Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun presser de opererte puppene sine I trynet på hele Norge. Jeg har blokkert på sosiale medier men det hjelper fint lite når ekshibisjonisten SE klarer å få det stramme trynet og de oppblåste puppene på trykk over alt. Det er basically blotting hun holder på med, jeg kan ikke være den eneste som ikke er interessert i å se det der. Hun vil ikke ha OF, hun vil at ALLE skal måtte se på henne. Det er psykt. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
DianaV skrev (43 minutter siden):

Hun presser de opererte puppene sine I trynet på hele Norge. Jeg har blokkert på sosiale medier men det hjelper fint lite når ekshibisjonisten SE klarer å få det stramme trynet og de oppblåste puppene på trykk over alt. Det er basically blotting hun holder på med, jeg kan ikke være den eneste som ikke er interessert i å se det der. Hun vil ikke ha OF, hun vil at ALLE skal måtte se på henne. Det er psykt. 

Har du aldri sett pupper før i livet? Du MÅ ikke se på det. Enig i at det er uheldig at hun fokuserer så mye på sex når hun også kringkaster barnet sitt, men synes det er voldsomt hvor personlig opprørt enkelte virker av et par pupper. Det er jo pupper og rumper på hver nettavis og hvert gatehjørne, det er ikke noe spesielt for henne. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
DianaV skrev (51 minutter siden):

Ansiktet hennes gjør vondt 😬

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Sarah93 skrev (2 timer siden):

Har du aldri sett pupper før i livet? Du MÅ ikke se på det. Enig i at det er uheldig at hun fokuserer så mye på sex når hun også kringkaster barnet sitt, men synes det er voldsomt hvor personlig opprørt enkelte virker av et par pupper. Det er jo pupper og rumper på hver nettavis og hvert gatehjørne, det er ikke noe spesielt for henne. 

Man MÅ faktisk se på det når det popper opp overalt, enten man vil eller ei. Jeg tåler å se nakenhet, problemet er at hun leker kokett og later som om hun ikke ante at puppene hennes syntes. Selvfølgelig gjorde hun det, det er målet hennes hele veien. Hun sitter til og med og drar opp genseren på restauranter og andre offentlige steder. Ingen ønsker å se det når man er ute i det offentlige rom. 

Lurer genuint på hva du får ut av å forsvare denne oppførselen hennes. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Frisk Frosk skrev (21 timer siden):

Oppløftende å lese en kronikk av en 18-åring med langt mer vett og omsorg for barn enn hva influensere som Sofie Steen Isachsen, aka Sophie Elise, innehar:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/barn-ma-ikke-bli-content-for-sine-influenserforeldre/o/5-95-3012835

I kronikken er det også link til en fransk undersøkelse som viser at 50 % av alle bilder på pedofile nettverk stammer fra bilder som barnas foreldre selv har lagt ut på nett...

Så lenge media har inntekter og click for å eksponere influensere så blir de å holde på. Media har til de grader sviktet de barna som ikke foreldrene evner å ta vare på. Alle vet at det eneste de tenker på er penger. Også må jeg legge til. Sophie Elise blir bare mer og mer horete. Så en filmsnutt fra «Girls of Oslo» hvor de var på leirdueskyting og hun hadde en topp på seg som var helt gjennomsiktig. Også klarer hun som den manipulatoren hun er og påstå at hun ikke visste at toppen var gjennomsiktig. Hun lyver så mye at det fader meg noe riv ruskende galt med det mennesket. Stakkars barnet hennes som må vokse til og bli konfrontert med alt hva moren har drevet med. Hun bør begynne tidlig å forberede time hos psykiater. Alle vet at både barn og unge er nådeløse i sine kritikker. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Det er så mye rage bait fra denne dama. Selvfølgelig måtte hun skrive at det ble servert alkohol på barnets bursdag. Men nå er det SÅ synd om henne fordi alle kaller henne en dårlig mor blah blah. Hun er så skjør og buhu 😭. Beklager, men det virker ikke som hun er en god mor basert på det hun deler. Noe som kan skyldes rage baiten hun bruker, men da er det kanskje på tide å slutte med det. Men ja, hvordan ellers skal hun tjene penger. Patetisk person 🤮

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
Allo skrev (6 timer siden):

Så lenge media har inntekter og click for å eksponere influensere så blir de å holde på. Media har til de grader sviktet de barna som ikke foreldrene evner å ta vare på. Alle vet at det eneste de tenker på er penger. Også må jeg legge til. Sophie Elise blir bare mer og mer horete. Så en filmsnutt fra «Girls of Oslo» hvor de var på leirdueskyting og hun hadde en topp på seg som var helt gjennomsiktig. Også klarer hun som den manipulatoren hun er og påstå at hun ikke visste at toppen var gjennomsiktig. Hun lyver så mye at det fader meg noe riv ruskende galt med det mennesket. Stakkars barnet hennes som må vokse til og bli konfrontert med alt hva moren har drevet med. Hun bør begynne tidlig å forberede time hos psykiater. Alle vet at både barn og unge er nådeløse i sine kritikker. 

Pressen skal liksom være den fjerde statsmakt, og det burde forplikte dem. Nå svikter pressen sitt ansvar for å beskytte barn som våre folkevalgte velger å ikke beskytte. 

Ang. det siste så viser innholdet på Sophie Elise AS' kanaler at det er svært liten ansvarlighet hva gjelder små barn, og like lite kunnskap om skadelige følger av foreldres svikt i barnas oppvekst og manglende vilje til å beskytte egne barn.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Så skal hun reklamere for kjolen sin, som hun har stappa oppi trusa og driver å løfter i for å gjøre den kortere. Hvorfor ikke bare lage kjolen kortere? Hvorfor ikke bare lage en topp som du bruker som kjole? Hvorfor ikke bare gå naken? 
jeg blir helt matt. 

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
enkefru skrev (På 8.3.2026 den 12.26):

Nope! Men kanskje heller Dagbladet jeg burde adressert kritikken pga (typisk) og tildels misvisende click-bate
Tildels fordi jeg allikvel syntes hun fremstod litt sutrende all den tid hun faktisk har ansatte som hjelper til og barnet har en far også

Hun kan vel ikke titulere seg som alenemor,  faren har jo gutten og.... alenemor betyr at du er alene om alt ansvaret mener jeg. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg personlig  ville aldri ha servert alkohol i en barnebursdag, hvis folk er så tørste at de ikke kan feire en 2 åring uten % så har man en avhengighet etter min mening.

Men det jeg reagerte på var at bursdagen bare varte i 1 time? Folk kom bare innom med gaver og sa hei? Høres jo litt stusselig ut, og lite fokus på gutten som hadde bursdag.

Og det her synes jeg bare var direkte trist. Nå er jeg en tilhenger av både samsoving og soving på eget rom, men jeg husker jeg hentet et sovende barn titt og ofte når mine var små fordi jeg synes tiden gikk så fort og jeg elsket å bare ligge nær dem og glemme alt annet i verden. Jeg har ikke aning om hvor mange timer jeg har med kos og nærhet på kveld og natt med mine barn opp igjennom årene, men jeg er helt sikker på at det har skapt trygge barn med sterk tilknytning til meg. Så ja, å se for seg at et barn ikke har fått sovet ved siden av mamma siden han var 6 mnd gammel gjorde meg trist. 

Screenshot_20260503_183436_Samsung Internet.jpg

• Liker 9
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Eva88 skrev (5 timer siden):

Så skal hun reklamere for kjolen sin, som hun har stappa oppi trusa og driver å løfter i for å gjøre den kortere. Hvorfor ikke bare lage kjolen kortere? Hvorfor ikke bare lage en topp som du bruker som kjole? Hvorfor ikke bare gå naken? 
jeg blir helt matt. 

32 år straks.

Det er jo sånt som småunger driver med. Jeg ville trodd damen hadde et snev av psykisk utviklingshemming slik hun holder på, var det ikke for at SSI faktisk har omsetning av dette tullet.

Endret av Reverend
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Klassisk SE. Først poste drøy ragebait, i dette tilfellet alkoholservering i barnebursdag, for deretter å sutre over hvor slemme og dumme alle er som kritiserer hennes «moderne foreldreskap» (Les: Overlater gutten til betalte omsorgsytere som barnehage og «nanny» ca 20 av døgnets timer). Det er alle andre som er kunnskapsløse og lite oppdaterte, nemlig, ikke hun som er en fjern og lite tilstedeværende forelder. 

• Liker 7
  • Nyttig 20
Skrevet
plomman skrev (2 timer siden):

Jeg personlig  ville aldri ha servert alkohol i en barnebursdag, hvis folk er så tørste at de ikke kan feire en 2 åring uten % så har man en avhengighet etter min mening.

Men det jeg reagerte på var at bursdagen bare varte i 1 time? Folk kom bare innom med gaver og sa hei? Høres jo litt stusselig ut, og lite fokus på gutten som hadde bursdag.

Og det her synes jeg bare var direkte trist. Nå er jeg en tilhenger av både samsoving og soving på eget rom, men jeg husker jeg hentet et sovende barn titt og ofte når mine var små fordi jeg synes tiden gikk så fort og jeg elsket å bare ligge nær dem og glemme alt annet i verden. Jeg har ikke aning om hvor mange timer jeg har med kos og nærhet på kveld og natt med mine barn opp igjennom årene, men jeg er helt sikker på at det har skapt trygge barn med sterk tilknytning til meg. Så ja, å se for seg at et barn ikke har fått sovet ved siden av mamma siden han var 6 mnd gammel gjorde meg trist. 

Jammen  de voksne gikk jo ut på kvelden for å feire han. Må nå være måte på 😏Lurer på hvor lenge dette skal foregå. Så hun skrev pappa/ besten passa han ,men på et annet innlegg var han med ute. Er ikke vanligt å drikke alkohol i barneselskap ,og jeg kjenner mange med barn. Trodde ikke det er så mange i hennes krets som har barn? 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

ikke for å sende folk inn på tiktoken hennes, men hun la ut en video i dag der hun innrømmer ansiktsløft i 2021 (som enkelte av oss allerede visste, og som enkelte andre såklart har blodnektet på).

1,5 millioner brukte hun på ett ansiktsløft i LA. Siden den gang har hun (som vi vet om) hatt tre(!) puppeoperasjoner, én rumpeoperasjon og ytterligere ett ansikts/øyeløft.

Jeg kjenner meg så ferdig med å finansiere operasjonsmanien til et sykt menneske, og har herved avfulgt og blokkert både insta og snap. Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Uten følgere har ikke influensere inntektsgrunnlag.

• Liker 21
  • Nyttig 22
Skrevet
Eva88 skrev (13 timer siden):

jeg blir helt matt. 

Hun er helt sinnsykt yrkesskadet?!! Hun prøver såå hardt og er helt desperat etter å prøve å se sexy ut i alle settinger - ender opp med å se gæren og dum ut isteden. Se hvordan hun kler seg på trening med PT’en sin - og han må filme hu i tillegg og hjelpe hun øvelser mens puppene hennes nesten faller ut😂

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
massi skrev (3 timer siden):

ikke for å sende folk inn på tiktoken hennes, men hun la ut en video i dag der hun innrømmer ansiktsløft i 2021 (som enkelte av oss allerede visste, og som enkelte andre såklart har blodnektet på).

1,5 millioner brukte hun på ett ansiktsløft i LA. Siden den gang har hun (som vi vet om) hatt tre(!) puppeoperasjoner, én rumpeoperasjon og ytterligere ett ansikts/øyeløft.

Jeg kjenner meg så ferdig med å finansiere operasjonsmanien til et sykt menneske, og har herved avfulgt og blokkert både insta og snap. Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Uten følgere har ikke influensere inntektsgrunnlag.

Er fascinerende ag man kan bruke såå mye penger på å bli seende værre ut en utgangspunktet? 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Følger ikke, men fikk opp et bilde med tunga ut av munnen nå. Her må jo noen verne henne mot seg selv. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (2 timer siden):

Følger ikke, men fikk opp et bilde med tunga ut av munnen nå. Her må jo noen verne henne mot seg selv. 

Trikset er å blokkere. Gjorde det for et par dager siden, og livet er seriøst herlig

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
plomman skrev (På 4.5.2026 den 15.13):

Her må jeg bare protestere litt. Mine barn har elsket å sove i egen seng. Å ta de inn i min seng for å kose er eventuelt mitt behov, ikke barnets. I mitt tilfelle. Man kan kose mye utenom natt også. Så vi har heller nesten aldri sovet i samme seng, med unntak av da de var små babyer. Det er ikke trist, og barna mine har god tilknytning. Det er nok å reagere på her, men her leter du med lupe etter noe å ta henne på. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...