Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Linazer skrev (6 timer siden):

Men assosiasjonene man får er noe annet enn hva de antagelig har ment med navnet. 

Trodde det var en skrivefeil for Countryside, om det ikke er det burde hun jo utvide kolleksjonen til både møbler og vesker. 

IMG_6615.jpeg

IMG_6616.jpeg

• Liker 12
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
mao1 skrev (4 timer siden):

IMG_2531.jpeg

Ser ut som en av de sex-robot dukkene. Plastikk og helt tom i blikket.  Herregud

• Liker 22
  • Nyttig 11
Skrevet
Linazer skrev (7 timer siden):

Fra Wiktionary:

cunty (comparative cuntier, superlative cuntiest) (vulgar)

1. Resembling or characteristic of the female genitalia. 
  2. (of a person) Highly objectionable. 
  3. (humorous) Strongly feminine in appearance. 
  4. (LGBTQ slang) Amazing or very good or cool, especially with regard to femininity. 

Linazer skrev (7 timer siden):

Men assosiasjonene man får er noe annet enn hva de antagelig har ment med navnet. 

Enig, det virker bare som et krampeaktig håp om å få oppmerksomhet.

Beskrivelsene her er heller ikke akkurat noe å trakte etter:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cunty+

Fra en sexfiksert kvinne i 30-åra, så blir dette bare patetisk.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
J.. skrev (7 timer siden):

Nei. De aller aller fleste (og nesten garantert hele kundebasen til Laley) vet hva Cunty er.

At enkelte på KG ikke vet det,er ikke representativt for 2 hele generasjoner.

Hvorfor mener du å ha så god innsikt i hva den lille kundebasen til firmaet har?

(Og... du undervurderer sterkt brukere på KG, noe svar i tråden her jevnlig viser.)

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Djungelvrål skrev (17 minutter siden):

Ser ut som en av de sex-robot dukkene. Plastikk og helt tom i blikket.  Herregud

Hun fremstiller seg mer og mer som en mor totalt blottet for refleksjon rundt hvordan hennes handlinger vil påvirke hennes barn om få år. 

Hun virker mer og mer å miste grepet.

• Liker 11
  • Nyttig 7
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
J.. skrev (10 timer siden):

Du forstår åpenbart ikke hva "cunty" er.

Det har faktisk ingenting med sex,seksualitet eller kropp å gjøre.

Det er bare slang.

Cunt betyr fitte på engelsk.  Men så klart det ikke har noe med sex å gjøre. Klart ikke. 

Skrevet

Ser hun skriver at hun leser en time hver dag (i følge planen hennes på forrige side). Hvordan kan en time hver dag gjør at hun leser ca 10 bøker i mnd (som de sa på God morgen Norge i dag). 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Hermines skrev (39 minutter siden):

Ser hun skriver at hun leser en time hver dag (i følge planen hennes på forrige side). Hvordan kan en time hver dag gjør at hun leser ca 10 bøker i mnd (som de sa på God morgen Norge i dag). 

Tror hun har nevnt at hun leser ganske raskt. Så godt mulig hun snakker sant. Noen bøker er jo lengre enn andre og. 

Synes hun gjorde en god figur på god morgen Norge i dag, jeg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hermines skrev (41 minutter siden):

Ved å lese én bok på tre timer. Vil være mulig med den "gamle" standarden med rundt 200 sider, men selvsagt verre med lengre bøker. Men med god og fokusert leseteknikk kan man lese ganske raskt. Men tipper at det hun har oppgitt er grove anslag og ikke så gjennomtenkt.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 1
Skrevet
mao1 skrev (På 23.3.2026 den 12.35):

IMG_2531.jpeg

Er dette et bilde eller stillbilde fra en video? 

Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (19 minutter siden):

Er dette et bilde eller stillbilde fra en video? 

Ikke jeg som la ut skjermdumpen, men tillater meg å svare, fordi jeg så storyen den er fra.

Det er et stillbilde fra video, men det er strengt tatt verre å se videoen, for den viser hvordan SE går fra den ene vulgære poseringa med åpen munn, sløve øyne, veltende bryster og struttende rumpe til den neste. De kommer som perler på ei snor. 

Endret av Stjertmeis
  • Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Hermines skrev (3 timer siden):

Hun har tidligere uttalt at hun ikke leser, men skummer gjennom… så da går det vel med ett par tre bøker i uka da 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Hun har tidligere uttalt at hun ikke leser, men skummer gjennom… så da går det vel med ett par tre bøker i uka da 

Jeg forstår ikke helt hensikten med å skumlese bøker. Det føles som om hun vil fremstå som intelligent/ få cred for at lese mye, mer enn hun egentlig liker å faktisk lese. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
kittykaat skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt hensikten med å skumlese bøker. Det føles som om hun vil fremstå som intelligent/ få cred for at lese mye, mer enn hun egentlig liker å faktisk lese. 

Ja, i min optikk er det ren poseringsøvelse. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Stjertmeis skrev (9 minutter siden):

Ja, i min optikk er det ren poseringsøvelse. 

Hun har ikke tid til å følge opp sin egen sønn. Hvordan skal hun ha tid til å lese 10 bøker i mnd? Hun lurer bare seg selv 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Hun har ikke tid til å følge opp sin egen sønn. Hvordan skal hun ha tid til å lese 10 bøker i mnd? Hun lurer bare seg selv 

..  og tydeligvis GMN som hyrer henne inn for å snakke om bøker.

• Liker 5
Skrevet
Oktnxbye skrev (19 minutter siden):

..  og tydeligvis GMN som hyrer henne inn for å snakke om bøker.

Ja, åpenbart 

• Liker 4
Skrevet
mao1 skrev (På 21.3.2026 den 18.37):

Lørdag = fridag sammen = 15 timer våken, kun 3,5 time av de sammen med eget barn… #momoftheyear 

IMG_2508.jpeg

Ser ut som om hun står stille på samme sted uten å bevege seg gjennom hele dagen. Fra kontormøte til pilates til nytt møte.

• Liker 7
Skrevet

Fantastisk forbilde for sønnen sin…. Hun burde vært behandlet for det syke oppmerksomhetsbehovet sitt - og den syke trangen etter å være «sexy». 

Hun prøver så hardt at hun til tider ser psykotisk/gæren ut med de oppsperrede øynene, gapinga og det  som hører til…

Man kan være sexy naturlig, og med klær også.

IMG_3132.png

• Liker 8
  • Nyttig 6
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Fantastisk forbilde for sønnen sin…. Hun burde vært behandlet for det syke oppmerksomhetsbehovet sitt - og den syke trangen etter å være «sexy». 

Hun prøver så hardt at hun til tider ser psykotisk/gæren ut med de oppsperrede øynene, gapinga og det  som hører til…

Man kan være sexy naturlig, og med klær også.

IMG_3132.png

Jeg blir like fascinert og forskrekket hver gang jeg ser de ekstremt stramme øynene hennes. Det må da være smertefullt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...