Vampyrina Skrevet 7. mai #49521 Skrevet 7. mai Titori skrev (15 timer siden): Her må jeg bare protestere litt. Mine barn har elsket å sove i egen seng. Å ta de inn i min seng for å kose er eventuelt mitt behov, ikke barnets. I mitt tilfelle. Man kan kose mye utenom natt også. Så vi har heller nesten aldri sovet i samme seng, med unntak av da de var små babyer. Det er ikke trist, og barna mine har god tilknytning. Det er nok å reagere på her, men her leter du med lupe etter noe å ta henne på. Enig. Samme gjorde mine barn. De havnet på eget rom ganske tidlig, fordi både dem og vi sov dårligere sammen…
pinklizzard Skrevet 7. mai #49522 Skrevet 7. mai (endret) http:// https://share.temu.com/sqlSlfjnScB EDIT: håper linken funker? er ikke dette ganske akkurat likt som det setter hun mener hun har laget og designet for laley?🤔 Endret 7. mai av pinklizzard 3
J.. Skrevet 7. mai #49523 Skrevet 7. mai pinklizzard skrev (47 minutter siden): http:// https://share.temu.com/sqlSlfjnScB EDIT: håper linken funker? er ikke dette ganske akkurat likt som det setter hun mener hun har laget og designet for laley?🤔 All fast fashion,uavhengig av "designeren",plukkes ut fra en katalog alle har tilgang til,ink TEMU,Shein osv.. 7 1
Gnurr Skrevet 7. mai #49524 Skrevet 7. mai Ikke orket å lese alt her, men hva skjedde med adhd-utredningen hennes? Ble den avsluttet? 2
Justlooking Skrevet 7. mai #49525 Skrevet 7. mai (endret) J.. skrev (8 timer siden): All fast fashion,uavhengig av "designeren",plukkes ut fra en katalog alle har tilgang til,ink TEMU,Shein osv.. Ja, bare at her i Norge gir influensere som setter sitt navn på noe, tydeligvis større markedsverdi på klærne som mangedobles i pris. Eierne ler hele veien til banken. Endret 7. mai av Justlooking Byttet ett ord
mao1 Skrevet 7. mai #49526 Skrevet 7. mai Altså…etter en sånn dag som i dag trodde jeg faktisk ikke hun hadde barnet hos seg. Bare prioritert meg meg meg og mitt, og så er barnet lagt. Helt sikkert nanny som har lagt han også… 1
Gjest Era Vulgaris Skrevet 8. mai #49527 Skrevet 8. mai mao1 skrev (10 timer siden): Altså…etter en sånn dag som i dag trodde jeg faktisk ikke hun hadde barnet hos seg. Bare prioritert meg meg meg og mitt, og så er barnet lagt. Helt sikkert nanny som har lagt han også… Er dette et stillbilde, eller screenshot fra en video? Det ansiktet…
mao1 Skrevet 8. mai #49528 Skrevet 8. mai Era Vulgaris skrev (5 timer siden): Er dette et stillbilde, eller screenshot fra en video? Det ansiktet… Screenshot fra video. Men ansiktet er likevel hennes 😂 2 1
mao1 Skrevet 8. mai #49529 Skrevet 8. mai Men hallo…outer hun faktisk restauranten som serverer alkohol utenfor åpningstid??🙈 En restaurant har bare lov å servere alkohol innenfor sin egen godkjente åpningstid. Smart hun der. 3 4
Gjest Era Vulgaris Skrevet 8. mai #49530 Skrevet 8. mai mao1 skrev (1 time siden): Screenshot fra video. Men ansiktet er likevel hennes 😂 Det er skikkelig trist å se hvor mye hun har ødelagt ansiktet sitt, og attpåtil betalt svimlende summer for å se sånn ut. Hun er bare 30+, så dette ansiktet må vedlikeholdes i mange år fremover. Fåglarna vet hvordan hun blir seende ut om 10 år.
Gjest Era Vulgaris Skrevet 8. mai #49531 Skrevet 8. mai mao1 skrev (1 time siden): Men hallo…outer hun faktisk restauranten som serverer alkohol utenfor åpningstid??🙈 En restaurant har bare lov å servere alkohol innenfor sin egen godkjente åpningstid. Smart hun der. Det er vel heller ikke lov å vise alkohol i reklamesammenheng.
kittykaat Skrevet 8. mai #49532 Skrevet 8. mai Er det noen som vet hvor bra merket hennes Laley selger?
elisabeth30 Skrevet 8. mai #49533 Skrevet 8. mai Era Vulgaris skrev (6 timer siden): Det er skikkelig trist å se hvor mye hun har ødelagt ansiktet sitt, og attpåtil betalt svimlende summer for å se sånn ut. Hun er bare 30+, så dette ansiktet må vedlikeholdes i mange år fremover. Fåglarna vet hvordan hun blir seende ut om 10 år. Enig, ufattelig trist! Her er bilder fra nettaviser fra kveldens gullruteutdeling. Jeg blir lei meg og håper virkelig ikke at unge jenter og kvinner ser på henne som et forbilde! 11
DianaV Skrevet 8. mai #49534 Skrevet 8. mai "Forbildet" som heies frem av media. Fjeset et barn skal prøve å forholde seg til og forstå og lære av. Jeg grøsser. 7 1
Romilo Skrevet 8. mai #49535 Skrevet 8. mai Kan tenkes at folk ser på henne som et forbildet for noe annet enn utseendet hennes, eller? 2
Allo Skrevet 8. mai #49536 Skrevet 8. mai massi skrev (På 4.5.2026 den 21.39): ikke for å sende folk inn på tiktoken hennes, men hun la ut en video i dag der hun innrømmer ansiktsløft i 2021 (som enkelte av oss allerede visste, og som enkelte andre såklart har blodnektet på). 1,5 millioner brukte hun på ett ansiktsløft i LA. Siden den gang har hun (som vi vet om) hatt tre(!) puppeoperasjoner, én rumpeoperasjon og ytterligere ett ansikts/øyeløft. Jeg kjenner meg så ferdig med å finansiere operasjonsmanien til et sykt menneske, og har herved avfulgt og blokkert både insta og snap. Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Uten følgere har ikke influensere inntektsgrunnlag. Det er virkelig sykt. At folk finner henne interessant er meg en gåte. Det går i det samme, dag ut og dag inn. Jeg følger veldig få av de typiske reklame influenserne, og SE avfølgte jeg for lenge siden. Skjønner ikke at folk gidder. Folk må begynne å tenke over hvilke innhold de ser på. Det er så hjernedødt at jeg blir flau på deres vegne. 8 2
Allo Skrevet 8. mai #49537 Skrevet 8. mai Romilo skrev (53 minutter siden): Kan tenkes at folk ser på henne som et forbildet for noe annet enn utseendet hennes, eller? Kan du fortelle meg hva slags forbilde hun er, hva bidrar hun med? 8 6
Allo Skrevet 8. mai #49538 Skrevet 8. mai Temmelig avslørende at hun fortsatt har rumpeplantater. Ser ut som en firkanta klump der bak. Hun lyver hele tiden om noe. For et kjipt kvinnemenneske som lyver og lurer folk hele tiden. Hun oppfører seg som en fjortis når hun er 30 + 8 11
Snikksnakker Skrevet 8. mai #49539 Skrevet 8. mai Den prisutdelingen på Gullruten...... kleint AF.. hun fremstår live en smule mer kunstig, stiv, og amatør, enn hun forsøker å fremstille seg på sosiale medier..... 8
Romilo Skrevet 8. mai #49540 Skrevet 8. mai Allo skrev (17 minutter siden): Kan du fortelle meg hva slags forbilde hun er, hva bidrar hun med? Hun er ikke mitt forbilde, jeg sier bare at jeg tror ikke det er utseendet som gjør at hun er noen sitt Hun har sikkert mer å bidra med enn utseendet sitt, som forhåpentligvis de aller fleste av oss gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå