Cami9 Skrevet 21. mars #49341 Skrevet 21. mars (endret) Sol 75 skrev (På 20.3.2026 den 17.49): Oppgitt😞 Er nesten ett ekko fra « du får skylde deg selv for å bli voldtatt, for ikveld hadde du lite klær på deg og var litt for sexy kledd» Hun spiller på sex hele tiden! Man kan faktisk være «sexy» med klær på også - der handler om poseringene hennes også - der er «kom å ta meg» positurer. Sånn som det hun la ut i dag fra pilates? Hvorfor sette kameraet i retning rompehull liksom?! Mens hun gjør disse bevegelsene - hva skal det gi følgerne? Endret 21. mars av Cami9 3 12
kittykaat Skrevet 22. mars #49342 Skrevet 22. mars mao1 skrev (14 timer siden): Lørdag = fridag sammen = 15 timer våken, kun 3,5 time av de sammen med eget barn… #momoftheyear Hun tror hun er så flink som planlegger hver time, men det blir bare patetisk. 15 2
Gjest Xstrella Skrevet 22. mars #49343 Skrevet 22. mars Og slik ser og oppfører psykisk syke seg. Kan ikke noen stoppe den mobilen hennes? Hun bringer ingenting bra til samfunnet. Unge jenter som følger dette her blir selv veldig psykisk syk. Jeg gremmes!!!
massi Skrevet 22. mars #49344 Skrevet 22. mars kittykaat skrev (1 time siden): Hun tror hun er så flink som planlegger hver time, men det blir bare patetisk. «tror hun er så flink» og «patetisk»? Hva? 2 1
Solstråle1 Skrevet 22. mars #49345 Skrevet 22. mars mao1 skrev (17 timer siden): Lørdag = fridag sammen = 15 timer våken, kun 3,5 time av de sammen med eget barn… #momoftheyear Hver må finne sin måte å leve på, men jeg savner rom for spontanitet og lek. Hva skjer om baby våkner før 7.30 eller ikke vil legge seg kl 19 - hvordan takler dronningen av selvsentrert det… 7 11
Palmemor Skrevet 22. mars #49346 Skrevet 22. mars Solstråle1 skrev (24 minutter siden): Hver må finne sin måte å leve på, men jeg savner rom for spontanitet og lek. Hva skjer om baby våkner før 7.30 eller ikke vil legge seg kl 19 - hvordan takler dronningen av selvsentrert det… Planlegging er kjempefint det, men dette er så detaljert at det minner om mani. Typisk for folk som mangler andre ting 9
Gjest Era Vulgaris Skrevet 22. mars #49347 Skrevet 22. mars Solstråle1 skrev (2 timer siden): Hver må finne sin måte å leve på, men jeg savner rom for spontanitet og lek. Hva skjer om baby våkner før 7.30 eller ikke vil legge seg kl 19 - hvordan takler dronningen av selvsentrert det… Strengt tatt er vel ikke gutten baby lenger heller, så vidt jeg vet er han nå ca 2 år. Regner med det er nanny som tar han hvis han er våken utenfor skjema. Mor sjøl sine aktiviteter kommer garantert først.
Neket Skrevet 22. mars #49348 Skrevet 22. mars Ny kolleksjon, cuntyside!! Hyllest til «kom og ta meg»poseringene? 5 1
Spanky Skrevet 22. mars #49349 Skrevet 22. mars Neket skrev (3 minutter siden): Ny kolleksjon, cuntyside!! Hyllest til «kom og ta meg»poseringene? What!! 😂 4
Lorieen Skrevet 23. mars #49350 Skrevet 23. mars Neket skrev (8 timer siden): Ny kolleksjon, cuntyside!! Hyllest til «kom og ta meg»poseringene? Herregud, er det mulig? Jeg blir puteflau! Er det muuuuuulig å bli mer sexfiksert? Hun er 31 år! 8
J.. Skrevet 23. mars #49351 Skrevet 23. mars kittykaat skrev (22 timer siden): Hun tror hun er så flink som planlegger hver time, men det blir bare patetisk. Hva er patetisk med det,tenker du? Eller forstår du ikke hva ordet betyr? 1
J.. Skrevet 23. mars #49352 Skrevet 23. mars Neket skrev (12 timer siden): Ny kolleksjon, cuntyside!! Hyllest til «kom og ta meg»poseringene? Du forstår åpenbart ikke hva "cunty" er. Det har faktisk ingenting med sex,seksualitet eller kropp å gjøre. Det er bare slang. 1
Linazer Skrevet 23. mars #49353 Skrevet 23. mars Fra Wiktionary: cunty (comparative cuntier, superlative cuntiest) (vulgar) Resembling or characteristic of the female genitalia. (of a person) Highly objectionable. (humorous) Strongly feminine in appearance. (LGBTQ slang) Amazing or very good or cool, especially with regard to femininity. 5 1
Linazer Skrevet 23. mars #49354 Skrevet 23. mars J.. skrev (1 time siden): Du forstår åpenbart ikke hva "cunty" er. Det har faktisk ingenting med sex,seksualitet eller kropp å gjøre. Det er bare slang. Men assosiasjonene man får er noe annet enn hva de antagelig har ment med navnet. 4 2
Linazer Skrevet 23. mars #49355 Skrevet 23. mars Cunt er kanskje det verste man kan kalle noen i USA iallefall. Så jeg har ingen problemer med å se at det reagerer på ordet Cuntyside som navn på en kolleksjon. 12
Stjertmeis Skrevet 23. mars #49356 Skrevet 23. mars J.. skrev (1 time siden): Du forstår åpenbart ikke hva "cunty" er. Det har faktisk ingenting med sex,seksualitet eller kropp å gjøre. Det er bare slang. Cuntyside er ikke er ord, men et ordspill på "countryside". Formåley med å bruke "cunt" som en del av dette ordspillet er vel ganske opplagt? Om hensikten ikke var å spille på sex og det kvinnelige kjønnsorgan, så hadde SE valgt et helt annet navn på kolleksjonen. Tatt i betraktning hva SE spiller på, ikke bare i Laley-sammenheng (se bare på produktbildene), men i alle mulige sammenhenger, så tilsier vel konteksten at det nettopp er ordet "cunt" det siktes til. Cuntext is key, my friend (pun intended) 😉 6 12
J.. Skrevet 23. mars #49357 Skrevet 23. mars Linazer skrev (11 minutter siden): Men assosiasjonene man får er noe annet enn hva de antagelig har ment med navnet. Nei. De aller aller fleste (og nesten garantert hele kundebasen til Laley) vet hva Cunty er. At enkelte på KG ikke vet det,er ikke representativt for 2 hele generasjoner. 5
panzerpølsa Skrevet 23. mars #49359 Skrevet 23. mars mao1 skrev (59 minutter siden): Hun ser jo ikke helt frisk ut. Hva er det hun vil formidle med ett sånt bile og utrykk? 16 25
Elfy Skrevet 23. mars #49360 Skrevet 23. mars mao1 skrev (3 timer siden): Hadde vært fint om vi kunne fått sett kjolen i det minste. 🙄 18 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå