Miominoen Skrevet 9. mai #49561 Skrevet 9. mai Wanda_2025 skrev (25 minutter siden): Hva slags pris var det hun vant? Gidder ikke å gi klikk til nettaviser som hauser dette farlige forbildet opp i skyene. Det er tydelig at cash is king 💰💰 Men interessen din for dette "farlige forbildet" er tydeligvis stor. Så stor at det er greit at andre gir de klikkene til nettavisene. Greit å være prinsippfast på andres bekostning. 8
Era Vulgaris Skrevet 9. mai #49562 Skrevet 9. mai Romilo skrev (5 timer siden): Så klart er det viktig å være kritisk. Men du kan da ikke mene at alt som blir skrevet i denne tråden er kritikk Hvor har jeg sagt det? Du skjærer alle over en kam her. 1
Spanky Skrevet 9. mai #49563 Skrevet 9. mai miagunda skrev (12 timer siden): Kjolen så billig ut. Den minner om karnevalskjoler som ungene kan kjøpe i lekebutikken, tenkte jeg da jeg så den. Trist at den skal være spesiallaget til henne, men om det er sånn hun ønsket den, så må vel kjolemaker bare gjøre det. 8
plomman Skrevet 9. mai #49564 Skrevet 9. mai Titori skrev (På 6.5.2026 den 16.54): Her må jeg bare protestere litt. Mine barn har elsket å sove i egen seng. Å ta de inn i min seng for å kose er eventuelt mitt behov, ikke barnets. I mitt tilfelle. Man kan kose mye utenom natt også. Så vi har heller nesten aldri sovet i samme seng, med unntak av da de var små babyer. Det er ikke trist, og barna mine har god tilknytning. Det er nok å reagere på her, men her leter du med lupe etter noe å ta henne på. Respekterer at du er uenig og jeg føler ikke for å gå inn i en diskusjon ang barn, nærhet, samsoving og tilknytning - der tror jeg ikke ville kommet til enighet Men jeg synes ikke det er lete med lupe når hun deler noe så konkret på en sosial arena og jeg deretter ytrer min mening om saken. Her tror jeg du føler deg truffet selv og heller svarer på egne vegne. 8
plomman Skrevet 9. mai #49565 Skrevet 9. mai Lorieen skrev (5 timer siden): Skjønner ikke hvordan hun alltid klarer å se så UTROLIG trashy/billig ut på rød løper. Klærne ser ut som de er fra Temu, og de sitter dårlig. Fordi penger ikke kan kjøpe deg verken klasse eller stil 💁🏼♀️ 8 1
Lorieen Skrevet 9. mai #49566 Skrevet 9. mai plomman skrev (13 minutter siden): Fordi penger ikke kan kjøpe deg verken klasse eller stil 💁🏼♀️ Nei, det er tydelig. 5 2
Wanda_2025 Skrevet 9. mai #49568 Skrevet 9. mai Miominoen skrev (5 timer siden): Men interessen din for dette "farlige forbildet" er tydeligvis stor. Så stor at det er greit at andre gir de klikkene til nettavisene. Greit å være prinsippfast på andres bekostning. Kjempestor 🤭 har vel ett innlegg i hele tråden 😂😂 skulle gått til Specsavers si. 7
Lorieen Skrevet 9. mai #49569 Skrevet 9. mai Vaiana skrev (45 minutter siden): Hun ser sprø ut 😅 Er det blåmerker hun har under øynene, eller har sminken rent? Litt sånn «walk of shame søndag morgen»-look… 4
Elidaa Skrevet 9. mai #49570 Skrevet 9. mai Så på TikTok nå et klipp i fra Girls of Oslo. Hun snakker om at hun hater å gå i bikini, for hun føler hun ser ut som en dverg med en stor rumpe (eller noe lignende). Altså, jeg tror hun har mye usikkerhet angående kropp, utseende. Det sier jo seg selv, men samtidig.. hadde hun hatet å gå i bikini, så hadde hun vel ikke postet sååå mange bilder av seg selv i det?! Det gir jo ikke mening? 10 5
massi Skrevet 9. mai #49571 Skrevet 9. mai Elidaa skrev (15 minutter siden): Så på TikTok nå et klipp i fra Girls of Oslo. Hun snakker om at hun hater å gå i bikini, for hun føler hun ser ut som en dverg med en stor rumpe (eller noe lignende). Altså, jeg tror hun har mye usikkerhet angående kropp, utseende. Det sier jo seg selv, men samtidig.. hadde hun hatet å gå i bikini, så hadde hun vel ikke postet sååå mange bilder av seg selv i det?! Det gir jo ikke mening? det er nok enklere å poste et bilde der man får være regissør selv, og velge beste vinkel, lys, filter. Rumpa hennes ser fort helt annerledes ut på andres bilder og video 12 1
Titori Skrevet 9. mai #49572 Skrevet 9. mai plomman skrev (5 timer siden): Respekterer at du er uenig og jeg føler ikke for å gå inn i en diskusjon ang barn, nærhet, samsoving og tilknytning - der tror jeg ikke ville kommet til enighet Men jeg synes ikke det er lete med lupe når hun deler noe så konkret på en sosial arena og jeg deretter ytrer min mening om saken. Her tror jeg du føler deg truffet selv og heller svarer på egne vegne. Delingen er jeg enig i er kritikkverdig. Så om det var det du kritiserte er jeg enig. Den siste setningen din er skivebom.
Lyslys Skrevet 9. mai #49573 Skrevet 9. mai Spanky skrev (6 timer siden): Den minner om karnevalskjoler som ungene kan kjøpe i lekebutikken, tenkte jeg da jeg så den. Trist at den skal være spesiallaget til henne, men om det er sånn hun ønsket den, så må vel kjolemaker bare gjøre det. Ja, ser ut som den er kjøpt på lekebutikk og at hun har klippet splitt selv med kjøkkensaksen. 4
Elidaa Skrevet 9. mai #49574 Skrevet 9. mai massi skrev (2 timer siden): det er nok enklere å poste et bilde der man får være regissør selv, og velge beste vinkel, lys, filter. Rumpa hennes ser fort helt annerledes ut på andres bilder og video Ja, det stemmer nok. Men, det er litt spesielt at hun på en måte både elsker å vise seg frem, og hater det på samme tid? Det kan jo være at hun jakter på det 'perfekte', at hun aldri blir fornøyd med utseendet. Og derfor dømmer seg selv for hardt. Uansett, håper hun klarer å bli mer fornøyd med seg selv. For hun har gjennomgått alt for mange operasjoner for å være et så ungt menneske etter min mening. Egentlig også for å være hvilket som helst menneske i alle aldre.. Og det ser ikke ut til at hun har tenkt å slutte med det. Det er litt skremmende synes jeg. 1 1
Frisk Frosk Skrevet 9. mai #49575 Skrevet 9. mai Djungelvrål skrev (12 timer siden): Sier til de andre bloggerene på girls of Oslo at hun ikke liker å være på spa og at hun kanskje ikke vil bade fordi hun har komplekser for rumpa . 2 min senere viser hun hele rumpa på skjerm 🙄 Elidaa skrev (2 timer siden): Så på TikTok nå et klipp i fra Girls of Oslo. Hun snakker om at hun hater å gå i bikini, for hun føler hun ser ut som en dverg med en stor rumpe (eller noe lignende). Altså, jeg tror hun har mye usikkerhet angående kropp, utseende. Det sier jo seg selv, men samtidig.. hadde hun hatet å gå i bikini, så hadde hun vel ikke postet sååå mange bilder av seg selv i det?! Det gir jo ikke mening? Hun har innrømmet tidligere at det ikke var tvil om at hun har dysmorfofobi. Og det er ingen som har sett noen få bilder av henne siste 15 årene som tviler på akkurat det. Men når Sofie Steen Isachsen, aka Sophie Elise, sier at hun har komplekser pga. rumpen sin, så tror jeg ikke det er det hun ønsker å dele. Tvert om, kan det heller virke som. Hun har selv uttalt hvor kynisk hun er for å oppnå det hun selv vil. Og en uttalelse om at hun har komplekser for setet, eller at hun føler hun har stor rumpe (eh, ja, Sofie... rumpen blir større når man velger å operere inn rumpeimplantater for å få den større... ), rett før hun så velger å vise frem rumpen sin med overlegg, den uttalelsen er ikke annet enn en "reklameplakat". Sophie Elise AS' eier kunne like gjerne sagt sannheten - jeg vil at dere skal se på rumpen min nå! Dette er markedsføring av seg selv, det er seksualisering av seg selv, og det er ofte umerket reklame for hva enn hun akkurat da mer eller mindre dekker rumpen sin med. Hun har over flere år nå blitt mer og mer forutsigbar i sin søken etter oppmerksomhet og penger. Hun selger eget barn på nett for å selv få penger. Og det gjør hun på samme kanaler som hun selger seg selv og egen kropp som sexsymbol. Det hun tydelig ikke forstår, det er at jo mer hun opererer seg, jo mer desperate ting hun gjør for å få oppmerksomhet, jo mer distanserer hun seg fra virkeligheten, jo mer distanserer hun seg fra sine jevnaldrende og andre potensielle følgere. Hun blir mer og mer et skrekkeksempel på hva som skjer når man lever livet sitt gjennom en skjerm, på nett, konstant fokus på egen navle og eget utseende. Hun fremmedgjør seg selv fra andre i så stor grad at hun snart ikke står med andre måter å tjene penger på en å... skaffe seg en fast jobb (griser kan fly, kan de ikke?), eller OF eller noe annet like skadelig for både henne og barnet. Hun gir inntrykk av å være fanget av sitt eget kroppsfokus og oppmerksomhetsbehov og grådighet. Og om hun ikke endrer kurs drastisk raskt, så vil hun mer og mer fremstå som en parodi fra de siste 20 års influenserbransje og samfunnets utseendefokus. Heldigvis virker det som om stadig flere, også unge, nå i større og større grad velger faktiske, gode forbilder, fremfor det skrekkeksemplet på skadelig egoisme som det Sophie Elise AS har som innhold på sine bedriftkanaler. 9 6
massi Skrevet 10. mai #49576 Skrevet 10. mai Elidaa skrev (8 timer siden): Ja, det stemmer nok. Men, det er litt spesielt at hun på en måte både elsker å vise seg frem, og hater det på samme tid? Det kan jo være at hun jakter på det 'perfekte', at hun aldri blir fornøyd med utseendet. Og derfor dømmer seg selv for hardt. Uansett, håper hun klarer å bli mer fornøyd med seg selv. For hun har gjennomgått alt for mange operasjoner for å være et så ungt menneske etter min mening. Egentlig også for å være hvilket som helst menneske i alle aldre.. Og det ser ikke ut til at hun har tenkt å slutte med det. Det er litt skremmende synes jeg. Jeg tror ikke hun kommer til å bli fornøyd med seg selv, med mindre hun oppsøker profesjonell hjelp for kroppsdysmorfien sin. Noe som er 100% sikkert at hun har, for de som måtte mene at jeg spekulerer i sykdom. Ingen frisk person tar 19 (som vi vet om) skjønnhetsoperasjoner på 13 år. I tillegg har hun et par tre ganger, først i starten av 20-årene og senest for noen måneder siden, selv tatt til orde for at hun har kroppsdysmorfi. Selv om hun er flink på å ilegge seg selv diagnoser, kan man jo ikke gjøre annet enn å tro på henne og være enig når det kommer til akkurat denne. Hun jakter det «perfekte», og ender i prosessen opp med det mange vil kalle det motsatte. Denne jakten kommer aldri til å slutte, hvis hun ikke klarer ta første steg og søke hjelp. 8 3
Zenhouse Skrevet 10. mai #49577 Skrevet 10. mai massi skrev (1 time siden): Jeg tror ikke hun kommer til å bli fornøyd med seg selv, med mindre hun oppsøker profesjonell hjelp for kroppsdysmorfien sin. Noe som er 100% sikkert at hun har, for de som måtte mene at jeg spekulerer i sykdom. Ingen frisk person tar 19 (som vi vet om) skjønnhetsoperasjoner på 13 år. I tillegg har hun et par tre ganger, først i starten av 20-årene og senest for noen måneder siden, selv tatt til orde for at hun har kroppsdysmorfi. Selv om hun er flink på å ilegge seg selv diagnoser, kan man jo ikke gjøre annet enn å tro på henne og være enig når det kommer til akkurat denne. Hun jakter det «perfekte», og ender i prosessen opp med det mange vil kalle det motsatte. Denne jakten kommer aldri til å slutte, hvis hun ikke klarer ta første steg og søke hjelp. Noe som hun stadig sier, som jeg tenker kan ha en sammenheng med alt det du nevner her, er at hun alltid snakker om «den tunge tiden» som har vært. Hun snakker om nåtiden som den beste tiden, har funnet seg selv, trygg i seg selv, har landet i seg selv. Ulike varianter, men budskapet er likt. Men etter noen måneder så kommer det alltid frem at hun har hatt en tung tid, ikke vært helt tilstede i «nuet», ja variantene er ulike der også, men likevel likt. Jeg tror også hun jakter noe hele tiden. 11 1
massi Skrevet 10. mai #49578 Skrevet 10. mai Zenhouse skrev (11 minutter siden): Noe som hun stadig sier, som jeg tenker kan ha en sammenheng med alt det du nevner her, er at hun alltid snakker om «den tunge tiden» som har vært. Hun snakker om nåtiden som den beste tiden, har funnet seg selv, trygg i seg selv, har landet i seg selv. Ulike varianter, men budskapet er likt. Men etter noen måneder så kommer det alltid frem at hun har hatt en tung tid, ikke vært helt tilstede i «nuet», ja variantene er ulike der også, men likevel likt. Jeg tror også hun jakter noe hele tiden. 100%. Hun endrer jo også veldig lett personlighet, interesser og væremåte etter kjærester og venner. Det er jo naturlig og normalt til en viss grad altså, vi er tross alt flokkdyr og vil passe inn, men med henne fremstår det mere som et konstant jag etter å «finne seg selv» og å bli likt av den hun er med. 8
Hatsumomo Skrevet 10. mai #49579 Skrevet 10. mai (endret) Oppnådde det hun ville da, blest og engasjement om seg selv nok en gang, folk strømmer vel til snappen hennes nå; https://www.vg.no/nyheter/i/Rj1L3r/sophie-elise-isachsen-faar-reaksjoner-paa-alkoholbruk-i-barnebursdag Jeg er sikker på at også SE ikke har vært blind for de årlige debattene i media som har kommet omkring f.eks rundt juletider ang barn og alkohol, og de sterke meningene der, så å klare å skrive i en og samme setning denne strofen her syntes jeg er ganske godt gjort - hun er utrolig god på å gjøre seg så uviten så overhodet mulig: – Jeg skjønner ikke at det kan være så provoserende for folk at vi i en barnebursdag, der det hovedsakelig er voksne til stede, tilbyr et glass bobler når gjestene kommer. Endret 10. mai av Hatsumomo 2 5
Era Vulgaris Skrevet 10. mai #49580 Skrevet 10. mai Hatsumomo skrev (36 minutter siden): Oppnådde det hun ville da, blest og engasjement om seg selv nok en gang, folk strømmer vel til snappen hennes nå; https://www.vg.no/nyheter/i/Rj1L3r/sophie-elise-isachsen-faar-reaksjoner-paa-alkoholbruk-i-barnebursdag Jeg er sikker på at også SE ikke har vært blind for de årlige debattene i media som har kommet omkring f.eks rundt juletider ang barn og alkohol, og de sterke meningene der, så å klare å skrive i en og samme setning denne strofen her syntes jeg er ganske godt gjort - hun er utrolig god på å gjøre seg så uviten så overhodet mulig: – Jeg skjønner ikke at det kan være så provoserende for folk at vi i en barnebursdag, der det hovedsakelig er voksne til stede, tilbyr et glass bobler når gjestene kommer. Nok et kalkulert stunt fra henne for å provosere. Hun lever jo av det, og en kan lure på når folk går lei av dette. Hun har allerede snakket om at hun ble meldt til barnevernet da baby var nyfødt, så hvorfor i alle dager gi folk mer ammunisjon. Er det virkelig verdt det i lengden? Hun er over 30, men oppfører seg som en tenåring. 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå