Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
solsikke90 skrev (13 timer siden):

Veldig bra skrevet, og jeg er helt enig med deg. Blir også lei meg av å se at hun er ute hele dagen, intervjuer med champagne etterfulgt av psykolog, og så fest hos annijor, før hun kommer hjem til sønnen sin som antagelig har vært med nanny hele dagen. 

Så enig. Og sånne dager virker det å være flest av. Meg, meg, meg. Får helt vondt av hvor langt nede på prioriteringslista sønnen hennes er. I tillegg prøver hun å legge det på en «moderne familie». En moderne familie betyr ikke at barnet ditt tilbringer mest tid i barnehagen og med nanny mens mor er ute på alt av egentid, om hun tror det. Det er ikke vanskelig å skjønne hvor lite hun tilbringer tid med han, det er bare å se det hun legger ut og legge sammen 1+1. Hun lever livet sitt som hun fortsatt er 25 og uten barn.. bare trist å være vitne til.. 

• Liker 16
  • Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så tydelig at sønnen tilbringer mest tid med nanny. Hun er der til og med når mor er med sønnen. I forrige uke la hun ut et bilde der de satt å spise is etter barnehagen. Sofie, nanny og sønnen i midten. Sønnen hadde kroppen rettet mot nanny. Tilfeldig kan man tenke. Men slike tegn er det flere av 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)

Ganske sykt hvor mye hun påvirker assistenten sin Mina. Jeg fulgte henne en stund på snap, men sluttet ganske fort da det ble så tydelig hvor mye som blir kopiert fra Sophie. Det er ikke bare småting heller, alt fra væremåte og samme interesser (de som går inn å se skjønner hva jeg mener). Rett før jeg avfulgte vurderte hun også å operere nesa, og nå skal hun også operere inn silikon? Altså whaaat 

Må bare nevne hvor lite sexy det er å ikke ha en egen personlighet og hele tiden kopiere andre rundt seg. 

Endret av Lille harepus
  • Liker 12
  • Nyttig 17
Skrevet
Lille harepus skrev (3 timer siden):

Ganske sykt hvor mye hun påvirker assistenten sin Mina. Jeg fulgte henne en stund på snap, men sluttet ganske fort da det ble så tydelig hvor mye som blir kopiert fra Sophie. Det er ikke bare småting heller, alt fra væremåte og samme interesser (de som går inn å se skjønner hva jeg mener). Rett før jeg avfulgte vurderte hun også å operere nesa, og nå skal hun også operere inn silikon? Altså whaaat 

Må bare nevne hvor lite sexy det er å ikke ha en egen personlighet og hele tiden kopiere andre rundt seg. 

Helt enig med deg. Det er bare kjempetrist å se assistenten sin endring. Hun blir copycat, samtidig er/var hun nydelig og mye mer naturlig enn Sophie. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Smilesen skrev (43 minutter siden):

Helt enig med deg. Det er bare kjempetrist å se assistenten sin endring. Hun blir copycat, samtidig er/var hun nydelig og mye mer naturlig enn Sophie. 

Ja sant. Hvis hun ødelegger sin naturlige skjønnhet nå så er det gjort… 

• Liker 2
Skrevet

HVORFOR klarer ikke dette menneske på over 30 år å ta bilder eller filme seg selv uten å dra opp genser for å vise magen og puppene? 

så i dag hun la ut på snap i ett ganske vanlig men i og for seg pent joggedressantrekk. Ingenting å si på det. Men så ødelegger hun hele greia med å dra opp overdelen for å vise magen og puppene??? jeg bare forstår ikke. 

konteksten var at hun har trent, har urinveisinfeksjon og pms. Ja, og at sønnen har bursdag i morgen.

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er noe forstyrrende over hele SE synes jeg. Fælt å si det men ja.. den snapen når hun etterligner Britney Spears for eksempel. Og hun legger bare ut «kom å ta meg» bilder uansett setting. Hun henger igjen i tenårene enda. Mye som har gått galt der.. 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet
pinklizzard skrev (2 minutter siden):

HVORFOR klarer ikke dette menneske på over 30 år å ta bilder eller filme seg selv uten å dra opp genser for å vise magen og puppene? 

så i dag hun la ut på snap i ett ganske vanlig men i og for seg pent joggedressantrekk. Ingenting å si på det. Men så ødelegger hun hele greia med å dra opp overdelen for å vise magen og puppene??? jeg bare forstår ikke. 

konteksten var at hun har trent, har urinveisinfeksjon og pms. Ja, og at sønnen har bursdag i morgen.

Så omtenksomt og kjærlig av mor å eksponere sitt lille barns bursdag samtidig som hun legger ut om egen urinveisinfeksjon og pms...

Det blir bare mer og mer egoisitisk og selvopptatt av henne, og hun fremstiller seg selv mer og mer sykelig.

Omsorgssvikten blir bare tydeligere og tydeligere i måten hun eksponerer sitt barn for å få oppmerksomhet selv og tjene penger.

Influenserbransjens Vixen Award burde aktivt gått ut mot alle influensere som utnytter barn slik altfor mange av disse influenserne gjør. De burde også tatt aktiv avstand fra influensere som er så usunne og farlige påvirkere som det bl.a. Sofie Steen Isachsen og Caroline Berg Eriksen m.fl. er!

Vixen selv skriver: "VIXEN har som mål å dele ut pris til personer som er gode forbilder, best innen ulike nisjer og kategorier, og/eller er innovative og utvikler faget videre." https://www.vixen.no/

Hva er gode forbilder? De som jukser, bryter norsk lov regelmessig, fronter selvskading i form av helt unødvendige kosmetiske injeksjoner og kirugiske inngrep? De som påvirker andre til å få dårlig selvbilde, ved å bruke massive mengder filter, poseringer osv. for å fremstille seg som noe de ikke er?

Oppi all denne galskapen til Sophie Elise AS sitter et barn som norske myndigheter mener ikke skal beskyttes. Vi gir beskyttelse til en rekke andre i samfunnet. Men barn av influensere er i praksis rettighetsløse, utsettes for risiko av foreldrene, utnyttes av foreldrene, må vokse opp med å drive konstant og kontinuerlig barnearbeid. Det siste er ironisk all den tid Norge pøser penger inn i humanitært arbeid (som vi bør) for å stoppe barnearbeid andre steder i verden. Mens barnearbeidet som skjer helt åpenlyst og systematisert i forretningsvirksomheter i Norge, nei, det vil ikke politikerne i Norge røre, den må få fortsette... 

• Liker 13
  • Nyttig 11
Skrevet
Sh999 skrev (1 time siden):

Det er noe forstyrrende over hele SE synes jeg. Fælt å si det men ja.. den snapen når hun etterligner Britney Spears for eksempel. Og hun legger bare ut «kom å ta meg» bilder uansett setting. Hun henger igjen i tenårene enda. Mye som har gått galt der.. 

Enig. Og jeg synes det er så utrolig kleint av henne å sitte og synge til gamle låter i bilen og prøve å være deilig. Det blir så tydelig hvor usikker hun er på seg selv når hun gjør det. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Kort video som like gjerne kunne handlet om SE (likhetene er ville) og det er skremmende å høre hvordan det kan gå når man åpenbart sliter med ting man ikke kringkaster sammen med alle de andre påståtte diagnosene man påstår Å "lide" av. Dette er SE om 5-10 år, om ikke tidligere. Tragisk. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Sofie: skal slutte å eksponere sønnen min 

også Sofie: bruker sønnen i photoshoot for Laley 

(for ikke snakke om hvor mye hun eksponerer hans liv og rutiner ellers også)

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg må bare si at jeg blir oppriktig lei meg av å se på SE sin snap, det virker som hun har mistet seg selv fullstendig, om hun i det hele tatt har visst hvem hun egentlig er🤷🏻‍♀️ hun klarer ikke å ta en eneste snap uten å spille på sex eller posere og fremstår så rar og unaturlig , til og med når sønnen er med poserer hun og gjør seg til. Jeg syns det er helt tragisk å se på og synes oppriktig synd i henne og sønnen. Håper ikke hun ender opp som norges svar på Britney Spears. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
Eva88 skrev (1 time siden):

Jeg må bare si at jeg blir oppriktig lei meg av å se på SE sin snap, det virker som hun har mistet seg selv fullstendig, om hun i det hele tatt har visst hvem hun egentlig er🤷🏻‍♀️ hun klarer ikke å ta en eneste snap uten å spille på sex eller posere og fremstår så rar og unaturlig , til og med når sønnen er med poserer hun og gjør seg til. Jeg syns det er helt tragisk å se på og synes oppriktig synd i henne og sønnen. Håper ikke hun ender opp som norges svar på Britney Spears. 

Mer sannsynlig at hun ender opp som Katie Price. Allerede godt på vei. Britney prøvde forøvrig å unngå media. SE gjør det helt motsatte. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Trodde ikke hu skulle være med i Girls of Oslo mer jeg 😅

• Liker 1
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Trodde ikke hu skulle være med i Girls of Oslo mer jeg 😅

Litt OT, men jeg skjønner ikke hvorfor det heter Girls of Oslo. Alle deltakerne er voksne damer. 

Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Litt OT, men jeg skjønner ikke hvorfor det heter Girls of Oslo. Alle deltakerne er voksne damer. 

I tillegg ķommer de fleste ikke fra Oslo heller. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Linazer skrev (41 minutter siden):

I tillegg ķommer de fleste ikke fra Oslo heller. 

Det er sant, men noen av dem bor vel der, i det minste. 

Skrevet
Era Vulgaris skrev (16 timer siden):

Jeg har ikke sett serien. Men fremstilles de som venner eller har jeg misforstått konseptet? Bare stusset da jeg leste intervju med Anniken Jørgensen ang «mas» fra omgivelsene om det å få barn. Da sa hun : «Jeg har ingen venninner som har barn» 

Ergo regner hun ikke SE som sin venninne. Som sagt bare stusset litt over det. Men det er vel en veldig «staget» serie. 

• Liker 8
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Zenhouse skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke sett serien. Men fremstilles de som venner eller har jeg misforstått konseptet? Bare stusset da jeg leste intervju med Anniken Jørgensen ang «mas» fra omgivelsene om det å få barn. Da sa hun : «Jeg har ingen venninner som har barn» 

Ergo regner hun ikke SE som sin venninne. Som sagt bare stusset litt over det. Men det er vel en veldig «staget» serie. 

Aner ikke, jeg ser aldri på reality, og i hvert fall ikke noe hvor influensere er deltakere. Men du har sannsynligvis rett i at det er staget, og at de ikke akkurat er venner noen av dem. 

Skrevet

Sønnens bursdag på Snapchat: alkoholservering til de voksne på festen, så fortsette kvelden ute på byen. 🙃

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...