Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nv

Endret av Hatsumomo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er et tema. Ser på det som helt uproblematisk å servere gjestene ett glass bobler. Vi gjør det, vår familie gjør det og våre omgangsvenner gjør det. Barnebursdag, dåp, 17 mai, julaften, nyttårsaften og om det er middag med venner eller familie. Uansett, ikke et problem

• Liker 6
Skrevet
Elidaa skrev (17 timer siden):

Så på TikTok nå et klipp i fra Girls of Oslo. Hun snakker om at hun hater å gå i bikini, for hun føler hun ser ut som en dverg med en stor rumpe (eller noe lignende).

Altså, jeg tror hun har mye usikkerhet angående kropp, utseende. Det sier jo seg selv, men samtidig.. hadde hun hatet å gå i bikini, så hadde hun vel ikke postet sååå mange bilder av seg selv i det?! Det gir jo ikke mening?

Og det kommenterte Anikken eller Nora også. Virker ikke som Sophie er så godt likt ,   Nora og hun sender spydigheter til hverandre. Sophie er sær dame. 

• Liker 2
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Klump skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor det er et tema. Ser på det som helt uproblematisk å servere gjestene ett glass bobler. Vi gjør det, vår familie gjør det og våre omgangsvenner gjør det. Barnebursdag, dåp, 17 mai, julaften, nyttårsaften og om det er middag med venner eller familie. Uansett, ikke et problem

Nå er kanskje ikke du influenser med mange hundretusen følgere heller. Det hele er et stunt fra henne for å holde seg relevant i media. Hun elsker å provosere, det øker interessen omkring henne. Hun har ikke så mye annet interessant å komme med lenger, så da får en kjøre på med litt rage bait. Og media hopper på. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Spanky skrev (På 9.5.2026 den 15.34):

Den minner om karnevalskjoler som ungene kan kjøpe i lekebutikken, tenkte jeg da jeg så den. Trist at den skal være spesiallaget til henne, men om det er sånn hun ønsket den, så må vel kjolemaker bare gjøre det. 

Jeg tenkte også karnevalkjole man kjøper på lekebutikk 😄

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Romilo skrev (På 8.5.2026 den 22.59):

Åjoda, dere finner nok alltids noe å hate for, som igjen gir henne følgere 🫶🏻

Hadde hun oppført seg, ville hun ikke vært så lite likt. Du bruker hate, wtf, liksom. 

• Liker 3
Skrevet
mao1 skrev (25 minutter siden):

IMG_3895.jpeg

Her ser hun ut som en billig bimbo. Når hun og Nora er sammen så ser man tydelig at Nora også blir bimbo. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Er det ikke helt helt sykt at assistenten flyttet etter henne, kopierer alt, og nå har operert bryst til samme kirurg til og med? Altså det er så sykt at det mangler sidestykke. Assistenten er jo helt blåst… 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet
Sk57 skrev (4 timer siden):

Hahaha. Fikk meg en god latter. Utrolig godt beskrevet. 
«Her satt kvinner i flere generasjoner (og noen menn) med bulende, blanke panner og kinn som svulmet og glinset. Leppene var glossy og overdimensjonerte. Hadde de ramlet mot vinduet ville de blitt hengende fast med sugekoppmunnen sin. Øyenvippene var pålimte og av plast, og de var tydeligvis tunge, for når de blunket, ble det et skeivt og sløvt slow-mo-blunk.»

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Allo skrev (9 minutter siden):

Hadde hun oppført seg, ville hun ikke vært så lite likt. Du bruker hate, wtf, liksom. 

Allo skrev (7 minutter siden):

Her ser hun ut som en billig bimbo. Når hun og Nora er sammen så ser man tydelig at Nora også blir bimbo. 

…poenget skriver seg selv 

Skrevet
ForumMaria skrev (12 minutter siden):

Er det ikke helt helt sykt at assistenten flyttet etter henne, kopierer alt, og nå har operert bryst til samme kirurg til og med? Altså det er så sykt at det mangler sidestykke. Assistenten er jo helt blåst… 

Og SE har nektet i alle år at hun ikke påvirker unge mennesker. Hun er en parodi av seg selv. 

• Liker 8
Skrevet
Klump skrev (På 10.5.2026 den 14.04):

.. Og dere er i likhet med SE profesjonelle påvirkere med 600 000 følgere, og overlater barna med nannies for å dra ut på rotbløyte-fest etter barnebursdagsselskapene?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Allo skrev (16 timer siden):

Og SE har nektet i alle år at hun ikke påvirker unge mennesker. Hun er en parodi av seg selv. 

Assistenten er en voksen kvinne som tar egne valg,ikke en skjør tenåring..

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (46 minutter siden):

Assistenten er en voksen kvinne som tar egne valg,ikke en skjør tenåring..

Og det at «en voksen kvinne som tar egne valg» lar seg påvirke, underbygger vel poenget ganske greit

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Nå IV behandling etter fest for å «kurere» dehydrering og se freshere ut. Hvordan skal dette ende egentlig? Og forresten så trodde jeg at hun hadde sluttet å drikke? Jeg gir opp verden og spesielt «influensere» !!

• Liker 11
Skrevet
Sh999 skrev (42 minutter siden):

Nå IV behandling etter fest for å «kurere» dehydrering og se freshere ut. Hvordan skal dette ende egentlig? Og forresten så trodde jeg at hun hadde sluttet å drikke? Jeg gir opp verden og spesielt «influensere» !!

Å få væske intravanøst er ganske ekstra,men det er også ufarlig..

Hun var avholds mens hun var sammen med K,som begynner å bli noen år siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...