massi Skrevet 6. juni #49741 Skrevet 6. juni J.. skrev (9 timer siden): Kan fylle inn at det er 5 år siden hun "vant",og at Press etterpå har lagt til at man må oppgi fødselsår for å stemme,da dette er rettet mot ungdom,og da SE var nominert var det nærmest vervekampanje på KG og Jodel om å stemme på henne,som jo gir et unaturlig høyt trykk.. Synes du virkelig ikke SE fortjente å vinne gullbarbie? Virkelig? Du forsvarer henne i det meste (endel er jeg enig i), men du synes ikke at du begynner å få tunellsyn? 9 12
Overthinking Skrevet 6. juni #49742 Skrevet 6. juni Det er ikke sjans i havet at den rumpen ikke har implantater enda. 9 12
massi Skrevet 6. juni #49743 Skrevet 6. juni Overthinking skrev (1 minutt siden): Det er ikke sjans i havet at den rumpen ikke har implantater enda. den har 100% fremdeles implantater ja. hun har bare gjort det penere/mere naturlig (fjernet hofteimplantatene, byttet ut rumpeimplantatene og fylt på med fett i både rumpe og hofter), og benyttet anledningen til å si at hun fjernet alt. på den måten scorer hun både naturlig-poeng og «naturlig pen»-poeng, samtidig som hun sikrer mye trafikk til some, siden hun vet det vil spekuleres. 9 6
Era Vulgaris Skrevet 6. juni #49744 Skrevet 6. juni Overthinking skrev (2 timer siden): Det er ikke sjans i havet at den rumpen ikke har implantater enda. Litt av et mål å ha i livet. De som tror hun er så intellektuell fordi hun promoterer bøker og nynorsk, kan jo bare se på hva hun poster mest. Det er kropp, utseende, kirurgi og sex. 8 19
Maia3 Skrevet 6. juni #49745 Skrevet 6. juni (endret) Overthinking skrev (På 6.6.2026 den 15.34): Det er ikke sjans i havet at den rumpen ikke har implantater enda. Sorry SE, men hot blir du aldri. Hverken all kirurgien eller fremtredenen din gjør deg hot. Du blir bare kvalmere og kvalmere dessverre Endret søndag kl. 15:12 av Maia3 Skrivefeil 9 9
FergusAndFiona Skrevet lørdag kl. 22:31 #49746 Skrevet lørdag kl. 22:31 Palmemor skrev (På 4.6.2026 den 10.26): I går viste sønnen min meg en tiktok av ei han kjenner, som er 13 år gammel. Puppene trykt opp i ansiktet, leke deilig mens hun strøyk seg over hoftene, iført verdens korteste skjørt... jeg sa til han at det var sånn Sophie Elise startet sin karriere på jenterommet. Det var nøyaktig som å se henne. Nå tror jeg ikke dagens 13åringer har SE som forbilde eller rollemodell, men eneste forskjellen på SE den gang, og denne jenta her, er at denne jenta hadde langt bedre håndlag med sminkekosten, og etter alt å dømme gikk til frisør for å stripe håret. Hva er det som får foreldre til å tillate vippeextension og trange utringa topper på så små barn?? Emosjonelt utilgjengelige fedre. Døtrene er et produkt av farens utilgjengelighet og gjør seg klar til å bli enda mer traumatisert 3
Cami9 Skrevet lørdag kl. 23:16 #49747 Skrevet lørdag kl. 23:16 massi skrev (9 timer siden): den har 100% fremdeles implantater ja. hun har bare gjort det penere/mere naturlig (fjernet hofteimplantatene, byttet ut rumpeimplantatene og fylt på med fett i både rumpe og hofter), og benyttet anledningen til å si at hun fjernet alt. på den måten scorer hun både naturlig-poeng og «naturlig pen»-poeng, samtidig som hun sikrer mye trafikk til some, siden hun vet det vil spekuleres. Tenk å ha brukt millioner på rompa si og enda så ser den ikke bra/naturlig ut? Tror ikke det hjelper å trene den heller 5 6
kittykaat Skrevet søndag kl. 06:14 #49748 Skrevet søndag kl. 06:14 Era Vulgaris skrev (13 timer siden): Litt av et mål å ha i livet. De som tror hun er så intellektuell fordi hun promoterer bøker og nynorsk, kan jo bare se på hva hun poster mest. Det er kropp, utseende, kirurgi og sex. Jeg ser bare en dyp umodenhet når jeg leser dette. Å ha det som et mål i livet gjør meg bare trist. Jeg ville aldri ha ønsket meg en partner som gikk rundt og stresset med å være så hot som mulig hele tiden. Hun kommer til å få en skikkelig smell når hun virkelig begynner å eldes. 11 6
Anonymbruker*** Skrevet søndag kl. 06:30 #49749 Skrevet søndag kl. 06:30 Era Vulgaris skrev (På 5.6.2026 den 23.23): Tråden diskuterer Sofie Steen Isaksen sine sosiale medier og innholdet hun selv publiserer der. At hun plutselig promoterer nynorsk endrer ikke det faktum at hun er kåret til Norges gullbarbie, altså Norges verste forbilde. Jeg er ikke fan av henne selv bare så det er sagt, men det stemmer vell ikke helt at det bare er saklig diskusjon av platform og innhold i tråden? Det er en god del personangrep og usaklig flisespikkeri også. Det vil jeg påstå er ett kjennetegn i trådene under Rampelyset. 1 3
Era Vulgaris Skrevet søndag kl. 07:31 #49750 Skrevet søndag kl. 07:31 Anonymbruker*** skrev (58 minutter siden): Jeg er ikke fan av henne selv bare så det er sagt, men det stemmer vell ikke helt at det bare er saklig diskusjon av platform og innhold i tråden? Det er en god del personangrep og usaklig flisespikkeri også. Det vil jeg påstå er ett kjennetegn i trådene under Rampelyset. Jeg kan ikke stå til ansvar for hva andre skriver her inne, men prøver så godt jeg kan å holde meg til sak. Om man mener innlegg går over streken eller bryter forumreglene, må man rapportere. 5 3
Anonymbruker*** Skrevet søndag kl. 07:54 #49751 Skrevet søndag kl. 07:54 Era Vulgaris skrev (21 minutter siden): Jeg kan ikke stå til ansvar for hva andre skriver her inne, men prøver så godt jeg kan å holde meg til sak. Om man mener innlegg går over streken eller bryter forumreglene, må man rapportere. Fikk inntrykket av at du snakket på vegne av hele tråden, og ikke deg selv. Jeg ser ikke noe grunn til å rapportere selv om noe kan være stygt. I min verden er det rom for litt drittslenging i en kjendissladder-tråd 😛 5 1
Holger Pan Skrevet søndag kl. 11:42 #49752 Skrevet søndag kl. 11:42 (endret) Cami9 skrev (12 timer siden): Tenk å ha brukt millioner på rompa si og enda så ser den ikke bra/naturlig ut? Tror ikke det hjelper å trene den heller Trene rumpa med implantater over kroppens største muskulatur? Resultatet tror jeg vi kan tenke oss frem til. Endret søndag kl. 11:53 av Reverend 6 2
Isola2 Skrevet søndag kl. 13:38 #49753 Skrevet søndag kl. 13:38 Maia3 skrev (20 timer siden): Sorry SE, men hot blir du aldri. Hverken all kirurgen eller fremtredenen din gjør deg hot. Du blir bare kvalmere og kvalmere dessverre Trist når det er målet og hun desverre ser ut som en død fisk på land med den gapemunnen sin.. 10 2
tregutter Skrevet søndag kl. 15:09 #49754 Skrevet søndag kl. 15:09 Jeg har tittet innom henne fra tid til annen helt fra den tida hun blogget. Uansett hva man mener om henne, så har hun forretningsteft og følger med i tida. Ellers hadde hun aldri holdt seg i rampelyset så lenge som hun har gjort. Det som er trist, er at hun mistet seg selv før hun var gammel nok til å vite hvem hun var.. og at hun har satt et lite barn inn i galskapen. Hun har bygget hele livet og "verdien" sin i noe som ikke varer, nemlig utseende. Og til og med det syntes hun ikke var bra nok. Hun ser trist og tom ut i blikket, og virker aldri glad og fornøyd. Etter som hun eldes blir det nok heller ikke bedre.. Hun burde egentlig pensjonere seg fra sosiale medier og gi sønnen sin muligheten til et vanlig liv. Regner med hun kunne levd godt på det hun har tjent og de investeringene hun har gjort. 11 5
Snikksnakker Skrevet tirsdag kl. 10:28 #49755 Skrevet tirsdag kl. 10:28 tregutter skrev (På 7.6.2026 den 17.09): Jeg har tittet innom henne fra tid til annen helt fra den tida hun blogget. Uansett hva man mener om henne, så har hun forretningsteft og følger med i tida. Ellers hadde hun aldri holdt seg i rampelyset så lenge som hun har gjort. Det som er trist, er at hun mistet seg selv før hun var gammel nok til å vite hvem hun var.. og at hun har satt et lite barn inn i galskapen. Hun har bygget hele livet og "verdien" sin i noe som ikke varer, nemlig utseende. Og til og med det syntes hun ikke var bra nok. Hun ser trist og tom ut i blikket, og virker aldri glad og fornøyd. Etter som hun eldes blir det nok heller ikke bedre.. Hun burde egentlig pensjonere seg fra sosiale medier og gi sønnen sin muligheten til et vanlig liv. Regner med hun kunne levd godt på det hun har tjent og de investeringene hun har gjort. Så enig i det du skriver! Og JA, barnet har rett på privatliv, noe han per idag har fint lite av... blant annet er jo denne type eksponering, kanskje ikke helt heldig? 2 6
Maia3 Skrevet tirsdag kl. 10:37 #49756 Skrevet tirsdag kl. 10:37 (endret) Snikksnakker skrev (9 timer siden): Så enig i det du skriver! Og JA, barnet har rett på privatliv, noe han per idag har fint lite av... blant annet er jo Endret tirsdag kl. 19:29 av Maia3 2 6
Sarah93 Skrevet tirsdag kl. 18:05 #49757 Skrevet tirsdag kl. 18:05 Maia3 skrev (7 timer siden): Hva vil sønnen tenke om dette bildet når han vokser opp ? Sekularisering på høyt plan IGJEN! ! Det er såååå motbydelig og skammelig Men det blir jo i hvert fall ikke bedre av å dele og forevige det her. Ville slettet egentlig. 1
nøtta Skrevet tirsdag kl. 19:44 #49758 Skrevet tirsdag kl. 19:44 Snikksnakker skrev (9 timer siden): Så enig i det du skriver! Og JA, barnet har rett på privatliv, noe han per idag har fint lite av... blant annet er jo denne type eksponering, kanskje ikke helt heldig? Disse bildene er på grensa til bekymringsmelding... Om hun legger ut dette, hva tar hun bilde av og ikke legger ut.. barnet kommer til å få et fovridd kvinnesyn. 3 8
sys64738 Skrevet tirsdag kl. 20:45 #49759 Skrevet tirsdag kl. 20:45 Hadde en mann tatt ett lignende bilde med sin datter så tipper jeg BV hadde blitt rent ned av bekymringsmeldinger! 4 10
Holger Pan Skrevet tirsdag kl. 21:18 #49760 Skrevet tirsdag kl. 21:18 Særlig om mannen stilte i samme kåpe med splitt, nakne lår og høye sko foran vesla. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå