men viser at hun ikke har klokheten til å forvalte sin posisjon for det beste for henne selv, sitt barn eller andre. For hun har et ansvar også for andre når hun velger å drive business på å påvirke andre mennesker. Hun er "smart" nok til å gjøre det hun får oppmerksomhet av, hun er (iflg. henne selv) kynisk nok for å gjøre det hun mener trengs for å manipulere folks oppfatning av henne. Så kan det diskuteres hvor smart det egentlig er å stadig kjøre seg selv og egen merkevare mer og mindre i grøfta, ikke sitte igjen med noe annet enn provokasjoner for å få oppmerksomhet... når man er over 30 år, uten utdannelse å falle tilbake på og har ansvar for et barn, mens hun selv har selvskadet seg i årevis ved å bruke millioner på unødvendige, risikofylte kosmetiske inngrep som man vet på sikt vil påføre henne større problemer.

Hvor smart hun egentlig er, det kan diskuteres ut fra hva man legger i det å være smart. Men klok har hun aldri vist at hun er, ikke på noen av sine bedriftskanaler eller medieopptredener i hvert fall.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Tears in heaven skrev (2 timer siden):

Da er du både i feil tråd og feil underforum. Du får sikkert "bedre" svar i "velvære, hudpleie og kosmetikk". 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia3 skrev (14 timer siden):

Hva med dette bildet ?

Denne opptredenen hennes var bare nok et patetisk eksempel på hvor kynisk og bevisst hun er når det gjelder å få oppmerksomhet.

Vi vet jo alle både at hun tidligere etter sterk, berettiget kritikk valgte å stille i Debatten med uvanlig lite sminke for henne å være, uten extensions i håret og med et konservativt "uskyldig" antrekk. På vgtv senere innrømmet hun med et fornøyd smil at den opptredenen var det mest kyniske og kalkulerte hun har gjort.

Etter det har vi sett at hun tok egen kynisme ekstra langt da hun for 2-3 år siden fulgte sin egen, tidligere publiserte strategi i bok bokform (2016?) om at hvis bedriften gikk til h*lvete, så var det bare å få barn, for man kan alltids tjene millioner på å få barn som influenser. Kynismen har absolutt ingen grenser når det kommer til hva hun velger å gjøre...

Før og etter barnet ble født har hun aktivt brukt barnet i barnearbeid, for å tjene penger selv. 

Dette siste puppestuntet hennes går inn i samme mønster. Ved første blikk ser hun langt mer "uskyldig" ut, sminke, hår og antrekk var nøye utvalgt for å gi dette inntrykket. Men når hun visste at kameraene var rettet på henne, så måtte hun bare flashe puppene sine med å "fikse håret", mens hun selv forsøker å spille på en uskyld hun ikke har vist noe av siden hun begynte å blogge på jenterommet hjemme.

Det at media fortsetter å gi henne millionreklame, og også hyrer henne inn på tv-produksjoner, det viser at norske medier er like kyniske. Norske medier velger bevisst å støtte opp og muliggjøre utstrakt selvskading som SSI har drevet med over år. Og norsk presse støtter også direkte og indirekte den massive barneeksponeringen og den kommersielle utnyttelsen av hennes barn.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

Over ett hundre tusen norske kroner på søvnnanny??? Shit pommfritt

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...