Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Adhd diagnose ja.. de jeg kjenner med adhd har ikke sjans til å sette seg ned å lese en bok uten ritalin iallefall. Merkelig

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SE er ekspert på å komme med uttalelser hun vet vil skape debatt.  "Kake til de små og bobler til de voksne ".

All reklame er god reklame dessverre.  Dette er hun proff på. 

• Liker 7
Skrevet
Sinccis skrev (1 time siden):

Sønnens bursdag på Snapchat: alkoholservering til de voksne på festen, så fortsette kvelden ute på byen. 🙃

Oppmerksomhetbehovet har ingen grenser.

Så usmakelig. Hun gir inntrykk av at det er dette er det hun ønsker barnet skal få vite om hvordan hun var som mor når barnet blir voksent.

Det er som å se et togkrasj i sakte kino, hvor krasjen kommer stadig nærmere.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Cami9 skrev (På 25.3.2026 den 18.13):

Fantastisk forbilde for sønnen sin…. Hun burde vært behandlet for det syke oppmerksomhetsbehovet sitt - og den syke trangen etter å være «sexy». 

Hun prøver så hardt at hun til tider ser psykotisk/gæren ut med de oppsperrede øynene, gapinga og det  som hører til…

Man kan være sexy naturlig, og med klær også.

IMG_3132.png

Oj..Nei så trist. Nå ser man virkelig resultatet etter og ha begynt å operere seg som 18 åring.... Hun vil bare se verre ut jo eldre hun blir. Til slutt helt  "katte" ansikt. Jeg er absolutt ikke i mot ta en ansikt operasjon når du er  50- 60 år , det kan fort bli greit resultat, men å begynne når du er 18 år er helt hinsidig. Da ser du eldre ut på sikt dessverre og helt kunstig.

• Liker 13
Skrevet
Shavasa skrev (1 time siden):

Adhd diagnose ja.. de jeg kjenner med adhd har ikke sjans til å sette seg ned å lese en bok uten ritalin iallefall. Merkelig

Det stemmer ikke at man ikke kan lese bøker hvis man har adhd… mitt barn fikk adhd-diagnose på barneskolen. Hen elsker å lese bøker. Er ikke i tvil om at hen har riktid diagnose. Alle med adhd er forskjellige.

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Ikkepeiling skrev (9 minutter siden):

Det stemmer ikke at man ikke kan lese bøker hvis man har adhd… mitt barn fikk adhd-diagnose på barneskolen. Hen elsker å lese bøker. Er ikke i tvil om at hen har riktid diagnose. Alle med adhd er forskjellige.

Jeg har adhd og lærte meg selv å lese som 4 åring. Det går på interesse. 

jeg tror derimot Sofie sin interesse for bøker er ganske overfladisk. Hun påstår at hun har så tett tidsskjema, men har tid til å lese flere bøker i uka. Hun har vel selv også sagt at hun skumleser. Virker for meg at hun leser deler av bøker for å forstå nok kontekst til å kunne skrive/snakke litt om de  

selv kan jeg pløye igjennom en del bøker i en travel hverdag, men da på lydbok så jeg kan få gjort andre ting samtidig. 

• Liker 9
  • Nyttig 12
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Sinccis skrev (13 timer siden):

Sønnens bursdag på Snapchat: alkoholservering til de voksne på festen, så fortsette kvelden ute på byen. 🙃

Ingen burde være forundret over det, de hadde jo full voksenfest på dåpsdagen også. Og barnevakt til dåpsbarnet. Trist som f**n. 

Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Ingen burde være forundret over det, de hadde jo full voksenfest på dåpsdagen også. Og barnevakt til dåpsbarnet. Trist som f**n. 

Og ett-årsdagen med gårdsbesøk som ble avlyst, og som mamma og pappa heller feiret på restaurant, mens bursdagsbarnet var hjemme med barnevakt. De «feiret å ha vært foreldre i ett år» eller noe, heller enn å feire at sønnen _ble_ ett år. Narsissisme for viderekommende

• Liker 33
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvis hun reellt ønsker seg en OF-konto er det bare å starte en, uten å kokketere rundt det til stadighet.

Når hun har blitt gammel vil hun likevel seksualisere seg fra alle vinkler - hvem tror at hun vil eldes med glede og verdighet uten enda flere operasjoner, injeksjoner og alt annet nytt som dukker opp med årene? Jeg har ingen tro på at hun velger å bli grå, tantete og rynkete som oss andre når hun er blitt vant til å fikse på alt siden før hun ble gammel nok.

Når hun feirer barnets fødselsdag, feirer hun seg selv - ikke barnet. Blir spennende å se om hun blir mer mamma-aktig når barnet er gammel nok til å huske sine bursdager og vil gjøre bursdagsting som sine jevnaldrende. Det er barnets dag, ikke mammaens.

Jeg fatter ikke at hun får fortsette med å normalisere alt som ikke er normalt, og attpåtil får taletid i media. Et forbilde av dette kaliberet er ikke et forbilde i det hele tatt.

• Liker 13
  • Nyttig 14
Skrevet
Reverend skrev (3 timer siden):

Hvis hun reellt ønsker seg en OF-konto er det bare å starte en, uten å kokketere rundt det til stadighet.

Hadde hun ønsket å starte en OF konto,hadde hun gjort det for lengst.

At enkelte lar seg irritere over at hun poster "dristig" innhold på vanlige plattformer er ens eget problem..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

At enkelte lar seg irritere over at hun poster "dristig" innhold på vanlige plattformer er ens eget problem..

Nei, det er et samfunnsproblem. For inn i all denne seksualiteten som hun hele tiden skal trekke frem, så blander hun også inn eget, forsvarsløse, ikke samtykkekompetente barn og utsetter dette barnet for risiko, ikke bare nå, men også langt inn i barnets voksenliv. 

Barn har rett til et privatliv, barn har rett på å ikke utnyttes til barnearbeid, barn har rett på å ikke utnyttes kommersielt. Barn har rett på å ikke bli eksponert på samme kanaler som spiller så heftig på sex som det bedriftseier Sofie Steen Isachsen og Sophie Elise AS gjør. Barn har rett til å bli skjermet for helsefarlig innhold, ikke gjøres til en del av det, slik SSI gjør når hun stadig fronter egen selvskading via kirurgiske, risikable operasjoner og injeksjoner.

• Liker 7
  • Nyttig 12
Skrevet

Bursdagshilsen til sønnen på insta som i grunnen bare handler om henne selv 😵‍💫

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Ikkepeiling skrev (På 30.4.2026 den 22.51):

Ja. Man må finne noe som interesserer.

Skrevet
Poly skrev (10 timer siden):

Bursdagshilsen til sønnen på insta som i grunnen bare handler om henne selv 😵‍💫

KUN OM HENNE 😭🙈

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (16 timer siden):

Hadde hun ønsket å starte en OF konto,hadde hun gjort det for lengst.

Tror du har misforstått hva jeg skrev.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Oppløftende å lese en kronikk av en 18-åring med langt mer vett og omsorg for barn enn hva influensere som Sofie Steen Isachsen, aka Sophie Elise, innehar:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/barn-ma-ikke-bli-content-for-sine-influenserforeldre/o/5-95-3012835

I kronikken er det også link til en fransk undersøkelse som viser at 50 % av alle bilder på pedofile nettverk stammer fra bilder som barnas foreldre selv har lagt ut på nett...

• Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet
RedBull91 skrev (55 minutter siden):

Neida. Hun visste ikke at puppene viste så tydelig....🙃🤪

https://tv.vg.no/video/363349/puppeglipp-visste-ikke-at-det-var-sa-synlig

Hun passer på å understreke ganske ofte at alt hun poster er så impulsivt, nå har hun jo også fått denne diagnosen som underbygger hennes «impulsive og konsekvens-manglende» posting.  Litt artig da at når de andre i Girls of Oslo skulle beskrive hverandres røde og grønne flagg , så beskrev Gine Margrethe Qvale SE slik : Rødt flagg: strateg, grønt flagg: strateg. (klipp fra TikTok) 

Tenker det stemmer 100 %. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Era Vulgaris skrev (45 minutter siden):

Fullstendig latterlig, hun hadde gått naken overalt hvis det var mulig. Og dette er vel en gammel sak? Eller har hun gjort det samme en gang til, og fått mer oppmerksomhet for det? 

Var på vg i går. Men mulig de bare reposter for klikk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...