Allo Skrevet 8. mai #49541 Skrevet 8. mai Romilo skrev (1 minutt siden): Hun er ikke mitt forbilde, jeg sier bare at jeg tror ikke det er utseendet som gjør at hun er noen sitt Hun har sikkert mer å bidra med enn utseendet sitt, som forhåpentligvis de aller fleste av oss gjør. Hadde hun ikke spilt så mye på sex og se horete ut, ville hun aldri hatt så mange følgere. 5 2
Palmemor Skrevet 8. mai #49542 Skrevet 8. mai Allo skrev (4 minutter siden): Hadde hun ikke spilt så mye på sex og se horete ut, ville hun aldri hatt så mange følgere. To be fair, hun har hatt mange følgere i mange år. Snap gjør det bare enklere å få fler. 1
Romilo Skrevet 8. mai #49543 Skrevet 8. mai Allo skrev (7 minutter siden): Hadde hun ikke spilt så mye på sex og se horete ut, ville hun aldri hatt så mange følgere. Åjoda, dere finner nok alltids noe å hate for, som igjen gir henne følgere 🫶🏻 1
miagunda Skrevet 9. mai #49544 Skrevet 9. mai elisabeth30 skrev (5 timer siden): Enig, ufattelig trist! Her er bilder fra nettaviser fra kveldens gullruteutdeling. Jeg blir lei meg og håper virkelig ikke at unge jenter og kvinner ser på henne som et forbilde! Kjolen så billig ut. 9
Marihone Skrevet 9. mai #49545 Skrevet 9. mai Jeg har ikke fulgt med på influencere på en stund, da jeg har har vært opptatt med annet, men hva har skjedd med Sophie Elise? Hele utseendet er jo helt forandret. Synes hun virkelig selv dette er pent? Jeg treffer mange menn gjennom jobben, og samtlige menn giller det naturlige og lite sminke. Det er få menn som hyller fillers, plastikk operasjoner, botox og lignende. Så hvem gjør hun egentlig dette for? Jeg liker ikke å kritisere andres utseende, men når du først skal endre på hele deg, hvorfor velger man å se verre ut enn det man gjorde opprinnelig? Jeg har forstått at hun har dårlig selvfølelse, men det som er vanlig er at man da heller jobber med sitt indre i stedet for å kompensere med operasjoner for å fikse denne følelsen. Det som skjer er at hun aldri blir fornøyd, og når hun blir 60 år så vil ikke utseende bli helt som hun håpet likevel, så blir det et nytt kræsj for henne. Men hun får jo gjøre som hun vil. Hun kunne brukt pengene på annet mener nå jeg. 7 2
Era Vulgaris Skrevet 9. mai #49546 Skrevet 9. mai Romilo skrev (10 timer siden): Kan tenkes at folk ser på henne som et forbildet for noe annet enn utseendet hennes, eller? Hva da? 6 2
Era Vulgaris Skrevet 9. mai #49547 Skrevet 9. mai Romilo skrev (9 timer siden): Åjoda, dere finner nok alltids noe å hate for, som igjen gir henne følgere 🫶🏻 Jeg hater henne ikke, men synes det er viktig å være en kritisk stemme mot influensere med skadelig innhold i sosiale medier. Kritikk er ikke det samme som hat. Jeg er så lei av den retorikken. 10 8
Era Vulgaris Skrevet 9. mai #49548 Skrevet 9. mai Marihone skrev (1 time siden): Jeg har ikke fulgt med på influencere på en stund, da jeg har har vært opptatt med annet, men hva har skjedd med Sophie Elise? Hele utseendet er jo helt forandret. Synes hun virkelig selv dette er pent? Jeg treffer mange menn gjennom jobben, og samtlige menn giller det naturlige og lite sminke. Det er få menn som hyller fillers, plastikk operasjoner, botox og lignende. Så hvem gjør hun egentlig dette for? Jeg liker ikke å kritisere andres utseende, men når du først skal endre på hele deg, hvorfor velger man å se verre ut enn det man gjorde opprinnelig? Jeg har forstått at hun har dårlig selvfølelse, men det som er vanlig er at man da heller jobber med sitt indre i stedet for å kompensere med operasjoner for å fikse denne følelsen. Det som skjer er at hun aldri blir fornøyd, og når hun blir 60 år så vil ikke utseende bli helt som hun håpet likevel, så blir det et nytt kræsj for henne. Men hun får jo gjøre som hun vil. Hun kunne brukt pengene på annet mener nå jeg. Jeg tror hun er avhengig av kirurgi/anestesi, og i tillegg er blitt helt blind for hvordan hun ser ut. Hun må jo ha et forvrengt bilde av hva alle disse inngrepene har gjort med utseendet hennes. Vi vet også at hun finstudere hver minste lille detalj ved seg selv for å finne noe å fikse på. Som f.eks. den gangen hun gjorde en stor greie ut av hvor lite hår hun har bak ørene. Hvem sitter og studerer sånne ting ved seg selv? Med lupe… I tillegg krever alle disse inngrepene vedlikehold. Når du først har begynt med ponytail lift, eye lift og what not, må du fortsette. Hud blir mer elastisk med alderen, så da må du fikse med jevne mellomrom. 7 5
Miranda16 Skrevet 9. mai #49549 Skrevet 9. mai (endret) Kjolen på Gullruten ser verre ut en kjole fra Fashion Nova og hun har råd til å kjøpe noe som ikke ser så billig ut Endret 9. mai av Miranda16 11 1
Romilo Skrevet 9. mai #49550 Skrevet 9. mai Era Vulgaris skrev (1 time siden): Jeg hater henne ikke, men synes det er viktig å være en kritisk stemme mot influensere med skadelig innhold i sosiale medier. Kritikk er ikke det samme som hat. Jeg er så lei av den retorikken. Så klart er det viktig å være kritisk. Men du kan da ikke mene at alt som blir skrevet i denne tråden er kritikk 1
solsikke90 Skrevet 9. mai #49551 Skrevet 9. mai Miranda16 skrev (33 minutter siden): Kjolen på Gullruten ser verre ut en kjole fra Fashion Nova og hun har råd til å kjøpe noe som ikke ser så billig ut Ja, denne var spesiallaget for henne, til og med. Hver gang hun får noe laget til seg er det så utrolig tacky, uflatterende og rett og slett stygt 😅 ifølge meg, iallefall, kanskje noen andre liker det. 15 2
massi Skrevet 9. mai #49552 Skrevet 9. mai Romilo skrev (10 timer siden): Hun er ikke mitt forbilde, jeg sier bare at jeg tror ikke det er utseendet som gjør at hun er noen sitt Hun har sikkert mer å bidra med enn utseendet sitt, som forhåpentligvis de aller fleste av oss gjør. er det noen som har sagt at det er utseendet hennes som gjør henne til et forbilde? jeg skjønner ikke hva du mener 3
Romilo Skrevet 9. mai #49553 Skrevet 9. mai massi skrev (13 minutter siden): er det noen som har sagt at det er utseendet hennes som gjør henne til et forbilde? jeg skjønner ikke hva du mener kontekst vett, å poste skjermbilder av utseendet hennes og si «og unge jenter har dette som forbilde!!!» sikter til utseendet hennes 2
Lorieen Skrevet 9. mai #49554 Skrevet 9. mai Skjønner ikke hvordan hun alltid klarer å se så UTROLIG trashy/billig ut på rød løper. Klærne ser ut som de er fra Temu, og de sitter dårlig. 4 8
massi Skrevet 9. mai #49555 Skrevet 9. mai Romilo skrev (33 minutter siden): kontekst vett, å poste skjermbilder av utseendet hennes og si «og unge jenter har dette som forbilde!!!» sikter til utseendet hennes ok, da skjønner jeg mere hva du mente. Men hun har jo negativ påvirkning når det kommer til å fikse utseendet da, vi _vet_ jo at folk lar seg påvirke når det normaliseres og gjøres tilgjengelig. Kanskje det var dét kommentaren siktet til 4 3
Romilo Skrevet 9. mai #49556 Skrevet 9. mai massi skrev (17 minutter siden): ok, da skjønner jeg mere hva du mente. Men hun har jo negativ påvirkning når det kommer til å fikse utseendet da, vi _vet_ jo at folk lar seg påvirke når det normaliseres og gjøres tilgjengelig. Kanskje det var dét kommentaren siktet til Kan håpe, men det ser mest ut som det er om å gjøre om å fortelle hvor stygg hun har blitt. 1
Djungelvrål Skrevet 9. mai #49557 Skrevet 9. mai Sier til de andre bloggerene på girls of Oslo at hun ikke liker å være på spa og at hun kanskje ikke vil bade fordi hun har komplekser for rumpa . 2 min senere viser hun hele rumpa på skjerm 🙄 8 4
massi Skrevet 9. mai #49558 Skrevet 9. mai Romilo skrev (42 minutter siden): Kan håpe, men det ser mest ut som det er om å gjøre om å fortelle hvor stygg hun har blitt. da skjønte jeg enda mere om hva du mente, og jeg er enig med deg
Holger Pan Skrevet 9. mai #49559 Skrevet 9. mai Hvem er ansvarlig for det hjemmesydde dusjforhenget SE hadde på seg på Gullruten? 9
Wanda_2025 Skrevet 9. mai #49560 Skrevet 9. mai Hva slags pris var det hun vant? Gidder ikke å gi klikk til nettaviser som hauser dette farlige forbildet opp i skyene. Det er tydelig at cash is king 💰💰 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå