Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ikke positivt da å ikke ha lappen. Belaster ikke miljøet på samme måte. Kommer seg rundt ved å gå, sykle eller bruke kollektivt. 

Heia miljøet! (Eller så var det ikke så viktig allikevel kanskje..)

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var innom SE på snap. Hadde ikke hun fjernet rumpeimlantatene? Er det innlegg i bodysuiten hennes eller har jeg drømt at hun fjernet implantatene? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (13 minutter siden):

Var innom SE på snap. Hadde ikke hun fjernet rumpeimlantatene? Er det innlegg i bodysuiten hennes eller har jeg drømt at hun fjernet implantatene? 

Du har ikke drømt det - hun sa at hun fjernet implantatene (men selvfølgelig gjorde hun ikke det, det visste jeg på forhånd ar hun ikke kom til å gjøre, og det er veldig tydelig for alle som har øyne de kan se med)

• Liker 18
  • Nyttig 2
Gjest nope23
Skrevet

Applaus til Inamoor som snakker om at SE reklamerer for pulver og annet dritt 👏👏 Hun snakker om det på snap☺️

Skrevet

Hun har jo sikkert fjernet de gamle implantatene. Det må man vel gjøre for å kunne sette inn nye. 🙃 Og da er hun jo "ærlig" når hun sier at hun opererte bort (de forrige) implantatene. Bare at hun unnlater å si at hun i samme slengen opererte inn nye, litt mindre.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene for bildebruk.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Måne Rampelyset skrev (3 timer siden):

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene for bildebruk.

Måne, admin. 

Siden når (og hvorfor i all verden) ble det forbudt å poste skjermbilder av offentlig story?!?!??

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Prøvde å sende inn tips til Forbrukertilsynet på dette, men linken funket ikke?! Kan umulig være innenfor markedsføringsloven å reklamere for/anbefale laser, som er et kirgurgisk inngrep??! Er ikke hun også medeier av klinikken hun bruker?

IMG_3297.jpeg

Endret av mao1
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
mao1 skrev (15 minutter siden):

Kan umulig være innenfor markedsføringsloven å reklamere for/anbefale laser, som er et kirgurgisk inngrep??!

Laser er da vel ikke et kirurgisk inngrep??

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
baremeg007 skrev (1 time siden):

Siden når (og hvorfor i all verden) ble det forbudt å poste skjermbilder av offentlig story?!?!??

Jeg hadde sikkert glemt å skrive hvor bildet var hentet fra. 

• Liker 1
Skrevet
mao1 skrev (39 minutter siden):

Prøvde å sende inn tips til Forbrukertilsynet på dette, men linken funket ikke?! Kan umulig være innenfor markedsføringsloven å reklamere for/anbefale laser, som er et kirgurgisk inngrep??! Er ikke hun også medeier av klinikken hun bruker?

IMG_3297.jpeg

Hun er ikke helsepersonell, ergo kan hun ikke annonsere for sterke lasere.

Dessuten er dette markedsføring som spiller på å oppnå et uoppnåelig resultat - siden hun selv på bildet allerede har utført ekstremt mange kosmetiske inngrep og injeksjoner og andre behandlinger på ansiktet og huden der. I tillegg bruker hun filter.

Det regnes som ekstre alvorlig når slikt annonseres for på kanaler som også har mindreårige som følgere.

Meld henne til Helsetilsynet!

Det er jo bare to år siden sist hun drev ulovlig reklame for medikamenter, lege og klinikk (da hun påstod hun gikk på tabletter for å få tykkere hår, tabletter som dessuten er ulovlig for leger å skrive ut til ammende mødre, hun selv påstod at hun ammet på den tiden).

• Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet
mao1 skrev (11 timer siden):

IMG_3297.jpeg

Laser er ikke kirurgi.

• Liker 2
Skrevet

«Jeg liker ikke alkohol, og drikker aldri» som hun stadig påberoper seg. Med en gang hun glemmer sin egen løgn:

IMG_0355.jpeg

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg vet ikke helt, men er det flere enn meg som faktisk blir litt nedstemt av å se hva influensere (flest) legger ut? De virker så livstrøtte, gretne, uinteresserte og gledesløse - og SE er en av de aller, aller verste. Ingen ting er bra nok, selvskrytet virker mer som et patetisk forsøk på å overtale seg selv om at de er bra nok, og man aner at de kjeder seg noe grenseløst i de øyeblikkene de ikke får oppmerksomhet fra publikum. Jeg klarer ikke finne noe som helst inspirerende hos de største kontoene, absolutt ingenting er noe jeg helt ærlig kan relatere til - fordi influenserne ser ut til å kjede vettet av seg der de prøver å posere riktig mens de pusher noen produkter de later til å direkte mislike eller egentlig dr*ter langt i. Til og med alle lettlestbøkene som influenseren «elsker», virker å være et uendelig slit, og megavillaer i Spania og Dubai gjør heller ikke livet bedre, det er bare det samme jabbet om ingenting, om igjen og om igjen. 
På en annen side … Kanskje er jeg bare lei av at de ligner hverandre når det har gått en stund, at personligheten blir borte i posering og makeup og kosmetiske inngrep.

Forresten, har dere sett den norske filmen «Den stygge stesøsteren»? Jeg fikk helt vondt av henne og assosierte bare til dagens influensere.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet

Litt ironisk at hun skriver på Snap at sønnen må snakke ordentlig til andre og ikke sutre med stemmen. Det hun beskriver der, er jo egentlig noe man lett kan kjenne igjen hos henne selv. Hun sutrer jo hele tiden, og det er alltid synd i henne. Energien hennes oppleves ikke som særlig god for de rundt henne. Det virker som de vennene hun har går på nåler rundt henne for å unngå å si noe feil. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Lille harepus skrev (4 minutter siden):

Litt ironisk at hun skriver på Snap at sønnen må snakke ordentlig til andre og ikke sutre med stemmen. Det hun beskriver der, er jo egentlig noe man lett kan kjenne igjen hos henne selv. Hun sutrer jo hele tiden, og det er alltid synd i henne. Energien hennes oppleves ikke som særlig god for de rundt henne. Det virker som de vennene hun har går på nåler rundt henne for å unngå å si noe feil. 

Hun burde lese seg opp som mor - eller snakke med erfarne mødre. Alle barn har en «sutreperiode» og i den perioden er de for små til å forstå at man ikke kan være «sutrete».

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Pust skrev (1 minutt siden):

Hun burde lese seg opp som mor - eller snakke med erfarne mødre. Alle barn har en «sutreperiode» og i den perioden er de for små til å forstå at man ikke kan være «sutrete».

Ja helt sant. Skal ikke være noe problem for henne å vite bedre, psykologen hennes er jo Hedvig Montgomery i tillegg 

• Liker 14
Skrevet

Nei nei… nå leter media virkelig etter noe å skrive om. Det var aldri noen som kommenterte dette. SE skrev det som en kommentar på at hun kanskje kunne fått en typisk slik kommentar av noen. Det skjedde aldri. 

IMG_3581.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Vaiana skrev (13 timer siden):

Nei nei… nå leter media virkelig etter noe å skrive om. Det var aldri noen som kommenterte dette. SE skrev det som en kommentar på at hun kanskje kunne fått en typisk slik kommentar av noen. Det skjedde aldri. 

IMG_3581.jpeg

Nei, hun skrev først at en dame hadde gitt henne tilsnakk i garderoben for å være vulgært kledd.

• Nyttig 1
Skrevet
Pust skrev (På 23.4.2026 den 21.21):

Jeg vet ikke helt, men er det flere enn meg som faktisk blir litt nedstemt av å se hva influensere (flest) legger ut? De virker så livstrøtte, gretne, uinteresserte og gledesløse - og SE er en av de aller, aller verste. Ingen ting er bra nok, selvskrytet virker mer som et patetisk forsøk på å overtale seg selv om at de er bra nok, og man aner at de kjeder seg noe grenseløst i de øyeblikkene de ikke får oppmerksomhet fra publikum. Jeg klarer ikke finne noe som helst inspirerende hos de største kontoene, absolutt ingenting er noe jeg helt ærlig kan relatere til - fordi influenserne ser ut til å kjede vettet av seg der de prøver å posere riktig mens de pusher noen produkter de later til å direkte mislike eller egentlig dr*ter langt i. Til og med alle lettlestbøkene som influenseren «elsker», virker å være et uendelig slit, og megavillaer i Spania og Dubai gjør heller ikke livet bedre, det er bare det samme jabbet om ingenting, om igjen og om igjen. 
På en annen side … Kanskje er jeg bare lei av at de ligner hverandre når det har gått en stund, at personligheten blir borte i posering og makeup og kosmetiske inngrep.

Forresten, har dere sett den norske filmen «Den stygge stesøsteren»? Jeg fikk helt vondt av henne og assosierte bare til dagens influensere.

Veldig bra skrevet, og jeg er helt enig med deg. Blir også lei meg av å se at hun er ute hele dagen, intervjuer med champagne etterfulgt av psykolog, og så fest hos annijor, før hun kommer hjem til sønnen sin som antagelig har vært med nanny hele dagen. 

• Liker 7
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...